Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

F1 2017 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • F1 2017
    • 3+ pegi 3+
      • 8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (5)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.formula1-game.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

    9

    ENTERNITY SCORE
*
Φέτος το πρωτάθλημα της Formula 1 έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές. Πλατύτερα οχήματα με φαρδύτερα ελαστικά σπάνε το ένα ρεκόρ πίστας μετά το άλλο, με τον ανταγωνισμό να είναι έντονος μεταξύ Ferrari και Mercedes για την κυριαρχία στο τέλος της χρονιάς. Η Codemasters, προς τιμήν της, δεν άφησε το φετινό τίτλο στην τύχη του, ενσωματώνοντας μόνο ένα απλό roster update και διακοσμητικές αλλαγές στα μονοθέσια, παρά προχώρησε σε βελτιώσεις ουσίας που μας ξάφνιασαν ευχάριστα. Στο καθιερωμένο career mode υπάρχει πλέον πολύ καλύτερος έλεγχος στα update που έρχονται από το εργοστάσιο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Η ανανεωμένη εμφάνιση των αναβαθμίσεων μέσω tree επιτρέπει πολύ ευκολότερο καταμερισμό των πόντων εξέλιξης που κερδίζουμε σε δοκιμές και αγώνες, ενώ η παρακολούθηση της εξέλιξης σε σχέση με τις άλλες ομάδες είναι επίσης πιο ξεκάθαρη. Παρατηρούμε δε ότι οι ομάδες, στην αρχή του career mode, ξεκινούν σε πολύ πιο ρεαλιστική θέση όσον αφορά τη δυναμικότητά τους, οπότε αν επιλέξετε να οδηγήσετε για λογαριασμό ομάδας μικρότερου βεληνεκούς, μην περιμένετε ο δρόμος προς τις νίκες να είναι σύντομος.



Εξυπακούεται πως οι αλλαγές των κανονισμών έχουν μεταφερθεί και στο οδηγικό μοντέλο του φετινού F1. Η πρώτη επαφή με την cockpit camera τονίζει το μεγαλύτερο φάρδος των εμπρός τροχών, σχεδόν περιορίζοντας το ορατό πεδίο που είχαμε συνηθίσει. Σύμφωνα με τους οδηγούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, τα καινούρια μονοθέσια είναι ταχύτερα κατά πολύ στις στροφές λόγω αυξημένης μηχανικής και αεροδυναμικής πρόσφυσης, γεγονός που πετυχαίνει να αποδώσει και η Codemasters, και το επιβεβαιώσαμε με τη back-to-back δοκιμή περυσινού και φετινού τίτλου. Πέραν αυτού, το γνωστό και πετυχημένο οδηγικό μοντέλο των τίτλων της σειράς ούτε φέτος θα προκαλέσει δυσφορία σε κανέναν. Εντύπωση μας έκαναν μικρές βελτιώσεις κάτω από το καπό, όπως το γεγονός ότι πλέον είναι ευκολότερο να ελέγξουμε τη φθορά ελαστικών αλλά και τη κατανάλωση καυσίμου μέσω του οδηγικού μας στιλ, ακόμα και αν οι προσωπικές μας ρυθμίσεις στο controller παραμείνουν ίδιες και στα δύο παιχνίδια. Φτάνοντας στις ρυθμίσεις, οφείλουμε να αποδώσουμε τα εύσημα στην Codemasters για την άμεση μεταφορά και ενσωμάτωση του option file του F1 2016 στο F1 2017, πάντα στην ίδια πλατφόρμα, με ένα μόνο κλικ. Υλοποιώντας κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο, μας γλίτωσε από ψάξιμο σε ρυθμίσεις για ευαισθησίες σε αναλογικά controllers και τιμονιέρες, που κάθε χρόνο αποτελούσε βραχνά. Πρόκειται για μια τόσο απλή διαδικασία που λύνει τα χέρια του χρήστη σε μεγάλο βαθμό. Μακάρι να το δούμε και σε άλλες ετήσιες κυκλοφορίες αθλητικών σειρών.



