Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tom Clancy's The Division 2 Preview: Μια πόλη, πολλές ιστορίες

*
Η παρουσίαση της Ubisoft στην Gamescom για το Tom Clancy's The Division 2 δεν είχε και πολύ gameplay. Αυτομάτως ξεχώρισε κάπως από το σύνηθες, για αυτό και αντί για preview καταλήγουμε σε άλλου τύπου άρθρο. Ως συνήθως, πολλά μπορεί να πει κανείς για διάφορες επιλογές και νοοτροπίες της Ubisoft, δύσκολα θα αρνηθεί όμως πως παίρνει όσοι λίγοι τόσο στα σοβαρά τη δημιουργία του κόσμου ενός παιχνιδιού. Σε αντίθεση με πιο φανταστικό ή ιστορικό πλαίσιο, το The Division 2 μένει πιο κοντά στη σύγχρονη πραγματικότητα και, φεύγοντας από το Manhattan, φτάνει στην Washington D.C.



Κατά μία έννοια η μετακόμιση ήταν το λογικό επόμενο βήμα. Το Manhattan ήταν πιο απλό σε δομή και αρχιτεκτονική, άρα και πιο εύκολη επιλογή για νέο franchise που ξεκινά από το μηδέν. Η Washington D.C. είναι άλλη υπόθεση όμως και, τουλάχιστον, υποτίθεται πως θα φέρει ποικιλία σε τοπία, άρα και στο χώρο στον οποίο θα κινούνται οι παίκτες. Η συγκριτική πολυπλοκότητα του νέου προορισμού των παικτών ήταν βασικός λόγος για την επιλογή του, αφού άφηνε τα περιθώρια για διαφορετικά είδη τοπίου, πιο ποικιλόμορφη αισθητική και, όπως φαίνεται, βγάζει νόημα κάπως και στο εσωτερικό lore. Διότι όταν τα πάντα καταρρέουν τα κέντρα εξουσίας τείνουν να προστατεύονται περισσότερο και μέχρι τέλους, οπότε κάπως έτσι καταλήγουν στη συγκεκριμένη πόλη και οι πράκτορες του The Division που, υποτίθεται, αναφέρονται κατευθείαν στον πρόεδρο των ΗΠΑ. Όλα αυτά είναι η νέα κατάσταση που επικρατεί στον κόσμο του παιχνιδιού, που χρονικά λαμβάνει χώρα 7 μήνες από τα γεγονότα του πρώτου. Επιστροφή στο περιβάλλον όμως. Η Washington DC είναι στην πραγματικότητα χτισμένη πάνω σε βάλτους. Έχει πολύ πιο ζεστό και υγρό κλίμα, πολύ περισσότερο χρώμα και κάπως έτσι ξεφεύγουν τα πράγματα από τα μουντά γκρίζα και το χιόνι που χαρακτήριζαν το προηγούμενο παιχνίδι. Και η πόλη η ίδια διαφέρει κατά τόπους, λόγω δόμησης. Υπάρχουν δηλαδή πιο ανοιχτές τοποθεσίες όπου προέχει η φύση. Υπάρχουν όμως και οργανωμένες περιοχές με κατοικίες ενώ, γενικότερα, το μέσο ύψος των κτιρίων της πόλης είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι, επιβάλλοντας ουσιαστικά και διαφορετικές προσεγγίσεις.



