Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gamescom 2023: Dungeons of Hinterberg Hands On Preview

*
Ένα μικρό indie studio από τη Βιέννη ετοιμάζει μια από τις αποκλειστικότητες του Xbox για κονσόλες, η οποία θα μας απασχολήσει σίγουρα μέσα στο 2024. Το Dungeons of Hinterberg της Microbird Games είναι ένα πανέμορφο και πολύχρωμο action RPG με χαρακτηριστικά social simulator. Ο κόσμος του βασίζεται στις αυστριακές Άλπεις και στην αυστριακή μυθολογία, όντας ένα γραφικό χωριουδάκι, περιτριγυρισμένο από ψηλές βουνοκορφές και 25 διαφορετικά dungeons προς εξερεύνηση. Στα dungeons ζουν επικίνδυνα τέρατα και στόχος μας είναι η αντιμετώπισή τους με τη χρήση όπλων και μαγείας, φέροντας ικανότητες που μπορούμε να εξελίξουμε μάχη με τη μάχη, ή απλά συνομιλώντας με τους κατοίκους του χωριού. Ο τουρισμός του χωριού αυτού γνωρίζει τεράστια άνθηση, με φιλόδοξους πολεμιστές που το επισκέπτονται για να τα βάλουν με τα κτήνη που ζουν στις σπηλιές του. Ένας απ’ αυτούς, είμαστε κι εμείς.



Το concept του Dungeons of Hinterberg είναι ικανό να το μετατρέψει σε ένα από τα πιο επιτυχημένα indie games του 2024. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, σπεύσαμε στο business lounge του Xbox για την Gamescom 2023 και περάσαμε 30 λεπτά παίζοντας τον τίτλο, συνοδεία των συνιδρυτών της Microbird (Philipp Seifried και Regina Reisinger) που μας παρείχαν χρήσιμες πληροφορίες για το gameplay και το lore του. Από την πρώτη μας επαφή μαζί του μείναμε εντυπωσιασμένοι από το art style τύπου lo-fi comic book, αλλά και από το πώς το draw distance ενισχύει ακόμα περισσότερο το οπτικό αποτέλεσμα, αφού δίνει εξαιρετική λεπτομέρεια στο σύνολο και κάνει τα πάντα να δείχνουν πιο πιστευτά. Τα έντονα χρώματα που μας περικύκλωναν, μας έκαναν να παίρνουμε παύσεις για να παρατηρήσουμε οτιδήποτε υπάρχει γύρω μας. Σχεδόν πάντα ανακαλύπταμε κάτι καινούργιο.

Ο χαρακτήρας μας είναι μια κοπέλα που διαθέτει ένα σπαθί και μια αλυσίδα με δαγκάνα, εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ενάντια σε εχθρούς, ή για να προσπεράσει περιβαλλοντικούς γρίφους. Το σπαθί είναι όπλο μεγαλύτερης ακρίβειας από την αλυσίδα και σίγουρα πιο γρήγορο, γι’ αυτό και το χρησιμοποιήσαμε περισσότερο, μαζί με μερικές super δυνάμεις που γίνονταν διαθέσιμες ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η αλυσίδα ήταν περισσότερο χρήσιμη σε περιπτώσεις που είχαμε να κάνουμε με puzzles, ή που έπρεπε να τραβήξουμε επιφάνειες προς το μέρος μας. Στα puzzles βοήθησε τα μέγιστα η μαγεία. Ανάλογα με το τι απαιτούσε ο εκάστοτε γρίφος, εμείς μπορούσαμε να εμφανίσουμε από το πουθενά μια βόμβα και να την πυροδοτήσουμε την κατάλληλη στιγμή. Η πλειοψηφία των γρίφων είναι μέτριας δυσκολίας, μια και στόχος του στούντιο είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού που θα είναι προσιτό σε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες. Κάτι που φαίνεται και από το σύστημα μάχης του, που κλείνει περισσότερο σε arcade, παρά σε Souls-like. Βέβαια, το σωστό dodging είναι και εδώ καίριας σημασίας.



Οι εχθροί που συναντάμε στα dungeons είναι σχεδιασμένοι με το σκεπτικό μυθολογικών πλασμάτων και αυτό είναι ένα μέρος του τίτλου που θα θέλαμε να εμπλουτιστεί. Ίσως να μην πρόκειται για ένα πραγματικά μεγάλο action RPG, όμως το τελικό προϊόν θα επωφελούταν αν ελαχιστοποιούσε τη συχνή ανακύκλωσή τους. Η περίπτωση των μεγάλων bosses από την άλλη, είναι προσεγμένη σε μεγαλύτερο βαθμό, με αποτέλεσμα καλύτερες και πιο αξιομνημόνευτες μάχες. Στην πράξη, υπάρχει μια στοιχειώδης ελευθερία κινήσεων, μια και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και εδώ μαγεία, όμως το gameplay του συστήματος μάχης είναι γενικά απλό και εύκολό στη χρήση για παίκτες ακόμα και με μηδενική εμπειρία από action RPGs. Η δυσκολία δεν υπερβαίνει σχεδόν ποτέ τα επίπεδα του μέτριου, κρατώντας έναν ευχάριστα σταθερό ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου μας μαζί του.

Μετά την ολοκλήρωση ενός dungeon και αφού συλλέξαμε όσο περισσότερο loot μπορέσαμε να ανακαλύψουμε, βρεθήκαμε στο κέντρο του χωριού. Εδώ οι Seifried και Reisinger μας ενημέρωσαν πως θα μπορέσουμε να πιάσουμε συζήτηση με πραγματικά όποιον χαρακτήρα θέλουμε. Με μια πρώτη ματιά, το χωριό του Dungeons of Hinterberg είναι γεμάτο από πλήθος κατοίκων που περπατούν στους δρόμους του, ή που κάθονται σε ένα τραπέζι και απολαμβάνουν το πρωινό τους. Εμείς, το μόνο που είχαμε να κάνουμε, ήταν να διαλέξουμε έναν από αυτούς και να ξεκινήσουμε να μιλάμε. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του σετ διαλόγων, στους οποίους επιλέγουμε το πώς θα απαντήσουμε. Οι απαντήσεις μας θα διαμορφώσουν την κοινωνική μας σχέση με τον χαρακτήρα που μιλάμε, με αποτέλεσμα να αποκτήσουμε πρόσβαση σε μοναδικά perks που θα μας κάνουν δυνατότερους.  Παράλληλα θα μάθουμε όλο και περισσότερα για τη μυθολογία ολόκληρου του χωριού, αλλά και των τεράτων που δεσπόζουν στο κατώφλι του. Ύστερα από κάθε συζήτηση, επιστρέφουμε στην εξερεύνηση και τις μάχες με το επόμενο dungeon.



Η συνεχής αυτή εναλλαγή μεταξύ action RPG και social sim είναι σίγουρα το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Dungeons of Hinterberg. Ανυπομονούμε να δούμε πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η αναβάθμιση του χαρακτήρα μας και πόσο εφευρετικοί θα είναι οι υπόλοιποι γρίφοι του. Ο κόσμος του φαίνεται μαγευτικός και, αν υπάρξουν οι απαραίτητες προσθήκες στο κομμάτι των εχθρών, θα μιλάμε για μια πραγματικά αξιοσημείωτη κυκλοφορία. Ο τίτλος αναπτύσσεται για Xbox Series X, Xbox Series S και PC και θα γίνει διαθέσιμος μέσα στο 2024. Δεν αποκλείεται στο τέλος του, να το δούμε υποψήφιο καλύτερο indie game της χρονιάς.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*