Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Salary Man Escape Hands-on Preview

*
Το είχαμε ξεχάσει το Jenga. Και ποτέ δεν είχαμε συνδυάσει το Jenga με γραβάτες για να έχουμε να λέμε ότι επιτέλους μας το θύμισε το Salary Man Escape. Πάντως μια σύνδεση τη νιώσαμε μιας και κατανοούμε πλήρως την ανάγκη κάθε μισθωτού για απόδραση από τη ρουτίνα. Στο Λονδίνο λοιπόν δοκιμάσαμε το Salary Man Escape, που δεν μπορούσε παρά να είναι ιαπωνική παραγωγή, όπως προδίδει το όνομά του, που όντως συνδυάζει μισθωτούς, έννοιες που τους βασανίζουν και γρίφους με στοιχεία από Jenga. Είχαμε το περιθώριο να δοκιμάσουμε διάφορα επίπεδα από τα δεκάδες που θα έχει η τελική έκδοση του παιχνιδιού, και από διάφορα σημεία της διαδρομής για να δειγματίσουμε την κλιμάκωση της δυσκολίας. Κάθε επίπεδο αποτελείται από λευκά και κόκκινα κομμάτια. Σε αυτά θα κινηθεί ο εργαζόμενος. Ο παίκτης πρέπει να μετακινήσει ό,τι χρειάζεται ώστε να ανοίξει ο δρόμος προς το τέλος του επιπέδου για τη σιλουέτα με το κοστούμι. Αν κάνουμε τις λάθος κινήσεις, ο αγαπητός παίρνει μεν φόρα αλλά…η κατάληξη είναι ατυχής.



Από τα διάφορα «τούβλα» που συνθέτουν το επίπεδο, το οποίο αιωρείται στο κενό και μπορούμε να στρέψουμε όπως θέλουμε προκειμένου να έχουμε καλύτερη αντίληψη του συνόλου πριν καταστρώσουμε σχέδιο δράσης, μόνο τα κόκκινα είναι του χεριού μας. Μπορούμε να τα αρπάξουμε, να τα μεταφέρουμε, να τα στρέψουμε, ακόμη και να τα επιστρέψουμε στη θέση τους, αν το επιτρέπουν οι περιστάσεις. Διότι κάθε φορά που τραβάμε κάποιο κομμάτι αναλαμβάνει η φυσική και τα πάντα γύρω του προσαρμόζονται αναλόγως, πότε δημιουργώντας την ιδανική διαδρομή, αν κάναμε καλή επιλογή, ή δυσχεραίνοντας τα πράγματα απότομα. Κάθε επιλογή εμπεριέχει συχνά πυκνά και μια δόση ειρωνείας πριν καν πιάσουμε το πρώτο κομμάτι, αφού αρκετές φορές αυτά είναι σημαδεμένα κι από μια λέξη. Οι λέξεις που πετύχαμε αντιστοιχούσαν σε έννοιες που θα συναντούσαμε με motivational speeches που, έτσι κι αλλιώς, είναι καταδικασμένα να προκαλούν καυστικά σχόλια στην πραγματική ζωή, ακόμη και νόημα να βγάζουν. Με δυο συμβολικές κινήσεις λοιπόν όλοι οι γρίφοι εμπεριέχουν σάτιρα που κρατά το κλίμα ανάλαφρο και εύστοχο ταυτόχρονα.



Όλες οι έννοιες αυτές αρχίζουν να γίνονται διαφανείς μετά την πρώτη θέα του επιπέδου, ειδικά καθώς φτάνουμε σε επίπεδα που απαιτούν περισσότερες κινήσεις και πολυπλοκότερες λύσεις, οπότε στριφογυρίζουμε τα πάντα για να καταστρώσουμε σχέδιο. Η μετακίνηση όλου του επιπέδου γίνεται πολύ εύκολα και με το ένα χέρι. Τίποτα δεν εμποδίσει τον παίκτη να πάει πιο κοντά στο επίπεδο και να παρατηρήσει λεπτομέρειες, κάτι που έχει πάντα άλλη χάρη με ένα VR headset πρόχειρο. Η αλήθεια είναι πως το Salary Man Escape θα μπορούσε να λειτουργήσει και εκτός VR, μπορούμε να φανταστούμε τον τρόπο. Δεν θα θέλαμε βέβαια να το δοκιμάσουμε αλλιώς, όχι απλά λόγω της εικονικής πραγματικότητας, αλλά της αμεσότητας με την οποία μας επιτρέπει να «παίζουμε» με το γρίφο που έχουμε μπροστά μας.



Παρά το σύντομο της δοκιμής και τα άλματα σε τελείως διαφορετικά στάδια της διαδρομής που σχηματίζουν τα δεκάδες επίπεδα, παρά και τη συζήτηση που είχαμε παράλληλα με έναν εκ των developers, προλάβαμε να απορροφηθούμε. Καλό σημάδι για έναν τίτλο που, ως σύλληψη, είναι απίθανο να έχει ιδιαίτερες εμπορικές βλέψεις. Μετά από το χαμό 13 συνεχόμενων hands-on σε PSVR κατάφερε να σταθεί στη σκέψη μας. Στα τέλη του Μαΐου θα μάθουμε αν έχει «πόδια» η εντύπωση αυτή.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Red Accent Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*