Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Mario + Rabbids Sparks of Hope Hands On Preview

Στο πλαίσιο ενός preview event που διοργάνωσε η Ubisoft σε συνεργασία με τη CD Media, είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε για λίγες ώρες με το Mario + Rabbids Sparks of Hope και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Για να μπείτε στο κλίμα του παιχνιδιού, θα ξεκινήσουμε με δυο λόγια για το σενάριο. Μια νέα απειλή έχει επισκιάσει το σύμπαν. Μια οντότητα με την ονομασία Cursa έχει σπείρει σε πολλές περιοχές μια σκοτεινή ουσία που αποκαλείται Darkmess, με σκοπό να απορροφήσει την ενέργεια των Sparks, πλασμάτων που δημιουργήθηκαν από την ένωση των Rabbids με τα Lumas, γεγονός που έχει φέρει τον γαλαξία ένα βήμα πριν να βυθιστεί ολοκληρωτικά στο χάος. Όπως πάντα, έτσι και τώρα, βρίσκονται εθελοντές, πιο συγκεκριμένα ο Mario και η παρέα του, που θα ταξιδέψουν σε διαφορετικούς κόσμους για να επαναφέρουν την ειρήνη, να σώσουν τα Sparks και να νικήσουν την Cursa και τους υποτακτικούς της. Στη νέα τους περιπέτεια θα κάνουν νέους, απροσδόκητους εντελώς συμμάχους, που τους ενώνει ένας κοινός σκοπός. Ένας από αυτούς είναι ο Bowser, που θέλει να εκδικηθεί τη Cursa που έκλεψε τον στρατό του. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Ubisoft, κάποια στιγμή μετά το λανσάρισμα στην παρέα θα προστεθεί και ο Rayman.




Για να δημιουργήσεις ένα πραγματικό sequel δεν αρκεί απλά να εμπνευστείς μια νέα ιστορία. Χρειάζεται και ανανέωση στους μηχανισμούς του gameplay. Το τελευταίο φαίνεται πως το γνωρίζουν πολύ καλά η Ubisoft Milan και η Ubisoft Paris, που βρίσκονται πίσω από την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Πριν καν ξεκινήσουμε να παίζουμε μας τονίστηκε ότι έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές τόσο στη δομή του κόσμου, όσο και στο σύστημα μάχης. Πιο συγκεκριμένα, ο κόσμος του Mario + Rabbids Sparks of Hope έχει ξεφύγει από το σχεδόν γραμμικό μοντέλο του Mario + Rabbids: Kingdom Battle, προσφέροντας περισσότερες επιλογές, περισσότερη δράση και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Το σύστημα μάχης διατηρεί τη λογική του turn based, όμως ξεφεύγει από τη λογική του grid και οι χαρακτήρες έχουν τη δυνατότητα να κινούνται ελεύθερα, σε οποιοδήποτε σημείο της επιτρεπόμενης περιοχής. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν νέα όπλα, νέες δυνάμεις, skill tree για κάθε ήρωα και νέα power ups, που εμπλουτίζουν σε μεγάλο βαθμό το σύστημα μάχης, ενώ έχουν προστεθεί και νέοι εχθροί. Ένα χαρακτηριστικό που μας έκανε θετική εντύπωση είναι ότι οι χαρακτήρες μπορούν να κάνουν dash σε ένα Bob-omb. Αυτό θα ενεργοποιηθεί και στη συνέχεια έχουν λίγα δευτερόλεπτα περιθώριο για να το πετάξουν όπου φτάνει η δύναμή τους, προκαλώντας μεγάλη ζημιά σε οτιδήποτε βρεθεί στο δραστικό πεδίο της έκρηξης.



Οι επιλογές για να αυξηθούν τα στατιστικά των πρωταγωνιστών είναι αρκετές και σημαντικό ρόλο παίζουν τα Sparks. Αρχικά ήταν διαθέσιμα το Starburst και το Reflector. Αυτά μπορούν να ανατεθούν στους χαρακτήρες, οι ενέργειές τους διαρκούν συγκεκριμένο αριθμό γύρων και για την επαναχρησιμοποίησή τους απαιτείται συγκεκριμένο διάστημα. Για να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να λάβετε βοήθεια από τα Sparks, το Starburst αυξάνει κατά 20% τη ζημιά που προκαλούν οι επιθέσεις και οι διαφόρων ειδών κινήσεις των χαρακτήρων που βρίσκονται τη στιγμή στο πεδίο που μπορεί να καλύψει. Από την άλλη, έχει και αμυντική συμβολή, με μείωση σε ποσοστό 15% της ζημιάς που προκαλούν οι αντίπαλοι. Τα Sparks αναβαθμίζονται με δύο διαφορετικούς τρόπους. Είτε ταΐζοντας τα με Starbits- λογικό μιας και κατά το ήμισυ είναι Lumas- είτε με Star Potions. Η διαφορά είναι ότι στην πρώτη περίπτωση το XP τους ανεβαίνει σταδιακά, ενώ στη δεύτερη το επίπεδο αλλάζει άμεσα.



Η στρατηγική θα έχει μεγαλύτερο ρόλο στο Mario + Rabbids Sparks of Hope. Πριν ξεκινήστε μια μάχη, καλό θα είναι πάντοτε να χαρτογραφείτε τις θέσεις των αντιπάλων σας και τα πιθανά σημεία κάλυψης, για να αυξήσετε τις πιθανότητες να βγείτε αλώβητοι από κάθε δοκιμασία. Θα υπάρξουν μάλιστα περιπτώσεις που τη λύση θα δώσει αποκλειστικά το μυαλό και όχι τα όπλα. Για εμάς, αυτό είναι κάτι θετικό, όμως η λογική λέει ότι δεν ισχύει το ίδιο για όλους. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε σε ποιο στάδιο ανάπτυξης βρισκόταν η έκδοση με την οποία ασχοληθήκαμε. Το γεγονός είναι ότι τα γραφικά δεν μας εντυπωσίασαν και ελπίζουμε να έχουν βελτιωθεί μέχρι να πάρετε το παιχνίδι στα χέρια σας.



Προς το παρόν σας αφήνουμε με τα παραπάνω και υποσχόμαστε ότι θα επανέλθουμε (εμείς ή κάποιος άλλος συνάδελφος) με το review.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!