Από τα διάφορα «τούβλα» που συνθέτουν το επίπεδο, το οποίο αιωρείται στο κενό και μπορούμε να στρέψουμε όπως θέλουμε προκειμένου να έχουμε καλύτερη αντίληψη του συνόλου πριν καταστρώσουμε σχέδιο δράσης, μόνο τα κόκκινα είναι του χεριού μας. Μπορούμε να τα αρπάξουμε, να τα μεταφέρουμε, να τα στρέψουμε, ακόμη και να τα επιστρέψουμε στη θέση τους, αν το επιτρέπουν οι περιστάσεις. Διότι κάθε φορά που τραβάμε κάποιο κομμάτι αναλαμβάνει η φυσική και τα πάντα γύρω του προσαρμόζονται αναλόγως, πότε δημιουργώντας την ιδανική διαδρομή, αν κάναμε καλή επιλογή, ή δυσχεραίνοντας τα πράγματα απότομα. Κάθε επιλογή εμπεριέχει συχνά πυκνά και μια δόση ειρωνείας πριν καν πιάσουμε το πρώτο κομμάτι, αφού αρκετές φορές αυτά είναι σημαδεμένα κι από μια λέξη. Οι λέξεις που πετύχαμε αντιστοιχούσαν σε έννοιες που θα συναντούσαμε με motivational speeches που, έτσι κι αλλιώς, είναι καταδικασμένα να προκαλούν καυστικά σχόλια στην πραγματική ζωή, ακόμη και νόημα να βγάζουν. Με δυο συμβολικές κινήσεις λοιπόν όλοι οι γρίφοι εμπεριέχουν σάτιρα που κρατά το κλίμα ανάλαφρο και εύστοχο ταυτόχρονα.
Όλες οι έννοιες αυτές αρχίζουν να γίνονται διαφανείς μετά την πρώτη θέα του επιπέδου, ειδικά καθώς φτάνουμε σε επίπεδα που απαιτούν περισσότερες κινήσεις και πολυπλοκότερες λύσεις, οπότε στριφογυρίζουμε τα πάντα για να καταστρώσουμε σχέδιο. Η μετακίνηση όλου του επιπέδου γίνεται πολύ εύκολα και με το ένα χέρι. Τίποτα δεν εμποδίσει τον παίκτη να πάει πιο κοντά στο επίπεδο και να παρατηρήσει λεπτομέρειες, κάτι που έχει πάντα άλλη χάρη με ένα VR headset πρόχειρο. Η αλήθεια είναι πως το Salary Man Escape θα μπορούσε να λειτουργήσει και εκτός VR, μπορούμε να φανταστούμε τον τρόπο. Δεν θα θέλαμε βέβαια να το δοκιμάσουμε αλλιώς, όχι απλά λόγω της εικονικής πραγματικότητας, αλλά της αμεσότητας με την οποία μας επιτρέπει να «παίζουμε» με το γρίφο που έχουμε μπροστά μας.
Παρά το σύντομο της δοκιμής και τα άλματα σε τελείως διαφορετικά στάδια της διαδρομής που σχηματίζουν τα δεκάδες επίπεδα, παρά και τη συζήτηση που είχαμε παράλληλα με έναν εκ των developers, προλάβαμε να απορροφηθούμε. Καλό σημάδι για έναν τίτλο που, ως σύλληψη, είναι απίθανο να έχει ιδιαίτερες εμπορικές βλέψεις. Μετά από το χαμό 13 συνεχόμενων hands-on σε PSVR κατάφερε να σταθεί στη σκέψη μας. Στα τέλη του Μαΐου θα μάθουμε αν έχει «πόδια» η εντύπωση αυτή.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity