Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Homefront: The Revolution (Closed Beta) Preview

*
Το Homeworld: The Revolution είναι ένας πολύ ταλαιπωρημένος τίτλος. Ξεκίνησε να αναπτύσσεται υπό τη σκέπη της THQ, έπειτα δόθηκε στην Crytek η οποία αγόρασε και το franchise μετά τη χρεοκοπία της πρώτης και αποφάσισε να το μετατρέψει σε open world shooter. Λόγω των οικονομικών προβλημάτων της Crytek, το παιχνίδι (και ολόκληρη η σειρά) πουλήθηκε μετά στην Koch Media το καλοκαίρι του 2014 και την ανάπτυξή του ανέλαβε η Dambuster Studios, η οποία συστάθηκε από μέλη της πρώην Crytek UK. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι ακόμα και το ότι βρίσκεται στην τωρινή του μορφή είναι αξιοθαύμαστο, ενώ η κυκλοφορία του για Xbox One, PlayStation 4 και PC είναι προγραμματισμένη για τις 20 Μαΐου. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την closed beta του τίτλου για το Xbox One.



Φορτώνοντας την beta, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε το χαρακτήρα μας μέσω ενός όχι και ιδιαίτερα λεπτομερούς editor. Αποφασίσαμε να μην ασχοληθούμε πολύ, διαλέγοντας ένα από τα presets και να βουτήξουμε κατευθείαν στη δράση. Εξάλλου τον editor θα έχουμε την ευκαιρία να τον κρίνουμε ορθά με τη κανονική κυκλοφορία του Homefront: The Revolution. Η έκδοση που είχαμε στο σκληρό μας δίσκο περιλάμβανε τρεις αποστολές, τις οποίες μπορούσαμε να παίξουμε μόνο με παρέα μέχρι τεσσάρων ατόμων και σε δύο επίπεδα δυσκολίας, easy και normal. Αυτό σημαίνει ότι δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε μόνοι μας κάποια αποστολή, ενώ ήμασταν και αναγκασμένοι να περιμένουμε αρκετή ώρα στα lobbies του παιχνιδιού προκειμένου να βρούμε κάποιο συμπαίκτη. Φυσικά αυτό ήταν αναμενόμενο καθώς μιλάμε για closed beta, όμως έχουμε και το πρόσφατο παράδειγμα του The Division στο οποίο το matchmaking ήταν αρκετά γρηγορότερο. Το θετικό είναι ότι από τη στιγμή που θα βρισκόταν έστω και ένας συμπαίκτης, είχαμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε άμεσα την αποστολή και οι υπόλοιποι να συνδεθούν κατά τη διάρκειά της. Το περιεχόμενο και των τριών αποστολών ήταν ενδιαφέρον, με τα objectives να μην ποικίλλουν αρκετά μεν, αλλά να παρέχουν δε αυτήν την αίσθηση του ανταρτοπολέμου που θέλει να περάσει η Crytek στον παίκτη. Αυτή η αίσθηση ενισχύεται από την υπεροπλία που χαρακτηρίζει τους εχθρούς, τόσο όσον αφορά στους αριθμούς τους, όσο και τον εξοπλισμό τους. Αυτό που δεν περιελάμβανε η beta και θα θέλαμε σίγουρα να δούμε, είναι ο ανοικτός κόσμος. Και οι τρεις αποστολές ήταν σε περιορισμένο γεωγραφικά μέρος, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε την τελική έκδοση για να βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα για τον ολοκληρωμένο, ανοικτό κόσμο του παιχνιδιού. Αξίζει βέβαια να αναφέρουμε ότι το περιβάλλον και στις τρεις αποστολές ήταν έρημο από απλό λαό και γεμάτο μισογκρεμισμένα κτίρια και αντιπάλους, ενισχύοντας την εντύπωση ότι είμαστε η αντίσταση σε έναν πόλεμο που έχει ήδη χαθεί. Θα θέλαμε όμως να επιβεβαιώσουμε την ίδια αίσθηση και στο ολοκληρωμένο παιχνίδι.



Αυτό για το οποίο μπορούμε να βγάλουμε ένα αρχικό συμπέρασμα, είναι η οπτική απεικόνιση του Homefront: The Revolution, η οποία είναι ή του ύψους, ή του βάθους. Βλέπουμε για παράδειγμα τα εφέ του καπνού ή της φωτιάς να βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, ενώ οι υφές στους χαρακτήρες και στα όπλα άνετα φέρνουν στο μυαλό αρχικούς τίτλους της περασμένης γενιάς κονσολών. Δυστυχώς τα βάσανα στην ανάπτυξη του τίτλου μάλλον έχουν αφήσει έντονα σημάδια στην ποιότητα των γραφικών του και, δεν ξέρουμε κατά πόσο μπορούν να διορθωθούν πολλά πράγματα μέχρι την κυκλοφορία του. Εκεί που χωρά διόρθωση όμως, είναι στο frame rate. Γνωρίζουμε ότι είναι ένα πρόβλημα για το οποίο εργάζεται ήδη η Crytek, όμως το φαινόμενο ήταν πάρα πολύ έντονο και δεν γίνεται να μην αναφερθεί. Τα σκαμπανεβάσματα στο ρυθμό ανανέωσης είναι συνεχή, ενώ όταν δοκιμάσετε να οδηγήσετε κάποιο όχημα, η αυξημένη ταχύτητα κάνει το συγκεκριμένο φαινόμενο ακόμα πιο έντονο. Σε αντίθεση με τον τεχνικό τομέα, η αίσθηση των όπλων μάς άφησε με ευχάριστες εντυπώσεις. Τα όπλα που δοκιμάσαμε διέφεραν μεταξύ τους σε ουσιαστικά σημεία, όπως η ζημιά που προξενούσαν στους αντιπάλους ή ο τρόπος που «κλωτσάνε» την ώρα που φεύγει η σφαίρα από την κάννη. Εδώ εισέρχεται και ένα επιτυχημένο σύστημα, αυτό του customization του όπλου. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός μυρίζει…Crysis, ενώ έχει αποδοθεί πάρα πολύ σωστά με modifications που όντως επιδρούν στη συμπεριφορά του όπλου. Ελπίζουμε να αποδοθεί σωστά και στον τελικό τίτλο και να έχουμε αρκετές επιλογές για να φέρουμε το κάθε όπλο στα μέτρα μας.



Τι μας αφήνει όμως τελικά η δοκιμή του Homefront: The Revolution; Εμείς μένουμε πάντως με αρκετά ερωτηματικά, που αφορούν το σενάριο του campaign, το δικτυακό περιβάλλον του τίτλου, αλλά και την απαραίτητη βελτίωση χαρακτηριστικών προβλημάτων όπως εκείνα του frame rate. Είδαμε επίσης κάποιες καλές ιδέες, όπως το customization των όπλων ή την αίσθηση του περιβάλλοντος που μας βάζει στο σωστό κλίμα, σύμφωνα πάντα με αυτά που περιμέναμε διαβάζοντας το όνομα του παιχνιδιού και γνωρίζοντας το παρελθόν της σειράς.  Περιμένουμε λοιπόν και εμείς τον Μάιο, για να δούμε τι θα μας παραδώσει τελικά η Dambuster Studios.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Deep Silver

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Homefront: The Revolution
    • 18+ pegi 18+
      • 7.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (10)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.homefront-game.com/home FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 4

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • MDefender
    • αρκετα βαρετό και προβλέψιμο δεν μου έδωσε κατι σαν τίτλος για να περιμένω την κυκλοφορία του,σαν σκέψη είναι ωραίο αλλά η υλοποίηση απέχει πολύ από αυτό που έχουν στο μυαλό τους

    • LIONHEART
    • εγω παντως το πρώτο το ειχα ευχαριστηθεί παρα τα προβλήματα του .πιστέυω να με καλύψει τουλάχιστον σε αυτό αλλα γενικά αρχίζω να πιστέυω οτι το βαράει καποιά κατάρα τον συγκεκριμμένο fransize και το πρώτο ταλαιπωρήθηκε για να βγει και το δευτερο μια απο τα ιδια.......

    • mariodm22
    • Γενικα απο οσα εχω διαβασει τα περισσοτερα ειναι αρνητικα σχολια για το παιχνιδι . Ελπιζω να μην βγω αληθινος αλλα θα ειναι αποτυχια το καινουριο Homefront

*