Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gamescom 2019: Monkey King: Hero Is Back Preview

*
Πηγαίνοντας φέτος στην Gamescom 2019, το τελευταίο πράγμα που είχαμε στο μυαλό μας ήταν το Monkey King: Hero Is Back. Ψέματα. Ήταν το Bee Simulator. Το Monkey King: Hero Is Back, λοιπόν, πλέον το προτελευταίο πράγμα που είχαμε στο μυαλό πετώντας προς Κολονία, κατάφερε να μείνει στη σκέψη ως μια ιδιάζουσα περίπτωση. Το ακόλουθο στιγμιότυπο από τη συζήτηση που είχαμε κατά τη παρουσίαση του τίτλου, στην οποία βρεθήκαμε παρέα με εκπρόσωπο του Official PlayStation Magazine, θα σας δώσει να καταλάβετε (αστερίσκος εδώ).



Το Monkey King: Hero Is Back εξιστορεί, φυσικά, το γνωστό κινεζικό μύθο που δεν βλέπουμε πρώτη φορά στα μέρη μας ως videogame. Το Enslaved: Journey To The West της Ninja Theory ήταν μια προηγούμενή του απόδοση άλλωστε. Ωστόσο το Monkey King: Hero Is Back υφίσταται όχι ως απευθείας απόδοση του μύθου αλλά ως απόδοση στην ομώνυμη κινηματογραφική παραγωγή που έκανε πάταγο στην Κίνα το 2015 και… λιγότερο πάταγο μακριά από αυτήν. Ακολουθείται δηλαδή η δομή της ταινίας, χρησιμοποιούνται στιγμιότυπα από εκείνη, ενώ προστίθενται και νέες σκηνές που βασίζονται στη μηχανή του παιχνιδιού. Το περίεργο της υπόθεσης είναι πως πρόκειται για παραγωγή Sony Interactive Entertainment Asia, με game planner, game director και λοιπούς καίριους ρόλους να καλύπτονται από το Japan Studio της Sony. Σε Ιαπωνία, Κορέα, Κίνα και τις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας η Sony αναλαμβάνει και την έκδοση/διανομή. Ωστόσο η υπόλοιπη δουλειά, που καλείται να κάνει πράξη τη μεγάλη εικόνα, γίνεται από την κινεζική Hexadrive. Εν τω μεταξύ η Oasis Games αναλαμβάνει τη διανομή της ψηφιακής έκδοσης για PC, ενώ η THQ Nordic καλύπτει τη διανομή της έκδοσης για PS4 σε κανονικά και ψηφιακά ράφια και της έκδοσης για PC σε πραγματικό ράφι. Ως εκ τούτου, βρεθήκαμε το δωμάτιο στο χώρο της THQ Nordic με στέλεχος της Oasis Games, της THQ Nordic και… του Japan Studio της Sony. Καθώς μας τα εξηγούσε όλα αυτά ο τελευταίος, μας ρώτησε αν καταλάβαμε πώς έχουν τα πράγματα και υποσχέθηκε ότι το παιχνίδι είναι πιο απλό από το επιχειρηματικό πλάνο που το στηρίζει.



