Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Deus Ex: Mankind Divided Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Eidos Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Δεν είναι υπερβολή, και έχει ειπωθεί πολλάκις τα τελευταία χρόνια, πως το Deus Ex: Human Revolution ήταν ένας από τους πλέον υποτιμημένους τίτλους της  προηγούμενης γενιάς. Και αυτό γιατί το όνομα “Deus Ex”, μετά το εκπληκτικό ντεμπούτο και το μάλλον χλιαρό sequel (για λόγους εντελώς διαφορετικούς από αυτούς που ισχύουν συνήθως), με τα χρόνια απλά ξεθώριασε στο μυαλό των περισσότερων. Η Eidos Montreal δημιουργήθηκε ακριβώς για να επαναφέρει το Deus Ex στις παλιές του δόξες, και, εν ολίγοις, τα κατάφερε. Παίρνοντας τα βασικά χαρακτηριστικά των δύο πρώτων τίτλων και εκμοντερνίζοντάς τα, παρουσίασε έναν τίτλο που παραμένει πιστός στην ατμόσφαιρα και το concept του παρελθόντος, με χαρακτήρα όμως που το κάνει να στέκεται αυτόνομα - και μάλιστα με αξιώσεις. Το ίδιο ισχύει και για το Deus Ex: Mankind Divided.


Οι augmented, οι άνθρωποι που δέχθηκαν αλλαγές στο σώμα τους, από «ανώτερη τάξη» καταλήγουν στο περιθώριο ως πολίτες β’ κατηγορίας.

Με τα γεγονότα να λαμβάνουν χώρα δύο χρόνια μετά το τέλος του Human Revolution, ο κόσμος είναι ξανά διχασμένος, και αυτή τη φορά περισσότερο από ποτέ. Οι augmented, οι άνθρωποι που δέχθηκαν αλλαγές στο σώμα τους, από «ανώτερη τάξη» καταλήγουν να θεωρούνται περιθωριακοί και αντιμετωπίζονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας, με τους “naturals” να προσπαθούν να απαλλαγούν από την παρουσία τους με κάθε δυνατό τρόπο. Φυσικά, από το διχασμό αυτό αρκετοί είναι αυτοί που περιμένουν να κερδίσουν πολλά, δρώντας μυστικά, χωρίς ποτέ να φανερώνουν τις προθέσεις και την πραγματική τους ταυτότητα.
Στη νέα αυτή περιπέτεια που τον περιμένει, ο Jensen θα ανακαλύψει ότι όσον αφορά στην ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει «λάθος» και «σωστό», ενώ οι θεωρίες συνωμοσίας δίνουν και παίρνουν.
Στο μέσο αυτής της διένεξης βρίσκεται για ακόμη μια φορά ο Adam Jensen, ο άνθρωπος που «δεν διάλεξε ποτέ» να δεχθεί βιονικά μέρη στο σώμα του. Από τα δύο χρόνια που μεσολάβησαν, ο Adam δε θυμάται (ω, τι έκπληξη) παρά ένα μικρό μέρος, αν και η δικαιολογία που δίνεται για το “reset” των ικανοτήτων του είναι αρκετά πιστευτή. Στη νέα αυτή περιπέτεια που τον περιμένει, ο Jensen θα ανακαλύψει ότι όσον αφορά στην ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει «λάθος» και «σωστό», ενώ οι θεωρίες συνωμοσίας δίνουν και παίρνουν.


Η επιλογή της ευθείας αντιπαράθεσης είναι σαφώς λιγότερο απολαυστική από το stealth και τις άλλες, ενδιαφέρουσες ικανότητες του Jensen, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα αποφυγής ορισμένων αναμετρήσεων απλά και μόνο με συζήτηση.

