Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Skylanders SuperChargers Preview

*
Λένε πως κανένας και τίποτα δεν γίνεται να είναι όλα τα πράγματα για όλους τους ανθρώπους. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι η Activision δεν θα κάνει την προσπάθειά της. Η αλήθεια είναι πως δεν είχε πάρα πολλά να μας πει επί γερμανικού εδάφους, είχε όμως να μας δείξει σημαντικό μέρος εκείνων των στοιχείων που κάνουν το Skylanders SuperChargers ουσιωδώς διαφορετικό από τους προγόνους του. Όχι, δεν είναι το τεράστιο ομοίωμα του κεφαλιού του Kaos που τρώει κομμάτι κομμάτι τον κόσμο του παιχνιδιού. Είναι οι ρόδες.



Τα οχήματα πρωταγωνιστούν στο νέο τίτλο της σειράς που αναπτύσσεται για οποιοδήποτε σύστημα υπό τον ήλιο. Όλες οι προηγούμενες φιγούρες παραμένουν συμβατές, αλλά παρουσιάζονται 20 νέα οχήματα που θα βάλουν στο μάτι οι συλλέκτες. Κάποιοι χαρακτήρες επανέρχονται ανανεωμένοι κ.λπ., ωστόσο υπάρχει και η έννοια του σωστού συνδυασμού χαρακτήρα/οχήματος που ξεκλειδώνει βελτιωμένες ιδιότητες. Το νέο portal είναι πλέον μεγαλύτερο, κυρίως για να μην υπάρχει πρόβλημα με τα οχήματα που, εκ των πραγμάτων, απαιτούν περισσότερο χώρο. Από εκεί και πέρα το SuperChargers έχει δύο πρόσωπα. Το ένα είναι το γνωστό της σειράς. Το άλλο όμως είναι εκείνο που θέλει απεγνωσμένα να βγει προς τα έξω, εκείνο του “πειραγμένου” kart racer. Ακόμη και ως προς αυτό η ομάδα ανάπτυξης θέλει να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Στο τέλος κάθε αγώνα της κανονικής περιπέτειας βάζει boss fight αλλά και δοκιμασία. Δεν περιορίζεται στο δρόμο, αλλά περιλαμβάνει αγώνες στον αέρα αλλά και κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας (άραγε πώς ξέφυγαν και οι αγώνες στην επιφάνεια της θάλασσας;). Φυσικά σε κάθε περιβάλλον η αίσθηση είναι αισθητά διαφορετική. Παντού όμως συναντήσαμε του ίδιους παραδοσιακούς κανόνες. Κάθε επίπεδο έχει εναλλακτικές διαδρομές ώστε το πλεονέκτημα να αλλάζει γρήγορα και συχνά χέρια από γύρο σε γύρο. Κάθε τόσο σπάγαμε τα γνωστά και αγαπημένα για κάθε gamer κιβώτια που μας χάριζαν power ups, είτε για να αντέξουμε είτε για να κάνουμε τη ζωή δύσκολη σε άλλους παίκτες. Και κάθε όχημα βέβαια φάνηκε να έχει και την ιδιαιτερότητά του. Ένα για παράδειγμα μπορεί να μπει στα έγκατα της γης προκειμένου να γλιτώσει καίριο χτύπημα από αντίπαλο που βρίσκεται κοντά του. Μπορεί μάλιστα να χρησιμοποιηθεί αυτή η ιδιότητα ώστε, με λίγο φρένο, να βρεθεί ο παίκτης πίσω από τον αντίπαλο για να του “την ανάψει” ακόμη πιο εύκολα.



Τόσο στη θάλασσα, όσο και στο χώμα τα πράγματα είναι όντως πάρα πολύ γνώριμα. Στον αέρα είναι κάπως πιο περίεργα, ακριβώς επειδή η κίνηση στο χώρο είναι αρκετά πιο ελεύθερη, παρότι και πάλι η διαδρομή και τα παρακλάδια ακολουθούν την κλασική λογική σε κάθε πίστα. Ναι, τα οχήματα είναι λίγο καλύτερα εξοπλισμένα για (όχι και τόσο καταστροφική) επίθεση, αλλά μέχρι εκεί. Ο αγώνας κρίνεται στην οδήγηση, όπως και πρέπει. Πάντως αφιερώνοντας χρόνο σε τρεις αγώνες και δοκιμάζοντας έτσι και τα τρία διαθέσιμα είδη, δεν είμαστε ακόμη ιδιαίτερα σίγουροι για το πόσο συγκεκριμένο χαρακτήρα μπορεί να σχηματίσει αυτό το μέρος του παιχνιδιού, που αποτελεί το 50% του όλου όπως φαίνεται, σε σχέση με άλλους τίτλους όπως το Mario Kart ή, για τους αιωνίως ταγμένους σε καθετί PlayStation, το Crash Team Racing. Σε έναν αγώνα βγήκαμε πρώτοι, σε έναν ακόμη δεύτεροι και στον τελευταίο πιάσαμε πάτο, μεταξύ τεσσάρων διαγωνιζομένων/δημοσιογράφων. Τι να πούμε; Μάλλον δεν είμαστε φτιαγμένοι για να πετάμε. Πάντως ο τίτλος δεν κόμπιαζε καθόλου στο PS4 όπου και δοκιμάστηκε, ενώ μέλη της ομάδας φρόντισαν να μας θυμίσουν για τις φιγούρες Skylanders/amiibo των Donkey Kong και Bowser για τις εκδόσεις Wii U και 3DS, αλλά και πως στην πράξη δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο πόσο και πότε αλλάζει κανείς οχήματα, ακόμη και στη μέση του αγώνα. Ο παίκτης δεν τιμωρείται για αυτό, οπότε μπορεί να δοκιμάζει ψυχαναγκαστικά τη συλλογή του μέχρι να φτάσει σε κάποιο συνδυασμό που να τον εξυπηρετεί ή απλά να του κάθεται καλύτερα στο μάτι.



Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να δοκιμάσουμε co-op gameplay, στο οποίο ο ένας παίκτης οδηγεί και ο άλλος “καθαρίζει” το τοπίο, ούτε και είχαμε πρόσβαση στο campaign. Άρα μένουν ακόμη πράγματα για να δούμε όταν έρθει η ώρα να κυκλοφορήσει κανονικά ο τίτλος. Ως συνήθως θα διατίθεται σε Starter Pack με το νέο portal αλλά και φιγούρες, όπως και σε ψηφιακή έκδοση για εκείνους που έχουν όσα εξαρτήματα τους ενδιαφέρουν και δεν βιάζονται να αποκτήσουν άλλα. Δεν θα είναι καν ένα και μοναδικό το Starter Pack πάντως αφού φαίνεται ότι ετοιμάζονται “Light” και “Dark” εκδοχές. Ξεσκονίστε τις συλλογές σας λοιπόν.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*