Συνεχίζοντας με το campaign, φέτος, από τις πρώτες κιόλας δοκιμές έχουμε στον έλεγχο μας και τις προγραμματισμένες και μη αλλαγές σε μηχανικά μέρη του κινητήρα, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων ή το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Τουτέστιν, είναι δική μας ευθύνη να ελέγχουμε τις πιθανές φθορές που προκύπτουν σε έναν κινητήρα όσο φορτώνουμε αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά και στα λοιπά εξαρτήματα που τον απαρτίζουν, και να προβούμε σε αλλαγές οι οποίες μπορεί μεν να επιφέρουν ποινές, θα εξασφαλίσουν όμως την ομαλή ολοκλήρωση των επόμενων αγώνων χωρίς μηχανικές βλάβες.
Φυσικά όσο αναβαθμίζουμε τα μηχανικά μέρη, τόσο αυτά γίνονται πιο αξιόπιστα και καταλήγουν να αντέχουν περισσότερο, ενώ προφανώς το μονοθέσιό μας γίνεται ταχύτερο. Μας άρεσε πολύ ο συγκεκριμένος μηχανισμός, αφού φέρνει τον παίκτη πιο κοντά στα δεδομένα των αγώνων, όπου δεν αρκεί να είναι ο ταχύτερος, αλλά πρέπει να είναι και αξιόπιστος. Μικρές αλλαγές έχουμε στον τρόπο ρύθμισης της AI των αντιπάλων, η οποία μπορεί στη συμπεριφορά της να μη διαφέρει συγκριτικά με το F1 2016, όμως η ύπαρξη slider για τη ρύθμιση της δυσκολίας μάς επιτρέπει να φέρουμε τους αντίπαλους οδηγούς ακριβώς στα μέτρα μας. Αυτούσια μεταφέρθηκε από πέρυσι και η διαδικασία του set-up του μονοθέσιου στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής και Σαββάτου, μιας και δεν υπήρχε ούτως ή άλλως κανένα παράπονο σε αυτόν τον τομέα. Σε αυτές τις περιόδους μπορούμε και να συγκεντρώσουμε πόντους για την εξέλιξη του μονοθέσιού μας, ολοκληρώνοντας δοκιμασίες όπως τεστ αντοχής ελαστικών ή αντίστοιχα τεστ εξοικονόμησης καυσίμου.



Η παρουσία ιστορικών αυτοκινήτων δεν είναι καινούρια στη σειρά F1 της Codemasters. Καινούρια όμως είναι η προσθήκη τους στο campaign, μέσω ξεχωριστού σπόνσορα ο οποίος σας εμπιστεύεται τα στολίδια του με σκοπό να συμμετάσχετε σε invitational events ανά το κόσμο, πάντα στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ή σε μικρότερα formats αυτών (π.χ. Suzuka Short Circuit). Μέσω αυτών προσφέρεται, κατά τη διάρκεια του -εκτενούς- campaign, η ευκαιρία για ευχάριστα διαλείμματα. Η οδήγηση των εν λόγω οχημάτων είναι, όπως και των σύγχρονων, απροβλημάτιστη, ενώ σε σημεία είναι ακόμα απολαυστικότερη λόγω του ήχου τους. Βλέπετε, μπορεί τα σύγχρονα μονοθέσια να είναι μακράν γρηγορότερα σε σχέση με αυτά του παρελθόντος, όμως είναι ο ήχος των παλαιότερων κινητήρων V10 και V8, που, προς τιμήν της, η Codemasters έχει μεταφέρει αυτούσιο, που κάνει το αποτέλεσμα θεαματικότερο και ξυπνά αναμνήσεις σε φαν του αθλήματος από τη δεκαετίες του ‘80, ‘90 και ‘00.



Ούτε στον τεχνικό τομέα υπάρχουν ριζικές διαφορές. Η χρωματική παλέτα μάς αφήνει ένα κλικ πιο ζωντανή αίσθηση φέτος, ενώ στην έκδοση του Xbox One τα καρέ είναι πιο σταθερά σε σχέση με τη περυσινή έκδοση, ειδικότερα σε «στριμωγμένες» εκκινήσεις. Ο ήχος των μονοθέσιων έχει μεταφερθεί απόλυτα πιστά με τα πραγματικά δεδομένα και, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, δεν υπάρχει περίπτωση να μην μείνετε ικανοποιημένοι, ειδικά όταν βρεθείτε πίσω από το τιμόνι των ιστορικών οχημάτων. Δυστυχώς πακέτο πάνε για ακόμα μια χρονιά τα απογοητευτικά πρόσωπα σε μηχανικούς, μάνατζερ αλλά και οδηγούς, όπως επίσης και τα «κουρασμένα» animations σε πανηγυρισμούς, τα οποία είναι τα ίδια ακόμα από το F1 2015.



Η ουσία είναι ότι η Codemasters παραδίδει, για ακόμα μια φορά, κάτι παραπάνω από μια απλή εξέλιξη των προηγουμένων τίτλων. Ακούει το κοινό της, το οποίο ζητούσε slider για την ρύθμιση της δυσκολίας της AI χρόνια τώρα. Βελτιώνει το campaign προσθέτοντας στοιχεία διαχείρισης του μονοθέσιου, «κλείνοντας το μάτι» στα RPG και κατορθώνει όχι μόνο να μη δείχνουν παράταιρα, αλλά να ενισχύουν ακόμα περισσότερο την αυθεντικότητα του τίτλου, αφού οι φαν γνωρίζουμε ότι αντίστοιχα προβλήματα ταλαιπωρούν ομάδες και οδηγούς κάθε χρόνο. Η Codemasters φαίνεται ότι έχει μάθει από τα λάθη της παραδίδοντας, και φέτος, τον καλύτερο τίτλο F1 που έχει κυκλοφορήσει. Τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ενδιαφέρον -επιτέλους- campaign με βελτιωμένους μηχανισμούς στην εξέλιξη των οχημάτων και στη μηχανολογική διαχείριση αυτών
  • Οδήγηση ιστορικών μονοθέσιων ακόμα και εντός του campaign mode
  • Σωστό οδηγικό μοντέλο που τονίζει τις αρετές των φετινών μονοθέσιων
  • Μεταφορά του option file του F1 2016 με μηδενικό κόπο
  • Η πιο πιστή απεικόνιση του σπορ που έχουμε δει μέχρι σήμερα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Οι βελτιώσεις στον οπτικό τομέα θα μπορούσαν να είναι περισσότερες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • amianen
    • Αγαπημένη σειρά παιχνιδιων, το review ειναι άψογο, μπράβο! Το f1 είναι πραγματικά διασκδαστικό παιχνίδι. Μπορούν να αφιερωθούν άπειρες ώρες αν είστε fan. Η codemasters μας έχει κακομάθει σε καλά-διασκεδαστικά παιχνίδια από την εποχή του Colin McRae Rally (μετέπειτα Dirt) όπου άλλαξε την βιομηχάνια στην κατηγόρια αυτή!

    • platonxii
    • amianen, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Γενικότερα, τις έχει κάνει και η Codemasters τις αμαρτίες της ενίοτε, όμως τελευταία έχει κλείσει πολλά στόματα, μαζί και το δικό μου, με τα Dirt: Rally, Dirt 4 και τα F1 2016 & 2017.

      Μακάρι να συνεχίσουν έτσι.

      • scuba21
      • Dirt: Rally ειδικά μετά την παρακολούθηση των εκπαιδευτικών βίντεο το λάτρεψα. Πολύ ωραίο. Dirt 4 περιμένω GOTY για να πάρω όλα τα DLC.

    • scuba21
    • Οι αγώνες F1 δεν με ενθουσιάζουν τόσο όσο τα άλλα είδη του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ωστόσο από όσα είδα για το εν λόγω παιχνίδι περιμένω να πέσει η τιμή του για να το πάρω γιατί έχω πολύ καιρό να πάρω κάτι αντίστοιχο.

*