Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
COSMOTE TV: Μεγάλος διαγωνισμός με δώρο ετήσια συνδρομή - Κερδίστε μια ετήσια συνδρομή full πακέτου στη νέα COSMOTE TV! >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Marvel’s Avengers Beta Hands On Preview

*
Το beta testing έχει ξεκινήσει σε διάφορα συστήματα, κάπου τρέχει open beta, αλλού τρέχει closed beta, είχαμε το περιθώριο να δοκιμάσουμε επαρκώς το Marvel’s Avengers όπως δεν το είχαμε δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Πέρυσι η Square Enix είχε ετοιμάσει την εισαγωγή του παιχνιδιού για hands-on, η οποία κάθε άλλο παρά ενδεικτική ήταν για το σύνολο του παιχνιδιού, ενώ όλα τα υπόλοιπα είχαν μείνει σε μορφή εξηγήσεων και σημειώσεων. Στη δοκιμή αυτή είδαμε αρκετά πράγματα στην πράξη όμως.



Σίγουρα διαγράφεται ένα κάποιο άγχος στην πλευρά των Square Enix και Crystal Dynamics, κρίνοντας από το μέγεθος και μόνο της δοκιμαστικής έκδοσης. Το περιεχόμενο είναι αρκετά για 2-3 ώρες, αφού περιλαμβάνει την ίδια σύντομη εισαγωγή, λίγη συνέχεια στην ιστορία αλλά και αρκετές αποστολές για να δειγματίσει ο καθένας την ποικιλία που μπορεί να περιμένει στο τελικό παιχνίδι που έρχεται στις 4 Σεπτεμβρίου. Όχι μόνο αυτό αλλά η πρόοδος των χαρακτήρων, το loot και λοιπά στοιχεία διατηρούνται και μπορούν να μεταφερθούν στην τελική έκδοση. Δηλαδή η συμμετοχή στην beta είναι σαν κανονικό ξεκίνημα στο παιχνίδι και επένδυση χρόνου που δεν πάει χαμένη στο τέλος, ειδικά αν κάποιος είναι αποφασισμένος ούτως ή άλλως να ασχοληθεί με το Marvel’s Avengers με το που βγει ή ακόμη και αργότερα. Δεν είναι τα πάντα διαθέσιμα βέβαια, αφού υπάρχουν τρεις καρτέλες από skill trees και μόνο η μία είναι διαθέσιμη στην έκδοση της δοκιμής. Αλλά το κέρδος παραμένει κέρδος. Το γενικό περίγραμμα είναι το γνωστό πάντως. Οι Avengers πέφτουν θύμα πλεκτάνης οργανωμένης από την AIM, χρεώνονται μεγάλη καταστροφή αλλά και μετάλλαξη μέρους του πληθυσμού χάρη στη διασπορά σκόνης από κρυστάλλους terrigen (με λίγα λόγια γέμισε ο τόπος Inhumans), ο Captain America είναι (;) νεκρός και τα μέλη της ομάδας σκόρπια. Ο Bruce Banner, πότε ως ο εαυτός του πότε ως Hulk, μαζί με την Kamala Khan, η οποία κατέληξε Inhuman χάρη στα παραπάνω γεγονότα, επιχειρούν να ανασυνθέσουν την ομάδα και να λύσουν το μεγαλύτερο, το πραγματικό μυστήριο πίσω από εκείνη την επίθεση που χρεώθηκαν. Οπότε η αρχή του παιχνιδιού (και της beta) αφιερώνεται σε αυτούς τους δυο χαρακτήρες, μέχρι να φτάσουν στο σκάφος τους, να ενεργοποιήσουν τον Jarvis, το War Table και να αποκτήσουν πρόσβαση σε διάφορες αποστολές.



