Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Chronos: Before the Ashes Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Gunfire Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    THQ Nordic

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Chronos: Before the Ashes
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gunfiregames.com/chronos-bta FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Yπάρχουν δύο πράγματα που ξεχωρίζουν στο Chronos: Before the Ashes και τα οποία θα κινήσουν το ενδιαφέρον του κόσμου σε μεγάλο βαθμό. Πρώτον, πρόκειται για ένα prequel του Remnant: From The Ashes. ένα παιχνίδι που κέρδισε θετικότατες εντυπώσεις από τα ΜΜΕ αλλά και τις καρδιές του κοινού. Το να μάθουμε προγενέστερα γεγονότα γύρω από μία πετυχημένη ιστορία είναι κάτι που ιντριγκάρει εύκολα το κοινό. Το δεύτερο στοιχείο που ξεχωρίζει είναι προφανώς η φύση του παιχνιδιού ως ένα soulsborne game. Οι developers εστίασαν σε μία λογική gameplay που πατάει ξεκάθαρα στα στοιχεία των Souls τίτλων, κάτι που συναντάμε αρκετά συχνά σε πολλούς τίτλους που δανείζονται στοιχεία από το εν λόγω genre. Υπάρχει όμως και ένα τρίτο στοιχείο που ξεχωρίζει ως πληροφορία, κάτι που μας προϊδέαζε αρνητικά σχετικά με το Chronos: Before the Ashes.



Ουσιαστικά πρόκειται για έναν τίτλο που είχε ήδη κυκλοφορήσει ως καθαρόαιμο VR game και τώρα μεταφέρθηκε στα υπόλοιπα συστήματα ως κανονικό παιχνίδι. Τέτοιου είδους μεταφορές δεν λειτουργούν πάντα ιδανικά και συνήθως υπάρχει ένας προβληματισμός με τους μηχανισμούς και την αισθητική της μεταφοράς του εκάστοτε project. Ο οπτικός τομέας της νέας έκδοσης του τίτλου της Gunfire Games είναι μια χαρά, χωρίς προβλήματα και καταφέρνει να μεταφέρει μία γκρίζα και εν μέρει σκοτεινή αίσθηση του κόσμου. Oι περιοχές κινούνται κατά κύριο λόγο σε μία μεσαιωνική εποχή, οι εχθροί και τα bosses έχουν ένα ενδιαφέρον παρουσιαστικό, σε αντίθεση με τον κεντρικό ήρωα (ή ηρωίδα) ο οποίος έχει ένα άκρως generic παρουσιαστικό. Πρόκειται για ένα παλικαράκι που ξεκινάει την περιπέτειά του στα 18 του και θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένας τυχαίος NPC σε κάποιο σκοτεινό κόσμο. Το ίδιο generic είναι και το σενάριο που παρουσιάζεται στους χρήστες τις πρώτες ώρες. Νεαρό παιδί που αποτελεί την ελπίδα του κόσμου, ένας κακός δράκος και μπόλικες σκοτεινές δυνάμεις. Γενικότερα έπρεπε να φτάσουμε στον πρώτο μας θάνατο, ο οποίος προήλθε σχετικά γρήγορα λόγω της αρχικής δυσκολίας του τίτλου, για να νιώσουμε ότι είδαμε κάτι το διαφορετικό στο Chronos: Before the Ashes.



