Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Rainbow Six: Siege - Year 5 Season 4 Revisit

*
Τι εντυπώσεις αφήνει το Rainbow Six: Siege - Year 5 Season 4; Διαβάστε το preview μας.

Καταντά πλέον πολύ κοινότυπο να αναφέρουμε πως το Rainbow Six: Siege αποτελεί έναν καθόλα επιτυχημένο τίτλο. Στον πέμπτο του χρόνο, είδαμε και πάλι πολλές προσθήκες σε χαρακτήρες, πολλές βελτιώσεις στους μηχανισμούς μα και reworks σε αρκετούς χάρτες. Στο σύνολο της, η υποστήριξη της Ubisoft χαρακτηρίζεται κάτι παραπάνω από ικανοποιητική, ικανή να κρατήσει το ενδιαφέρον των χρηστών για ακόμα μια χρονιά ψηλά. Σαν να μην έφτανε η πορεία του ως τώρα, ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα και στις κονσόλες νέας γενιάς και μάλιστα με πλήρη χρήση του πρωτοκόλλου HDMI 2.1, το οποίο θα επιτρέψει σε όσους έχουν τις αντίστοιχες τηλεοράσεις ή monitors να απολαύσουν το ανταγωνιστικό shooter στα 120FPS. Μέχρι όμως να έχουμε τις νέες εκδόσεις στα χέρια μας, αξίζει να σταθούμε, για τελευταία φορά φέτος, στις προσθήκες περιεχομένου στα πλαίσια της τέταρτης σεζόν του πέμπτου χρόνου ζωής του Rainbow Six: Siege.




Μετά την επανεμφάνιση του Sam Fisher ως Agent Zero , η Ubisoft προσθέτει την defender, Aruni για το Operation Neon Dawn. Η Aruni αποτελεί τη πρώτη Ταϊλανδή operator του Rainbow Six: Siege, όπως επίσης και τον πρώτο χαρακτήρα που έχει προσθετικά μέλη, συγκεκριμένα ένα χέρι και πόδι που “έχασε” κατά τη διάρκεια μιας αποστολής. Πρόκειται για έναν αρκετά ισορροπημένο χαρακτήρα, με μέτρια ταχύτητα και μεσαίου επιπέδου armor που μπορεί να χειριστεί εξίσου καλά με σχετικά μικρή καμπύλη εκμάθησης, συνεπώς προβλέπεται να προτιμηθεί τόσο από νεότερους όσο και από παλαιότερους παίκτες.

Η ειδική ικανότητα της Apha “Aruni” Tawanroong, όπως είναι το πλήρες όνομά της, είναι να εκτοξεύει laser shield generators προς οποιοδήποτε παράθυρο, πόρτα, softwall ή hatch στο επίπεδο. Εκεί δημιουργεί τις Surya Laser Gates, οι οποίες εξυπακούεται πως δεν επηρεάζουν τους defenders, παρά μόνο τους attackers. Σε περίπτωση επαφής, η ασπίδα προξενεί σημαντική ζημιά στον attacker που αποπειράθηκε να την περάσει, ενώ καταστρέφει εντελώς οποιοδήποτε projectile. Η στρατηγική τοποθέτηση των Surya Laser Gates είναι καίριας σημασίας, αλλά σε περίπτωση λάθους ο παίκτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να τις συλλέξει και να τις τοποθετήσει εκ νέου σε άλλου σημείο. Αξίζει να σημειώσουμε πως όταν κάποιος τις περάσει, αυτές απενεργοποιούνται απλά για μικρό χρονικό διάστημα, χωρίς να καταστρέφονται σε καμία περίπτωση, ακόμα και αν οι attackers εντοπίσουν και πυροβολήσουν τα αντίστοιχα generators. Ως κερασάκι στη τούρτα, τα προσθετικά μέλη της Aruni κατορθώνουν περισσότερο melee damage σε σχέση με τους άλλους operators, ωστόσο η Ubisoft τόνισε πως αυτό το χαρακτηριστικό, αν και παρόν στην δοκιμαστική έκδοση που δοκιμάσαμε εμείς, ενδέχεται να λείπει από το τελικό build, προφανώς για λόγους balancing.



Για τους ίδιους λόγους, η ομάδα ανάπτυξης προχώρησε και σε μικρές αλλαγές σε άλλους χαρακτήρες. Τα Yokai drones του Echo είναι πλέον μόνιμα ορατά και προφανώς εντοπίζονται ευκολότερα από τους attackers, ενώ το Active Defense System του Yager απενεργοποιείται αφού αποκρούσει ένα projectile και απαιτεί κάποιο χρόνο επαναφόρτισης μέχρι να χρησιμοποιηθεί ξανά. Περισσότερη καταστροφή μπορεί να προκαλέσει και η attacker Hibana, το special ability της οποίας ρυθμίζεται πλέον ώστε να εκτοξεύει δύο, τέσσερα, ή έξι εκρηκτικά με μια βολή. Μικρές αλλαγές, οι οποίες περισσότερο μικρό ρυθμίσεις μεταξύ των ισορροπιών των χαρακτήρων αποτελούν, παρά αλλαγές που ενδεχομένως θα “έσπαγαν” την ισορροπία των χαρακτήρων. Χαιρόμαστε παρόλα αυτά να βλέπουμε πως οι περισσότερες αλλαγές βασίζονται στο feedback από τους παίκτες, με την ομάδα ανάπτυξης να το λαμβάνει σοβαρά υπόψη της.



Το Operation Neon Dawn δεν θα μπορούσε να μη φέρει μαζί του και ένα map rework. Έτσι έχουμε τον ανασχεδιασμό του χάρτη Skyscraper, στον οποίο προστέθηκαν περισσότεροι διάδρομοι εσωτερικά, δίνοντας περισσότερους εναλλακτικούς διαδρόμους στους defenders. Αφαιρέθηκαν και αρκετά μπαλκόνια, με τους developers να θέλουν τους attackers περισσότερο...επιθετικούς και να εισβάλλουν στα μικρότερα και περισσότερα δωμάτια, παρά να στήνουν καρτέρι στους εξωτερικούς χώρους του χάρτη. Έχουν δώσει το δικαίωμα στους attackers όμως να πλησιάσουν μέσω της οροφής δύο δωματίων, με τη χρήση του rappel.



Το παρόν κείμενο αποτελεί το τελευταίο κομμάτι της κάλυψης μας για τον πέμπτο χρόνο του Rainbow Six: Siege. Με το ταξίδι του τίτλου να ξεκινά σύντομα και στη νέα γενιά κονσολών, είναι δεδομένο πως θα δούμε ακόμα περισσότερη υποστήριξη εν καιρώ. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
    • 18+ pegi 18+
      • 7.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (9)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/ FOLLOWERS 10 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*