Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Chivalry 2 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Torn Banner Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Chivalry 2
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://chivalry2.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Η αιματηρή μάχη των Agatha ενάντιων των Mason έρχεται ξανά στο προσκήνιο μέσα από το Chivalry 2. Θα καταφέρει το sequel να δώσει μια νέα πνοή στην σειρά; Διαβάστε στο review μας.

Σχεδόν εννέα χρόνια έχουν περάσει από την κυκλοφορία του Chivalry: Medieval Warfare, ένα αγαπημένο multiplayer medieval hack and slash multiplayer από την Torn Banner Studios. Πλέον στο 2021, η Torn Banner Studios θα αναβιώσει τον μύθο της αιώνιας μάχης των Agatha και Mason με το Chivalry 2. Υπό τη Βασιλεία του Argon, του δεύτερου το βασίλειο της Agatha θα έρθει ξανά σε μια αιματηρή σύγκρουση ενάντια στο Mason Order.




Το Chivalry 2 θα καλωσορίσει τον παίκτη στο βασικό tutorial (αντίστοιχο με αυτό του πρώτου παιχνιδιού) με σκοπό να μάθει όλες τις διαθέσιμες κινήσεις για το σύστημα μάχης. Το σύστημα μάχης στο Chivalry 2 είναι ίδιο με αυτό του πρώτου παιχνιδιού και είναι της λογικής “easy to learn but hard to master”. Kάθε ενέργεια που ο παίκτης θα μάθει στο tutorial είναι άμεσα κατανοητή και εύκολη στην πράξη, ωστόσο στο χάος της μάχης θα πρέπει να υπολογίσει σωστά τις κινήσεις του για να είναι αποτελεσματικός. Ο παίκτης κατά της διάρκεια της μάχης είναι θα χειριστεί τέσσερα διαφορετικά classes: Archer, Vanguard, Footman και Knight. Κάθε class διαθέτει διαφορετικό οπλοστάσιο και ειδικές ικανότητες που μπορούν να βοηθήσουν τον ίδιο καθώς και τους συμμάχους του. Το σύστημα μάχης είναι αυτό που δίνει ζωή στο Chivalry, η fast paced και θανατηφόρα βία που κατακλύζεται από αίμα και διαμελισμένα άκρα.



Ο παίκτης με τους Vanguard, Footman και Knight μπορεί να επιτεθεί ή να αμυνθεί από κοντινή απόσταση με το οπλισμό που διαθέτει όπως σπαθιά και τσεκούρια. Αντίθετα, ο Archer λόγο της φύσης του παίζει από μακρινή απόσταση με τόξο και βαλλίστρα. Κάθε κίνηση αν γίνει σωστά μπορεί να μετατραπεί σε ένα σοβαρό ή και θανατηφόρο χτύπημα ενάντια στον αντίπαλο. Στην άμυνα η χρήση του όπλου ή της ασπίδας είναι τα βασικά εργαλεία για την αποφυγή επιθέσεων. Βασικός παράγοντας τόσο στην επίθεση, όσο και στην άμυνα είναι ο μηχανισμός του stamina. Ο παίκτης μπορεί να κάνει επιθέσεις melee σε κλίμακα light ή heavy, ενώ παράλληλα με την σωστή φορά του ποντικιού από τα δεξιά προς αριστερά (ή και αντίθετα) καθώς και πάνω – κάτω μπορεί να κινήσει το ξίφος ή του τσεκουριού στην αντίστοιχη κατεύθυνση. Παράλληλα, για να είναι το σύστημα μάχης πιο ρεαλιστικό ο παίκτης μπορεί είτε κατά την αποφυγή μιας επίθεσης ή κατά την έφοδο να πραγματοποιήσει ένα μικρό stun που θα ακινητοποιήσει τον αντίπαλο για λίγα δευτερόλεπτα, αρκετά για ένα τέλειο χτύπημα. Φυσικά κάθε χτύπημα θέλει προσοχή, καθώς και οι σύμμαχοι είναι ευάλωτοι στις επιθέσεις. Στην περίπτωση του friendly fire ο συμπαίκτης μπορεί να λάβει κανονικά damage και αυτό λειτουργεί ως πέναλτι στο τελικό σκορ.



