Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - The Hinokami Chronicles Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CyberConnect2

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    SEGA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Αξίζει ή όχι να ασχοληθείτε με το Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - The Hinokami Chronicles; Η απάντηση στο αναλυτικό review του Γιάννη Αρχοντίδη.

Το Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - The Hinokami Chronicles (ή Kimetsu No Yaiba: Hinokami Keppuutan για τους purists) είναι το νέο anime 3D fighting game που αναπτύχθηκε απο τη CyberConnect2. Κυκλοφόρησε στις 13 Οκτωβρίου 2021 για PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One και σε PC  μέσω Steam. Η ομάδα ανάπτυξης είναι γνωστή για τη δημιουργία και επιμέλεια της στη σειρά Naruto: Ultimate Ninja, την οποία λάτρεψαν πολλοί gamers. Ο νέος τίτλος πατάει στην πολύ πετυχημένη συνταγή της CyberConnect2 για να μας διηγηθεί την ιστορία του Tanjiro Kamado, ενός νεαρού ο οποίος γυρνάει ένα πρωί σπίτι του, όπου βρίσκει όλη την οικογένειά του νεκρή, πλήν της μικρότερης αδερφής του, της Nezuko Kamado, η οποία έχει μετατραπεί σε δαίμονα. Ο Tanjiro γίνεται μέρος μιας ομάδας απο demon slayers και ξεκινάει ένα ταξίδι για να βρεί τον φονιά της οικογένειάς του και να μετατρέψει την αδερφή του και πάλι σε άνθρωπο. Το Demon Slayer: The Hinokami Chronicles μας διηγείται την ιστορία που διαδραματίζεται στην πρώτη σεζόν του anime adaptation του Demon Slayer manga, καθώς και στην πρώτη ταινία canon που έκλεισε την πρώτη σεζόν, Kimetsu No Yaiba: The Mugen Train. Περιέχει story mode, local versus mode και online versus mode.




Το Demon Slayer: The Hinokami Chronicles περιέχει ένα story mode στο οποίο ο παίκτης χειρίζεται τον Tanjiro και επισκέπτεται σχεδόν όλες τις περιοχές της πρώτης σεζόν του anime. Στο κομμάτι της ιστορίας, η CyberConnect2 είχε υποσχεθεί πως ο παίκτης θα μπορεί να εξερευνήσει τον κόσμο του Demon Slayer. Αυτό το πράγμα δυστυχώς δεν συμβαίνει. Όταν ο παίκτης δεν πολεμάει, θα βρίσκεται σε μια απο τις τοποθεσίες του anime, η οποίες όμως είναι σχεδιασμένες υπερβολικά γραμμικά. Όταν λέμε γραμμικά, εννοούμε οτι το 90% των τοποθεσιών είναι κυριολεκτικά ένας λεπτός διάδρομος, στον οποίο απλά περπατάτε ευθεία, με πολύ μικρά σοκάκια ή μέρη δεξιά και αριστερά για να μαζέψετε κάποιο collectible. Οι περιοχές είναι πάρα πολύ μικρές, και τα collectibles είναι όλα μαρκαρισμένα στο χάρτη πριν κάνετε το πρώτο σας βήμα. Τα σημεία τα οποία μπορείτε να διαβείτε φωσφορίζουν απο μεγάλη απόσταση και δεν χρειάζεται να εξερευνήσετε τίποτα. Το παιχνίδι σας παίρνει απ’ το χέρι, και υποβαθμίζει την εξερεύνηση των χαρτών σε ξενάγηση. Η επιλογή αυτή είναι πολύ "άδικη", καθώς το Demon Slayer έχει έναν υπέροχο κόσμο που παρακαλάει να τον εξερευνήσετε. Με τον τρόπο που μεταφέρθηκε η “εξερεύνηση”, δεν θα έκανε διαφορά σε κανέναν αν δεν υπήρχε καν αυτή η δυνατότητα.



Το σημείο στο οποίο λάμπει η ιστορία είναι οι μάχες στις οποίες συμμετέχει ο Tanjiro με την αδερφή του, τη Nezuko. Ενώ το fighting στο story mode των προηγούμενων παιχνιδιών της CyberConnect2 ήταν απλά ένα versus mode, στο Demon Slayer κάθε μάχη έχει εντελώς δική της στρατηγική προσέγγιση και διαφέρει απο το κλασσικό μοτίβο του 3D anime fighting. Τα animations των αντιπάλων είναι ξεχωριστά σχεδιασμένα για κάθε μάχη και στο τέλος κάθε encounter έχει quick time events τα οποία απεικονίζουν τις καλύτερες στιγμές του anime με εξαιρετική ποιότητα. Όσο προχωράτε στο story, εκτός των βασικών cutscenes που θα παρακολουθήσετε, ξεκλειδώνουν και memories, τα οποία είναι στατικές εικόνες απο δευτερέυοντα συμβάντα που έγιναν στο σημείο που βρισκεστε. Το story mode του Demon Slayer: The Hinokami Chronicles σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να απολαύσετε την ιστορία του anime. Παρόλα αυτά, κάποιος που δεν έχει δεί το anime και δεν έχει διαβάσει το manga, θα πάρει μια καλή ιδέα για την ιστορία, με την προϋπόθεση να την ολοκληρώσε και να παρακολουθήσει όλα τα memories. Στο τέλος του story mode, γνωρίζεται αρκετά πράγματα για τον κόσμο και τους χαρακτήρες του Demon Slayer.