Ο τίτλος είναι μέρος της προωθητικής κίνησης China Hero Project της Sony και είναι από εκείνους που βρίσκουν, τελικά, το δρόμο τους προς τις δυτικές αγορές. Η κυκλοφορία του δεν απέχει και πολύ, αφού έχει προγραμματιστεί για τις 17 Οκτωβρίου. Όντως, λοιπόν, το παιχνίδι είναι πιο απλό από το παρασκήνιό του. Ξεκάθαρα, το Monkey King: Hero Is Back απευθύνεται σε νεαρής ηλικίας παίκτες, οπότε συνδυάζεται απλό platforming με επίσης απλό σύστημα μάχης αλλά και διάφορα gimmicks ή γρίφους για να σπάει ο ρυθμός της περιπέτειας. Ωστόσο έχει γίνει προσπάθεια να προστεθούν στοιχεία που θα κρατήσουν ενδεχομένως το ενδιαφέερον και άλλων, μεγαλύτερων παικτών. Για παράδειγμα, υπάρχει σύστημα parrying στη μάχη σώμα με σώμα και ανάλογα με το αν επιτυγχάνεται με την απλή ή την ισχυρή επίθεση, αλλά και ανάλογα με τον τύπο του εχθρού, ξεκινά QTE battle με έναν ή περισσότερους εχθρούς ταυτόχρονα ή επιτυγχάνεται ακόμη και one hit kill. Αντίστοιχα, στο στάδιο της εξερεύνησης προσφέρονται ενίοτε εναλλακτικά μονοπάτια που, συνήθως, οδηγούν σε άλλο είδος gameplay, χωρίς βέβαια να υπόσχεται κανείς και θαύματα. Είδαμε ότι υφίσταται και skill tree που συνδέεται και με τη μυθολογία του παιχνιδιού. Ο Monkey King δεν είναι στα μεγαλεία που υπονοεί το επίσημο εικαστικό υλικό. Αυτό είναι το «πριν». Όταν αποφάσισε να επιτεθεί στον Βούδα, δεν πήγαν και πολύ καλά τα πράγματα, οπότε ο πρωταγωνιστής κατέληξε αιχμάλωτος. Βγαίνει από της φυλακής τα σίδερα τελικά, αλλά δεν έχει όλες τους τις δυνάμεις. Τις αποκόπτει το βραχιόλι που έχει στο ένα χέρι και που συμβολίζει τη συνεχιζόμενη αιχμαλωσία του. Το σκεπτικό είναι πως καθώς κάνει καλές πράξεις, καθώς δηλαδή προχωρά στην ιστορία και επενδύει σε skills, με ρικά εκ των οποίων έχουν και πολλαπλά επίπεδα, γίνεται ο καλύτερος και δικαιότερος εαυτός του, κάτι που αναγνωρίζεται από τον Βούδα, για αυτό και ανοίγει ο δρόμος για ανάκτηση περισσότερων δυνατοτήτων και δυνάμεων.



Στην παρουσίαση που παρακολουθήσαμε στο χώρο της THQ Nordic, δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε οι ίδιοι το παιχνίδι, που βέβαια λειτουργούσε κανονικά μπροστά στα μάτια μας. Οι παραπάνω λεπτομέρειες, πάντως, μαρτυρούν ότι η Sony και όλοι οι άλλοι εμπλεκόμενοι επιχειρούν όντως να βρουν μια λογική ισορροπία που να έχει την ελπίδα να κρατήσει το ενδιαφέρον μικρών αλλά και μεγαλύτερων παιδιών. Στο ίδιο σκεπτικό εντάσσεται και η διάθεση δύο ακόμη modes που εξασφαλίζονται, σε πρώτη φάση, με προπαραγγελία, αλλά θα διατεθούν αργότερα σε όλους. Το ένα είναι mode αυξημένης δυσκολίας, στο οποίο ένα χτύπημα αρκεί να ξεκάνει τον πρωταγωνιστή, και το άλλο mode κάνει το ακριβώς ανάποδο, οπότε κάθε εχθρός διαλύεται με ένα χτύπημα. Επιπλέον έχουν προγραμματιστεί σίγουρα 2 story DLC, σίγουρα Season Pass και ακόμη περισσότερο περιεχόμενο, έχει γίνει υποτιτλισμός σε 11 γλώσσες, dubbing σε παραπάνω από τις μισές εξ αυτών, ακόμη και στα πρωτότυπα πλην απλοποιημένα κινεζικά. Στη δυτική έκδοση της ταινίας το ρόλο του Monkey King είχε ο Jackie Chan, η φωνή του οποίου αξιοποιείται και εδώ.



Όποιο και αν είναι το τελικό αποτέλεσμα, οι αλχημείες στο παρασκήνιο αλλά και στο προσκήνιο δείχνουν ότι η Sony επιχείρεί να βρει τρόπο, και δη ασφαλή, να αξιοποιήσει όσο περισσότερο γίνεται τους καρπούς του China Hero Project εκτός της ασιατικής αγοράς. Και αυτό το πείραμα την οδήγησε στην αγκαλιά της THQ Nordic. Γιατί όχι;

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*