Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

For Honor Preview

To For Honor μοιάζει να είναι ο μεγάλος, ΑΑΑ αδερφός του Chivalry: Medieval Warfare. Η Ubisoft μπαίνει με φόρα στον ευρύτερο χώρο του arena gameplay ανακατεύοντας τρεις αρχέτυπες κατηγορίες πολεμιστών του μεσαίωνα: τους Σκανδιναβούς Βίκινγκ, τους Ευρωπαίους ιππότες και τους Ιάπωνες Σαμουράι. Φορέσαμε δέρμα και ατσάλι, πήραμε στα στιβαρά μας μπράτσα τα θηριώδη όπλα μας και ξεχυθήκαμε στο χαμό της μάχης. Στο διαθέσιμο mode ονόματι Dominion πήραμε υπό τον έλεγχό μας έναν ιππότη και στόχος ήταν ο έλεγχος συγκεκριμένων zones. Ο τίτλος είναι ουσιαστικά ένα 4v4 με συνοδεία bots.



Και τι μάχη ήταν αυτή. Οι developers έχουν επενδύσει πάρα πολλά στην αίσθηση του βάρους των όπλων και της εκτέλεσης combos. Ο παίκτης επιλέγει μια από τις τρεις διαθέσιμες γραμμές άμυνας/ επίθεσης (αριστερά, δεξιά, πάνω) μέσω σήμανσης έχοντας τη δυνατότητα να αντεπιτεθεί μετά από μια επιτυχημένη απόκρουση. Με τον αναλογικό μοχλό ο παίκτης άλλαζε ανάμεσα σε left, right και high πάνω στο σύμβολο - ασπίδα που εμφανιζόταν με το πάτημα ενός πλήκτρου, αλλάζοντας έτσι τη στάση του. Δεν ήταν QTE και άφηνε αρκετά περιθώρια τόσο για αγνό παρθένο hack and slash (αν παίζαμε χωρίς γραμμές) όσο και για πιο προσεκτική μονομαχία ένας εναντίον ενός. Από την άλλη δεν ήταν και τελείως ελεύθερος ή κινούμενος προς την εξομοίωση μεσαιωνικής μάχης, με τελείως ελεύθερες κινήσεις, ανάγκη να υπολογίζεται σωστά η απόσταση κλπ - ήταν αυτό που θα περίμενε κανείς από ένα καλοφτιαγμένο action game που δε βασίζεται στα chain combos. Προσαρμοστήκαμε σύντομα και, όταν οι περιστάσεις το επέτρεπαν (δηλαδή δε μας μαχαίρωνε κάποιος πισώπλατα και δεν αντιμετωπίζαμε bots) περάσαμε πολύ ευχάριστα προσπαθώντας να ξεγελάσουμε και να μετρήσουμε τις αντιδράσεις του αντιπάλου μας για να τον κεράσουμε ένα μέτρο ψυχρό ατσάλι. Δε λείπουν τα finishing moves και τα αιματηρά animations που τις συνοδεύουν, το friendly fire ζει και βασιλεύει οπότε οι χύμα επιθέσεις είναι απαγορευτικές, ενώ η αίσθηση της μάχης και του βάρους των όπλων ήταν όντως επιτυχημένη.



Δεν έλειψαν και οι στιγμές που ένας αντίπαλος (ή το Enternity) απομονώθηκε στο πεδίο της μάχης με οικτρά για τον ίδιο αποτελέσματα, πράγμα που σημαίνει πως υπάρχει και ένα βαθύτερο επίπεδο τακτικής. Δε μπορεί να κριθεί το πόσο team-based είναι (και το αν μπορεί να επιβιώσει ένας solo παίκτης) αλλά η πρώτη εντύπωση είναι πως υπάρχουν περιθώρια για κάτι ουσιαστικό καθώς απαιτείται επικοινωνία και το μέγεθος της ομάδας είναι μικρό. Το παιχνίδι επίσης φάνηκε γρήγορο αλλά όχι βιαστικό, κρατώντας ένα λογικό ρυθμό. Για τον οπτικό και ηχητικό τομέα δε μπορούν να ειπωθούν πολλά, καθώς η έκδοση του For Honor ήταν pre-alpha, αλλά η αισθητική και οι λεπτομέρειες φαίνεται να έχουν αποδοθεί με τη δέουσα προσοχή.



Η Ubisoft προσπαθεί να κάνει δύο πράγματα ταυτόχρονα. Από τη μια να μπει στην αγορά των MOBA/ arena games (πράγμα που προσπάθησαν και άλλοι με μικρότερη ή μεγαλύτερη αποτυχία, στις κονσόλες τουλάχιστον) και από την άλλη να αποδώσει μια κάπως πιο ρεαλιστική (όχι πάρα πολύ όμως) αίσθηση μάχης σώμα με σώμα. Το Enternity ακονίζει το σπαθί του και περιμένει με αγωνία περισσότερες πληροφορίες.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • goalzila
    • Το 1vs1 είναι όλα τα λεφτά....είναι όμως καθαρά τυχαία πρόβλεψη το που θα αμυνθεις, το μαρτυραει κάπως η κίνηση του αντιπάλου ή υπάρχει κάποιο είδος "ειδοποίησης "για το από που έρχεται η επίθεση ?

    • Tobajaras
    • @goalzilla έχεις τον αντίπαλο απέναντί σου και βλέπεις τη στάση του σώματος, δεν υπάρχει ένδειξη. Για περισσότερα μπορείς να δεις το gameplay video.

    • goalzila
    • @Tobajaras πολύ καλό αν ισχύει αυτό,απλά στο video υπάρχουν κάποια βέλη πάνω στο αντίπαλο όπως αλλάζει θέση, οπότε φοβάμαι ότι κατά κάποιο τρόπο σ δείχνει ότι θα έρθει κ από κει η επίθεση .. .

    • Tobajaras
    • Έχει κάποιο highlight όταν χρησιμοποιεί κάτι σαν ειδική επίθεση και όταν κάνει dash, αλλά πέρα από το target lock δεν είδα κάτι σχετικό με την κατεύθυνση της επίθεσης.

    • Pirederas
    • Για μένα, την καλύτερη απόδοση της μεσαιωνικής μάχης την έχει καταφέρει το Dark Souls (χωρίς να είναι τέλειο, γιατί λείπει η σύγκρουση των σπαθιών, ενώ το parry με την ασπίδα και counter attack είναι overpowered). Ο,τιδήποτε άλλο μου φαίνεται είναι λίγο. Το For Honor το είδα στο trailer της Ε3 και μου φάνηκε ένα dynasty warriors με την μόνη διαφορά το 4 vs 4 και το περίεργο σύστημα μάχης.

    • mariodm22
    • Ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια που θα κυκλοφορησουν το 2016 . Οι μηχανισμοι μαχης ειναι ολα τα λεφτα και σε συνδιασμο με το art design , γραφικα κλπ ειναι ενας τιτλος εξαιρετικος . Ελπιζω μονο η Ubisoft να βαλει τα δυνατα της να μην εχει προβληματα ο τιτλος γιατι ειναι σιγουρα Day one αγορα

*