Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

John Wick Hex Hands Οn Preview

*
Δοκιμάσαμε το John Wick Hex και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας! Διαβάστε περισσότερα στο Hands Οn Preview μας για τον τίτλο!

Γι’ αυτό το prequel game της τριλογίας του John Wick ο Mike Bithell των Thomas Was Alone και Subsurface Circular είχε μπόλικα πάρε-δώσε με την Lionsgate Entertainment, καθώς και πρόσβαση στο σενάριο του John Wick: Chapter 3 - Parabellum, μιας η ταινία βρισκόταν στη φάση των γυρισμάτων, και με το σκηνοθέτη Chad Stahelski μίλησε και εξασφάλισε το voice acting των Ian McShane, Lance Reddick (άγνωστο ακόμα αν κατάφερε και τον Keanu Reeves), οπότε το John Wick Hex είναι σίγουρα ένα concept που η Good Shepherd Entertainment ήθελε να κυνηγήσει και να βγει όπως πρέπει και όπως αρμόζει σε ένα, εντέλει, επισήμως licensed game του franchise. Ένα demo αυτού του turn-based tactical strategy game ήταν διαθέσιμο στην Gamescom 2019 κι εμείς μπήκαμε στο χορό.




Το παιχνίδι έχει πολύ ελκυστική αισθητική noir με όμορφο και απλό animation. Ο παίκτης χειρίζεται τον ίδιο τον John Wick από μια οπτική top-down καθώς αντιμετωπίζει τους εχθρούς του σε ένα timeline system που μοιάζει με λογισμικό επεξεργασίας video game levels. Με την ικανότητα να στρέφουμε την κάμερα και τα απαραίτητα zoom in και zoom out, έχουμε στη διάθεσή μας πληροφορίες για το πόσοι εχθροί βρίσκονται στο σημείο, καθώς και το πόσα δευτερόλεπτα απέχουμε από την οποιαδήποτε κίνησή τους. Το παιχνίδι κάνει κάθε δευτερόλεπτο να μετράει, καθώς για κάθε βήμα του John διαγράφονται και τα αντίστοιχα βήματα ή πυρά από τους εχθρούς μας. Στην ουσία έχουμε το στόχο να περάσουμε ένα level εξασφαλίζοντας τη σωστή διαχείριση των πυρομαχικών, HP και της συγκέντρωσής μας. Πυρομαχικά εξασφαλίζουμε εξουδετερώνοντας τους εχθρούς μας, HP επαναφέρουμε με τη χρήση επιδέσμων που βρίσκουμε διάσπαρτους στον περιβάλλοντα χώρο και τη συγκέντρωση κάνοντας refocus, το οποίο δεν απαιτεί την εύρεση κάποιου αντικειμένου, αλλά τη θυσία πολύτιμων δευτερολέπτων, αφού ακινητοποιεί τον John μέχρι να συνέλθει από τη δράση που προηγήθηκε.



Όταν λοιπόν ξεκινήσουν οι μάχες το παιχνίδι μοιάζει με σκάκι – ακόμα κι ο Bithell το ονόμασε αρχικά John Wick Chess. Το γεγονός ότι γνωρίζουμε εκ των προτέρων τι κίνηση θα κάνουν οι αντίπαλοί μας, αλλά και ποια θα είναι αυτή δεν κάνει τα πράγματα καθόλου εύκολα όταν πρόκειται είναι 2 ή περισσότερα τα άτομα με τα οποία ερχόμαστε σε αντιπαράθεση. Ο παίκτης θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τακτικές stealth όταν αυτό καθίσταται δυνατό, ώστε να βγάλει από τη μέση εχθρούς που δεν έχουν οπτική επαφή μαζί του και να κερδίσει χρόνο για τους εναπομείναντες. Μπορούμε είτε να τους παλέψουμε (κλασικό ξύλο), είτε να τους στραγγαλίσουμε ή απλά να τους πυροβολήσουμε. Εννοείται πως αυτές οι κινήσεις κοστίζουν δευτερόλεπτα, οπότε στο στάδιο που το παιχνίδι βρίσκεται σε… παύση, για να αποφασίσουμε πώς θα πράξουμε, απαιτεί τεράστια προσοχή. Και αυτός ακριβώς είναι και ο πυρήνας του τίτλου, μοιάζει με ένα ασταμάτητο puzzle game.



Οπότε το John Wick Hex είναι ένα καλό John Wick game. Είναι έξυπνο και απαιτεί πολλή σκέψη από τον παίκτη. Ο κόσμος του θα αρέσει σε όποιον απήλαυσε τις ταινίες του Stahelski και εγκλιματίζει πολύ γρήγορα οποιονδήποτε άλλον. Σίγουρα θέλουμε να δούμε περισσότερα, ιδιαίτερα την ιστορία του, κάτι που μπορεί να κάνει το τελικό προϊόν κάτι πολύ διαφορετικό από το demo που είδαμε. Το μόνο σίγουρο είναι πως απευθύνεται μόνο στους fans του είδους που εκπροσωπεί και όχι τους fans της κινηματογραφικής σειράς αυτούς καθαυτούς.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*