Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Stellar Blade Hands On Preview

*
To Stellar Blade θα είναι ο πρώτος τίτλος ΑΑΑ για κονσόλες της ομάδας ανάπτυξης SHIFT UP. Θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για PlayStation 5 στις 26 Απριλίου 2024, ενώ στις 30 Μαρτίου 2024 θα γίνει διαθέσιμο ένα δωρεάν demo, σαν «πρώτη γνωριμία» με τους παίκτες. Είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε περίπου 5 ώρες με αυτό το demo και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις από τον επερχόμενο τίτλο.



Η ιστορία ξεκινά στο μακρινό μέλλον, όπου η Γη έχει καταλειφθεί πλήρως από μία εξωγήινη φυλή που ονομάζεται «Naytiba». Οι άνθρωποι που αποικούν σε άλλο πλανήτη, ο οποίος δεν αποσαφηνίζεται, ξεκινούν μια ειδική αποστολή για να πάρουν πίσω την πατρίδα τους. Κατά την προσγείωση αεροσκαφών με ειδικά εκπαιδευμένους στρατιώτες, οι Naytibas εξαπολύουν μια επίθεση η οποία αφήνει ζωντανές μόνο την Eve, και την αρχηγό της ομάδας της, Tachy. Η Tachy γρήγορα θυσιάζεται για να σώσει την ζωή της Eve, η οποία μένει εγκαταλελειμμένη σε έναν άγνωστο για αυτήν πλανήτη, με έναν σχεδόν άγνωστο εχθρό, που θα πολεμήσει για το μέλλον της ανθρωπότητας.



Αυτά βλέπουμε στη μικρή εισαγωγή του demo, η οποία έχουμε να πούμε ότι είναι άκρως εντυπωσιακή οπτικά. Τα οπτικά/ ηχητικά εφέ, οι περιοχές, οι χαρακτήρες και ο συνολικός πανζουρλισμός στην οθόνη κατά την εισαγωγή, μας υποσχέθηκαν ότι αν μη τι άλλο, πως πρόκειται να ασχοληθούμε με ένα εντυπωσιακό παιχνίδι, με μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή πρωταγωνίστρια. Ο σχεδιασμός της Eve είναι προσεγμένος μέχρι και στην τελευταία παραμικρή λεπτομέρεια, από τα μαλλιά της και το πρόσωπό της, μέχρι τις καμπύλες του σώματός της που το κάνουν να ξεχειλίζει από θηλυκότητα. Αλλά το Stellar Blade, δεν σταματά μόνο στην πολύ ωραία οπτική παρουσίασή του. Το σύστημα μάχης του επιχειρεί να «μπλέξει» μεταξύ τους, δύο sub-genre που έχουμε χιλιοπαίξει. Αυτά είναι τα Soulsborne όπως το Elden Ring και το Dark Souls, με τα action hack ‘n’ slash, όπως το Devil May Cry και το Bayonetta.



Το αποτέλεσμα το αισθανθήκαμε λίγο περίεργο στα πρώτα λεπτά, αλλά σύντομα μπήκαμε στο νόημα και μπορούμε να δούμε τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στο είδος. Ενώ η Eve έχει ικανότητες με τις οποίες μπορεί σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα να προσεγγίσει και να σκοτώσει τον αντίπαλό της, ο παίκτης πρέπει να δίνει σημασία στη «χορογραφία» της μάχης, να κάνει dodge εκεί που πρέπει, parry εκεί που πρέπει και ό,τι άλλο χρειαστεί. Η Eve έχει μια ενεργειακή ασπίδα ως άμυνα, η οποία χρησιμοποιείται όταν μπλοκάρει, αλλά φορτίζει όταν κάνει perfect dodge και perfect parry. Την στιγμή της ολικής εξάντλησης της ασπίδας, η πρωταγωνίστρια θα ακινητοποιηθεί για λίγα δευτερόλεπτα, κάτι το οποίο την τοποθετεί σε ιδιαίτερα επικίνδυνη θέση. Ακριβώς το ίδιο σύστημα ασπίδας διαθέτουν όλοι οι εχθροί του παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένων των bosses. Παίζοντας, ανακαλύψαμε ότι είναι πολύ πιο εύκολο απ’ ότι φαίνεται να πεθάνει η Eve και να χρειαστεί να ξεκινήσουμε από το τελευταίο checkpoint. Το σύστημα των checkpoints, λειτουργεί ακριβώς όπως στα παιχνίδια του είδους soulsborne. Ανά διαστήματα, η Eve βρίσκει camps, στα οποία μπορεί να ξεκουραστεί, γεμίζοντας τους πόντους ζωής της και τα τρία health potions που έχει διαθέσιμα. Αν το κάνει αυτό, όλοι οι Naytibas επανέρχονται στην ζωή. Από τα camps, μπορεί να γίνει και η αναβάθμιση των δυνατοτήτων της Eve, από το πλούσιο talent tree που διαθέτει το παιχνίδι.



Στο μικρό demo που παίξαμε, ο κόσμος είχε αρκετά «προαιρετικά» μονοπάτια και μέρη για αναζήτηση. Σε καμία περίπτωση δεν μας φάνηκε γραμμικός ο χάρτης. Ένα αρνητικό που παρατηρήσαμε, είναι πως σε μέρη που χρειάζεται να σκαρφαλώσει η Eve, να πηδήξει σε κάποιο απέναντι κτίριο, ή σε περβάζι/ μπάρα για να κρατηθεί, ήταν πάρα πολύ εύκολο να «γλιστρήσουμε» στα γραφικά και να πέσουμε πριν μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε το platforming. Έκπληξη προκαλεί και το πολύ μικρό μέγεθος του demo. Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να πειραματιστούμε με το σύστημα εξοπλισμού της Eve, καθώς σε όλο το demo βρήκαμε μόνο ένα εξοπλίσιμο αντικείμενο για τους λόγους του tutorial. Συνεπώς… μείναμε με το παράπονο, καθώς ο τίτλος φαίνεται πολλά υποσχόμενος αν όλα τα στοιχεία που προβλήθηκαν στο demo εξελιχθούν με ωραίο τρόπο. Η SHIFT UP σίγουρα φαίνεται πως έχει ασχοληθεί με το παιχνίδι και δεν είναι καθόλου «κονσέρβα», αλλά για να κρίνουμε το τελικό προϊόν σίγουρα πρέπει να δούμε πολύ περισσότερα πράγματα.



Με το τέλος του μικρού demo, αποκτήσαμε πρόσβαση και σε μια μάχη με boss, η οποία λαμβάνει χώρα αργότερα στον τίτλο. Σε αυτή την μάχη, ο εξοπλισμός της Eve ήταν αρκετά εξελιγμένος, η Eve «φορούσε» διαφορετικό skin, και είχαμε πρόσβαση σε μερικούς μηχανισμούς που αποκτά αργότερα στον τίτλο. Μπορέσαμε να πειραματιστούμε με τους περισσότερους μηχανισμούς της μάχης κατά την διάρκεια του (αρκετά δύσκολου) boss και μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι από την απόκριση του χειρισμού, την ταχύτητα εκτέλεσης των animations από την Eve και την συνολική παρουσίαση. Σε άλλες λεπτομέρειες, δεν υπήρχε κάποια υλοποίηση των adaptive triggers για το PS5, αλλά το haptic feedback ήταν εξαιρετικό, με αίσθηση της βροχής που πέφτει, του εδάφους που πατάει η Eve και την απόκριση και τις ξεχωριστές δονήσεις στα γεγονότα της κάθε μάχης.. H σχεδίαση του ήχου και η υλοποίηση του 3D Audio γίνονται εξαιρετικά, με το περιβάλλον της Eve να φαντάζει ολοζώντανο.



Το demo είχε και μια πληθώρα από επιλογές προσβασιμότητας, όπως auto-loot ή την ρύθμιση του μήκους της αλογοουράς της Eve, καθώς η προεπιλογή την έχει με πάρα πολύ μακριά μαλλιά και αυτό ενδεχομένως να ενοχλήσει μερικούς παίκτες. Το demo έχει δύο επιλογές για επίπεδο δυσκολίας και τρείς επιλογές γραφικών. Αυτές είναι το performance mode, το οποίο κράτησε με επιτυχία τον στόχο των 60fps σε όλη την διάρκεια παιχνιδιού μας, το Resolution mode που ρίχνει το framerate στα 30fps και ανεβάζει την ανάλυση και το Balanced mode, το οποίο διατηρεί μια μέση κατάσταση και φτάνει περίπου 45fps. Δοκιμάσαμε να παίξουμε και μέσω του PlayStation Portal, με επίσης μεγάλη επιτυχία. Το Stellar Blade δεν έχει μικρά γράμματα ή στοιχεία του UI του, κάτι το οποίο το έκανε άνετο και στην μικρή οθόνη 8 ιντσών του νέου handheld της Sony.



Το τελικό αποτέλεσμα του demo, μας άφησε ανυπόμονους για το τελικό προϊόν, καθώς ο τίτλος φαίνεται πολλά υποσχόμενος. Το ίδιο demo θα μπορέσετε να έχετε στα χέρια σας δωρεάν μέσω του PlayStation Store και εσείς στις 30 Μαρτίου 2024. Μάλιστα, μπορείτε να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας και να την μεταφέρετε στο τελικό παιχνίδι αν αποφασίσετε να το αγοράσετε. Μείνετε συντονισμένοι στο enternity.gr και για το τελικό review του Stellar Blade.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*