Το παιχνίδι προσφέρει τέσσερα διαφορετικά modes free-for-all, team arena, team deathmatch και team objective με τους παίκτες να φτάνουν από τους 40 μέχρι και τους 64 σε ένα match. Στα team deathmatch και team objective οι παίκτες χωρίζονται σε δυο ομάδες. Στο team deathmatch οι ομάδες θα πρέπει να πολεμήσουν μεταξύ τους για να μηδενίσουν τον αριθμό των troops ή αλλιώς respawns. Στο team objective, από την άλλη, η μια ομάδα προσπαθεί να λεηλατήσει την βάση της άλλης όσο αυτή προσπαθεί να την εμποδίσει. Η επιτιθέμενη ομάδα έχει ένα χρονικό διάστημα για κάθε objective που θα πρέπει να ολοκληρώσει μέχρι να φτάσει στη νίκη. Εάν αυτό μηδενιστεί χωρίς να ολοκληρωθεί το objective, αυτομάτως ολοκληρώνεται και η μάχη και η νίκη περνά στην αμυνομένη ομάδα. Το team arena προσφέρει ανταγωνιστικές μάχες round-based σε ομάδες 3 παικτών. Το μεγάλο χαρτί που έρχεται να “πουλήσει” η Torn Banner Studios στους fans της σειράς είναι η αναβάθμιση του παιχνιδιού από την Unreal Engine 3 στην Unreal Engine 4. Οι διάφορες που θα παρατηρήσει ο παίκτης στο περιβάλλον του παιχνιδιού μέσα από τους μεγάλους χάρτες γίνονται άμεσα ορατές. Η λεπτομέρεια στα αντικείμενα, οι φωτισμοί, καθώς και ο διαμελισμός των πολεμιστών στην μάχη είναι άκρως ικανοποιητικά. Το περιβάλλον είναι και ένα όπλο, καθώς ο παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει παγίδες ή να εκμεταλλευτεί διάφορα αντικείμενα στον χώρο προς όφελος του. Δυστυχώς η λεπτομέρεια αυτή δεν φαίνεται στους χαρακτήρες, που αντανακλούν σημάδια προχειρότητας. Τα πρόσωπα τους αλλά και το voice acting δεν ταιριάζουν στο ύφος του παιχνιδιού. Στο voice acting συγκεκριμένα οι φωνές από το πρώτο Chivalry έχουν αντικατασταθεί με αγριοφωνάρες.



Στο κομμάτι του customization των χαρακτήρων του Chivalry 2 βλέπουμε σημαντικές αλλαγές. Το αρχικό μοντέλο της σειράς την απευθείας αγορά cosmetic items με χρήματα, έχει πλέον αντικατασταθεί από ένα leveling system με χρήση microtransactions. Οι παίκτες με βάση το progress που σημειώνουν στο παιχνίδι λαμβάνουν πόντους που ανεβάζουν τόσο το global rank τους, όσο και το rank του εκάστοτε class που παίζουν. Κάθε νέο rank προσφέρει διάφορα cosmetic items μέσα από μια μεγάλη γκάμα που επιτρέπει στους παίκτες να διαμορφώσουν το πρόσωπο του πολεμιστή τους, την πανοπλία καθώς και το skin του όπλου τους. Η απόκτηση των αντικειμένων γίνεται με δυο τρόπους. Με την χρήση των gold και των crowns. Τα gold προσφέρονται μέσα από τις μάχες, ενώ τα crowns είναι ένα currency που γίνεται διαθέσιμο με πραγματικά χρήματα. Ο παίκτης μπορεί να ντύσει τον χαρακτήρα του με δυο τρόπους, να ξεκλειδώσει την αμφίεση με βάση το απαραίτητο rank και να πληρώσει με gold ή να παραβλέψει την απαιτούμενη διαδικασία και να αποκτήσει την αμφίεση με crowns. Η δεύτερη διαδικασία σίγουρα γεννά ορισμένους ενδοιασμούς. Αν και υπάρχουν ορισμένα cosmetics που δεν μπορούν να αποκτηθούν αν ο παίκτης δεν φτάσει το απαραίτητο rank, τα περισσότερα cosmetics μπορούν να γίνουν διαθέσιμα χωρίς το απαραίτητο επίπεδο, με την χρήση των crowns. Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε πως κάθε cosmetic δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα στην μάχη. Προς τι ωστόσο οι ενδοιασμοί; Οι παίκτες για να είναι σε θέση να φτάσουν στο επιθυμητό rank θα πρέπει στο τέλος κάθε μάχης να έχουν ένα ικανοποιητικό σκορ με βάση τις ενέργειες τους στην μάχη. Αν το σκορ μετά από κάθε μάχη είναι μικρό, αυτόματα μεταφράζεται σε επιπλέον χρόνο που θα πρέπει να επενδύσουν. Κάπως έτσι η επιλογή των crowns έρχεται ως μια εύκολη λύση για όσους παίκτες δεν συλλέγουν ένα ικανοποιητικό σκορ και θέλουν μια καλύτερη αμφίεση για τον χαρακτήρα τους. Σίγουρα αυτό αλλοιώνει την εμπειρία για την απόκτηση ενός αντικειμένου στο multiplayer με βάση τις ικανότητες του παίκτη και ειδικά σε ένα παιχνίδι που προσφέρει λίγο περιεχόμενο για ενασχόληση.



Ένα από τα αρνητικά που υπάρχουν στο Chivalry 2 είναι η απουσία εργαλείων που επιτρέπουν την υλοποίηση community content. Η αποκλειστικότητα στο Epic Games Store μπορεί να έδωσε επιπλέον πόρους στην Torn Banner Studios, ωστόσο για τους fans στερεί ένα χαρακτηριστικό για το οποίο έγινε γνωστή η σειρά. Το παραπάνω αρνητικό δεν αποτελεί αφορμή για ένα αρνητικό σχόλιο προς την Epic Games. Όμως ένα παιχνίδι σαν το Chivalry που γεννήθηκε μέσα από ένα mod και έγινε γνωστό για αυτό είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Με μόλις τέσσερα modes και δέκα χάρτες ως content (συμπεριλαμβανομένου και του House Galencourt update), η Torn Banner θα πρέπει να εξασφαλίσει πως ο τίτλος της θα έχει στο μέλλον υλικό, ικανό για να κρατήσει τους παίκτες του απασχολημένους. Για να καλυφθεί η ανάγκη για περιεχόμενο στο πρώτο Chivalry, η Torn Banner επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν τα δικά τους maps, modes και skins με το Steam Workshop, που κατά καιρούς έχουμε δει εξαιρετικά δημιουργήματα. Συνεπώς η προσθήκη ενός feature σαν αυτό που έκανε γνωστό το αρχικό παιχνίδι της σειράς θα πρέπει για τα δεδομένα των fans να είναι διαθέσιμο και στο sequel. Μέχρι τότε υπομονή για την μελλοντική κυκλοφορία στο Steam.



Στο σύνολο του, το Chivalry 2 στα ματιά των fans του αρχικού παιχνιδιού λειτουργεί ως μια αναβάθμιση στην υπάρχουσα εμπειρία, παρά μια πραγματική εξέλιξη που θα πάει την σειρά ένα βήμα παραπέρα. Η χρήση της Unreal Engine 4 προσφέρει ένα όμορφο περιβάλλον που βάφεται κόκκινο στην μάχη και το customization είναι πιο πλούσιο. Όμως το δημιούργημα της Torn Banner Studios προσπαθεί περισσότερο να εισάγει νεοφερμένο κοινό στο κόσμο πάρα να ικανοποιήσει τους fans. Όσοι είναι τολμηροί θα απολαύσουν χαοτικές μάχες, το αν θα τους κρατήσει για αρκετό καιρό στο παιχνίδι, αυτό είναι ένα ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσει η Torn Banner Studios στο μέλλον. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Το σύστημα μάχης
  • Η αναβάθμιση στην Unreal Engine 4
  • Κατανοητό Tutorial
  • Πληθώρα από customizations
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Λίγα modes και maps
  • Αργό level progression που θα ωθήσει τον παίκτη σε χρήση microtransactions
  • Απουσιάζουν εργαλεία για την δημιουργία community content
  • Το sequel μοιάζει ως μια αναβάθμιση πάρα ως μια εξέλιξη της σειράς
  • Το voice acting και τα πρόσωπα των χαρακτήρων
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*