
Αυτό το “σκαμπανέβασμα” είναι ίσως το σημαντικότερο κομμάτι του Cubikolor μιας και πρέπει να μάθετε να δουλεύετε άψογα με αυτό ως δεδομένο, για να βρείτε το δρόμο προς το τέρμα. Για να τα καταφέρετε χρειάζεται να βλέπετε μακριά και να μπορείτε να “δείτε” αλλά και να συγκρατήσετε μελλοντικές κινήσεις σας μαζί με ό,τι επιπτώσεις έχουν αυτές στο επίπεδο και τη διαδρομή σας. Οι φορές που η λύση γίνεται άμεσα και εύκολα αντιληπτή δεν είναι πολλές. Φυσικά, όσο προχωράτε, τα πράγματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα. Θα χρειαστεί να φτάσετε σε πολλαπλές “κλειδαριές” σε κάθε επίπεδο για να το ολοκληρώσετε, εμφανίζονται κύβοι με διπλό χρώμα στο επίπεδο (οπότε οι πιθανότητες για ανέβασμα ή κατέβασμα διπλασιάζονται), power-ups που δίνουν για λίγο ένα μόνο χρώμα στον κύβο σας, πάτωμα που καταρρέει κ.λπ. Η πρόκληση σίγουρα δεν λείπει από το Cubikolor και θα το καταλάβετε πολύ πριν φτάσετε στα τελευταία εκ των 150 επιπέδων του. Υπάρχει σύστημα με μικρές βοήθειες για να σας βάλει λίγο σε τάξη, αλλά και επιλογή για άμεσο retry ή cancel συγκεκριμένων κινήσεών σας (στην ουσία μπορεί να ακυρώσει τα πάντα αν θελήσετε). Νιώθετε πως τα πράγματα γίνονται λίγο πιο βατά σιγά σιγά; Ξανασκεφτείτε το, γιατί ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο τίτλος σάς ρίχνει σε επίπεδα που πρέπει να ολοκληρωθούν είτε με συγκεκριμένο αριθμό κινήσεων, είτε σε συγκεκριμένο χρόνο, είτε και με τις δύο αυτές παραμέτρους. Οι τελευταίες περιπτώσεις είναι πραγματικά δύσκολες και ικανές να απομακρύνουν ακόμη και τους πιο ευδιάθετους παίκτες.

Το Cubikolor λοιπόν δεν χαρίζεται. Και το level design σίγουρα παίζει το ρόλο του σε αυτό. Από τη μια είναι όντως έξυπνο, απαιτεί σοβαρή σκέψη και (ιδιαίτερα στα τελευταία επίπεδα) εντυπωσιάζει για το πόσες εγκεφαλικές κράμπες πρέπει να προηγήθηκαν για να σχεδιαστεί κάθε ένα από αυτά τα levels. Από την άλλη υποπίπτει σε χαζά λάθη ή απλά ενοχλητικές επιλογές που αρχικά μοιάζουν αναγκαίες, αλλά μάλλον δεν ζυγίστηκε καλά το πράγμα. Από τη μια, αν δεν προβλέψετε καλά κάτι, μπορεί απλά να μείνετε για πάντα μπλοκαρισμένοι σε ένα σημείο με μόνη σοβαρή επιλογή το restart. Από την άλλη, είναι πολλές φορές αναγκαίο να κάνετε “βόλτες” με το δικό σας κύβο σε σημεία, μέχρι να έρθει ο κύβος στη σωστή θέση και να μπορέσει να ταυτιστεί σωστά το δικό του χρώμα με αυτό που απαιτεί η επόμενή του “κανονική” κίνηση. Καταλήγετε έτσι να κινήστε σε ένα grid 3x3 κάνοντας βόλτες μέχρι να φέρετε την έδρα που σας ενδιαφέρει στη σωστή θέση. Πέραν του ότι είναι πολύ εύκολο να σας μπερδέψει σαν διαδικασία, στα προαναφερθέντα επίπεδα με όριο κινήσεων ή χρόνου, αυτή η διαδικασία είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να σας τύχει και ο καλύτερος λόγος για να παρατήσετε το Cubikolor.

Δυστυχώς υπάρχει και ένα μικρό foul στη συνεργασία κάμερας - χειρισμού. Η ελεύθερη κάμερα πρέπει να είναι σχεδόν απολυτά ευθυγραμμισμένη με τις νοητές γραμμές του grid στο οποίο κινείστε για να δοθεί σωστή εντολή από το gamepad. Διαφορετικά, είτε δεν θα κινηθείτε καν, είτε θα κινηθείτε σε άλλη κατεύθυνση από αυτήν που θέλετε μιας και ο τίτλος ερμηνεύει αλλιώς την κίνηση. Δεν είναι υπέροχο να σας συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν έχετε το χρόνο απέναντί σας;
Όπως προείπαμε, το Cubikolor δεν χαρίζεται. Για κάποιους αυτό είναι σίγουρα καλό, αν και ίσως και οι ίδιοι να το ξανασκεφτούν από ένα σημείο και έπειτα. Ο τίτλος της Fractal Box έχει την απαραίτητη ουσία και έκταση για να τραβήξει την προσοχή σας. Δεν έχει όμως διάθεση για συγχώρεση, ενώ που και που σας βάζει επιπλέον τρικλοποδιά με τα μικροπροβλήματα σε χειρισμό και level design. Αν είστε “φανατίλες” του είδους, σίγουρα αξίζει μια ευκαιρία. Αν πάλι θέλετε να εκνευριστείτε εκτός οθόνης, δοκιμάστε καλύτερα τον κύβο του Rubik.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity