Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Mad Rat Dead Preview

*
Το Mad Rat Dead είναι ένας ακόμης τίτλος που μας έδειξε η Nippon Ichi Software με αφορμή την ψηφιακή gamescom και μάλλον είναι εκείνος που μας έμεινε περισσότερο παρότι σίγουρα η εταιρεία έχει και πιο γνωστούς τίτλους στο πρόγραμμά της για τη νέα σεζόν. Μπορεί όποιος θυμάται το Yomawari (τίτλο τρόμου από τον ίδιο δημιουργό) μπορεί να φανταστεί ότι ξέρει τι μπορεί να περιμένει από το ίδιο μυαλό, ωστόσο το Mad Rat Dead φροντίζει γρήγορα να διαλύσει την εντύπωση αυτή.



Για αρχή το Mad Rat Dead είναι platformer και rhythm game ταυτόχρονα. Πρωταγωνιστεί ένας νεκρός αρουραίος που επανέρχεται στη ζωή για να πάρει εκδίκηση για όσα πέρασε στα χέρια επιστημόνων που πειραματίστηκαν πάνω του. Έχει μια τεράστια τρύπα στο στήθος και μέσα της αιωρείται η καρδιά του. Η οποία καρδιά του, για να μην παραπάρει η κατήφεια, έχει το στερεοτυπικό, ρομαντικό της σχήμα. Κάπως πρέπει να έχει παλμούς ο αρουραίος βέβαια και κάπου εδώ έρχεται να βοηθήσει ο παίκτης αλλά και να στηθεί το πιο ρυθμικό μέρος του παιχνιδιού. Ο αρουραίος μπορεί να κινηθεί στο χώρο με τον παραδοσιακό τρόπο, η κίνησή του είναι τόσο αργή όμως που η μέθοδος αυτή δεν έχει νόημα. Ακολουθώντας το ρυθμό όμως, ο παίκτης ουσιαστικά ελέγχει τους παλμούς της καρδιάς, τη σβελτάδα και την ακρίβεια των κινήσεών του. Κι όσο καλύτερα το κάνει όλο αυτό, τόσο ανεβαίνει το combo counter γεγονός που επηρεάζει σε κάποιο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο προβάλλεται το επίπεδο, χωρίς να ξεφεύγει βέβαια από το μπολιασμένο με στοιχεία punk καρτουνίστικο στοιχείο. Ο παίκτης μπορεί να εκτελεί άλματα, διπλά άλματα, dash και να χτυπά αντιπάλους, πάντα με τον κατάλληλο ρυθμό. Για να συνηθίσει ο παίκτης το ρυθμό αυτό, μπορεί να δοκιμάσει ξεχωριστά το κομμάτι ενός επιπέδου, πριν καταπιαστεί με το ίδιο το επίπεδο. Επιπλέον θα μπορεί να επιλέγει διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας, τα οποία με τη σειρά τους καθορίζουν τις απαιτήσεις του ρυθμικού μέρους του παιχνιδιού, αφού επηρεάζεται το είδος, η συχνότητα, η πυκνότητα των απαιτούμενων πατημάτων, ακόμη και αν το κομμάτι είναι γνώριμο. Αυτονόητα πράγματα δηλαδή για οποιονδήποτε έχει ασχοληθεί με rhythm game οποιουδήποτε τύπου.



Κι αν τα πράγματα δεν πάνε πολύ καλά κόντρα σε εχθρούς, αν ο Mad Rat πέσει στο πεδίο της «μάχης», ξεπηδά από μέσα του η καρδιά του. Σε αυτό το σημείο ο παίκτης έχει το περιθώριο να γυρίσει πίσω το χρόνο και να ξαναδοκιμάσει. Αυτό το μέρος απαιτεί διευκρίνιση όμως. Υπάρχει όριο στο πόσο πίσω μπορεί να πάει ο χρόνος με τη μία, όχι όμως με το πόσες φορές μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο μηχανισμός αυτός, ακόμη και σε διαδοχή. Ενεργοποιείται σε περίπτωση που «βρει» σε εχθρό ο Mad Rat (με τα πατήματα στην ώρα τους όλα θα πάνε καλά βέβαια), ωστόσο τίποτα δεν εμποδίζει τον παίκτη να τον αξιοποιήσει ανά πάσα ώρα και στιγμή, σε οποιοδήποτε σημείο του επιπέδου. Αλλά (ναι, υπάρχει κι αυτό) ο παίκτης ξεκινά κάθε επίπεδο με συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για την ολοκλήρωσή του. Όποτε γυρίζει πίσω το χρόνο για να διευκολυνθεί, ναι με επιστρέφει σε προηγούμενη φάση, ωστόσο ο χρόνος που είχε κυλίσει μεταξύ των σημείων έναρξης και τέλους δεν αναπληρώνεται, συνεχίζει να κυλά. Μια βοήθεια σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το Dream Power, ένα είδος αντικειμένου που μοιάζει με τυρί και προσθέτει χρόνο σε όσον έχει απομείνει.



Η τελική έκδοση του παιχνιδιού θα έχει διαφορετικά modes. Στο Play Mode ουσιαστικά έχουμε την ιστορία και την κανονική εκδοχή του παιχνιδιού. Στο Sound Test είναι δυνατή η αναπαραγωγή κομματιών από επίπεδα που έχουν ξεκλειδωθεί. Δεν είναι ανάγκη να κάνει κάτι ο παίκτης, ωστόσο αν θέλει μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό, μετατρέποντας την ακρόαση σε εξάσκηση. Περισσότερες είναι οι επιλογές στο Stage Select. Προφανώς και θα μπορεί να διαλέξει οποιοδήποτε επίπεδο έχει ξεκλειδώσει και να το ξαναπεράσει. Ωστόσο μπορεί να ενεργοποιήσει το Hard Mode που κάνει το ρυθμικό κομμάτι πιο δύσκολο και ταυτόχρονα πιο ρεαλιστικό για τα δεδομένα καθεμιάς από τις διαθέσιμες συνθέσεις. Μπορεί όμως να κάνει και κάτι πιο ενδιαφέρον ακόμη, να συνδυάσει το επίπεδο που θέλει με όποιο μουσικό κομμάτι έχει ξεκλειδώσει, άσχετα με το ότι προέρχεται από άλλο επίπεδο. Το Mad Rat Dead κυκλοφορεί στις 30 Οκτωβρίου για PS4 και Switch. Κι όπως και να πάνε τα πράγματα στην τελική έκδοση, ένα είναι σίγουρο τουλάχιστον: αυτός ο αρουραίος είναι έξω καρδιά.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*