Πιο συγκεκριμένα, στο παιχνίδι αποδίδονται 6 διαφορετικές περιοχές. Το Georgetown είναι περιοχή με κατοίκους υψηλού εισοδήματος που κατάφερα να δραπετεύσουν νωρίς. Οπότε βρίσκουμε όμορφες κατοικίες που εγκαταλείφθηκαν. Υπάρχει φυσικά η εμπορική και κυβερνητική περιοχή. Τα κτίρια είναι χαμηλότερα σε σχέση με της Νέας Υόρκης. Αλλού βρίσκουμε τελείως ανοιχτές περιοχές πράγμα που σημαίνει ότι οι παίκτες θα ψάχνουν για κάλυψη με το τουφέκι. Το The Division όμως υποτίθεται πως βασίζεται στην κάλυψη και την αξιοποίησή της. Η ομάδα δεν το είχε σίγουρο ότι δεν θα καταρρεύσει το παιχνίδι σε ανοιχτά πεδία. Κατά την ίδια βρήκε λύση και χαίρεται που δεν βγήκε στην πράξη η αρχική της ανησυχία. Βέβαια δεν είχαμε την ευκαιρία να εξετάσουμε του λόγου το αληθές, ωστόσο αντιλαμβανόμαστε ότι θα έχουν γίνει, αναγκαστικά, προσαρμογές, αφού το πρώτο The Division δεν ήταν στημένο για τέτοια σενάρια. Το κατά πόσο οι αλλαγές αυτές είναι επιτυχημένες στην πράξη είναι μια απορία που θα λυθεί μήνες από σήμερα. Οι πιο τυπικές αστικές περιοχές φαίνονται πιο ταλαιπωρημένες διότι εδώ δεν υπήρχε ο πλούτος που θα εξασφάλιζε γρήγορη απόδραση, άρα δεν παρατήθηκαν όλα ως είχαν. Φυσικά υπάρχουν και τα αυτονόητα αξιοθέατα, όπως το Linlcon Memorial, το νησία Roosevelt και το Air And Space Museum.



Τα τοπία είναι ένα μέρος της υπόθεσης πάντως. Προφανώς και η ομάδα έκανε έρευνα. Όπως λένε εσωτερικά, όταν έρχεται η ώρα για κάτι τέτοιο, “we ’re getting our Hemingway on”. Πρόκειται για αναφορά στη συνήθεια του Ernest Hemingway να κάθεται σε απλούς και καθημερινούς προορισμούς μιας πόλης για να παρατηρήσει τον κόσμο γύρω του. Και το πρώτο αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής ήταν η πιστή απόδοση της ίδιας της πόλης. Ωστόσο αυτό δεν φτάνει διότι έχουμε να κάνουμε με φανταστικές περιστάσεις που πρέπει να αποδοθούν κάπως, με το «ντύσιμο», τρόπον τινά, της πόλης. Κάπως πρέπει να αποδοθεί η φθορά, ο αντίκτυπος των τεκταινόμενων. Και για να διατηρηθεί και σε αυτό το στάδιο ο χαρακτήρας της πόλης, έχουν σημασία οι λεπτομέρειες. Οπότε η ομάδα συμβουλεύτηκε διαφορετικές Αρχές, όπως την πυροσβεστική, το λιμενικό σώμα, την τοπική αστυνομία και άλλες υπηρεσίες που όντως έχουν συγκεκριμένα πλάνα για την περίπτωση που η πόλη δεχτεί επίθεση ή χρειαστεί να αντιμετωπίσει κάποια έκτακτη ανάγκη. Ακόμη και η πολεοδομία είχε πράγματα να πει, αφού επεσήμανε περάσματα, δομές που υπάρχουν ακριβώς για να παίξουν ρόλο σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως επεσήμαναν και τι θα φθαρεί νωρίτερα και περισσότερο με δεδομένες τις συνθήκες που περιγράφει το παιχνίδι της Ubisoft. Όταν λοιπόν βλέπουμε τη φθαρμένη Washington DC στο The Division 2, μπορούμε να υποθέτουμε ότι αυτή της η απεικόνιση δεν ήταν καθαρά θέμα αισθητικής ή πρακτικής προτίμησης.



Είναι δύσκολο να παραπονεθεί κανείς για την ικανότητα της Ubisoft να χτίζει κόσμους για αυτό και είδαμε με καλό μάτι τη συγκεκριμένη παρουσίαση που άπτεται αυτής ακριβώς της δύναμής της. Βέβαια δεν ήταν ο κόσμος που καθόρισε την πορεία του The Division. Σίγουρα θα παίξει ρόλο στο The Division 2, αν μη τι άλλο για το γεγονός ότι οι διαφορετικές δομές επιβάλλουν άλλες τακτικές στο πεδίο της μάχης. Από εκεί και πέρα η ελπίδα είναι να βγουν και σε καλό όλα αυτά.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Massive Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*