Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

King’s Bounty II Hands On Preview

*
Ο Νίκος Παπακωνσταντίνου δοκίμασε μια νεότερη έκδοση του Kings Bounty II και καταγράφει τις εντυπώσεις του μέσα από ένα αναλυτικό hands on preview.

Οι περισσότεροι δεν θα θυμούνται το reboot του ιστορικού King’s Bounty (1990) που κυκλοφόρησε το 2008, με τίτλο King’s Bounty The Legend. Παρόλο που το τελευταίο «επεισόδιο» της σειράς με τίτλο King’s Bounty The Dark Side κυκλοφόρησε το 2014, στη συνέχεια ακολούθησε… σιγή. Επτά χρόνια αργότερα, η 1C Publishing EU, η οποία ιδρύθηκε ως Cenega προτού εξαγοραστεί από την 1C, ετοιμάζει το sequel με τίτλο, απλά, King’s Bounty ΙΙ. Αυτό που δεν είδαμε στο preview build δεν ήταν αυτό που περιμέναμε: το νέο King’s Bounty δεν είναι ένα ισομετρικό turn-based strategy game με εξερεύνηση σε πραγματικό χρόνο, όπως το King’s Bounty The Legend, αλλά η προοπτική είναι πλέον third-person κατά την εξερεύνηση και η κάμερα παίρνει το απαραίτητο ύψος μόνο στις μάχες. Αυτές, φυσικά, δεν έχουν αλλάξει και παραμένουν turn-based σε hexagonal grid. Οι μονάδες κινούνται με σειρά initiative, παραδοσιακά και πλέον οι διαχωρισμοί τους δεν είναι με βάση τη φυλή (π.χ. humans, orcs, dwarves, demons, undead κ.ο.κ.), αλλά με το alignment, θα λέγαμε.




Υπάρχουν δύο βασικοί άξονες που το καθορίζουν: Order/Anarchy (περίπου αντίστοιχοι με το Καλό και το Κακό) και Power/Finesse (ανάλογοι με το Might and Magic της ομώνυμης σειράς). Κάτω από τη σημαία του Anarchy συντάσσονται undead, bandits και άλλα… κακοποιά στοιχεία, ενώ στο Power θα βρούμε νάνους berserkers, άγρια ζώα κ.α. Ωστόσο, οι αντιθέσεις αυτές δεν περιορίζονται στο πεδίο της μάχης, αλλά επεκτείνονται και στο σενάριο. Ο ήρωας ή η ηρωίδα μας μπορεί να επιλέξει στην πορεία των περιπέτειών της το μονοπάτι της Τάξης ή της Αναρχίας, της Ισχύος ή της Επιδεξιότητας, ανεξάρτητα από την «φυσική» θέση του class τους. Για παράδειγμα η Paladin έχει φυσική τάση προς το Order, ο Fighter προς το Power και η Mage προς το Finesse, αλλά αυτό δεν τους εμποδίζει να επιλέξουν «κόντρα» στην τάση τους είτε μιλώντας για κάποιο quest είτε για τις μονάδες που απαρτίζουν το στρατό τους. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί: η Mage έχει φυσικά τα πιο ισχυρά ξόρκια, ενώ ο Fighter δεν διαθέτει καθόλου μαγεία. Η Paladin βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο.



O Aivar, ο fighter για τον οποίο η 1C έχει δώσει και τις περισσότερες πληροφορίες είναι ένας μισθοφόρος που φυλακίζεται από το βασίλειο της Nostria, αλλά ξαφνικά ο πρίγκηπας αποφασίζει να τον ελευθερώσει και τον καλεί στην πρωτεύουσα. Το εισαγωγικό κομμάτι δεν διαφοροποιείται ανάλογα με τον χαρακτήρα, τουλάχιστον στο preview build που είδαμε. Όπως και να έχει, ο ήρωάς μας σύντομα διαπιστώνει ότι το βασίλειο βρίσκεται σε αναβρασμό, με τέρατα, ληστές και μυστηριώδη πλάσματα να παραμονεύουν παντού, ενώ ακούγονται φήμες για ένα φαινόμενο που απειλεί τη Nostria και λέγεται The Blight. Ο παίκτης καλείται να εξερευνήσει τον χάρτη, να ολοκληρώσει quests και να δώσει μάχες αυξανόμενης δυσκολίας κινούμενος σχετικά ελεύθερα στο χώρο, με τους κύριους περιορισμούς να προέρχονται από μάχες που είναι πολύ δύσκολες για το επίπεδο του χαρακτήρα και, άρα, για το μέγεθος του στρατού του. Στη σειρά King’s Bounty αυτά συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους, καθώς ένα από τα στατιστικά των ηρώων μας είναι το Leadership, από το οποίο εξαρτάται το μέγεθος του στρατού που μπορούμε να ελέγξουμε.



Αν σε κάποια περιοχή οι μάχες φαίνονται υπερβολικά δύσκολες, ο παίκτης μπορεί να μετακινηθεί σε άλλο σημείο του χάρτη ή να κάνει κάποιο από τα πολλά quests που υπάρχουν στη Nostria. Οι ανταμοιβές και η εμπειρία μεταφράζονται σε επίπεδα, άρα μεγαλύτερο στρατό και έτσι μάχες που προηγουμένως θα ήταν εξαιρετικά δύσκολες γίνονται προσιτές. Όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια, η εξερεύνηση συνήθως ανταμείβεται με θησαυρούς και εμπειρία ή κάποιο quest που μπορεί να μας δώσει «πόντους» σε ένα από τα τέσσερα alignments. Κάθε ήρωας φυσικά διαθέτει το δικό του skill tree και κάθε alignment προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα, εκτός από ξεχωριστές μονάδες.



Στο preview περιοριστήκαμε στο πρώτο δεκάωρο περίπου, αλλά αυτό ήταν αρκετό για να προσελκύσει το ενδιαφέρον μας. Η 1C Publishing EU έκανε ένα τολμηρό βήμα για τη σειρά, επιχειρώντας να την κάνει πιο μοντέρνα και προσιτή (είναι ο πρώτος τίτλος King’s Bounty από το reboot και μετά που κυκλοφορεί και για κονσόλες, εξάλλου) και, παρόλο που τα production values μαρτυρούν ενίοτε την σχετικά ταπεινή καταγωγή του τίτλου, ωστόσο το νέο King’s Bounty δεν είναι καθόλου άσχημο και έχει προοπτικές για κάτι καλό. Οι developers υπόσχονται ότι η ολοκληρωμένη έκδοση θα είναι πιο polished και αναμένουμε με ενδιαφέρον τον Αύγουστο, οπότε θα έχουμε την ευκαιρία να κρίνουμε κατά πόσο η 1C πέτυχε τον στόχο της.

 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!