* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Dissidia: Final Fantasy NT Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Square Enix

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Dissidia: Final Fantasy NT Review
Το να προσπαθήσει να εξηγήσει κανείς το σύνολο των μηχανισμών ενός τίτλου Dissidia, είναι το αντιστρόφως ανάλογο του να κλέβει γλειφιτζούρι από μωρό. Όμως αυτές οι δυο ενέργειες έχουν ένα κοινό αποτέλεσμα. Το κλάμα. Και μάλιστα ακατάσχετο και ακατέργαστο. Με τη σειρά λοιπόν να αφήνει πίσω της τη μικρή οθόνη του PSP και τη βαβούρα των ιαπωνικών arcades, γίνεται το αυτονόητο άλμα σε PS4 με το Dissidia Final Fantasy NT. Και ενώ ο πυρήνας των τίτλων της εποχής του PSP δίνει το «παρών», υπάρχουν τόσες αλλαγές και προσθήκες, που η Softex ήδη μας ειδοποίησε πως δεν φτάνει το stock για αυτό το review.



Το Dissidia Final Fantasy NT αποτελεί port από το αντίστοιχο ιαπωνικό arcade game του 2015, με την Team Ninja να έχει βάλει και αυτή το χεράκι της. Για όσους έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη σειρά, μιλάμε για fighting game με επιπλέον δυνατότητες για αναβαθμίσεις και customization σε κάθε χαρακτήρα, κάτι που δεν μοιάζει καθόλου ξένο μιας και υπάρχει το “Final Fantasy” στην ονομασία. 28 διαφορετικοί χαρακτήρες από όλες τις κύριες κυκλοφορίες της σειράς Final Fantasy ρίχνουν ξύλο με τη σέσουλα σε 15 διαφορετικές αρένες. Ουσιαστικά, από κάθε σειρά έχουμε τον κεντρικό πρωταγωνιστή και τον αντίστοιχο «κακό», αν και δεν λείπουν οι εξαιρέσεις. Έτσι το Final Fantasy XIII εκπροσωπείται μόνο από την Lightning (εξαιρετικά σοφή απόφαση), το Final Fantasy VI έρχεται με τριάδα μαχητών, ενώ έχουμε και δυο μικρές εκπλήξεις με χαρακτήρες από μη κεντρικές κυκλοφορίες της σειράς, με τους Ace και Ramza Beoulve από τα Final Fantasy Type-0 και Final Fantasy Tactics αντίστοιχα. Οι μάχες του Dissidia Final Fantasy NT λαμβάνουν χώρα σε πολύ μεγάλες τρισδιάστατες αρένες, με πλήρη ελευθερία κίνησης για τον παίκτη. Πλέον η δράση περνά από 1v1 στο 3v3, με την ομάδα που θα καταφέρει πρώτη τρία kills να αναδεικνύεται νικήτρια. Το μόνιμα ενεργοποιημένο lock on είναι τόσο αυτονόητα απαραίτητο, που η έλλειψή του θα έκανε τον τίτλο πραγματικά αδύνατο να παιχτεί. Αυτό συμβαίνει γιατί το Dissidia Final Fantasy NT είναι πολύ γρήγορο και θεαματικό. Το να χαθεί ο αντίπαλος από το οπτικό σας πεδίο είναι απλά ζήτημα χρόνου, οπότε το lock on σώζει από το μπάχαλο και σας επιτρέπει να εστιάσετε τις επιθέσεις σας ακριβώς εκεί που θέλετε.



Αφού καταφέρετε να νιώσετε άνετα με το σύνολο των μηχανισμών, θα αντιληφθείτε πως το ίδιο το fighting system είναι στην πραγματικότητα βατό. Δεν υπάρχουν περίπλοκα combos και τρελοί συνδυασμοί πλήκτρων να θυμάστε, παρά μόνο μια αράδα επιθέσεων, άμυνα, dodge και μερικά συμπληρωματικά spells και skills. Το βάρος πέφτει στα αστραπιαία αντανακλαστικά, τη συνεχή παρατήρηση του γύρω χώρου και την προσπάθεια για HP attack την κατάλληλη στιγμή. Το κύριο χαρακτηριστικό της σειράς Dissidia δίνει και πάλι το «παρών» με τα Bravery και HP attacks. Για αρχή πρέπει να επιτεθείτε στον αντίπαλο με Bravery attacks. Όσο πετυχαίνετε στόχο αυξάνει ο δικός σας μετρητής Bravery, μειώνοντας αυτόν του αντιπάλου αντίστοιχα. Όταν αποφασίσετε να χτυπήσετε τον αντίπαλο με HP attack, ο αριθμός που γράφεται στο Bravery bar σας, μετατρέπεται στη ζημιά σε HP που κάνετε στον αντίπαλο. Είναι έτσι εφικτό είτε να σερβίρετε ζημιά σε μικρές δόσεις, είτε να τον πήξετε στα Bravery attacks, έως ότου το νούμερο αυτής της μπάρας γίνει από λευκό μοβ. Εκεί σημαίνει πως αν πετύχει το HP attack που θα εξαπολύσετε, καταφέρνετε one hit kill.



Η θέση του αντιπάλου στο χώρο, το αν βρίσκεστε στον αέρα ή στο έδαφος (μπορείτε να πετάτε με σχεδόν απόλυτη ελευθερία, κάτι που δίνει μεγάλη ταχύτητα στη μάχη και μειώνει τις αποστάσεις στις πολύ μεγάλες αρένες), το σε ποια κατεύθυνση είναι στραμμένος ο αναλογικός μοχλός κ.λπ., έχουν σημασία για το τι τύπου Bravery/HP attack θα καταλήξετε (με τέτοια απλά τερτίπια η Square Enix αυξάνει το moveset χωρίς να υπάρχει απαίτηση από τον παίκτη για φροντιστήριο εκμάθησης κινήσεων). Με δεδομένο πως μπορείτε να ξεκλειδώσετε διαφορετικά HP attacks κατά τη διάρκεια του τίτλου, αλλά και με το ιδιαίτερα μεγάλο εύρος διαφορετικών επιθέσεων στους χαρακτήρες, οι δυνατότητες είναι πραγματικά πάρα πολλές και ο καημός για όσους δεν ελέγχουν συχνά τι συμβαίνει γύρω τους, αβάσταχτος. Είναι απλό σενάριο, ειδικά ενάντια στο AI, και οι τρεις της ομάδας να στοχεύουν μόνο σε έναν από την αντίπαλη ομάδα (υπάρχει αντίστοιχη ένδειξη για αυτό, για να ξέρετε αν είστε στο στόχαστρο κάποιου) και, ω τι έκπληξη, το AI τα βάζει πολλές φορές μόνο με εσάς, αφήνοντας πιο ήσυχα τα άλλα δυο μέλη της ομάδας σας. Εκεί δεν υπάρχει πραγματική ελπίδα για τον παίκτη που καταλήγει απλός σάκος του μποξ, και μόνο η ομαδική προσπάθεια θα φέρει θετικά αποτελέσματα. Υπάρχουν τρόποι συμμαχητής σας να διακόψει ένα combo του αντιπάλου για να σας σώσει, και σε τέτοιες περιπτώσεις η επικοινωνία με κανονικούς παίκτες είναι που θα κάνει τη διαφορά και όχι η συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Dissidia: Final Fantasy NT Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity