Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

SpellForce III Preview

*
Η σειρά SpellForce ξεκίνησε  το 2003 από την, ξεχασμένη πια, Phenomic και είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό υβρίδιο RTS και RPG μετά το Warcraft III της Blizzard. Αυτό σημαίνει ότι ο στρατός του παίκτη συνοδεύεται από έναν ήρωα (ή και περισσότερους, καθώς εξελίσσεται το παιχνίδι), ο οποίος, καθώς είθισται στα «καθαρά» RPG, κερδίζει σταδιακά εμπειρία και, σε αντίθεση με τις απλές μονάδες, γίνεται ολοένα και πιο ισχυρός. Στο single player campaign το gameplay διανθίζεται με διάφορα quests, τα οποία συνδέονται με την υπόθεση, κάτι που λογικά θα συνεχιστεί και στο τρίτο μέρος της σειράς. Και γράφουμε «λογικά», γιατί στην closed beta, που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, υπήρξε μόνο μία αποστολή από το campaign και αυτή δεν μας έδωσε κάποιο ικανοποιητικό δείγμα από το single player.



Στο skirmish mode που είδαμε εκτενώς, οι διαφορές από τα περισσότερα RTS είναι εμφανείς. Στο SpellForce III ο χάρτης χωρίζεται σε περιοχές, καθεμία από τις οποίες ελέγχεται μέσω της κατασκευής ενός outpost (το οποίο τοποθετείται σε προκαθορισμένο σημείο, συνήθως στο κέντρο κάθε περιοχής). Κάθε περιοχή έχει ξεχωριστά resources, τα οποία συλλέγονται κατασκευάζοντας το αντίστοιχο κτίριο. Είναι σχετικά ευνόητο ότι οι πιο εξελιγμένες και ισχυρές μονάδες απαιτούν τα πιο «σπάνια» υλικά και αυτά με τη σειρά τους δε βρίσκονται σχεδόν ποτέ στην αρχική μας περιοχή. Τα κτίρια που απαιτούνται για να κατακτήσουμε μια νέα περιοχή χτίζονται μόνο από έναν ήρωα. Αυτό σημαίνει ότι αυτομάτως οι ήρωες αποκτούν κεντρικό ρόλο στην επίτευξη της νίκης, όχι τόσο λόγω των υπεράνθρωπων (ή υπερξωτικίσιων/υπερορκίσιων) ικανοτήτων τους,  αλλά εξαιτίας του γεγονότος ότι η επέκτασή μας εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς.



Και χωρίς επέκταση δεν μπορεί να υπάρξει νίκη σε ένα real-time strategy game. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι εξαιτίας του αρκετά οργανικού τρόπου με τον οποίο είναι σχεδιασμένος κάθε χάρτης, οι πρώτες ύλες δεν ξεχωρίζουν πολύ εύκολα. Αυτό λύνεται όταν, αφού χτίσουμε το outpost και κάνουμε δική μας την περιοχή, επιλέξουμε έναν τύπο κτιρίου. Όταν γίνεται αυτό, το interface κοκκινίζει το σύμβολο της πρώτης ύλης, την οποία παράγει το επιλεγμένο κτίριο, αν δεν είναι διαθέσιμη στην περιοχή που βρισκόμαστε, ενώ, αν υπάρχουν nodes, αυτά επισημαίνονται με το αντίστοιχο σύμβολο. Πολύ καλά όλα αυτά, αλλά αν χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ένα είδος πρώτης ύλης για να προχωρήσουμε, είναι αργά όταν διαπιστώνουμε πως κατακτήσαμε μια περιοχή από την οποία το αντικείμενο του πόθου μας απουσιάζει. Αυτό είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό, όταν διαπιστώνουμε ότι σε κάποια νερά δεν μπορούμε να ψαρέψουμε, ας πούμε, μιας και η τροφή είναι η πλέον βασική πρώτη ύλη. Τροφή αποκτάμε και με το κυνήγι, αλλά και πάλι είναι δύσκολο πολλές φορές να δούμε αν και που υπάρχουν άγρια ζώα μέσα σε ένα δάσος. Καταλαβαίνει κανείς ότι το να...αλληθωρίζει ο παίκτης την ώρα που παίζει ένα multiplayer match για να αποφασίσει πού πρέπει να επεκταθεί, ενώ έχει και την πίεση του χρόνου, δεν είναι και το καλύτερο δείγμα game design.



Στη διάρκεια της closed beta άνοιξαν σταδιακά οι τρεις διαθέσιμες φυλές: άνθρωποι, ξωτικά και orc, οι οποίες έχουν γενικά τους δικούς τους ήρωες και μονάδες η καθεμία, πλην όμως αυτές δεν ξεχωρίζουν τόσο πολύ μεταξύ τους όσο θα θέλαμε. Ακόμα, βέβαια, λείπουν κάποιες μονάδες από το παιχνίδι, όπως οι Titans, οπότε δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε με απόλυτη βεβαιότητα την διαφαινόμενη έλλειψη ουσιαστικής ποικιλίας. Αυτό που είναι φανερό είναι πως το SpellForce III δίνει ιδιαίτερο βάρος στο single player game, δεδομένου ότι, όπως και στα προηγούμενα μέρη, το σενάριο θα είναι κάτι παραπάνω από απλή δικαιολογία για τις μάχες, ενώ η Grimlore έχει υποσχεθεί ότι το campaign θα διαρκεί πάνω από 30 ώρες και θα παίζεται από έναν έως και τρεις παίκτες σε co-op mode. Όλα αυτά, βέβαια, μαζί με τα επιπλέον multiplayer modes, δεν είναι διαθέσιμα σε αυτήν τη φάση, οπότε θα πρέπει να κάνουμε υπομονή ως το Δεκέμβριο για να αποφανθούμε εάν η προσπάθεια της Grimlore θα είναι αντάξια των παλιότερων τίτλων της Phenomic ή αν θα μας σερβίρει απλά ξαναζεσταμένο φαγητό.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Grimlore Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    THQ Nordic

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • SpellForce 3
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://spellforce.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*