*

Dirt 4 Review

Πλάτων Πέππας Πλάτων Πέππας Enternity.gr Games Dept 
11/07/2017 | 12:30
Editor's Choice Gold Award
Καλώς ή κακώς, το εξαιρετικό Dirt: Rally του 2015 δεν ήταν για όλους. Επρόκειτο για ένα αμιγώς δύσκολο racer, που έπαιρνε την έννοια «εξομοίωση» και τη πήγαινε σε άλλες διαστάσεις, που είχαμε να δούμε από το θρυλικό Richard Burns Rally. Το Dirt 4 ακολουθεί διαφορετική λογική και αυτό φαίνεται από την πρώτη κιόλας φόρτωση του τίτλου. Εκεί μας ζητείται να επιλέξουμε μεταξύ δύο τρόπων χειρισμού: simulation και gamer. Και όσο η λογική -και η απουσία διαθέσιμης τιμονιέρας για το Xbox One- μάς παροτρύνει να επιλέξουμε το δεύτερο, η καρδιά μας αποζητά το πρώτο, αναμένοντας το μοντέλο που λατρέψαμε στον προηγούμενο τίτλο της σειράς Dirt. Και όντως, η επιλογή μάς αποζημιώνει. Το simulation μάς δίνει το μοντέλο χειρισμού περίπου του Dirt: Rally, ίσως στο λίγο πιο προσβάσιμο, με ξεχωριστή ρύθμιση για τα πολλά assists που θα κάνουν τη ζωή των πιο άπειρων λίγο ευκολότερη, μα πάντα σκληρό μοντέλο που δεν συγχωρεί και απαιτεί το 101% της προσοχής του παίκτη. Οι διαφόρων ειδών επιφάνειες στις οποίες αγωνιζόμαστε χρειάζονται ξεχωριστή προσέγγιση από μέρους μας, με την άσφαλτο να προκαλεί για πιο καθαρή οδήγηση με αγωνιστικές γραμμές και το χώμα να απαιτεί να είμαστε γενναίοι με το γκάζι, κατευθύνοντας με αυτό ουσιαστικά το όχημά μας προς το εσωτερικό της επόμενης στροφής.



Σε κάθε περίπτωση το φρένο αποδεικνύεται σωτήριο, πριν από στροφές και φουρκέτες, και μας επιτρέπει να μεταφέρουμε το βάρος στους εμπρός τροχούς, αποκτώντας τιμόνι εκεί που οι πίσω ρόδες με το γκάζι βιδωμένο στο πάτωμα θα μας ωθούσαν προς τον επικείμενο γκρεμό. Σε δεύτερο χρόνο, δοκιμάσαμε και την επιλογή gamer. Εκεί όμως τα πάντα έμοιαζαν πιο...πλαστικά, πιο εύκολα ακόμα και με όλα τα assists απενεργοποιημένα, πιο...Dirt 3 στην τελική. Μπορούμε πάντα να καταλήξουμε στο ότι η εν λόγω επιλογή είναι θέμα γούστου, όμως οι θιασώτες του προηγούμενου τίτλου της σειράς τουλάχιστον γνωρίζετε προς τα που πρέπει να κινηθείτε. Οι νέοι στο…κουρμπέτι, καλό θα ήταν να κάνετε μια σύντομη βόλτα προς το Driving Academy. Μπορεί η όλη εμπειρία να μην είναι τόσο εστιασμένη όσο ήταν η διαδικασία απόκτησης διπλωμάτων στα παλαιότερα Gran Turismo, όμως θα μάθετε τα βασικά, όπως να φρενάρετε όταν πρέπει, να μεταφέρετε το βάρος του αυτοκινήτου σας στρίβοντας το τιμόνι σε σωστό χρόνο και πως να επιβιώσετε, γενικότερα, σε αυτό το αντικειμενικά δύσκολο οδηγικό μοντέλο που έχει επιλέξει η Codemasters.



Έπειτα, έχουμε το Career mode, όπου καλούμαστε να στήσουμε ουσιαστικά μια ομάδα από το μηδέν, προσλαμβάνοντας αρχιμηχανικό, μηχανικούς, εξασφαλίζοντας χορηγίες και, φυσικά, συνοδηγό. Εκεί συμμετέχουμε σε σωρεία events, από rally ιστορικών οχημάτων μέχρι το σύγχρονο πρωτάθλημα RallyCross, προφανώς το καθένα με διαφορετικό όχημα και διαφορετική φιλοσοφία. Κερδίζοντας αγώνες, ανεβάζουμε το επίπεδο της ομάδας και προσλαμβάνοντας ακριβότερους και κατά συνέπεια καλύτερους μηχανικούς, κερδίζουμε δικαίωμα συμμετοχής σε υψηλότερες κατηγορίες μέσω διπλωμάτων και περισσότερα χρήματα για να αγοράσουμε τα ακριβότερα και καλύτερα αυτοκίνητα που απαιτούνται στις υψηλότερες κατηγορίες. Ευτυχώς, όποιον δρόμο και αν ακολουθήσουμε, το παιχνίδι μάς παρέχει πολλές επιλογές για να ασχοληθούμε χωρίς να μας περιορίζει σχεδόν ποτέ σε μια λογική τύπου “ΠΡΕΠΕΙ να αποκτήσουμε συγκεκριμένου τύπου αυτοκίνητο αλλιώς δεν προχωράμε”.



Και ενώ οι πίστες που συναντάμε στα RallyCross events είναι επίσημες και αυτούσια παρμένες από το αντίστοιχο πρωτάθλημα της FIA, στην περίπτωση των Rally events η Codemasters αποφάσισε να κινηθεί σε αχαρτογράφητες διαδρομές. Κυριολεκτικά, μιας και με τη χρήση του συστήματος Your Stage απολαμβάνουμε μοναδικές διαδρομές σε πέντε διαφορετικές χώρες, τις οποίες ενδέχεται να μην τις δούμε ποτέ ξανά. Ο μικρός έλεγχος που έχουμε στο σύστημα Your Stage, αντιστοιχεί σε δύο sliders που αφορούν στο μήκος της κάθε διαδρομής και τη πολυπλοκότητά της. Επιλέγουμε τα επίπεδα που επιθυμούμε και μπορούμε να στήσουμε ολόκληρο πρωτάθλημα rally σε διάστημα λίγων λεπτών. Το σύστημα Your Stage εξασφαλίζει στο Dirt 4 μακροβιότητα που αγγίζει δυσθεώρητα επίπεδα, αφού, όπως αντιλαμβάνεστε, οι πίστες στις οποίες μπορούμε να τρέξουμε είναι σχεδόν άπειρες. Δεν ξέρουμε κατά πόσο στο μέλλον η ομάδα ανάπτυξης θα θελήσει να πειραματιστεί προσθέτοντας περισσότερες μεταβλητές, όπως slider για τις υψομετρικές διαφορές εντός της διαδρομής, ή θα προσφέρει περισσότερη ελευθερία ώστε να μπορεί να μπαίνει ανθρώπινο χέρι στην πίστα κατόπιν της δημιουργίας της.
 
Dirt 4 Review - Σελίδα 2

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr

Δεν έχετε λογαριασμό? Κάντε εγγραφή πατώντας εδώ

close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity