Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Valorant Hands On Preview

*
Παίξαμε το Valorant της Riot Games και μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας από το αναλυτικό Hands On Preview που ετοιμάσαμε!

Η επιτυχία είναι η κινητήριος δύναμη ενός ανθρώπου. Μεγαλώνει με αυτή, διαμορφώνεται από αυτήν και υπάρχουν φορές που καθορίζεται απ' αυτήν. Όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας ονειρευτήκαμε πως μπορούμε να γίνουμε κορυφαίοι σε αυτό που αγαπάμε, να γίνουμε διάσημοι, δημοφιλείς και πλούσιοι. Καθώς μεγαλώνουμε συνειδητοποιούμε πως η επιτυχία είναι μια σειρά από επιτεύξεις στόχων. Ένα βήμα τη φορά. Οι προσδοκίες αλλάζουν και μαθαίνουμε πως σημασία έχει να γινόμαστε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε. Προσπάθεια με την προσπάθεια το ταβάνι ανεβαίνει και με αυτήν τη συνειδητοποίηση καταλαβαίνουμε πως μάλλον δεν θα γίνουμε ποτέ το απόλυτο αστέρι που ονειρευόμασταν και δεχόμασταν πως μερικά πράγματα ίσως δεν είναι και τόσο σημαντικά στο κάτω κάτω. Τι γίνεται όμως σε αυτές τις περιπτώσεις που τα καταφέρνουμε; Που ονειρευόμαστε πως θα γίνουμε οι καλύτεροι, συνειδητοποιούμε πως θα ήμασταν ευτυχισμένοι με το να είμαστε απλά αρκετά καλοί και τελικά τα πιο τρελά μας όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Πως διαχειριζόμαστε μια τέτοια κατάσταση και ποια είναι η επόμενή μας κίνηση; Ξαφνικά η επιτυχία κρέμεται από πάνω μας και η μπάρα που θέσαμε μοιάζει να αγγίζει τα σύννεφα. Δεν είναι τυχαίο που πήρε στην Riot Games 10 χρόνια για να εμφανίσει το επόμενο μεγάλο της βήμα μετά το League of Legends. Εφόσον πρόκειται για την εταιρεία που δημιούργησε έναν από τους πιο δημοφιλείς τίτλους όλων των εποχών, όλοι περιμένουν το επόμενό της βήμα. Και εκείνη φυσικά προσπαθεί να επαναλάβει την προηγούμενη επιτυχία, το βήμα να είναι το ίδιο μεγάλο με το προηγούμενο.



Είναι λίγα τα είδη των video games που έχουν μείνει σταθερά στη μόδα όπως τα shooters. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως η Riot αποφάσισε το επόμενό της πόνημα μετά το League of Legends να είναι ένα shooter. Πέρα από το γεγονός πως τα shooter συνεχίζουν και τραβούν σταθερά το κοινό, είναι επίσης πολύ συχνά και μια πλατφόρμα για τα eSports και αφού η Riot τα έχει καταφέρει ήδη με το LoL στο συγκεκριμένο χώρο δεν είναι απορίας άξιο πως πηγαίνει να ξανακάνει τίτλο φτιαγμένο για eSports. Πολλαπλοί τίτλοι που μπορούν να διατηρήσουν ένα οικοσύστημα από παίκτες, ομάδες και σπόνσορες υπό τη σκέπη μιας εταιρείας είναι το υγρό όνειρο πολλών από τους μεγάλους της βιομηχανίας. Τα eSports μεγαλώνουν με την πάροδο του χρόνου και η Riot θέλει να γίνει τώρα one-stop shop πριν μοιρασθεί η πίτα. Το Valorant είναι φτιαγμένο με κεντρικό άξονα την ανταγωνιστικότητα και διαμορφωμένο έτσι ώστε να μπορεί να εκφραστεί η ικανότητα του κάθε παίκτη στο παιχνίδι. Είναι φτιαγμένο για fans των shooters από fans των shooters. Ανάμεσα στους game designers του Valorant βρίσκεται και ο Salvatore Garozzo, πρώην pro player στο Counter-Strike: Global Offensive, o οποίος έγινε map designer για τον ίδιο τίτλο πριν προσγειωθεί στην Riot Games.



Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης παρακολουθήσαμε, σημείωνε τις αξίες που ακολούθησε η ομάδα κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού και όλοι υπογράμμιζαν το ίδιο σημείο, πως το Valorant αποτελεί ένα παιχνίδι που βασίζεται στον ανταγωνισμό. Δεν είναι τυχαίο πάντως το background του Garozzo, καθώς το παιχνίδι δανείζεται πολλά στοιχεία από το CS:GO, όχι άδικα, καθώς αποτελεί από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένου ανταγωνιστικού shooter. Ο σχεδιασμός των χαρτών και η λογική πίσω από αυτούς, τα όπλα και η οικονομία στην οποία βασίζεται η απόκτησή τους, ο τρόπος κίνησης των χαρακτήρων, η τεχνολογία για καλύτερη σύνδεση των παικτών και για την καταπολέμηση των hackers, ακόμη και οι σχεδιαστικές επιλογές που έκαναν οι developers και διαφοροποιούν τους δύο τίτλους, πάλι δείχνουν πως προσπαθούν να αποφύγουν αδυναμίες που εντοπίζουν στο CS:GO. Η ύπαρξη των agents, έτσι χαρακτηρίζεται κάθε χαρακτήρας, δεν κοιτάζει προς το Overwatch για να καλύψει τις ίδιες ανάγκες όπως στο παιχνίδι της Blizzard. Η επιλογή της ύπαρξης των agents εξυπηρετεί περισσότερο το κομμάτι του marketing και το πώς θα τραβήξει η Riot κοινό με διαφορετικό υπόβαθρο. Είναι ευκολότερο να χτιστεί IP γύρω από poster boys/girls παρά με έναν άνδρα ντυμένο με στολή παραλλαγής.



Το Valorant είναι, χωρίς καμία αμφιβολία, tactical shooter. Τα όπλα έχουν διαφορετικό accuracy, ανάλογα με την κίνηση του agent, semi-random spread, δυνατότητα για wall penetration, οπότε pre-aim μετράει 100 φορές περισσότερο από το spray and pray. Τα όπλα είναι πολύ πιο φονικά από τα abilities. Κατά τη διάρκεια του περασμένου Σαββατοκύριακου βρεθήκαμε συμπαίκτες με γνωστούς πρώην επαγγελματίες παίκτες του Overwatch και από τα πρώτα σχόλια που μοιράστηκαν στο voice chat ήταν «Αυτό το παιχνίδι είναι για εσάς του CS:GO». Δεν είχαν άδικο, παίκτες με ένσημα χρόνων στο CS:GO έκαναν πάρτι. Παρομοίως αυτοί με προϊστορία στο Rainbow Six. Οι χάρτες, που σε σχεδιασμό έχουν ευδιάκριτες γραμμές και γωνίες, διαδρόμους και ανοίγματα, choke points και θέσεις για ακροβολιστές, είναι φτιαγμένα για tactical shooter. Η παλέτα των χρωμάτων είναι άτονη αλλά σκοπός της είναι να ξεχωρίζουν εύκολα οι φιγούρες των agents και αυτό επιτυγχάνεται. Οι χάρτες του Valorant είναι περισσότερο λειτουργικοί παρά εντυπωσιακοί. Γιατί εκεί βρίσκεται η δύναμη του τίτλου: στο συμπαγές gameplay.



Κάθε match βάζει θέτει παίκτες αντιμέτωπους με άλλους πέντε και μοιράζεται σε 25 γύρους, οπότε η πρώτη ομάδα που θα κερδίσει 13 παίρνει και το παιχνίδι. Σε κάθε γύρο υπάρχει μια ομάδα που επιτίθεται και μια που αμύνεται και σκοπός των επιτιθέμενων είναι να τοποθετήσουν μια βόμβα, ή Spike όπως ονομάζεται στο παιχνίδι, σε συγκεκριμένα σημεία του χάρτη και εκείνος των αμυνόμενων να το αποτρέψουν. Αν οποιαδήποτε από τις δύο ομάδες σκοτώσει όλους τους αντιπάλους, κερδίζει απευθείας και το γύρο. Σε κάθε γύρο μπορούν οι παίκτες να αγοράσουν τα όπλα που θα χρησιμοποιήσουν, τα abilities τους και ασπίδα. Εάν επιζήσουν σε ένα γύρο, τα κρατούν στη κατοχή τους για τον επόμενο. Τα πρώτα δευτερόλεπτα ενός γύρου, κατά τα οποία οι παίκτες μπορούν να κάνουν τις αγορές τους, δεν είναι όλος ο χάρτης διαθέσιμος καθώς barriers περιορίζουν σε μικρότερο χώρο τους επιτιθέμενους και αφήνουν μεγαλύτερο πεδίο δράσης στους αμυνόμενους. Υπάρχουν σημεία του χάρτη όπου βρίσκεται ένα orb, το οποίο, όταν συλλεχθεί κατά τη διάρκεια ενός γύρου και δίνει πόντους για το ultimate ability ενός χαρακτήρα. Όπως καταλαβαίνετε τα orbs αποτελούν άλλο ένα «πεδίο μάχης» για τις ομάδες, πέρα από τα σημεία στα οποία μπορεί να τοποθετηθεί το Spike. Πέρα από τη γεωγραφία ενός χάρτη, που είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να μπορούν οι παίκτες να κάνουν στρατηγικές πλαγιοκοπήσεις, η ύπαρξη σε καίρια σημεία ενός teleporter μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες μιας μάχης καθώς δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να βρεθούν πολύ γρήγορα στην άλλη πλευρά του χάρτη. Με αυτά τα συστατικά η Riot έχει δημιουργήσει δυναμικό και στρατηγικό gameplay για τον τίτλο της.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!