Ας μιλήσουμε για το σημαντικότερο κομμάτι του τίτλου, το ίδιο το fighting. Η CyberConnect2 δεν άλλαξε πολλά πράγματα στον τεχνικό τομέα. Κάποιος που έχει παίξει παιχνίδια της σειράς Naruto: Ultimate Ninja, θα καταλάβει αμέσως ότι το Demon Slayer είναι ο πνευματικός διάδοχος του Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4. Οι χαρακτήρες είναι εξαιρετικά σχεδιασμένοι για να μεταφέρουν στην οθόνη τη δράση και την αισθητική του anime, η μάχη είναι πολύ γρήγορη με εκπληκτικά άμεση απόκριση στις εντολές χειρισμού. Ακόμη και και τα animations απο τις κινήσεις των χαρακτήρων θα σας ενθουσιάσουν. Το σημαντικότερο κομμάτι είναι πως οι ναι μεν οι χαρακτήρες έχουν ένα παρόμοιο στυλ μάχης μεταξύ τους, όμως ταυτόχρονα έχουν αρκετά στοιχεία που τους διαφοροποιούν. Η CyberConnect2 πέτυχε για άλλη μια φορά την εξαιρετική ισορροπία μεταξύ του roster του τίτλου. Η φόρμουλα του χειρισμού έχει απλοποιηθεί αρκετά σε σχέση με παλαιότερους τίτλους της ομάδας και πλέον είναι πολύ εύκολο να την μάθετε, όμως δύσκολο να την τελειοποιήσετε. Το Demon Slayer είναι ένα fighting game το οποίο θέλει εξαιρετικά αντανακλαστικά για να παίξετε competitive online, τα οποία θα χρειαστεί να εξασκήσετε.



Το online mode του Demon Slayer είναι πολύ καλά δομημένο. Φτιάχνετε το ID σας διαλέγοντας μια φωτογραφία απο μια υπέροχη συλλογή, ένα ψευδώνυμο και ένα catchphrase κάποιου χαρακτήρα απο τη σειρά, και είστε έτοιμοι. Το matchmaking είναι γρήγορο, και κατά τη διάρκεια της μάχης δεν θα διαπιστώσετε ιδιαίτερη καθυστέρηση. Υπάρχει πολύ μικρή διαφορά στην απόκριση απο το offline versus mode, η οποία πολλές φορές δεν είναι καθοριστική. Επίσης, υπάρχει και training mode, το οποίο όμως δεν καταλάβαμε για ποιο λόγο υπάρχει. Διαλέγετε έναν απο τους χαρακτήρες για να είναι ο instructor σας, σε δέκα “μαθήματα” στα οποία πρακτικά απλά κάθεται ακίνητος και τον σακατεύετε στο ξύλο ενώ σας λέει ποια πλήκτρα να πατήσετε. Προς τα τελευταία μαθήματα μπορεί να προλάβει να κουνηθεί και λίγο, αν παίζετε με το ένα χέρι εκείνη τη στιγμή. Μάλιστα, μπορείτε να παίξετε με διαφορετικούς instructors αλλά κανένας δεν θα σας μάθει κάτι καινούργιο. Ουσιαστικά όλοι λένε “πάτα τρίγωνο και τετράγωνο και έλα να μου μετρήσεις τα κόκκαλα”. Tα δέκα μαθήματα των instructors είναι ένα πολύ μικρό tutorial απο βασικές κινήσεις του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ολοκληρώσετε όλους τους instructors.



