* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

God of War Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
God of War Review
Resident Evil 4. God Of War. Είναι σίγουρο ότι θα ακούσουμε τις ίδιες σοφιστείες για το τι είναι και τι δεν είναι God Of War σε αυτό το σημείο καμπής, σε αυτήν την εξελικτική, τολμηρή στροφή του franchise αλλά και του ίδιου του Santa Monica Studio. Κι αυτό αντί να σταθούμε σε άλλους παραλληλισμούς. Στο πώς και στις δυο περιπτώσεις έγινε απόσταξη του πνεύματος και χτίστηκε πάνω του κάτι νέο που δεν προδίδει αλλά αναδεικνύει το απόσταγμα. Εικάζουμε πως όλα ξεκίνησαν με την κάμερα που περιορίζει σημαντικά την ορατότητα σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς. Ταυτόχρονα κάνει παίκτη και χαρακτήρα πιο οργανικό μέρος του κόσμου, κυρίως, όμως, γίνεται αφορμή για ένα τελείως νέο σύστημα μάχης. Το συμπιεσμένο οπτικό πεδίο σημαίνει και αλλαγή βασικού όπλου. Το τσεκούρι του Kratos μπορεί μεν να εκτοξευτεί και να καλύψει αποστάσεις, όχι όμως αδιακρίτως και άσκοπα, αίσθηση που επιβιώνει της εφαρμογής αυτόματης αλλά μερικής μόνο διόρθωσης πορείας που εφαρμόζεται. Ο νέος, διαφορετικός ρυθμός, είναι πιο στακάτος και ταυτόχρονα συμβατός με την ωριμότητα που υπονοείται για τον πρωταγωνιστή.



Αν ο τρόπος με τον οποίο μάχεται ο Kratos είναι τα κρουστά, ο τρόπος του Atreus είναι σίγουρα τα έγχορδα. Καλύπτει τα κενά που αφήνει η νέα πραγματικότητα, αρκεί βέβαια να το πάρει απόφαση κι ο παίκτης. Ξεκινά συγκριτικά ανούσιος στη μάχη, με λίγους αυτοματισμούς και, τουλάχιστον, τη δυνατότητα, με το πάτημα ενός πλήκτρου, να εκτοξεύει βέλη με το τόξο του προς τον προφανέστερο στόχο που βρίσκεται στο οπτικό μας πεδίο, καμιά φορά και στην περιφέρεια αυτού. Θα ήταν ακόμη καλύτερα αν φρόντιζε και ανάλογα με τον Kratos να έχει γυρισμένη την πλάτη σε όλους. Έτσι κι αλλιώς οι developers δέχονται την πραγματικότητα της ορατότητας και δεν πρόσθεσαν μόνο ασπίδα, αλλά και σήμανση για τη θέση του εχθρού σε σχέση με τον πρωταγωνιστή, η οποία αλλάζει χρώμα τόσο όταν βρίσκεται εντός εμβέλειας του εχθρού ο Kratos αλλά και όταν επίκειται όντως επίθεση που πρέπει να αποφύγει ή, αν προλαβαίνει, να γυρίσει και να αποκρούσει με την ασπίδα. Το ότι πρόκειται για παζλ φαίνεται και από τα skill trees, αφού ασπίδα, τόξο, τσεκούρι και βασικές ιδιότητες είναι από ξεχωριστές υποθέσεις έως ειδικά παρακλάδια αλλά μέρος της ίδιας εξίσωσης. Θα έλεγε κανείς πως λείπει κάτι για πραγματικό crowd control αλλά αποδεικνύεται στην πορεία πως πρόκειται για λανθασμένη εντύπωση.



