* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

F1 2018 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Codemasters

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
F1 2018 Review
Συνεχίζοντας την παράδοση, λίγο μετά τη μέση της κανονικής σεζόν της Formula 1, η Codemasters παραδίδει τη φετινή της πρόταση για την εξομοίωση του σπορ στις οθόνες μας. Η παρουσίαση του F1 2018 μικρές διαφορές έχει σε σχέση με την αντίστοιχη, απόλυτα λειτουργική του F1 2017, σε μενού και ρυθμίσεις. Στο πλαίσιο όμως της απόλυτης ταυτοποίησης με το επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το πρώτο που παρατηρούμε δεν είναι άλλο από το halo. Το νέο μέτρο προστασίας της ζωής των οδηγών, που, αν και αισθητικά ξενίζει, η προστασία που παρέχει στους οδηγούς είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη. Εδώ όμως μιλάμε για ψηφιακά avatars, που είναι «καταδικασμένα» να μην παθαίνουν ατυχήματα, οπότε μας χαροποίησε ιδιαίτερα η ύπαρξη της επιλογής της αφαίρεσης της μεσαίας κολόνας στήριξης του halo.



Βλέποντας πλέον καλύτερα μπροστά μας, παρατηρήσαμε ότι οι αντίπαλοι οδηγοί που χειρίζεται η τεχνητή νοημοσύνη, στον ίδιο βαθμό δυσκολίας με το F1 2017, ήταν καλύτεροι. Πιο έτοιμοι σε κάθε περίπτωση να υπερασπιστούν τη θέση τους και περισσότερο ανταγωνιστικοί και έτοιμοι να εκμεταλλευτούν το πιθανό μας λάθος σε μια απόπειρα προσπέρασης. Βλέπετε, οι αγωνιστικές γραμμές είναι αυστηρά καθορισμένες σε τέτοιες ταχύτητες και η παρέκκλισή μας από αυτές για προσπέραση μπορεί να μας εκθέσει στην επόμενη στροφή. Ακολουθώντας τις αγωνιστικές γραμμές και αναζητώντας το απόλυτο όριο, στεκόμαστε στη συμπεριφορά του φετινού μονοθεσίου η οποία είναι πιο φυσική, με τις αντιδράσεις των αυτοκινήτων να έρχονται πιο άμεσα σε σχέση με τις εντολές που δίνει ο οδηγός. Μελετώντας λίγο τον κύκλο ανάπτυξης του F1 2018, είδαμε ότι το μοντέλο των αναρτήσεων πλέον έχει πολύ περισσότερα σημεία αναφοράς ανά δευτερόλεπτο. Αυτή η λεπτομέρεια, κάνει τον τίτλο να «γέρνει» ακόμα περισσότερο προς το simulation και τις αναρτήσεις να συμπεριφέρονται πιο πιστά, όταν πατάμε βαθιά σε ψηλά kerbs ή φρενάρουμε πάνω σε στροφή.



Συμπληρώνοντας γύρους, έχουμε στο νου μας τη στρατηγική που θα ακολουθήσουμε στον αγώνα, η οποία εξαρτάται άμεσα από τη φθορά των ελαστικών. Αυτή πλέον είναι πολύ πιο διαχειρίσιμη, ειδικότερα με τη χρήση controller, το input του οποίου είναι πάντα πιο ξερό και απότομο σε σχέση με τη χρήση τιμονιέρας. Βλέπετε, φέτος η Codemasters ανέπτυξε το μοντέλο των ελαστικών περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ετήσια κυκλοφορία της σειράς, προσθέτοντας δείκτες φθοράς και θερμοκρασίας τόσο στο πέλμα όσο και στο σώμα κάθε ελαστικού. Έτσι μπορούμε να παρατηρήσουμε ακριβώς με ποιον τρόπο υπερθερμένουμε τα ελαστικά και να τα προφυλάξουμε, για όσο τουλάχιστον γίνεται, μέχρι την ώρα που θα έχουν «τελειώσει», οπότε είναι και ώρα για pit stop. Και αν στο μηχανισμό των pit stops η Codemasters δεν πείραξε τίποτα, πλέον στο μονοθέσιό μας, εκτός από ρυθμίσεις κατανομής φρένων, διαφορικού και ισχύος/κατανάλωσης καυσίμου, υπάρχει και η ρύθμιση του ERS που επηρεάζει τη στρατηγική μας. Για όσους πιθανώς δεν γνωρίζουν, το ERS είναι ο ηλεκτροκινητήρας που συγκεντρώνει ηλεκτρική ενέργεια κατά το φρενάρισμα στις μπαταρίες των υβριδικών μονοθεσίων και την αποδίδει ως αυξημένη ιπποδύναμη κατά την επιτάχυνση. Η ενέργεια που έχουν αποθηκευμένη αυτές οι μπαταρίες είναι πεπερασμένη, οπότε η χρήση της μέγιστης ισχύος πρέπει να γίνεται συνετά και σε συγκεκριμένα διαστήματα του αγώνα, όπως παραδείγματος χάριν πριν από ένα pit stop ή μετά από αυτό, ανάλογα πάντα και με τη στρατηγική των αντιπάλων μας.



Φυσικά ό,τι άλλες ρυθμίσεις θυμόμαστε από τους προηγούμενους τίτλους, γωνίες κάμπερ στις αναρτήσεις, ρυθμίσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, πιέσεις ελαστικών, ακόμα και η τροποποίηση στον αριθμό των κινητήρων που έχουμε διαθέσιμους σε μια χρονιά είναι ίδιες και απαράλλαχτες και η αλήθεια είναι ότι δεν είχαν λόγο να διαφοροποιηθούν και ιδιαίτερα. Το κομμάτι που αφορά στην έρευνα και ανάπτυξη νέων ανταλλακτικών για τη βελτίωση του μονοθεσίου μας μέσα στη σεζόν έχει απλοποιηθεί και διαφοροποιηθεί για κάθε ομάδα, ενώ παρατηρήσαμε ότι και οι πόντοι που συγκεντρώνουμε στις περιόδους ελεύθερων δοκιμών για να ξοδέψουμε στον εν λόγω τομέα ήταν περισσότεροι. Για να διατηρήσει όμως την ισορροπία, η Codemasters έβαλε και έναν επιπλέον παράγοντα, αφού είναι συνηθέστερο το φαινόμενο εντός μιας σεζόν τα νέα τμήματα του μονοθεσίου, που περιμέναμε πως και πως, να «αστοχήσουν» κατά τη παραγωγή τους και να καθυστερήσουν να μας δοθούν. Φέτος όμως έχουμε και φωνή για να γκρινιάξουμε. Όχι στους μηχανικούς μας, δυστυχώς, αλλά στον Τύπο που περιμένει τις δηλώσεις μας μετά από κάθε αγωνιστική περίοδο. Οι απαντήσεις μας μπορεί να είναι συγκεκριμένες και λίγες σε αριθμό, όμως μέσω αυτών χτίζουμε την εικόνα μας και μπορούμε είτε να βγάζουμε το «σταριλίκι» που χωρά μια άνετη κατάκτηση κάποιας πρώτης θέσης, είτε να γκρινιάξουμε για ένα κακό αποτέλεσμα ρίχνοντας το μπαλάκι στους μηχανικούς μας και στο μονοθέσιο που δεν ήταν αρκετά καλό. Αναλόγως των απαντήσεών μας ενδέχεται κάποιο τμήμα της ομάδας μας να μην είναι ικανοποιημένο, κάτι που είδαμε να έχει αντίκτυπο μόνο στην απόδοση του ως προς το μηχανισμό R&D στον οποίο αναφερθήκαμε προηγουμένως. Ακόμα και σε αυτήν την απλή μορφή, η επιστροφή των συνεντεύξεων ήταν ευχάριστη αν και όχι αψεγάδιαστη, αφού χωρούσε σίγουρα περισσότερη ποικιλία σε ερωτήσεις και απαντήσεις.



Αν για κάτι σίγουρα επιβάλλεται επιπλέον γκρίνια, αυτό δεν είναι άλλο από τον τεχνικό τομέα του F1 2018. Για μια ακόμα φορά το φίδι από την τρύπα βγάζει η Ego Engine, η οποία όσο καλή είναι στην απεικόνιση των μονοθεσίων, τόσο μέτρια και εκτός εποχής είναι στην απεικόνιση προσώπων και αντικειμένων στο χώρο όπως γραφεία ή στην απεικόνιση των γεμάτων από κόσμο κερκίδων. Τουλάχιστον η απόδοση παραμένει σταθερή στα 60fps, αλλά και πάλι πρέπει κάποια στιγμή να γίνει το μεγάλο βήμα σε κάτι εντελώς καινούριο, αλλιώς έχουμε την υποψία πως κάθε χρονιά θα έχουμε déjà vu όταν χρειάζεται να αναλύσουμε τον τεχνικό τομέα.



Πατώντας στο -πολύ ολοκληρωμένο- F1 2017, το «σασί» του F1 2018 είναι καταδικασμένο να φέρει πάνω-κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά. Είναι όμως η λεπτομέρεια, οι εξελίξεις που είναι παρούσες όπου χωρούσαν και, ειδικότερα, κάτω από το καπό, που μετατρέπουν τη φετινή πρόταση της Codemasters σε ακόμα καλύτερο και περισσότερο ισορροπημένο τίτλο. Αν βλέπαμε κάποια βελτίωση στον τεχνικό τομέα και αν οι συνεντεύξεις που -καλώς- προστέθηκαν ήταν πιο ουσιώδεις, δεν θα υπήρχε κανένας λόγος το F1 2018 να μην λάβει διψήφια βαθμολογία. 
EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
ΘΕΤΙΚΑ
  • Βελτιωμένη ΑΙ
  • Νέο μοντέλο αναρτήσεων και ελαστικών
  • Ο μηχανισμός ρύθμισης απόδοσης του ERS προσθέτει ακόμα περισσότερη τακτική στο gameplay
  • Επιστροφή των συνεντεύξεων
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνικά ίδιο με το F1 2017
  • Χωρούσε περισσότερο βάθος στις συνεντεύξεις
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity