Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Fallout 76 Beta Preview

Fallout 76 Beta Preview
Από τη στιγμή που έγιναν γνωστές οι πρώτες πληροφορίες για το Fallout 76, οι περισσότεροι αντιμετώπισαν τα νέα με μια σχετική επιφύλαξη. Και όχι άδικα, αφού και μόνο η ιδέα ενός always online, multiplayer Fallout μόνο συνηθισμένη δεν είναι. Και αν το εμβληματικό franchise της πάλαι ποτέ κραταιάς Interplay κατάφερε να αντέξει στη μετάβαση από ισομετρικό turn-based RPG σε πλήρως τρισδιάστατο, αρχικά, RPG και στη συνέχεια (κακά τα ψέματα) action/shooter με στοιχεία RPG, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα αντέξει αυτήν τη συγκεκριμένη. Κι αυτό γιατί όταν μιλάμε για Fallout, οι πρώτες σκέψεις που έρχονται στο μυαλό είναι “single-player” και “story-driven”. Η Bethesda παρ’ όλα αυτά δείχνει σίγουρη για το πόνημά της και μας έδωσε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση του τίτλου μέσα από την beta, την οποία και φυσικά εκμεταλλευτήκαμε και το δοκιμάσαμε στο Xbox One.



Τα πρώτα δευτερόλεπτα στον κόσμο του Fallout 76 μοιάζουν υπερβολικά οικεία, με μια πιο…”budget” αίσθηση. Δεν περνάει πολύς χρόνος μέχρι ο χαρακτήρας μας να βρεθεί εκτός Vault, να αντικρίσει για πρώτη φορά τη Δυτική Βιρτζίνια και η πρώτη εντύπωση είναι…ευχάριστη. Είναι η πρώτη φορά που τίτλος Fallout πραγματεύεται γεγονότα τόσο σύντομα μετά την πυρηνική καταστροφή (μόλις 25 χρόνια) και το αποτέλεσμα είναι σίγουρα διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Η Δυτική Βιρτζίνια δεν δέχθηκε τον ίδιο βομβαρδισμό πυρηνικών κεφαλών όπως η California ή η Washington και η Μασαχουσέτη και το αποτέλεσμα είναι μια εικόνα λιγότερο «μουντή» και πιο κοντά στην πραγματικότητα, με άφθονο πράσινο και πολύ οικεία σκηνικά. Σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον. Βέβαια, με την πρώτη γνωριμία με τον κόσμο του Fallout 76 έρχεται και η πρώτη γνωριμία με τους υπόλοιπους παίκτες, ή αλλιώς τις μοναδικές μορφές ζωής που θα αντικρίσει ο χρήστης σε ολόκληρο το χάρτη. Η Bethesda δεν έκανε πίσω και εν τέλει τήρησε την υπόσχεσή της, αφαιρώντας οποιονδήποτε NPC και χρησιμοποιώντας μόνο ρομπότ, terminals και holotapes για να «προχωρήσει» την ιστορία. Μιλώντας για αυτήν, η αλήθεια είναι πως πίσω από ώρες επί ωρών αφήγησης υπάρχει μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ιστορία πίσω από το Fallout 76, το πρόβλημα όμως είναι το κατά πόσο οι παίκτες εν τέλει θα καταφέρουν να ενδιαφερθούν για αυτήν, αφού όταν γύρω τους γίνεται ο κακός χαμός, είναι εξαιρετικά δύσκολο να δοθεί σημασία σε ένα holotape που παίζει σε πραγματικό χρόνο στο παρασκήνιο και διαρκεί, πολλές φορές, πάνω από 5 λεπτά.



Με το immersion να πηγαίνει πολύ γρήγορα περίπατο, ολόκληρο το βάρος πέφτει στον ίδιο τον κόσμο του παιχνιδιού για να μπορέσει να κρατήσει τους παίκτες και να τους κάνει να επενδύσουν στον τίτλο. Εδώ ο «δρόμος» ανοίγει σε πολλές και διαφορετικές κατευθύνσεις. Από τη μία έχουμε κόσμο που πράγματι «φωνάζει» Fallout και πολλά σκηνικά που συμβαδίζουν με αυτό που έχουμε ζήσει μέχρι πρότινος (από Fallout 3 και μετά), με τα εργαλεία πράγματι να υπάρχουν για να μπορέσουν οι παίκτες να δημιουργήσουν οι ίδιοι τη διασκέδασή τους. Από την άλλη όμως υπάρχει το εξής σκηνικό: μια ομάδα παικτών που τριγυρίζουν στα ίδια σημεία, ακολουθώντας το ίδιο quest, κάνοντας τα ίδια ακριβώς πράγματα μέχρι τελείας, σαν μια σειρά ανθρώπων που έχουν πάρει νούμερο σε μια δημόσια υπηρεσία και περιμένουν τη σειρά τους.