Η πορεία μέχρι αυτό το σημείο ξεκαθαρίζει πάντως ότι σε τεχνικό επίπεδο, ειδικά μάλιστα στα μοντέλα των ηρώων, έχει γίνει φοβερή δουλειά. Στο Xbox One X της δοκιμής η απόδοση ήταν αρκετά σταθερή, με διακυμάνσεις στην ανάλυση βέβαια. Δύο είναι οι διαθέσιμες ρυθμίσεις, μία που ρίχνει το βάρος στην ανάλυση -που σε σημεία μπορεί να αγγίξει και 4K- μία που κρατά τα πάντα σε 1080p αλλά αφήνει ξεκλείδωτο το frame rate. Η διακύμανση στο frame rate είναι τόσο μεγάλη και ασταθής (χωρίς να πέφτει ποτέ σε προβληματικά επίπεδα τουλάχιστον) που είναι δύσκολο να προτείνει κανείς τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Με άλλα λόγια τα κέρδη σε frame rate είναι πιο ασταθή από τα κέρδη στην ανάλυση. Κι αν η τελευταία επηρεάζει την ποιότητα εικόνας, το πρώτο επηρεάζει και το χειρισμό, οπότε καλύτερα να αποφεύγεται κατά τη γνώμη μας. Στην αρχική αυτή διαδρομή αλλά και στις αποστολές που ακολούθησαν φάνηκε επίσης ότι το όλο εγχείρημα είναι πολύ απαιτητικό για το hardware. Κι αν είναι για το Xbox One X, μάλλον είναι απαιτητικό και για οτιδήποτε άλλο υφίσταται αυτήν τη στιγμή στην αγορά. Το Marvel’s Avengers χρειάζεται τη σύνδεση με το δίκτυο, συγχρονίζει στατιστικά, έχει μετρητές που σε πραγματικό χρόνο υπολογίζουν την ανανέωση αποστολών στο War Table, το hub ουσιαστικά του παιχνιδιού, αλλά και διαφόρων άλλων στοιχείων που αποδίδουν συγκεκριμένες πρώτες ύλες σε τακτά χρονικά διαστήματα, εφόσον ο παίκτης ασχοληθεί με τα επίσης ανανεούμενα objectives που καμία λειτουργική σύνδεση δεν έχουν με τη μια ή την άλλη αποστολή. Η συχνή επικοινωνία και ο εμφανώς βαρύς τεχνικός τομέας κάνουν τη φόρτωση των απαιτούμενων δεδομένων να τη νιώθει στην πλάτη του κι ο παίκτης. Όταν το σύστημα επιχειρεί να φορτώσει την αποστολή που διαλέγει ο παίκτης, παίρνει το χρόνο του. Κι όταν φαίνεται ότι όλα είναι έτοιμα, εμφανίζονται οι χαρακτήρες στο επίπεδο κ.λπ., εξακολουθούν να μην είναι τελείως έτοιμα. Το σύστημα καθυστερεί δευτερόλεπτα να δώσει τον έλεγχο στον παίκτη διότι εξακολουθεί και φορτώνει στο παρασκήνιο. Άπαξ και ξεκινήσει η δράση δεν υπάρχουν διακοπές. Σε τίτλο με τόσες αποστολές, τόσες επιλογές, τόσα στατιστικά κ.λπ. (και που να έρθει η ώρα να διαλέξετε άλλο χαρακτήρα και να περιμένετε να τον δείξει το μενού για να μπορέσετε να πάτε ύστερα σε άλλο μέρος του μενού), όλη αυτή η «κωλυσιεργία» καταλήγει να κάνει το σύνολο να φαίνεται πιο βαρύ από ότι είναι, σχεδόν παντού, και πάλι βέβαια εκτός δράσης.



Τι επιλογές έχει ο παίκτης όμως στη δράση; Ουσιαστικά το περιεχόμενο του Marvel’s Avengers φαίνεται να χωρίζεται (όπως μας είχε υποσχεθεί η εταιρεία άλλωστε) σε μια σειρά από main quests που σημαδεύονται στο War Table με το λογότυπο των Avengers, παράλληλα quest lines που εστιάζουν σε συγκεκριμένο ήρωα αλλά και μεμονωμένες αποστολές που εντάσσονται στη γενικότερη προσπάθεια των ηρώων να κάνουν χαλάστρα στην AIM. Φάνηκε ότι η οποιαδήποτε αποστολή μπορεί να επαναληφθεί ξανά και ξανά, όσες φορές θέλει ο παίκτης. Άλλωστε η απόδοση του βαθμολογείται οπότε υποτίθεται πως έτσι κι αλλιώς υπάρχει ένα κάποιο κίνητρο. Και δεν είναι μόνο ένα. Όπως διαπιστώσαμε το power level που απαιτούν οι διαθέσιμες αποστολές κλιμακώνεται καθώς οι διαθέσιμοι χαρακτήρες βελτιώνουν το δικό τους power level, άρα η επανάληψη αποστολών είναι υπολογισμένη. Άλλωστε φέρνει επιπλέον loot, διάφορες πρώτες ύλες που απαιτούνται για αναβαθμίσεις και πολλά ακόμη. Σε όλα αυτά βασίζεται η βασική λούπα του παιχνιδιού. Κάποιες αποστολές είναι για δύο άτομα, κάποιες για τετράδα, όλες είναι διαθέσιμες για solo play με το AI να αναλαμβάνει τους υπολοίπους χαρακτήρες (δεν φάνηκε να τα πηγαίνει κι άσχημα στην πράξη), μερικές εικονικές στο σύστημα HARM, οπότε λειτουργούν και ως challenges με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας και πολλαπλά κύματα εχθρών, κάποιες πολύ σύντομες όπου η ομάδα εμφανίζεται, τα κάνει λαμπόγυαλο και αποχωρεί, κάποιες πιο σύνθετες, με πολλαπλούς ορόφους ή πολλαπλά κτήρια, σεντούκια κρυμμένα πίσω από απλούς περιβαλλοντικούς γρίφους, παράπλευρους στόχους, τμήματα στα οποία η ομάδα καλείται να ελέγξει για αρκετό χρόνο συγκεκριμένα σημεία του χάρτη και άλλα γνωστά στο είδος και την κατηγορία. Το Marvel’s Avengers είναι λίγο single-player και αρκετά Destiny κατά πώς φαίνεται, ταγμένο στο να κρατά τον παίκτη μέσα, να τον καλεί πίσω ξανά και ξανά, φροντίζοντας να προσφέρει όσο περιεχόμενο μπορεί να κάνει κέφι ανά πάσα ώρα και στιγμή.