Το μεγάλο παράπονο για τον τίτλο είναι στο μέγεθος του roster του. Το Demon Slayer την ημέρα κυκλοφορίας του, είχε μόνο 11 χαρακτήρες, και 7 εκδόσεις χαρακτήρων με διαφορετικό skin, τους οποίους παρουσίασε ως ξεχωριστούς αλλά το μόνο που διαφέρει είναι η ικανότητά ultimate που διαθέτουν. Το ίδιο ακριβώς, σε παρελθοντικούς τίτλους της CyberConnect2 υλοποιήθηκε με απλή επιλογή skin. Είναι απορίας άξιο γιατί η ομάδα έκανε αυτή την επιλογή. Στο αρχικό roster δεν υπάρχει κανένας απο τους δαίμονες που φαίνονται στην ιστορία, παρα μόνο η Nezuko. Οι υπόλοιποι fighters είναι αποκλειστικά demon slayers. Ο τίτλος κυκλοφόρησε με την υπόσχεση πως στο μέλλον θα προστεθούν και άλλοι χαρακτήρες. Η υπόσχεση αυτή έχει ήδη ξεκινήσει να εκπληρώνεται, καθώς τρείς εβδομάδες μετά το λανσάρισμα, έγινε διαθέσιμο ένα μεγάλο update το οποίο πρόσθεσε δύο ακόμα, γνωστούς δαίμονες. Μάλιστα, αυτοί έχουν εντελώς διαφορετικό σύστημα μάχης, με νέα mechanics και combos. Οι demon slayer fighters απο την άλλη, μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλον έναν χαρακτήρα στη μάχη για υποστήριξη. Με το update, προστέθηκαν και άλλα σημαντικά στοιχεία εκτός των δύο νέων χαρακτήρων. Πλέον υπάρχουν online missions, τα οποία μπορείτε να ολοκληρώσετε για να ανταμειφθείτε με kimetsu points, το “νόμισμα” του παιχνιδιού για να αγοράσετε κοσμητικά αντικείμενα. Επίσης, αν την ώρα που παίζετε συναντήσετε παίκτη απο το αντίπαλο faction, (αν δηλαδή χειρίζεστε demon slayer και πολεμήσετε δαίμονα), τότε ενεργοποιείται ένα “grudge match” το οποίο αν κερδίσετε παίρνετε επιπλέον πόντους και εκπληρώνετε objectives. H ομάδα ανάπτυξης έχει υποσχεθεί πως θα έρθουν και άλλα τέτοια μεγάλα updates στο μέλλον.



Ένα άλλο στοιχείο που λείπει απο το παιχνίδι (σ.σ. την ώρα που γράφεται το review) παρά την αρχική υπόσχεση οτι θα υπάρχει, είναι το 60fps performance mode. Ενώ το Demon Slayer έχει ξεχωριστή έκδοση για τις κονσόλες προηγούμενης γενιάς και νέες, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά μεταξύ των δύο. Όλες οι εκδόσεις του παιχνιδιού, ακόμη και αυτή του PC, είναι κλειδωμένες στα 30fps και δεν υπάρχει καμία απολύτως υλοποίηση του DualSense στο PS5. Η CyberConnect2 έχει ανακοινώσει πως θα έρθει update με 60fps performance mode “σύντομα”. Το θετικό είναι πως αγοράζοντας το παιχνίδι, το αγοράζετε ταυτόχρονα και για παλιές κονσόλες και για καινούργιες.



Εν κατακλείδι, το Demon Slayer: The Hinokami Chronicles είναι ένα άρτιο 3D anime fighting, το οποίο πατάει στον εξαιρετικό τεχνικό τομέα που έχτισαν οι πρόγονοί του και ουσιαστικά κάνει τα ίδια πράγματα, αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Δεν φαίνεται να πάρθηκε κάποιο ρίσκο για τον τίτλο. Είναι εξαιρετικά ισορροπημένο, τα animations είναι υπέροχα, η ροή της μάχης είναι εξαιρετική, αλλά έχει πολύ μικρό roster με επιλογή κάποιων skins που χαρακτηρίζονται ως νέοι χαρακτήρες, ένα training mode στο οποίο δεν θα μάθετε κάτι ουσιαστικό και ένα story με εκπληκτικές κινηματογραφικές μάχες άξιες της ποιότητας του anime, αλλά βαρετό και γραμμικό exploration ενδιάμεσα. Αν το παιχνίδι συνεχίσει να “ποτίζεται” με updates της κορυφαίας ποιότητας του πρώτου, θα σας κρατήσει απασχολημένους για πολλές ώρες. Το σίγουρο είναι οτι η παρουσία του στη συλλογή σας  (ψηφιακή ή φυσική) δεν θα σας ταρακουνήσει τον κόσμο αν δεν είστε ήδη fan του δημοφιλούς anime. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετική σχεδιάση και μεταφορά του anime look
  • Πολύ καλή ροή μάχης
  • Κινηματογραφικές και έξυπνες μάχες στο story mode
  • Πανέμορφα animations, πιστά στο anime
  • Ισορροπία μεταξύ των χαρακτήρων στη μάχη
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Πάρα πολύ μικρό roster
  • Πολύ μικροί και γραμμικοί χάρτες στο story mode
  • Απουσία 60fps performance mode για τις νέες κονσόλες και τα PC στο λανσάρισμα
  • Άσκοπο training mode
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*