Όσο περνάει η ώρα και τα quests ανοίγουν είναι λογικό η παραπάνω εικόνα να μην είναι τόσο συχνή, αλλά δεν είναι και μικρό πράγμα ένα Fallout να σκοτώνει την ατμόσφαιρά του από τα πρώτα λεπτά. Η μανιέρα δεν αργεί να κουράσει: ο χαρακτήρας παίρνει ένα quest από ένα robot/holotape/terminal, πάει να βρει κάποιον/α, αυτός/ή είναι νεκρός/ή, βρίσκει ένα άλλο holotape/terminal και πάει λέγοντας. Σίγουρα, στην πορεία θα συμβούν διάφορα, αλλά είναι αν μη τι άλλο κουραστικό να συνομιλούμε με φαντάσματα. Σε αυτό το σημείο ίσως είναι που ποντάρει η Bethesda και φέρνει τον παράγοντα «άνθρωπο» στην εξίσωση. Παρά τις όποιες δηλώσεις της ομάδας ανάπτυξης, το Fallout 76 μπορεί μεν να παιχτεί χωρίς καμία βοήθεια, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ο ίδιος ο τίτλος έχει δομηθεί, συμβάλλει προς το αντίθετο.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μακάρι να πατώσει. Σε ένα multiplayer παιχνίδι είναι λογικό να μην έχουμε τα καλύτερα γραφικά. Το γεγονός όμως ότι ακόμα χρησιμοποιούν μια μηχανή γραφικών απο εποχή Oblivion με ξεπερνά. Άπειρα bugs και glitches, ήδη χαμός γίνετε για unlocked framerate στο οποίο οι παίκτες τρέχουν πιο γρήγορα απο άλλους. Είναι καταστροφική αυτή η επιλογή. Εδω βλέπουμε άλλα online να μαστίζονται απο διάφορα bugs και προβλήματα σε net code,που έχουν και πιο σύγχρονες μηχανές, τι να περιμένουμε άραγε να δούμε σε μια τόσο ξεπερασμένη μηχανή; Ο κόσμος θα πρέπει να θάψει το παιχνίδι, μήπως και καταφέρουμε να δούμε το TES 6 καθώς και τα επόμενα με νέα μηχανή γραφικών, έστω και ας αργήσουν μερικά χρόνια ακόμα.

    • diver_gr
    • Εμένα προσωπικά το μεγαλύτερο θέμα μου είναι η μη ύπαρξη NPC. Ναι καταλαβαίνω τη λογική τους εν μέρη, αποκάλυψη, τα πάντα καταστράφηκαν κλπ αλλά όσο αφορά την συγκεκριμένη περιοχή και με βάση το Lore δέχθηκε τις λιγότερες βόμβες. Στην εν λόγο περιοχή επίσης βλέπουμε δάση, πρασινάδα και μέρη που δεν τα έχει αγγίξει καν το ωστικό ή θερμικό κύμα από τις βόμβες. Οπότε με βάση τη παραπάνω λογική θα μπορούσαν να έχουν επιζήσει κάποια λίγα άτομα με κατάσταση κάπου στο ενδιάμεσο άνθρωποι/mutants με τα οποία θα μπορεί ο παίκτης να αλληλεπίδραση ( αποστολές, εμπόριο, ομιλία κλπ).

      Σαν φαν των παιχνιδιών της bethesda (Fallout, Elder Scrolls, Skyrim, Obllivion κλπ) θεωρώ πολύ βαρετό και επαναλαμβανομενο οι αποστολές όλες να υλοποιούνται μέσο robots και texts. Πολύ απλά το ίδιο θα μπορούσε να το κάνει και με ένα mode στο υπάρχον Fallout 4 αφαιρώντας όλους τους NPC και βάζοντας απλά multiplayer.

      Δεν νομίζω λοιπόν ότι αυτό το Fallout απευθύνεται στους Hardcore Fans της σειράς καθώς έχει άλλο target group και όχι αυτούς όπως εγώ που μας ενδιαφέρει μεν η εξερεύνηση αλλά θέλουμε και τη κλασική αλληλεπίδραση με NPC, ωραίους διαλόγους και ενδιαφέρον quest.

      Όσο ωραίο και ενδιαφέρον να είναι ένα Quest όταν το παίρνεις από Robot με μηδενικές εκφράσεις, ανύπαρκτους διαλόγους, απουσία ενδιαφέρον χαρακτήρων και αντίκρισμα πάντα το ίδιο ρομπότ με μηδέν εκφραστικότητα το 80% της μαγείας έχει χαθεί.....

      • T_K_L_L_LUIGI
      • Είναι καλή ευκαρία να προσθέσουν NPC με νέο expansion!!! Business logic!

Fallout 76 Beta Preview - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity