Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sucker Punch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Σχεδόν έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του Ghost of Tsushima, το Ghost of Tsushima: Director’s Cut έρχεται για να προσφέρει επιπλέον περιεχόμενο και μια σειρά από προσθήκες που θα βελτιώσουν μια ήδη εξαιρετική εμπειρία. Με την αρχική κυκλοφορία να είναι μια από τις πλέον αξιομνημόνευτες τις τελευταίας γενιάς, η επιστροφή στο νησί της Tsushima με βελτιώσεις, μία επιπλέον περιοχή και ένα ολοκαίνουριο κεφάλαιο κάθε άλλο παρά αγγαρεία είναι.



Και ευτυχώς η Sucker Punch κατάφερε να «χωρέσει» το νέο νησί και το καινούριο κεφάλαιο με έναν έξυπνο τρόπο στην ήδη υπάρχουσα ιστορία, χωρίς άβολες στιγμές και σενάρια επιστημονικής φαντασίας για να δέσει το γλυκό. Η αυλαία είναι το νησί Iki, το οποίο η οικογένεια Sakai προσπάθησε να υποτάξει πριν από μερικά χρόνια, αποτυγχάνοντας με τον χειρότερο τρόπο. Στο Iki ήταν που ο πατέρας του Jin έχασε τη ζωή του, με τον πρωταγωνιστή έκτοτε να προσπαθεί να βρει την ειρήνη και να συγχωρέσει τον εαυτό του. Αποφεύγοντας τα spoilers, το Iki είναι το εφαλτήριο για μια νέα φυλή Μογγόλων, οι οποίοι με τη χρήση ενός παραισθησιογόνου δηλητηρίου έχουν σχεδόν κατακτήσει ολόκληρο το νησί. Μετά τα πρώτα σημάδια άφιξης της νέας απειλής στην Tsushima, ο Jin αποφασίζει να σαλπάρει για το Iki και να αναχαιτίσει τον κίνδυνο πριν είναι πολύ αργά. Εξαιρετικά ενδιαφέρων είναι ο τρόπος με τον οποίο ο πρωταγωνιστής θα πρέπει να χτίσει τον μύθο του ξανά από την αρχή, αφού οι ντόπιοι κάθε άλλο παρά συμπάθεια τρέφουν για τους Samurai, πόσο μάλλον για τον γιο αυτού που ηγήθηκε την τελευταία, αιματηρή προσπάθεια υποταγής του νησιού. Στην πορεία του ο Jin θα πιαστεί αιχμάλωτος από τους Μογγόλους και θα δοκιμάσει ο ίδιος το δηλητήριο που προκαλεί παραισθήσεις, φέρνοντάς τον σε επαφή με σκέψεις και φόβους που ο ίδιος ηθελημένα αγνοεί ή απορρίπτει από τα παιδικά του χρόνια. Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να δοθεί περισσότερο βάθος στον πρωταγωνιστή, κάτι που κατά γενική ομολογία έλειπε από την κύρια ιστορία.



Σε όρους gameplay δε θα πρέπει να περιμένουμε την ανακάλυψη του τροχού, αφού σε γενικές γραμμές αυτά που προσφέρονται είναι τα ίδια όσον αφορά τις δραστηριότητες στον χάρτη, με 2 νέες προσθήκες να ξεχωρίζουν (τοξοβολία και καταφύγια ζώων), την κύρια ιστορία και τα side missions. Μια νέα πανοπλία θα προσφέρει ένα επιπλέον επίπεδο πρόκλησης για όσους νιώθουν ότι έχουν κατακτήσει το σύστημα μάχης (επιτρέποντας μόνο perfect parries), ενώ το πιστό μας άλογο αποκτά μια ικανότητα (charge) ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη. Γενικά, στις περίπου 7-10 ώρες που θα πάρει η πλήρης εξερεύνηση του νησιού και ολοκλήρωση της ιστορίας, όσοι επιστρέφουν θα βρουν ότι πρόκειται για μια ιδανική «δόση», ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η δημιουργία ενός νέου χάρτη βοηθάει στο να είναι η ιστορία πιο «φρέσκια», χρησιμοποιώντας συνέχεια νέα περιβάλλοντα και αποφεύγοντας τα ήδη γνωστά μέρη.



Από τεχνικής άποψης, με το σημαντικότερο upgrade, αυτό των 60 καρέ το δευτερόλεπτο στο PlayStation 5 να είναι ήδη διαθέσιμο εδώ και καιρό, οι σημαντικότητα των νέων προσθηκών εξαρτάται ανάλογα από την σκοπιά που το βλέπει κανείς. Για κάποιους το πιο σημαντικό είναι η επιλογή ανάλυσης 4Κ σε 60 καρέ το δευτερόλεπτο (πρακτικά), ενώ για άλλους, όπως ο γράφων, το lip syncing στο Ιαπωνικό dub ήταν αυτό που έλειπε από την παρουσίαση. Το τελευταίο έγινε εφικτό από το rendering των cutscenes σε πραγματικό χρόνο, εκμεταλλευόμενοι φυσικά την επεξεργαστική δύναμη που προσφέρει η νέα γενιά. Ένα χαρακτηριστικό που αποτελούσε παράκληση μεγάλης μερίδας του κοινού, το target-lock, επίσης προστέθηκε - αν και ο αρχικός τρόπος προσέφερε καλύτερη εποπτεία του πεδίου της μάχης, με τα γνωστά προβλήματα παρ’ όλα αυτά. Η ενσωμάτωση του haptic feedback του DualShock 5 είναι επίσης αρκετά καλή, με το χειριστήριο να προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία που δεν περιορίζεται μόνο στα προφανή όπως οι μάχες, αλλά και σε απλά πράγματα, όπως ο καλπασμός του αλόγου.



Η ύπαρξη και μόνο νέου περιεχομένου είναι αρκετή για να δελεάσει πολλούς «βετεράνους», πόσο μάλλον αν αυτό είναι και καλά εκτελεσμένο. Από εκεί και μετά, η προσθήκη χαρακτηριστικών όπως ο βελτιωμένος τεχνικός τομέας και οι μηδενικοί χρόνοι loading είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα. Είτε κανείς έχει παίξει τον αρχικό τίτλο, είτε αποφασίζει να το κάνει για πρώτη φορά, το Director’s Cut είναι σίγουρα η απόλυτη εμπειρία. 
EDITOR’S CHOICE

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η νέα τοποθεσία είναι προσεγμένη και έχει το δικό της χαρακτήρα
  • Ο χαρακτήρας του Jin αποκτά περισσότερο βάθος
  • Ενσωμάτωση haptic feedback και 3D Audio
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κανείς θα περίμενε περισσότερα από τον τεχνικό τομέα σε θέμα αναβάθμισης
  • Τα περισσότερα που απασχολούσαν και των αρχική κυκλοφορία (π.χ. side quests)
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*