Φυσικά δεν μπορούν να λείπουν τα πνευστά και, στην πιο εύκολη αλληγορία της ιστορίας, ο ρόλος αυτός ανήκει στα χέρια του παίκτη. Παρά το διαμοιρασμό του συστήματος σε διάφορες αλληλοσυμπληρούμενες πλευρές, η επιτυχία είναι πως πλέον όλες είναι εύκαιρες και στα χέρια του παίκτη, περισσότερο σε σχέση με την παλαιότερη εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών όπλων. Το σύστημα είναι πιο ξεδιπλωμένο δηλαδή, αν και, πάλι, όχι τελείως. Μόλις κατανοηθεί επαρκώς, ακόμη και με τη διαφορετική ορατότητα, την πιο κλειστή ματιά, η ικανότητα μετατρέπεται σε χορό. Ο χορός αυτός πιάνει περισσότερο τόπο σε λίγα σημεία του παιχνιδιού και κυρίως στο post-game, όπου και βρίσκονται οι περισσότερες και δυνατότερες μονομαχίες, τόσο ως δοκιμασίες για ανταμοιβές όσο και ως απόδειξη ότι ο παίκτης μαθαίνει να προσαρμόζεται στη ζοφερή πραγματικότητα που αποτελεί η μάχη με Βαλκυρία ή οι συναντήσεις με elites που πρέπει ο ίδιος ο παίκτης να καλέσει από voids (ή να φροντίσει να εμφανίζονται συχνότερα στη ροή παίζοντας σε υψηλότερο βαθμό δυσκολίας). Αυτό δεν σημαίνει ότι η τυπική μάχη δεν έχει προκλήσεις. Η απροσεξία πληρώνεται, στην αρχή περισσότερο από ότι αργότερα για να είμαστε ειλικρινείς, πάντα επιβάλλεται η προσοχή όμως.



Σε αντίθεση με τα God Of War του παρελθόντος δεν είναι τα boss fights που πρωταγωνιστούν με όλα τα ενδιάμεσα να λειτουργούν ως filler και ευκαιρία για συγκέντρωση πόρων με στόχο την αναβάθμιση. Κατά μία έννοια αυτό είναι ένα από τα παραστρατήματα του God Of War, διότι όταν υπάρχει boss fight λειτουργεί με τα νέα δεδομένα, παρότι η αίσθηση της κλίμακας αποδίδεται, προφανώς, με τελείως διαφορετικό τρόπο, λόγω της βασικής σκηνοθετικής αλλαγής. Οπότε το ενδιαφέρον συντηρείται με, συγκριτικά τουλάχιστον, μια χούφτα εχθρών σε παραλλαγές στους ίδιους ή, γενικότερα, στο μείγμα των επιτιθέμενων. Ιπτάμενοι και γειωμένοι, elementals, βαριά θωρακισμένοι κ.ά. συνδυάζονται με διαφορετικούς τρόπους προχωρώντας ώστε μετά την πρώτη απογοήτευση των γνώριμων προσώπων να κερδίζει το παιχνίδι με τις ισορροπίες.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • stefoukos
    • Το παιχνιδι δεν το εχω παιξει ακομα λογω μπατζετ αλλα το εχω ηδη δει σχεδον ολο στο γιουτουμπ σε 4 κ αναλυση ειναι πραγματικα εξωπραγματικα τα γραφικα αν και η ιστορια δεν μου αρεσε εγω ειμαι περισσοτερο φαν του uncharted ανεκαθεν .θα το νοικιασω καποια στιγμη να το τερματισω σιγουρα αλλα ενα παιχνιδι που περιμενω με ανυπομονεσια φετος ειναι το read dead redemption γουστα ειναι αυτα τι να κανουμε

    • stefoukos
    • Παντως αυτο το παιχνιδι μας δειχνει ποσο ψηλα μπορουν να τρεξουν οι κονσολες της νεας γενιας το μονο που απομενει ειναι να δουμε και αλλα τετοια ισαξια παιχνιδια στην συνεχεια και οχι να βγαζουν συνεχεια καινουριες κονσολες.Ας αρχισουμε να βλεπουμε παιχνιδαρες σιγα σιγα .Ωραιο review καταταλλα

    • abaddon77
    • Μια χαρά boss fights έχει το παιχνίδι, το πρώτο σε νέα τριλογία είναι. Τι ήθελες, σφάξει όλη την Asgard για απολαύσεις υπερθέαμα? Το God of War 3 είχε 6 boss fights, δεν είδα να γκρινιάζει κανένας. Επίσης το καινούριο έχει optional "κρυφά" boss fights που προσφέρουν μερικές από τις καλύτερες μάχες στο παιχνίδι.

      • yaponvezos
      • Mate. Seriously. Δεν λέω κάπου ότι τα boss fights δεν είναι καλά. Μιλάμε για πολύ μεγαλύτερης διάρκειας παιχνίδι, για αυτό και συγκριτικά είναι λιγότερα από το αναμενόμενο. Δεν γίνεται να αλλάζει πλήρως το scale μιας παραγωγής και το αντεπιχείρημα να είναι ένας απόλυτος αριθμός από μικρότερη παραγωγή του παρελθόντος. Τα optional elites και οι Βαλκυρίες είναι άλλο καπέλο, ακριβώς επειδή είναι optional. Plus άλλη έννοια το σκηνοθετημένο boss fight από το encounter.

        Κανείς δεν περιμένει να σφαχτεί όλη η Asgard γιατί υπάρχουν και sequels να τραφούν. Αυτό δεν σημαίνει ότι ξέμεινε από πλάσματα η νορβηγική μυθολογία για π.χ. 2 bosses παραπάνω.

        Και στην τελική, τι θα ήταν αποδεκτό για το review; Μόνο το να πω ότι είναι το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών, χωρίς αμαρτίες, αγνό σαν Χερουβείμ;

        • abaddon77
        • Γνώμη πάνω στο αρνητικό που έβαλες για τα bosses έγραψα, αν επιτρέπεις σχόλια στην κριτική σου. Τι mate seriously να πούμε. Μας επιτρέπεις να πούμε μια γνώμη ή όχι? Επίσης ο άλλος με το Dark Souls συγκρίνει βούρτσες με κάτι άλλο...Δεν θα σχολιάσω καν lol

        • abaddon77
        • Κοίταξε, reviewer, τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί. Μην κάθεσαι να μου αναλύεις πάλι πως το review δεν είναι υποκειμενική άποψη σου, γιατί αυτό για τα bosses είναι ΚΑΘΑΡΑ υποκειμενική άποψη. Την έχεις, την παραθέτεις, μπράβο σου. Από κει και πέρα μπράβο σου για το review και για τον βαθμό, ήταν όλα καταπληκτικά αν αυτό θέλεις να ακούσεις. Περιμένω με αγωνία τα επόμενα.

        • yaponvezos
        • Έκανα τον κόπο να εξηγήσω την αντίθεσή μου και μάλιστα με βάση τα δικά σου points,, την οποία εξήγηση προσπέρασες για να εστιάσεις στο ότι τάχα μου αποπειράθηκε να σε φιμώσει κάποιος. Για να κάνεις ότι δεν σε αφήνει κάποιος να πεις τη γνώμη σου, καλό είναι να έχει προσπαθήσει πρώτα κάποιος να την καταγράψεις. Για τον ίδιο λόγο που μπορείς να πεις τη δική σου γνώμη, μπορώ κι εγώ να απαντήσω σε αυτήν με ύφος ανάλογα δηκτικό με το δικό σου, στο οποίο σε διαβεβαιώ πως δεν έχεις καμία αποκλειστικότητα.

      • PORTAL
      • Και το Dark Souls πρωτο στην τριλογια ηταν και εχει πανω απο 20 boss fights.

      • ehnikaras
      • Δεν έκανε κάποιο "παράπονο" για τον "απόλυτο" αριθμό boss fights o reviewer. Από άποψη κλίμακας ανέφερε ότι εφόσον έχουμε ένα παιχνίδι 30 ωρών και όχι 10 όπως τα προηγούμενα της σειράς, μερικά ακόμα boss fights θα "γέμιζαν" ακόμα περισσότερο τον τίτλο.

    • Alias
    • Επος! Και το παιχνιδι και το review! Κυριοτερα και πανω απο ολα μια αποκλειστικα single player εμπειρια χωρις loot crates ,αταιριαστα τεχνητα multiplayer τμηματα και λοιπες 'τασεις' της εποχης. Και τετοιες προσπαθειες πρεπει να ανταμειβονται (σε πωλησεις) σημερα που οι εταιριες ψαχνουν αφορμες να μην αναπτυσσουν single player campaigns (για το κοστος και μονο) και να μας σερβιρουν σκετες πιστες για multiplayer.
      Για τις αλλαγες στο παιχνιδι πολλοι θα βγουν να γκρινιαξουν οπως εκαναν και για τις αντιστοιχες στα Resident Evil και Zelda αλλα η αληθεια ειναι οτι ολες αυτες οι σειρες ειχαν τελματωσει και οχι ενα, αλλα πολλα βηματα προς τα μπροστα ηταν πλεον απαραιτητα.
      ΥΓ. Εκεινο το φωνητικο μουσικο θεμα που παιζει στο παιχνιδι καθε φορα που υποννοειται ή συζητιεται το παρελθον του Κρατος δεν αποτυγχανει καμια φορα να προκαλεσει ανατριχιλες!

