Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GC 2017: Crackdown 3 Hands-on Preview

*
Όσο η ουρά για δοκιμή του Cuphead μεγάλωνε, η ουρά στον ειδικό χώρο που ετοίμασε η Microsoft για τη δοκιμή του Crackdown 3 έμενα σταθερά…ανύπαρκτη. Για να είμαστε δίκαιοι, ήθελε και λίγη εξερεύνηση ο χώρος για να πιάσει κανείς το νόημα και πού έπρεπε να πάει, από πού έπρεπε να μπει, για να δοκιμάσει τελικά το Crackdown 3, ενώ η όλη εμπειρία μας προέκυψε την πρώτη μέρα της έκθεσης με ανοιχτές πόρτες. Δηλαδή τη μέρα που δεν είναι ανοιχτή για το κοινό. Οπότε, έτσι κι αλλιώς, δεν είναι ότι γινόταν κανένας χαμός στον εκθεσιακό κέντρο. Ακόμη κι έτσι βέβαια, δεν εξηγείται το alpha demo που δοκιμάσαμε. Είχαμε δέκα λεπτά χρόνο να κάνουμε όσο περισσότερο χαμό γινόταν στη φανταστική πόλη του παιχνιδιού, με το σκεπτικό ότι όσα περισσότερα agility orbs μαζεύαμε τόσο πιο ισχυροί θα γινόμασταν κατά τη δοκιμή και έτσι θα παίρναμε γεύση από τα τρελά πράγματα που μπορούν να συμβούν στο Crackdown 3. Να διαπιστώσουμε δηλαδή αυτό που ήδη γνωρίζαμε από τα προηγούμενα Crackdown. Η αλήθεια είναι ότι διαπιστώσαμε και ορισμένα πράγματα ακόμη.



Ο χρόνος φόρτωσης του χάρτη είναι αναπάντεχα μεγάλος για τα δεδομένα της εποχής. Η ανάπτυξη δεν έχει ολοκληρωθεί ασφαλώς, ωστόσο εικάζουμε ότι στην παρούσα φάση η λεπτομέρεια αυτή δείχνει τη σχετικά παλιομοδίτικη λογική της μηχανής, κρατώντας πάντα στην άκρη τη σκέψη ότι υπάρχει και το βάρος της εντυπωσιακής φυσικής που υπόσχεται το παιχνίδι, όπως είδαμε πρόπερσι σε μια πραγματικά εντυπωσιακή επίδειξη, και πάλι σε Gamescom, από το δημιουργό της σειράς μάλιστα. Όσα είδαμε τότε και αναζωπύρωσαν τον ενθουσιασμό μας για το παιχνίδι, απουσίαζαν από τη συγκεκριμένη έκδοση. Καταστροφή; Ποια καταστροφή; Τουλάχιστον, εκτός από το να τιναζόμαστε από το ένα μέρος σε ένα άλλο καθώς προσπαθούσαμε να διαλύσουμε εχθρούς και γεννήτριες, μαζεύοντας τους «βόλους» μας στο μεταξύ, πήραμε γεύση από το shooting που επιτρέπει τη στόχευση συγκεκριμένων τμημάτων του σώματος κάθε εχθρού, με τα ανάλογα αποτελέσματα. Να που δεν εξαφανίστηκαν τελείως οι νόμοι της φυσικής. Περιμέναμε πάνω στο χαμό και τη γρήγορη δράση να είναι πιο δύσκολη υπόθεση η σημειακή αυτή στόχευση, κάτι τέτοιο δεν ισχύει όμως οπότε, σε πρώτη φάση, δηλώνουμε ικανοποιημένοι στην προκειμένη περίπτωση.



Πριν συμβούν όλα αυτά πάντως ασχοληθήκαμε λίγο και με τη δημιουργία χαρακτήρα. Δεν είχαμε και πολλές ρυθμίσεις στα χέρια μας, είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι η ομάδα (ή μάλλον, οι ομάδες) ανάπτυξης φρόντισε, και στα δύο φύλα, να προσφέρει πολλές διαφορετικές επιλογές σε (ορατή) εθνικότητα, κάτι που, όπως και να το κάνουμε, δεν συμβαίνει κάθε μέρα, ακόμη και σε τίτλους με editors που προσφέρουν μεγαλύτερα περιθώρια για τροποποιήσεις. Αυτό που δεν είδαμε ούτε για δείγμα πάντως, και κυριολεκτούμε, είναι η δυνατότητα που δίνει στον παίκτη το παιχνίδι για ρεαλιστική καταστροφή του περιβάλλοντος. Παρά την προηγούμενη εντυπωσιακή επίδειξη, όχι απλά δεν υπήρχε κάτι ανάλογο στον κώδικα αυτής της δοκιμής, αλλά δεν υπήρχε καν κάτι που να προσποιείται ότι κινείται προς εκείνη την κατεύθυνση. Σημαίνει αυτό μήπως ότι είναι ώρα να ξεχάσουμε κάτι τέτοια; Όχι. Δεν άλλαξε ξαφνικά κατεύθυνση το παιχνίδι. Ο κώδικας αυτός όμως δεν κάνει τίποτα, απολύτως τίποτα, για να πείσει εμάς αλλά και το κοινό που επισκέφθηκε το περίπτερο της Microsoft, ότι το Crackdown 3 έχει κάτι συγκεκριμένο να πει για να τραβήξει την προσοχή όσο ελπίζει συνήθως μια μεγάλη παραγωγή.



Και είναι μεγάλη παραγωγή, αφού τρία διαφορετικά βασικά modes αναπτύσσονται από τρεις διαφορετικές ομάδες ανάπτυξης, τόσα χρόνια μάλιστα που το μόνο σίγουρο είναι ότι η όλη υπόθεση είναι σίγουρα μεγάλη επένδυση πια, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι μπορεί να μην ήταν αυτή ακριβώς η αρχική πρόθεση. Πείθει όμως ότι δεν υπήρχε πραγματική ελπίδα να κυκλοφορήσει μαζί με το Xbox One X το Crackdown 3. Και δεν είναι να απορεί κανείς που η Microsoft ανακοίνωσε την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του λίγο πριν ανοίξει η έκθεση φέτος. Το Scalebound στέλνει τα χαιρετίσματά του πάντως. Δικαίως.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft Game Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*