Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gamescom 2019 - Contra: Rogue Corps Hands On Preview

*
Στην Gamescom 2019 είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από την επιστροφή μιας εκ των μακροβιότερων σειρών της Konami. Δείχνει το Contra: Rogue Corps να έχει τα φόντα να συνεχίσει επάξια το franchise; Διαβάστε την απάντηση στο hands on preview μας!

Στην Gamescom 2019 είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από την επιστροφή μιας εκ των μακροβιότερων σειρών της Konami. Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, διάφορα core games ή spin-offs του Contra έκαναν το πέρασμά τους από πολυάριθμα formats, ξεκινώντας το 1987 σε arcade machines με το ομώνυμο Contra. Το συγκεκριμένο άφησε το αποτύπωμά του στην Ευρώπη ως Gryzor, το οποίο έδινε για αρχή στον παίκτη ένα riffle, απεριόριστα πυρομαχικά και την υπόσχεση ότι, αν δεχτεί έστω και ένα hit, θα πεθάνει και θα χάσει το όπλο που κρατά στα χέρια του εκείνη τη στιγμή. Τα περισσότερα παιχνίδια Contra ήταν στο υποείδος του run and gun και σχεδόν πάντα έρχονταν με multiplayer mode (μόνη εξαίρεση για τους τίτλους που κυκλοφόρησαν σε κονσόλες ήταν το C The Contra Adventure που κυκλοφόρησε στο PlayStation το 1998. Δεν ήρθε ποτέ στην Ευρώπη, αλλά δεν είναι και το μόνο της σειράς που δεν είδαμε στα μέρη μας).



    
Φέτος η σειρά επανέρχεται ύστερα από 8 χρόνια απουσίας από τις κονσόλες. Το 2011 είχε κάνει την εμφάνισή του αποκλειστικά μέσω των ψηφιακών καταστημάτων του PlayStation 3 και του Xbox 360 το Hard Corps: Uprising (prequel των Contra και Contra: Hard Corps) από την Arc System Works και ήταν το πρώτο της σειράς που δεν έφερε στον τίτλο του το όνομα Contra, καθώς προορίζονταν για ένα νέο ξεκίνημα του franchise. Τώρα, με το Contra: Rogue Corps μεταφερόμαστε αρκετά χρόνια μετά τα γεγονότα του Contra III: The Alien Wars του 1992 (κάπου στο 2638) και βρισκόμαστε στην Damned City, όπου οι άνθρωποι χάνουν τα λογικά τους και μόνο αν την επισκεφτούν. Σε αυτήν την περιοχή, η οποία αναδύθηκε από το έδαφος μυστηριωδώς, ολοκληρώθηκε το plot του Alien Wars.



Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 4 χαρακτήρων, ενώ υπάρχει ακόμα ένας support character (Kaiser, Ms. Harakiri, Hungry Beast, Gentleman, Aero Captain). Στη συνέχεια δίνονται δύο όπλα, το ένα για κύριο και το άλλο ως δευτερεύον, τα οποία είναι πλήρως customisable. Εδώ βρήκαμε τη διαδικασία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, μιας και υπάρχει μεγάλη ποικιλία ως προς τους δυνατούς συνδυασμούς αντικειμένων που θα διαμορφώσουν το τελικό όπλο και, επί του πρακταίου, την εκτέλεση της όποιας τακτικής έχει στο μυαλό του ο παίκτης ενάντια στους εχθρούς του. Δυνατότητα για customise έχουν και οι ίδιοι οι χαρακτήρες του παιχνιδιού, με τα διάφορα upgrades που επιλέγουμε να εφαρμοστούν πάνω τους να εγκαθίστανται μέσω… εγχείρησης, την οποία θα αναλάβει ο γιατρός που θα επιλέξει ο παίκτης. Το παιχνίδι προειδοποιεί για τις πιθανότητες επιτυχίας της εγχείρησης ανάλογα με το γιατρό, δίνοντάς του και λίγο παραπάνω background. Παρατηρήσαμε ότι ο γιατρός που σύμφωνα με το παιχνίδι είχε τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας ήταν και αυτός που αποτύγχανε τις περισσότερες φορές, αν όχι πάντα, κάτι που δεν είμαστε σίγουροι αν συνέβη επίτηδες ή αν είναι κάτι που θα διορθωθεί μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Φυσικά, τα όποια upgrades είναι εφικτά με τη συλλογή αντικειμένων.



Στο demo που υπήρχε στο booth της Konami έγινε επίδειξη του local wireless co-op mode. Η top-down οπτική του παιχνιδιού και τα τρισδιάστατα γραφικά του έδειξαν εξαρχής όμορφα και καλά σχεδιασμένα. Η πίστα που παρακολουθήσαμε, σε ένα δασικό τοπίο όπου υπήρχαν στρατιωτικές εγκαταστάσεις και ερείπια αυτών (αποτέλεσμα των πολέμων), είχε ιδιαίτερη λεπτομέρεια στα του περιβάλλοντός της, κάνοντας το να φαίνεται όσο το δυνατόν πιο ζωντανό γίνεται, με τρόπο μάλιστα που να βοηθά στην πλήρη προσαρμογή του παίκτη στην περίσταση. ``Είδαμε αρκετούς διαφορετικούς εξωγήινους εχθρούς, οι οποίοι εμφανίζονταν μαζικά, σαν σε κύματα, και συνετέλεσαν σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα ως προς τον οπτικοακουστικό τομέα. Τα εφέ του τίτλου ενθαρρύνουν τον παίκτη να καταστρέψει οτιδήποτε βρεθεί μπροστά του και να εξαπολύσει όσα περισσότερα πυρομαχικά μπορεί, προκαλώντας έτσι εκρήξεις, φωτιές, πολύχρωμα λέιζερ και μπόλικο αίμα. Μια ωραία λεπτομέρεια ήταν το πέταγμα καμένων σωμάτων πάνω στην κάμερα, σαν χιουμοριστικό plus στη διασκέδαση που προσφέρεται, κυρίως χάρη στην ασταμάτητη δράση. Τα όπλα έχουν φυσικά απεριόριστα πυρομαχικά με heat meter, οπότε μετά από απανωτές επιθέσεις απαιτείται χρόνος για cool down. Τότε είναι η κατάλληλη στιγμή για χρήση του special ability του κάθε χαρακτήρα, ενώ τις στιγμές που τα πράγματα δείχνουν να σκουραίνουν ο παίκτης μπορεί να γεμίσει το χώρο γύρω του με βόμβες (όχι σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα βεβαίως), εξουδετερώνοντας τους εχθρούς που έχουν το πάνω χέρι λόγω αριθμών.



Και κάπως έτσι η Toylogic ετοιμάζεται να μας παραδώσει έναν ιδιαίτερα διασκεδαστικό τίτλο που δίνει περισσότερο χώρο στην εξερεύνηση τρόπων να πολεμήσει ο παίκτης (μόνος ή με παρέα) και λιγότερο στο να τον εμποδίσει να προοδεύσει με ατελείωτους αριθμούς εχθρών ή παράλογα εμπόδια. Είναι εμφανώς φτιαγμένος για να παίζεται με περισσότερους από έναν παίκτες για (ακόμα και) ξεκαρδιστικά sessions, αν και θα υπάρξει και single-player story campaign. Η αναμονή φαίνεται ότι μπορεί και να απέδωσε σε αυτήν την περίπτωση.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*