Το Deus Ex: Mankind Divided είναι στον πυρήνα του ένα action RPG που δίνει έμφαση στο stealth. Με τη βοήθεια των augmentations, ο Adam αποκτά εντυπωσιακές ικανότητες που του επιτρέπουν να χρησιμοποιεί το περιβάλλον αλλά και το ίδιο του το σώμα σαν μέσο (ή και όπλο) για να επιτύχει το σκοπό του. Από το να καθίσταται αόρατος και να hack-άρει terminals ή να ξεγελάει turrets, μέχρι να γίνεται ένα κινούμενο tank, ο Adam Jensen είναι ικανός να ενσωματώσει όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι παίκτες για να ακολουθήσουν το μονοπάτι που οι ίδιοι επιλέγουν. Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι όλος ο κόσμος και οι αποστολές του τίτλου έχουν δημιουργηθεί ως μια σειρά από προβλήματα, προσφέροντας την «πολυτέλεια» της επιλογής, ή ακόμα και της δημιουργίας, της λύση τους. Ο τίτλος προσφέρει απλόχερα experience points για σχεδόν οτιδήποτε οι παίκτες κάνουν, επιτρέποντάς τους με αυτόν τον τρόπο να αποκτήσουν τα πολυπόθητα praxis points. Τα τελευταία αποτελούν το «κλειδί» για τις ικανότητες του Jensen, δηλαδή το ιδανικό «build», ανάλογα με τις προτιμήσεις του παίκτη. Ο τελευταίος αναγκάζεται να διαλέξει προσεκτικά, αφού η χρήση ορισμένων ικανοτήτων μπορεί να προκαλέσει υπερφόρτωση στα συστήματα του Adam, αναγκάζοντάς τον να απενεργοποιήσει κάποια talent trees ώστε να ισορροπήσει την κατάσταση.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • bill_dep
    • Κωνσταντινε, νομιζω το παιχνιδι δεν ηταν αξιο μετα τα πρωτο μερος, απειρα χακ κανενα εκτος του τελους boss fight και οπως ειπες τελειωνει ΠΟΛΥ αποτομα, καλο παιχνιδι αλλα περιμενα κατι παραπανω, σωστο το 8 αλλα θα δικαιολογουσα και το 7 χωρις να παιζει μεγαλο ρολο το "νουμερο", οπως και να το δουμε παντως ειναι ενα καλο παιχνιδι αλλα μετα το επος το πρωτο περιμενεις απλα κατι παραπανω :)

    • Connie GR
    • Συμφωνώ ότι τα boss fights θα μπορούσαν να είναι περισσότερα (υπάρχει και ένα πολύ ενδιαφέρον side mission με ένα "boss fight" στο τέλος), αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ πως υπήρξε εξέλιξη και ραφινάρισμα των μηχανισμών. Το θέμα είναι πράγματι στην ιστορία. Το Human Revolution ήταν πολύ πιο "μεγάλο" (και δεν εννοώ τη διάρκεια) και αφηγήθηκε μια ιστορία σαφώς πιο ενδιαφέρουσα. Το Mankind Divided δυστυχώς δεν καταφέρνει να σε κάνει να ενδιαφερθείς στον ίδιο βαθμό (ούτε καν κοντά, για την ακρίβεια).

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το κάτι παραπάνω το έδωσαν (αν σκεφτείς το πόσο πιο προσεγμένος είναι ο πυρήνας του gameplay, ή π.χ. το γεγονός ότι οι μεταβάσεις από το hub (Πράγα) σε τοπεθεσίες όπως τα clubs και η τράπεζα είναι απρόσκοπτες και χωρίς loading), αλλά δε φρόντισαν να κάνουν το ίδιο στην ιστορία. Απλά τσέκαραν τα κουτάκια (illuminati, προδοσίες, συνωνομοσίες κλπ).

    • Koel700
    • αναμενετε αρχες Σεπτεμβρη το DX12 ..για να δουμε

    • AnimaPura
    • Πράγματι, αν και όλοι οι μηχανισμοί είναι φανερώς βελτιωμένοι, η ιστορία είναι μερικα κλικς πιο κάτω από ό,τι το πρώτο DX ή το DX: HR. Σε σύγκριση με αυτούς τους τίτλους, η όλη φάση είναι κάπως πιο "μαζεμένη" και συμφωνώ πολύ με την τοποθέτησή σου "απλά τσέκαραν τα κουτάκια". Είναι σίγουρα πιο καλοδουλεμένη σε σχέση με άλλες κυκλοφορίες της αγοράς, αλλά μπροστά στο παγκόσμιο scale του HR, φαίνεται κάπως αδύναμη.

    • platonxii
    • Έλα... Παραδέξου ότι πρώτα έβαλες τη βαθμολογία και μετά το Blu Ray στη κονσόλα....!!!!

    • Scott_Pilgrim
    • Ισχύει ότι υπάρχουν bosses τα οποία μπορείς να τα προσπεράσεις χωρίς να το πάρεις χαμπάρι;

      Γενικά ακούω από γνωστούς μου τα ίδια προβλήματα. Τρομερό gameplay, καλούτσικο περιεχόμενο για να σε κρατήσει για 30 ώρες περίπου, αλλά αδιάφορη ιστορία. Κρίμα μεν, αλλά όπως και να έχει κάποια στιγμή θα το τιμήσω μιας και το HR είναι εξαίσιο.

    • GamingFun
    • Θέλω να πιστεύω, ότι παρόλες τις αδυναμίες πρέπει το Deus Ex: Mankind Divided να παραμένει ένα διαμάντι.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!