* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

F1 2017 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
F1 2017 Review
Φέτος το πρωτάθλημα της Formula 1 έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές. Πλατύτερα οχήματα με φαρδύτερα ελαστικά σπάνε το ένα ρεκόρ πίστας μετά το άλλο, με τον ανταγωνισμό να είναι έντονος μεταξύ Ferrari και Mercedes για την κυριαρχία στο τέλος της χρονιάς. Η Codemasters, προς τιμήν της, δεν άφησε το φετινό τίτλο στην τύχη του, ενσωματώνοντας μόνο ένα απλό roster update και διακοσμητικές αλλαγές στα μονοθέσια, παρά προχώρησε σε βελτιώσεις ουσίας που μας ξάφνιασαν ευχάριστα. Στο καθιερωμένο career mode υπάρχει πλέον πολύ καλύτερος έλεγχος στα update που έρχονται από το εργοστάσιο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Η ανανεωμένη εμφάνιση των αναβαθμίσεων μέσω tree επιτρέπει πολύ ευκολότερο καταμερισμό των πόντων εξέλιξης που κερδίζουμε σε δοκιμές και αγώνες, ενώ η παρακολούθηση της εξέλιξης σε σχέση με τις άλλες ομάδες είναι επίσης πιο ξεκάθαρη. Παρατηρούμε δε ότι οι ομάδες, στην αρχή του career mode, ξεκινούν σε πολύ πιο ρεαλιστική θέση όσον αφορά τη δυναμικότητά τους, οπότε αν επιλέξετε να οδηγήσετε για λογαριασμό ομάδας μικρότερου βεληνεκούς, μην περιμένετε ο δρόμος προς τις νίκες να είναι σύντομος.



Εξυπακούεται πως οι αλλαγές των κανονισμών έχουν μεταφερθεί και στο οδηγικό μοντέλο του φετινού F1. Η πρώτη επαφή με την cockpit camera τονίζει το μεγαλύτερο φάρδος των εμπρός τροχών, σχεδόν περιορίζοντας το ορατό πεδίο που είχαμε συνηθίσει. Σύμφωνα με τους οδηγούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, τα καινούρια μονοθέσια είναι ταχύτερα κατά πολύ στις στροφές λόγω αυξημένης μηχανικής και αεροδυναμικής πρόσφυσης, γεγονός που πετυχαίνει να αποδώσει και η Codemasters, και το επιβεβαιώσαμε με τη back-to-back δοκιμή περυσινού και φετινού τίτλου. Πέραν αυτού, το γνωστό και πετυχημένο οδηγικό μοντέλο των τίτλων της σειράς ούτε φέτος θα προκαλέσει δυσφορία σε κανέναν. Εντύπωση μας έκαναν μικρές βελτιώσεις κάτω από το καπό, όπως το γεγονός ότι πλέον είναι ευκολότερο να ελέγξουμε τη φθορά ελαστικών αλλά και τη κατανάλωση καυσίμου μέσω του οδηγικού μας στιλ, ακόμα και αν οι προσωπικές μας ρυθμίσεις στο controller παραμείνουν ίδιες και στα δύο παιχνίδια. Φτάνοντας στις ρυθμίσεις, οφείλουμε να αποδώσουμε τα εύσημα στην Codemasters για την άμεση μεταφορά και ενσωμάτωση του option file του F1 2016 στο F1 2017, πάντα στην ίδια πλατφόρμα, με ένα μόνο κλικ. Υλοποιώντας κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο, μας γλίτωσε από ψάξιμο σε ρυθμίσεις για ευαισθησίες σε αναλογικά controllers και τιμονιέρες, που κάθε χρόνο αποτελούσε βραχνά. Πρόκειται για μια τόσο απλή διαδικασία που λύνει τα χέρια του χρήστη σε μεγάλο βαθμό. Μακάρι να το δούμε και σε άλλες ετήσιες κυκλοφορίες αθλητικών σειρών.



Συνεχίζοντας με το campaign, φέτος, από τις πρώτες κιόλας δοκιμές έχουμε στον έλεγχο μας και τις προγραμματισμένες και μη αλλαγές σε μηχανικά μέρη του κινητήρα, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων ή το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Τουτέστιν, είναι δική μας ευθύνη να ελέγχουμε τις πιθανές φθορές που προκύπτουν σε έναν κινητήρα όσο φορτώνουμε αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά και στα λοιπά εξαρτήματα που τον απαρτίζουν, και να προβούμε σε αλλαγές οι οποίες μπορεί μεν να επιφέρουν ποινές, θα εξασφαλίσουν όμως την ομαλή ολοκλήρωση των επόμενων αγώνων χωρίς μηχανικές βλάβες.
 
F1 2017 Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity