Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Starlink: Battle For Atlas Hands-on Preview

*
Είχαμε Skylanders, είχαμε Disney Infinity, είχα και LEGO Dimensions. Όλα έσβησαν. Το τελευταίο δεν περπάτησε ποτέ, το δεύτερο έπαψε να ενδιαφέρει την Disney αφού το έκαψε δυο φορές και φάνηκε να βρίσκει δρόμο της προκοπής με την τρίτη και το πρώτο πέτυχε για χρόνια πριν καταρρεύσει μονομιάς. Μετά από όλα αυτά εμφανίζεται η Ubisoft με το Starlink: Battle For Atlas. Επόμενο είναι να αντιμετωπίζεται με δυσπιστία καθώς μιλά για συνδυασμό παιχνιδιού και φιγούρων/μοντέλων. Η πρώτη σκέψη που κάνει κάποιος είναι ότι θα πρέπει να γεμίσει πάλι μπιχλιμπίδια για να πιάσει τόπο το παιχνίδι. Μόνο που φαίνεται ότι δεν θα είναι έτσι. Όχι ακριβώς δηλαδή.



Σε κάθε σύστημα υπάρχει Starter Pack, βασικό μέρος του οποίου είναι η ειδική βάση που εφαρμόζει στο χειριστήριο της όποια κονσόλας. Εκεί προσαρμόζουμε το σκάφος που διαλέγουμε, αφού «παρκάρουμε» τον πιλότο που διαλέξαμε στο κόκπιτ και μένει ύστερα να διαλέξουμε όπλα και να τους δώσουμε χαρακτήρα στα φτερά του σκάφους. Ούτε η συμμετρία δεν είναι απαραίτητη ενώ υπάρχει δυνατότητα εφαρμογής ακόμη και τρίτου φτερού. Το σύστημα αυτό λειτουργεί αγόγγυστα όπως είδαμε στην πράξη. Κάθε αλλαγή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς διακοπή στο παιχνίδι και με το που κουμπώνει ένα κομμάτι στο σκάφος εμφανίζεται το ψηφιακό του ανάλογο επί της οθόνης. Διαφορετικά όπλα και σκάφη έχουν άλλες ιδιότητες. Στα όπλα δε προκύπτουν και μερικοί ενδιαφέροντες συνδυασμοί. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα σφαιρικό κυκλώνα που περικυκλώνει τον αντίπαλο για παράδειγμα, αν ρίξουμε ακριβώς εκεί μια πύρινη μπάλα όμως, τότε ο κυκλώνας «αρπάζει» και ο εχθρός περνάει ακόμη χειρότερα. Ειδικά οι πιλότοι έχουν από μια μοναδική ιδιότητα, οπότε δεν μετράει μόνο το ποιος κάθεται καλά στο μάτι. Κάθε πιθανός συνδυασμός πάντως αλλάζει το βάρος και την αίσθηση του σκάφους. Άρα δεν αλλαγές δεν καθορίζουν απλά δυνατότητα αλλά και συμπεριφορά/χειρισμό.



Τα διάφορα διαθέσιμα εξαρτήματα κοστίζουν. Ναι. Θα ισχύει το εξής όμως: δεν είναι ανάγκη η αγορά της απτής εκδοχής του πιλότου, του σκάφους κ.λπ. Το Starter Pack θα έχει ένα σκάφος, έναν πιλότο και τρία όπλα (η έκδοση για Switch θα έχει όμως τον Fox McCloud, το δικό του σκάφος και δύο όπλα). Πέραν του Starter Pack όμως, όλα θα διατίθενται και ψηφιακά. Οι άνθρωποι της Ubisoft φροντίζουν μεν να υπονοήσουν πως οι ψηφιακές εκδοχές θα κοστίζουν λιγότερο, χωρίς όμως να ξεκαθαρίζουν ακόμη τι σημαίνει αυτό. Ταυτόχρονα, όμως, επισημαίνουν πως δεν είναι αναγκαία η αγορά οποιουδήποτε επιπλέον εξαρτήματος, πέραν όσων περιλαμβάνονται στο Starter Pack, για να τερματίσει κάποιος το παιχνίδι. Είναι μια παρηγοριά κι αυτή, βέβαια η τελική ισορροπία όλων αυτών των παραγόντων θα καθορίσει τη γεύση που θα αφήσει στον καταναλωτή το επιχειρηματικό πλάνο του παιχνιδιού και στον παίκτη ειδικά η τελική εμπειρία. Χωρά πάντως μια ειδική σημείωση για την περίπτωση των πιλότων που θα βρίσκει κανείς στο πραγματικό ράφι. Όπως συνηθιζόταν σε παιχνίδια της κατηγορίας αυτής, ο παίκτης μπορεί βεβαίως να πάρει τον πιλότο του και ό,τι άλλο θέλει και να πάει να παίξει αλλού, σε σύστημα φίλου. Όταν πάει το δικό του πιλότο στο φίλο του όμως, τότε ενεργοποιείται σε εκείνο το σύστημα εβδομαδιαία δοκιμαστική περίοδος για το συγκεκριμένο πιλότο σε ψηφιακή μορφή. Έτσι ο φίλος έχει το περιθώριο να τον δοκιμάσει με την ησυχία του και να σχηματίσει άποψη, χωρίς να χρειαστεί να κρατήσει «όμηρο» τη φιγούρα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!