Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tom Clancy’s Rainbow 6 Siege Hands On Preview

*
Ένα πράγμα που μπορεί να θεωρεί κανείς δεδομένο σε Gamescom, είναι πως ό,τι ώρα και να έχει κανονίσει ραντεβού για να δει τίτλο της Ubisoft, τα πράγματα αποκλείεται να πάνε με βάση το πρόγραμμα. Ήμασταν στην ώρα μας, ξεκινήσαμε με μισή ώρα καθυστέρηση και δεν τελειώσαμε το hands on την ώρα που έπρεπε με βάση την ώρα που ξεκινήσαμε. Διότι κάπως έτσι είναι τα πράγματα με την Ubisoft. Απλά τα συνηθίσαμε. Βέβαια τίποτα δεν συγκρίνεται με την πολυετή αναμονή για το νέο Rainbow 6, που ονομάζεται Rainbow 6 Siege. Αποκαλύφθηκε πέρυσι, το είδαμε πάλι στην E3 2015, και τελικά φτάσαμε στην Gamescom 2015 για να έρθει η ώρα του hands on. Μοιραστήκαμε σε δυο ομάδες, αφού ακούσαμε έναν από τους Καναδούς της ομάδας ανάπτυξης να δηλώνει συγκλονισμένος από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στη Γερμανία(εμείς, παρέα με κάτι Ισπανούς, εξηγήσαμε ότι έχει πολλά να μάθει ακόμη), και ξεκίνησε η μάχη.



Το Rainbow 6 Siege δεν στερείται σεναρίου και campaign, υπάρχει όμως λόγος που όταν παρουσιάστηκε δεν έγινε ούτε λόγος για αυτά. Όλα άλλωστε εξαρτώνται από τη συνοχή της ομάδας και η ομάδα δεν μπορεί να έχει ιδανική συνοχή παρά μόνο με τη σωστή παρέα από παίκτες. Δεν ήταν αυτά το αντικείμενο του hands on. Ούτε καν της σύντομης παρουσίασης που προηγήθηκε. Η ανακοίνωση που κράτησε η Ubisoft για την Gamescom 2015 σχετιζόταν με την Spectator camera, η σύλληψη της οποίας προέκυψε από σπόντα. Η Ubisoft Montreal ήταν βυθισμένη στο Content Creator που χρησιμοποιεί υπερυψωμένη συμμετρική κάμερα για να διευκολύνει τη δημιουργία επιπέδων και σεναρίων. Και κάποιος συνειδητοποίησε ότι αυτή η γωνία λήψης μπορεί να είναι χρήσιμη και σε άλλες περιπτώσεις. Και κάπως έτσι προέκυψε η Spectator camera, την οποία και παρουσίασε ως εργαλείο για διαφορετικά σενάρια και περιστάσεις. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παίκτες που δεν συμμετέχουν σε match, για να παρατηρήσουν άλλες ομάδες και να μάθουν από τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν, συνεργάζονται, αντιδρούν. Ο παίκτης μπορεί να δει από ψηλά, είναι ελεύθερος πάντως να κοιτάξει μέσα από τα μάτια άλλων παικτών, ακόμη και μέσα από κάμερες που υπάρχουν στο κάθε επίπεδο. Κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία για να μάθει, αλλά κάποιος άλλος μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για να διδάξει, να εξηγήσει. Θεωρητικά τουλάχιστον όλο και κάποια επιχειρηματική ευκαιρία πρέπει να χωράει κάπου εδώ.



Όπως και να έχει, ειδικά στην περίπου ισομετρική κάμερα ο χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει zoom in, zoom out, μπορεί να έχει σαφή εικόνα για τη θέση του καθενός αφού η Ubisoft Montreal φρόντισε ώστε να φαίνονται τα περιγράμματα των χαρακτήρων ακόμη και μέσα από τοίχους. Το παράξενο βέβαια με το όλο ζήτημα είναι πως αυτές οι δυνατότητες δεν θα διατίθενται εξ αρχής σε όλες τις εκδόσεις του παιχνιδιού. Οι χρήστες PC μπορούν να μείνουν ήσυχο αφού το Spectator Mode θα τους περιμένει στο λανσάρισμα του Rainbow 6 Siege, αλλά όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις αρχές του 2016. Άγνωστο το γιατί. Βάζοντας χέρι στο παιχνίδι και χάσαμε και κερδίσαμε, Spectator Mode δεν είδαμε όμως, αφού αυτό προβαλλόταν μόνο σε ένα μακρινό μας monitor, ενώ εμείς έπρεπε να έχουμε την προσοχή μας αλλού για να…εκτεθούμε κατά το δυνατό λιγότερο.



Έτσι κι αλλιώς η αγαπημένη μας στιγμή κατά το δειγματισμό ήταν τότε που πήραμε class με βαρύ εξοπλισμό και την αλεξίσφαιρη ασπίδα. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά ή να κινηθούμε γρήγορα. Ένας συναγωνιστής όμως έμενε κοντά και πίσω από την ασπίδα. Ήταν έκπληξη που περίμενε τον εχθρό όταν χαμηλώναμε ξαφνικά την ασπίδα και του χαμογελούσε η επόμενη σφαίρα του συμπαίκτη μας. Από τέτοιες στιγμές καθορίζονται παιχνίδια όπως το Rainbow 6 Siege, όχι τόσο η φωνή της Angela Bassett (την οποία ηθοποιό έχουμε σε εκτίμηση πάντως). Σε συνδυασμό με την πραγματικότητα ότι δεν μπορεί να έχει δεύτερος παίκτης το ίδιο class στην ίδια ομάδα, το καταστρεφόμενο περιβάλλον είναι κάτι που όντως προσθέτει πιθανές προσεγγίσεις, ο θάνατος είναι τελεσίδικος σε κάθε match κ.ά., το Rainbow 6 Siege δείχνει σχετικά έτοιμο να σας προσφέρει την προσοχή που θα του αποδώσετε. Βέβαια πολλά κρίνονται στις λεπτομέρειες, ειδικά σε τέτοιου είδους ανταγωνιστικά παιχνίδια. Για αυτό και στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό (λέγε με και review).




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
    • 18+ pegi 18+
      • 7.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (9)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/ FOLLOWERS 10 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • yaponvezos
    • @Dimi_Arap

      Άγνωστο από τη στιγμή που έχει πίσω και το λανσάρισμα. Πάντως αν δεν αλλάξει κάτι, και μόνο που η έκδοση PC θα έχει εξ αρχή tactical cam ενώ στις κονσόλες θα χρειαστεί αναμονή, λογικό είναι να γλυκοκοιτάξει κανείς την πρώτη έκδοση. Αλλά μπορεί να αλλάξουν και τα πλάνα.

*