Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Dark Souls Remastered Nintendo Switch Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Dark Souls Remastered Nintendo Switch είναι εδώ και ο Κωνσταντίνος Καλκάνης αξιολογεί την εν λόγω έκδοση για το κλασικό game της From Software.

Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε για το Dark Souls. Ό,τι κι αν σκεφτούμε, έχει σίγουρα ειπωθεί. Είτε καλό, είτε κακό, το Dark Souls έχει καταφέρει να επηρεάσει ολόκληρη τη βιομηχανία όπως ελάχιστοι. Η ομάδα της From Software, με μια απλή σκέψη και εξίσου απλή προσέγγιση, κατάφερε να δώσει στους παίκτες αυτό που τους έλειπε για πάρα πολλά χρόνια. Τον έλεγχο. Είναι τόσο γενικό και τόσο απλό, αλλά είναι η αδιαμφισβήτητη αλήθεια. Και αν όλα αυτά έγιναν το μακρινό 2011, το φετινό remaster ήρθε για να μας το υπενθυμίσει. Ο λόγος φυσικά για το Dark Souls Remastered, το οποίο και κυκλοφόρησε για PC και συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας της τρέχουσας γενιάς, με μόνο το Nintendo Switch να μένει εκτός του χορού. Αλλά αυτό αλλάζει πλέον, και με το Switch η Nintendo υποδέχεται για πρώτη φορά έναν τίτλο της σειράς Souls. Το αποτέλεσμα; Είναι ακριβώς αυτό που θυμάστε, ορισμένες φορές μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, με ό,τι καλό ή κακό μπορεί να συνεπάγεται αυτό.




Δε χρειάζονται παρά ελάχιστα δευτερόλεπτα στο Lordran για να καταλάβει κανείς ότι η έκδοση του τίτλου για το Nintendo Switch είναι σχεδόν ίδια με αυτήν της προηγούμενης γενιάς, με μοναδική εξαίρεση την υψηλότερη ανάλυση και το -σχεδόν πάντα- σταθερό framerate. Η συντριπτική πλειοψηφία των βελτιώσεων που έγιναν για PC, PlayStation 4 και Xbox One απουσιάζει, ενώ ορισμένα στοιχεία είναι ακόμα και κατώτερα σε σύγκριση ακόμα και με το Xbox 360. Σίγουρα, τίποτα τρανταχτό, αλλά σε όσους έχουν «μάτι» για κάτι τέτοια, θα ξεχωρίσουν. Κατά τα άλλα, όταν η κονσόλα είναι docked η ανάλυση είναι 1080p, ενώ σε handheld mode, αυτή πέφτει σε 900p, και σε ορισμένα σημεία ακόμα πιο κάτω, ούτως ώστε να μην πέσει ο ρυθμός ανανέωσης των καρέ κάτω από το μαγικό αριθμό 30. Και στις περισσότερες περιπτώσεις εκεί μένει, αν και πτώσεις υπάρχουν. Για όσους ασχολήθηκαν πρόσφατα με το remaster στις άλλες κονσόλες ή στο PC, η επιστροφή στα 30 καρέ από τα 60 είναι σίγουρα δυσάρεστη, αλλά δε νομίζουμε πως χρειάζεται κανείς να θυμηθεί τι γινόταν στα συστήματα της προηγούμενης γενιάς από «βουτιές».



Και επειδή το μυαλό όλων πηγαίνει στο Blighttown (και όχι μόνο), με χαρά και βεβαιότητα μπορούμε να πούμε πως ο «κακός μπελάς» του Dark Souls ανήκει πλέον στο παρελθόν, σε όλα -μα όλα- τα συστήματα. Το Nintendo Switch κρατάει το κεφάλι ψηλά και το frame rate εκεί που θα έπρεπε να είναι, με μικρές μόνο αυξομειώσεις (κυρίως μειώσεις, αλλά τέλος πάντων). Το ίδιο ισχύει και για άλλες περιοχές με κακή φήμη, όπως για παράδειγμα το Darkroot Basin. Αυτό που δυστυχώς δεν έχει διορθωθεί, είναι το pacing, το οποίο επιμένει να κάνει τα…δικά του, κάτι που έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο στην κίνηση της κάμερας. Ένα σημείο πάνω στο οποίο πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά είναι αυτό του ήχου. Πιο συγκεκριμένα, ενώ κατά τη διάρκεια της εισαγωγής ο ήχος είναι αρκετά καθαρός, in-game ο ήχος, οποιοσδήποτε και αν είναι αυτός (εφέ, voice-over κ.λπ.) ακούγεται «πνιχτός». Λογικά αυτό συμβαίνει εξαιτίας της συμπίεσης που έχει γίνει (προς μεγάλη έκπληξη του γράφοντα, το download του Switch ήταν μόλις 4GB), αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται αυτό το αποτέλεσμα σε τίτλο ο οποίος μάλιστα φέρει και τη λέξη «Remastered». Έκπληξη επίσης αποτελεί το γεγονός ότι η ομάδα που έφερε εις πέρας τη μεταφορά διάλεξε να χρησιμοποιήσει το συνδυασμό των πλήκτρων A/B με ακριβώς τον αντίστροφο τρόπο που τον χρησιμοποιεί το system software της κονσόλας. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια δημιουργίας νέου χαρακτήρα, ο παίκτης καλείται να επιλέξει με το Β σε όλα τα μενού, αλλά όταν εμφανιστεί το πληκτρολόγιο του Switch, τότε το Β σημαίνει ακύρωση και το Α επικυρώνει την επιλογή. Είναι λεπτομέρεια, αλλά σε ένα Remaster το παιχνίδι παίζεται και στις λεπτομέρειες.



Δεν χρειάζεται να γίνει ιδιαίτερη αναφορά στο ότι ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσει κανείς (ξανά) την περιπέτεια στο Lordran είναι με το Pro Controller, αφού οι πιο ντελικάτες κινήσεις και το platforming αποδεικνύονται κάπως…εκνευριστικά με τα Joy Cons. Παρ’ όλα αυτά, δεν απαντάται ιδιαίτερο πρόβλημα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων με το default σύστημα χειρισμού, κάτι που σημαίνει ότι ο κόσμος του Dark Souls μπορεί πολύ εύκολα να εξερευνηθεί και καθοδόν, ή, τέλος πάντων, οπουδήποτε αλλού.



Που μας αφήνει με τι; Έναν τίτλο που είναι το ίδιο διασκεδαστικός όπως όταν πρωτοκυκλοφόρησε, αλλά αυτήν τη φορά οι παίκτες μπορούν να τον απολαύσουν οπουδήποτε και οποτεδήποτε θέλουν. Τα προβλήματα του παρελθόντος στη συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν διορθωθεί και μένουμε με το Dark Souls έτσι ακριβώς όπως το γνωρίσαμε. Σε τελική ανάλυση, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Όσοι θέλουν την αυθεντική εμπειρία Dark Souls, ή κάτι όσο πιο κοντά σε αυτήν γίνεται στα συστήματα της τρέχουσας γενιάς, θα διαλέξουν το Nintendo Switch. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πολύ κοντά στην αυθεντική εμπειρία
  • Φορητό
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Θα μπορούσε να έχει δεχθεί κι άλλο ραφινάρισμα στον τεχνικό τομέα
  • Χρειάζεται το Pro Controller για πραγματικά ακριβή κίνηση
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*