      • yaponvezos
      • Καλά, ο πουριτανισμός που πηγαίνει πακέτο με τέτοια εξελικτικά βήματα είναι σταθερά κωμικός. Διότι μερικά μυαλά ταυτίζουν την ταυτότητα ενός παιχνιδιού με συγκεκριμένους μηχανισμούς, αντί για συγκεκριμένες ιδέες και στο μυαλό τους έχουν check boxes και bullets ως αποδείξεις ότι κάτι «είναι» ή «δεν είναι». Στην ουσία εύχονται να έμεναν όλα τα αγαπημένα τους παιχνίδια στη χώρα του Ποτέ, για να μη μεγαλώσουν ποτέ.

      • mysterious
      • Καταρχάς μου πήρε 5 χρόνια να διαβάσω το review ;) πραγματικά συμφωνώ σε όλα.Τρομερή ανάλυση εις βάθος του παιχνιδιού και ναι,όσο καλά και να ήταν τα τελευταία God of War το gameplay τους είχε τελματώσει και προσωπικά είχα απορίες κατά πόσο θα συνεχιστεί αυτό χωρίς να αλλάξει τίποτα.Δε θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη απάντηση.Νέος,σαρωτικός αέρας αλλαγής και το μέλλον του franchise πιο λαμπρό από ποτέ.

        Όσον αφορά τον πλήρη εξελληνισμό του παιχνιδιού ότι και να πεις είναι λίγο αν σκεφτείς το μέγεθος της αγοράς μας.Κι ας είμαστε playstation land.Περιττό να πω πόσο πολύ βοηθά η μετάφραση ειδικά.Θα μπορούσαν να μείνουν σε αυτή αλλά να προχωρήσουν και σε μεταγλώττιση είναι τρομερό.Κι ας είναι(αναπόφευκτα)αμφίβολα τα αποτελέσματα.Κι ας ανήκω κι εγώ σε αυτούς που τους είναι από εντελώς αδιάφορη έως ψιλοκωμική αφού σαν τις αυθεντικές φωνές δεν έχει.Δε μπορείς όμως να μην επαινέσεις μια τόσο μεγάλη προσπάθεια.

        • Sephiroth
        • Πάντως σε αυτό το θέμα, οφείλω να ομολογήσω ότι έχει αρκετά "θεματάκια". Για την πιο σημαντική κυκλοφορία στην Ελλάδα (για πολλούς λόγους), έχουν περάσει λάθη που δεν το περίμενα. Στην αρχή ίσως και να μην ενοχλούν, αλλά μετά από λίγο -κι εμένα που δεν με διαολίζουν εύκολα τέτοια θέματα- με ενόχλησαν.

          Δεν είναι κακή, και σαφώς ευπρόσδεκτη. Απλά δεν γίνεται να μην αναφέρουμε και τα προβλήματα.

    • mysterious
    • Ναι δεν αμφιβάλλω.Και το The Last of Us όταν είχε βγει είχε θέματα,απλά εγώ δεν τα αντιμετώπισα επειδή το έπαιξα μετά από καιρό.Σαφώς και πρέπει να αναφερθούν και μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν εν έτει 2018.Απλά όταν έλεγα ότι δε γίνεται να μην επαινέσουμε μια τέτοια προσπάθεια(κι ας μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα)εννοούσα τον μέσο Έλληνα gamer γιατί ακόμα και τώρα μου φαίνεται απίστευτο πως μια τόσο μικρή αγορά μπορεί να έχει τόσο ιδιαίτερη μεταχείρηση σε αρκετούς τίτλους. Γιατί έτσι αναλογίζεσαι πόσο χρήματα μπορεί να ξοδεύτηκαν για το ανάλογο έργο στις υπόλοιπες χώρες!

      • Sephiroth
      • Κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Απλά -καταλαβαίνεις- πως πρέπει να το σημειώσουμε και αυτό. Προφανώς και δεν παίζει κανένα ρόλο στην τελική βαθμολογία του review, απλά για να προλάβω και κανέναν "ύποπτο" :P

    • stefoukos
    • θα ηθελα να τονισω και κατι ακομα ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΉΘΕΙΑ.Ναι ωραίο παιχνιδι δυνατο τα εχει ολα αλλατο παιχνιδι λεγεται god of war θυμαμαι στο ps2 ηταν και ενα αλλο που το ελεγαν god of war θελω να πω οι ανθρωποι πισω απο ολα αυτα τα παιχνιδια καινουριες ιδεες δεν εχουν????Μεγαλη απορια το εχω αναβαθμισεις βλεπουμε αλλα απο ιδεες καινουριες που θα κανουν την διαφορα δεν βλεπουμε δυστηχως αυτο πρεπει να το σκεφτουμε περισσοτερο και όχι μονο να λεμε παιχνιδαρα ωραιο αυτοι οι ανθρωποι πισω απο τις εταιρειες που βγαζουν εκατομμυρια ιδεες καινουριες δεν εχουν εχουμε μεινει πισω στο 2004 φιλοι μου ενω ειμαστε στο 2018