Kάθε φορά που ο χαρακτήρας πεθαίνει, επαναφέρεται στο πιο κοντινό Summοning-Travel Stone, έχοντας όμως μεγαλώσει κατά ένα έτος. Με την συμπλήρωση των 20ων γενεθλίων μας μπορεί να μη μας παρουσιάζεται κάποιο εορταστικό τραπέζι, αλλά ανοίγουμε perks τα οποία δυναμώνουν τον χαρακτήρα. Εκτός από το παρουσιαστικό του χαρακτήρα που αλλάζει όσο περνούν τα χρόνια, δηλαδή όσες φορές πεθαίνει, αλλάζουν και τα skills του. Με κάθε level που ανεβαίνουμε μας προσφέρονται skill points τα οποία τα μοιράζουμε σε Strenght, Dexterity, Vitality και Arcane. Όντας ένας δυναμικός νέος, μπορούμε να ανεβάζουμε το Strenght ή το Dexterity με μόλις ένα πόντο, το Arcane όμως απαιτεί σε αυτή την ηλικία 3 πόντους για να ανέβει μία βαθμίδα. Αργότερα, όταν φτάσουμε σε μία ηλικία όπου το σώμα μας δεν βρίσκεται πλέον σε μία ηλικιακή και φυσική κατάσταση στην οποία μπορεί να είναι ο πρωταγωνιστής της μάχης, το πράγμα αλλάζει. Τα φυσικά stats απαιτούν περισσότερους πόντους για να ανέβουν, ενώ το Arcane απαιτεί μόλις ένα skill point, αλλάζοντας ουσιαστικά το gameplay με την πάροδο του χρόνου. Αυτό αποτελεί την πιο φρέσκια ιδέα που είδαμε στο Chronos: Before the Ashes και μας άρεσε πραγματικά πολύ ως concept. Για να την απολαύσει όμως κάποιος στον μέγιστο βαθμό του, θα πρέπει να επιλέξει τον ανώτατο βαθμό δυσκολίας, για να πεθάνει αρκετές φορές. Στο Standard mode το παιχνίδι μπορεί να ολοκληρωθεί στα 40 έτη σχετικά εύκολα, από βετεράνους των soulsborne μηχανισμών ενδεχομένως να μη χρειαστεί καν να συμπληρωθεί το 40ο έτος του κεντρικού ήρωα.



Βέβαια, δεν είναι μονάχα η εμπειρία που παίζει ρόλο στην ολοκλήρωση του παιχνιδιού, αλλά και οι μηχανισμοί του τίτλου που δυστυχώς, είναι μέτριοι. Η αίσθηση των όπλων είναι πετυχημένη, ενώ τα ηχητικά εφέ του τίτλου είναι εξαιρετικά. Εκεί που χωλαίνει το πράγμα είναι στο γεγονός ότι ακόμα και σχετικά δύσκολα mobs μπορούν να σφαγιαστούν εύκολα με το σωστό timing του high attack. Ειδικά άμα συνδυαστεί με το δόρυ που έχει σχετικά μεγάλο reach, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι εδώ πέρα υπάρχει ένα Souls-Clone χωρίς βαθυστόχαστους μηχανισμούς. Τα boss fights είναι σίγουρα πιο απαιτητικά, υπάρχουν κάποια patterns και phases που πρέπει να προσέχει ο χρήστης, αλλά και πάλι κινούνται σε σχετικά εύκολους ρυθμούς. Η μεγαλύτερη πρόκληση που συναντήσαμε στο παιχνίδι δεν ήταν η δυσκολία κάποιου boss, αλλά τα gamebreaking bugs. Ενώ το παιχνίδι έτρεχε απροβλημάτιστα στο Xbox One X χωρίς framedrops, χωρίς κολλήματα, η αρχή έγινε μ’ ένα τρομερά περίεργο bug στο inventory μας. Στο παιχνίδι υπάρχει η δυνατότητα να κάνουμε combine διαφορετικά items που συλλέγουμε. Κάποιες φορές δημιουργούμε με αυτόν τον τρόπο items που αναβαθμίζουν τα όπλα μας, άλλες φορές συνδυάζουμε π.χ. ένα σχοινί μ’ έναν γάντζο ώστε να κατέβουμε κάτω σε μία τρύπα, προχωρώντας ουσιαστικά στο dungeon. Επιλέγουμε το πρώτο item, ανοίγει η δεύτερη μάσκα για να επιλέξουμε το δεύτερο item με το οποίο θέλουμε να το συνδυάσουμε και εκεί θα έπρεπε να λάβουμε την ολοκαίνουργια δημιουργία μας. Δυστυχώς, μετά από πέντε ώρες παιχνιδιού, ενώ η δεύτερη μάσκα είχε ανοίξει, με το joystic κινούσαμε μονάχα το inventory που φαινόταν από πίσω. Το σύστημα είχε σκαλώσει, δεν υπήρχε τρόπος να συνδυάσουμε τα items μεταξύ τους, άρα δε μπορούσαμε να προχωρήσουμε την ιστορία. Η λύση; Ένα uninstall του τίτλο και στην επαναφορά το πρόβλημα είχε διορθωθεί.



Συμπληρώνοντας περίπου 9 ώρες και φτάνοντας κοντά στο τελικό boss, το περιβόητο bug έκανε ξανά την εμφάνισή του. Αυτή τη φορά ξέραμε τι να κάνουμε, βεβαιωνόμαστε ότι έχει γίνει auto save, κάνουμε ένα γρήγορο reinstall του τίτλου και δημιουργούμε εύκολα και γρήγορα το απαραίτητο item ώστε να προχωρήσουμε. Κάπου εκεί τελείωσε κάπως άδοξα το πρώτο playthrough του Chronos: Before the Ashes με τον χαρακτήρα μας να επανέρχεται κοντά στο Summoning-Travel Stone της περιοχής, αλλά με το portal που θα μας μετέφερε στην επόμενη πλατφόρμα να έχει κλείσει για τα καλά. Ένα portal που δεν ήταν ποτέ κλειστό και με τα άλλα portals που βλέπαμε απέναντι να φωτίζουν κανονικότατα. Ψάξαμε online να βρούμε μία λύση, προχωρήσαμε σε νέα reinstalls του τίτλου, αλλά ήταν ολοφάνερο ότι το portal είχε μάλλον κολλήσει είτε επειδή δεν έπρεπε να γυρίσουμε ποτέ στην αρχή της περιοχής εκείνη τη στιγμή, είτε επειδή προχωρήσαμε σε reinstall του παιχνιδιού. Μπορεί να ήμασταν απλώς πολύ άτυχοι και αυτά τα δύο στοιχεία να μας μπλόκαραν το παιχνίδι μία και καλή, γιατί η αλήθεια είναι, δεν μπορούσαμε να βρούμε άλλους σε forums ή άλλες πλατφόρμες που να είχαν πέσει πάνω στον ίδιο συνδυασμό προβλημάτων.



Το Chronos: Before the Ashes παρουσιάζει μία ιντριγκαδόρικη αισθητική, πολύ όμορφο και στιβαρό ήχο, μετριότατους soulsborne μηχανισμούς και ένα άκρως ενδιαφέρον aging system. Παρ’ ότι ο τεχνικός τομέας δε παρουσίασε προβλήματα απόδοσης, τα bugs που συναντήσαμε μας έκαναν τη ζωή δύσκολη και αν και δε φαίνεται να είναι κάποιο ευρέως διαδομένο πρόβλημα, οφείλουμε να το αναφέρουμε. Σε συνδυασμό με τη σχετικά υψηλή τιμή αναλογικά με τη χαμηλή του διάρκεια, θα προτείναμε να περιμένετε να το βρείτε αργότερα μέσα στο 2021 σε κάποια έκπτωση, όπου θα έχουν διορθωθεί τα όποια προβλήματα υπάρχουν με τα επερχόμενα patches. Ένα μέτριο, συμπαθητικό Souls παιχνίδι παλεύεται, αρκεί η δυσκολία της ολοκλήρωσής του να περιορίζεται μονάχα σε in-game και ηθελημένα εμπόδια. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ενδιαφέρον aging system
  • Δυναμικά ηχητικά εφέ
  • Συμπαθητικός κόσμος
  • Τυπικοί γρίφοι, με κάποιους να ξεχωρίζουν για την ωραία δυσκολία τους
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Gamebreaking Bugs που χαλούν την εμπειρία
  • Μέτριοι Souls μηχανισμοί που μπορούν εύκολα να ξεγελαστούν
  • Τυπική, χιλιοειπωμένη ιστορία
  • Ταπεινά leveling και crafting systems που κάνουν απλώς τα βασικά
  • Υψηλή τιμή γι’ αυτά που προσφέρει
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*