Το grind είναι δεδομένο βέβαια όταν ο σκελετός του παιχνιδιού είναι αυτός. Ο παίκτης αποκτά πρόσβαση σε διαφορετικές εμφανίσεις που δεν επιφέρουν πρακτικές αλλαγές. Εξοπλισμός όμως έρχεται σε τμήματα, δεν αλλάζει τη βασική εμφάνιση, ανεβάζει όμως το power level, έχει το δικό του βαθμό σπανιότητας, μπορεί να χτίσει ολόκληρο σετ, συνοδεύεται από διαφορετικά perks και μπορεί να γίνει boost για περισσότερα perks και μεγαλύτερη συνεισφορά στο power level. Και κάθε τμήμα του εξοπλισμού απαιτεί διαφορετική πρώτη ύλη για να γίνει boost. Όλα αυτά ξέχωρα από το βασικό levelling του χαρακτήρα, που γίνεται με συγκέντρωση XP, άρα χρήση του χαρακτήρα σε αποστολές, και ανοίγει το δρόμο προς skill points που κατανέμονται τελικά σε τρεις… σελίδες από skill trees. Παρότι στην beta εμφανίζεται μόνο η μία σελίδα, οι επιλογές είναι πολλές και σε συνδυασμό με τα διάφορα perks και τις απαιτήσεις των διαφόρων αποστολών, το παιχνίδι περιμένει μια κάποια προσαρμογή από τους παίκτες, είτε αυτό σημαίνει αλλαγή στη σύνθεση μιας τετράδας, είτε αλλαγή εξοπλισμού για βολικότερο loadout. Ταυτόχρονα, οι μεταβλητές είναι τόσες που σίγουρα ο παίκτης μένει με την αίσθηση πως έχει άπειρες επιλογές και τη δυνατότητα να φτιάξει ακριβώς το loadout που προτιμά γενικότερα και να επενδύσει σε αυτό με τον κόπο και το χρόνο του. Είναι πολλά τα κινούμενα μέρη, ειδικά σε επίπεδο στατιστικών, κάτι που είναι ξεκάθαρο και στην beta. Το Marvel’s Avengers φαίνεται να προσπαθεί να είναι κάτι σαν υπερηρωικό Diablo, με τη βασική διαφορά πως χρησιμοποιεί τους χαρακτήρες της Marvel ως άγκυρες, σιγουρεύοντας ότι αποδίδονται με πίστη στο υλικό στο οποίο βασίζονται αλλά και αρκετά μοναδικά στοιχεία ώστε να μπορούν να έχουν ξεκάθαρη συνεισφορά σε ομάδα, είτε παίζει κάποιος μόνος, είτε με παρέα. Για την ιστορία δεν μπορούμε να πούμε και πολλά, κρατάμε μικρό καλάθι όμως, δεδομένης της προϊστορίας της Crystal Dynamics. Εξάλλου γίνεται συνειδητή προσπάθεια για χιούμορ με κάθε ευκαιρία, κάτι γνώριμο στη συνταγή του MCU, αλλά κάτι μας λέει πως και ανάλογου επιπέδου να αποδειχθεί, άλλο είναι τα one-liners σε 2-3 ώρες ταινίας, άλλο σε άπειρο grind. Μια ακόμη υποψία που μας γέννησε η δοκιμή είναι πως θα έχουμε σύντομα στα χέρια μας έναν τίτλο που θα ωφεληθεί πάρα πολύ από το πέρασμά του στο hardware νέας γενιάς που αναμένεται φέτος.



Μένουν πολλά ερωτηματικά ακόμη, ασφαλώς. 2-3 ώρες από την αρχή ενός εμφανώς μεγάλου παιχνιδιού δεν είναι αρκετές για να σχηματιστεί η μεγάλη εικόνα. Η αναμονή θα είναι μικρή όμως, αφού το Marvel’s Avengers κυκλοφορεί στις 4 Σεπτεμβρίου 2020.



 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Crystal Dynamics

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!