    • OSjohnFP7
    • To παιχνίδι είναι έπος παιδιά τι να λέμε τώρα!Έχω περίπου 12 ώρες και θέλω να πάιζω συνέχεια!Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί τίποτα,ούτε τα σχετικά λίγα αφεντικά,ούτε τίποτα!Η αλλαγή που κάνανε στα gow χρειαζότανε και είναι τέλεια.Και έχει να κάνεις άπειρα πράγματα στο παιχνίδι..αφού μετά από πολύ καιρό (αφού δεν πολυτρελένομαι με το άθλημα :) ) θα το πάω για πλατίνα 100%!!!Κάποια στιγμή όσοι έχετε ps4 μην το αφήσετε,πάρτε με κλειστά μάτια!!

    • evergrey
    • Αντε τωρα να βρεις το 60ευρω για να παιξεις αυτο το επος!Υπεροχο review @yaponvezos!

    • master
    • Και εγώ ότι έχω δει από το ιντερνέτ ωραίο σύμφωνο με το ριβιου , μοιάζει και με άλλα games το στορυ καλό εντυπωσιακα boss fights και τεράστια αλλαγή από τα προηγούμενα

    • paulgouv
    • Πλήρες review και αναλυτικό!!Ωστόσο(θα εστιάσω στα αρνητικά μόνο), δεν με ενδιέφερε προσωπικά να διαβάσω για παραλληλισμό με το αντίστοιχο mini-reboot του Resident Evil 4 (και προφανώς ΟΧΙ σαν πρώτη λέξη για review του God Of War) , αναφορά στους Souls μηχανισμούς μάχης (που τελικά δεν υπάρχουν επειδή λείπει το stamina) , υποτιμητική αναφορά στις φιλοδοξίες του Kojima για το MGSV , εκ νέου παραλληλισμός με Darksiders και φυσικά Legend Of Zelda ώς ''πατέρα'' όλων των games...Επίσης η φράση ''χωρούσαν περίσσοτερα boss fights'' μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε review (πχ. εύκολα στο Shadow Of The Colosus,που είναι έπος για άλλους λόγους βέβαια) οπότε δεν το αντιλαμβάνομαι σαν αρνητικό...Αν έγραφες οτι οι boss μάχες που είχε δεν σου άφησαν κάτι το αξιομνημόνευτο και ήθελες και άλλες , τότε μαζί σου...Πάντοτε ισχύει ποιότητα > ποσότητα :p Αυτά με ''χάλασαν'' αλλά η γενική αισθητική της γραφής σου με κάλυψε σε ότι ήθελα να μάθω για το game!!

      Υ.Γ. Στις πρώτες ώρες μου με τον τίτλο , έχω μαγευτεί με την οπτικοακαουστική πανδαισία , το ε-θι-στι-κό-τα-το σύστημα μάχης , την όμορφη αντίθεση του κυνικού Κράτος με τον ευφάνταστο Ατρέα , και κυρίως την μοναδική αίσθηση ότι ταξιδεύω και εγώ μαζί τους και ανακαλύπτω συνεχώς!!!Ελπίζω και εύχομαι το God Of War να αλλάξει όλη την gaming βιομηχανία , που απαιτεί microtransactions , games as a service και online-only παιχνίδια της πλάκας...

      • yaponvezos
      • Fair enough. Έχω βέβαια όρεξη να εξηγήσω το σκεπτικό μου μιας και είμαι σίγουρος ότι κάποια από αυτά που αναφέρεις είναι εντυπώσεις που προκύπτουν από παρερμηνεία. Απλά, επειδή με ξέρω και θα καταλήξω σε κατεβατό, πες αν δεν σε νοιάζει, να μην κάνω κόπο χωρίς να έχει νόημα ή να υπάρχει ενδιαφέρον.

        • paulgouv
        • μπορώ να καταλάβω ότι υπάρχει σκεπτικό σε όσα έγραψες και αντιλαμβάνομαι ότι βοηθάνε στην άμεση κατανόηση οι παραλληλισμοί με οικεία σε όλους games..προφανώς θα συμφωνήσω στην λογική που θα μου αναλύσεις ,οπότε δεν θέλω να σε προτρέψω σε κατεβατό :p απλά ήθελα να τα αναφέρω καλοπροαίρετα ,σαν μικρά σημεία που δεν θα ήθελα προσωπικά να βλέπω σε review...

        • yaponvezos
        • Alright. Τουλάχιστον ας ξεκαθαρίσω κάποιες παρανοήσεις.

          Δεν υποτιμώ τη φιλοδοξία του Kojima, κριτικάρω την ικανότητά του στο μονοπλάνο. Και είναι τόσο καλύτερο ο Barlog και ο όποιος συνεργάτης του που η διαφορά δεν κρύβεται. Μπορούμε να πούμε για ποιο λόγο ο Kojima δεν κυνήγησε κάτι ανάλογο, αλλά ας το αφήσουμε για άλλες κουβέντες. Για να υποτιμήσω όμως κάτι πρέπει να το παρουσιάζω ως κάτι χειρότερο από αυτό που είναι. Και η σκηνοθεσία του MGSV είναι όντως χειρότερη από εκείνη στο GOW και μάλιστα με διαφορά.

          Όσο για το θέμα των boss fights, το θέμα δεν είναι οι αριθμοί ή η ποιότητά τους (μια χαρά είναι τα boss fights), αλλά το flow, η ισορροπία τους με τα υπόλοιπα loops. Δεν θέλω περισσότερα boss fights επειδή γουστάρω κι άλλα boss fights. Τα θέλω για να πιάνει το σύνολο καλύτερο flow. Έχεις πολλές ώρες μπροστά σου στο παιχνίδι και σίγουρα θα καταλάβεις καλύτερα τι εννοώ. Θα συμφωνήσεις; Δεν ξέρω. Σίγουρα όμως θα καταλάβεις ότι δεν εννοώ αυτό που νομίζεις so far.

          Τα λοιπά τα αφήνω λοιπόν, κατά την προτίμησή σου, γιατί έχουν να κάνουν με άλλα θέματα έτσι κι αλλιώς, που δεν εξαρτώνται από το ίδιο το God Of War.

    • john-data
    • Για μένα το God of War δεν είναι το τέλειο game, αλλά βάζει τις καλύτερες βάσεις για αυτά που θα ακολουθήσουν.

    • Altair
    • Καλά ρε Μάνο σοβαρολογείς,τι γράφεις να πούμε;Το παιχνίδι είναι για 11 καθαρό,και βάζεις 9;Ουστ πουλημένε.
      Έλα αστειεύομαι.Παίζει να είναι το καλύτερο ρηβιού για τον τίτλο σε ελληνικό και ξένο τύπο.Αναλυτικό σε όλους τους τομείς και αντικειμενικότατο.ΕΥΓΕ!!!

    • iankysyrath
    • εχω παιξει μεχρι τωρα περιπου 15 ωρες.. πρώτα ήμουν επιφυλακτικός και εκνευρισμένος με τις αλλαγες..αλλά σε ένα 2ωρο περιπου συνειδητοποιησα οτι όλα τα στοιχεία των GOW δηλώνουν βροντερό παρών.. Δεν είναι βαθύ r.p.g, αλλά ό,τι αναβαθμίζεις έχει σαφές αντίκτυπο στη μάχη. Δεν είναι Breath of the Wild αλλά έχει αξιομνημόνευτες τοποθεσίες, κάποιους έξυπνους γρίφους και side quests με πολύ ενδιαφέρον- μη επαναλαμβανόμενα και βοηθάν απίστευτα στην ενδυνάμωση των χαρακτήρων. Δεν είναι ο ορισμός του arcade hack n slash, αλλά θα μπορούσες να το χαρακτηρίσεις ένα "arcade witcher" με στόρυ, γραφικά, σκηνοθεσία, αλλά και προοικονομία που θα ζήλευε και το witcher3 και το MGS! (το οποίο παρεπιπτόντως είχε ένα καταιγιστικό δίωρο στην αρχή και μετά ο ορισμός της κοιλιάς).. Δε ξέρω πως κατάφεραν να έχουν λίγο από όλα και ταυτόχρονα πολυ GOW..προς το παρόν του βάζω 8, αλλά όπως είπε κι ο Κράτος "έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας μικρέ"

God of War Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity