Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Red Dead Redemption 2 Hands On Preview

Red Dead Redemption 2 Hands On Preview
Η θέση της Rockstar Games στη βιομηχανία είναι αδιαμφισβήτητα ψηλά και αυτό έρχεται ως αποτέλεσμα της δουλειάς που κάνει στα διάφορα franchises της. Εκπρόσωποι της εταιρείας βρέθηκαν στη χώρα μας και το Enternity ήταν ένα από τα ελάχιστα ΜΜΕ που προσκλήθηκαν για να δοκιμάσουν ένα demo του Red Dead Redemption 2, καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία πριν την κυκλοφορία του τίτλου.



Είναι σημαντικό να τονιστεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που η Rockstar Games έρχεται στη χώρα μας για να κάνει κάποιο hands-on demo στα media, ακολουθώντας -αυτήν τη φορά- το πρόγραμμα παρουσιάσεων που έχει ξεκινήσει από το εξωτερικό με επιλεγμένους συνεργάτες της ανά χώρα. Οι άνθρωποι της εταιρείας σημείωσαν πως δεν εμφανίζονται σε εκθέσεις κυρίως γιατί το setting με όλον αυτόν το χαμό δεν βοηθάει στο να παρουσιαστούν τα προϊόντα τους όπως είναι σωστό και, ως εκ τούτου, ετοιμάστηκε ένας ειδικός χώρος στο κέντρο της Αθήνας, όπου είδαμε το παιχνίδι μόνοι μας για 2,5 ώρες καθισμένοι απέναντι από μία τεράστια τηλεόραση με ανάλυση 4K και με HDR.



Οι πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται το Red Dead Redemption 2 είναι συγκεκριμένοι: χαρακτήρες, ατμόσφαιρα, ιστορία. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε χωρίς σημαντικούς περιορισμούς, καθώς δεν υπάρχουν πλέον τα παλαιότερα συστήματα στην επικαιρότητα. Μας τονίστηκε δηλαδή πως το γεγονός ότι η κυκλοφορία θα γίνει μόνο σε new-gen συστήματα, βοήθησε αρκετά στο να χρησιμοποιηθούν όλες οι τεχνολογίες χωρίς bottlenecks. Με αυτόν τον τρόπο δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο κομμάτι της απεικόνισης, της λεπτομέρειας, των φωτισμών, αλλά κυρίως στην τεχνητή νοημοσύνη που πραγματικά δίνει σάρκα και οστά σε ένα ζωντανό κόσμο που αντιδρά και εξελίσσεται, είτε ο παίκτης μπορεί να το δει με τα μάτια του είτε όχι.



H παρουσία της συμμορίας, μέλος της οποίας είναι ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, είναι πιο έντονη από ποτέ και αυτό θα κάνει τους παίκτες να βλέπουν συχνά πυκνά αποστολές με μεγάλο αριθμό εμπλεκομένων. Παρόλα αυτά, ο πυρήνας της ιστορίας παραμένει σταθερός στη solo δράση. Η συμμετοχή όλων των studios της Rockstar Games ανά τον κόσμο ξεκίνησε με την ιδέα ότι θα χρησιμοποιηθούν μηχανισμοί που έχουν εμφανιστεί κατά κόρον σε άλλα franchises. Η σάρωση ενός αντικειμένου, η παρατήρησή του από όλες τις πλευρές και η εμφάνιση διάφορων επιλογών έρχονται από το LA Noire. Το κομμάτι του shooting, αντίστοιχα, έχει ρίζες στα Grand Theft Auto V και Max Payne 3. Έτσι, είδαμε την kill cam στο τελευταίο χτύπημα κάθε μάχης να κάνει πιο εντυπωσιακό το τελείωμα, ενώ η υιοθέτηση του bullet time έρχεται μέσω του μηχανισμού Dead Eye, όπου τυπικά ο ήρωας μπορεί να παγώσει το χρόνο και να σημαδέψει έναν ή περισσότερους αντιπάλους ορίζοντας μια σειρά από πυροβολισμούς.



Μέσα στην όλη περιπέτεια, οι παίκτες πρέπει πλέον να αποφασίζουν και για την ηθική των πράξεων του πρωταγωνιστή. Μπορεί π.χ. (όπως και κάναμε) να «τραμπουκίσετε» και να ληστέψετε κάποιον…ταλαίπωρο που θα δείτε στην άκρη μιας πόλης, αλλά αν σας δει κανείς και μαρτυρήσει την πράξη σας στο σερίφη, θα έχετε πλέον πρόβλημα στην αντιμετώπιση όλων των NPC της περιοχής. Μέχρι τουλάχιστον να τους αποδείξετε (μέσα από διάφορες υποαποστολές) το αντίθετο. Η αλληλεπίδραση με τον κόσμο έχει μεγαλύτερο βάθος από ποτέ, κάτι που σημαίνει πως κάθε πράξη σας μπορεί να έχει μια σειρά από αποτελέσματα, τόσο στην ίδια την εξέλιξη της ιστορίας, όσο και στην παρουσία σας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε μια περιοχή. Το κομμάτι του ΑΙ δε είναι αυτό που εντυπωσιάζει ως προς το αποτέλεσμα που φέρνει. Αν π.χ. φτάσετε σε μια πόλη με ένα ζώο σκοτωμένο για να το πουλήσετε, υπάρχει περίπτωση οι πιο φτωχοί κάτοικοι να εξετάσουν το ενδεχόμενο να σας την πέσουν και να σας ληστέψουν. Αντίστοιχα, όσοι σας παρατηρούν, αλληλεπιδρούν μαζί σας γνωρίζοντας ότι έχετε κυνηγήσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα από ελαφριάς μορφής interaction στη λογική ενός σχετικού με το κυνήγι διαλόγου έως και την εμφάνιση συγκεκριμένων υποαποστολών. Αντίστοιχα, οι κάτοικοι μιας πόλης που θα σας δουν γεμάτο αίματα μετά από κάποια μάχη ή ανταλλαγή πυροβολισμών, θα είναι από διστακτικοί έως και φοβισμένοι απέναντί σας.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Το ότι σας επιλέξανε για να κάνουν την παρουσίαση πιστεύω είναι μεγάλη τιμή για το site σας. Επίσηςι η πολύ καλή δουλειά που κάνετε καθημερινά απέφερε καρπούς. Συγχαρητήρια. Το κείμενο ανοίξει την όρεξη για αυτή την παιχνιδάρα που έρχεται.

    • master
    • θα ειναι το κορυφαιο ολων των game, μου αρεσει που εχει τα παντα

    • polakis
    • Που μπορουμε να δουμε το βιντεο της παρουσιασης στο youtube; Υπαρχει;

    • Alias
    • Πιο πολυαναμενομενο πεθαινεις! Ελπιζω να βγει και στο pc συντομα

    • giokak
    • Αν και δεν είναι λίγες οι φορές που τα πολυαναμενομενα παιχνίδια στο τέλος απογοητεύουν, η ροκσταρ είναι εγγύηση. Να τα βλέπουν κατι άλλες εταιρείες που το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα αρμεξουν περισσότερα χρήματα.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity