Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hearthstone: Saviours Of Uldum Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η κριτική μας για το Saviours Of Uldum expansion του Hearthstone. Αξίζει να ασχοληθείτε;

Μούμιες και το περιβάλλον της Uldum βρίσκονται αυτήν την περίοδο στο επίκεντρο του Hearthstone. Το Saviors of Uldum αποτελεί το νέο expansion του αγαπημένου card game της Blizzard και οι developers ήθελαν να δώσουν δυνατή συνέχεια στο προηγούμενο (και πολύ καλό) expansion με τίτλο «Rise of the Shadows». To «Reborn» αποτελεί έναν εύκολο και εύχρηστο μηχανισμό για κάποιες καινούριες κάρτες, ο οποίος ουσιαστικά τις ανασταίνει (όπως συμβάινει με κάθε μούμια που σέβεται τον εαυτό της). Με το που φτάσει στα 0 HP η κάρτα, επαναφέρεται στην αρένα με 1 HP και με όλα τα υπόλοιπα abilities που είχε ως κάρτα (taunt, passive effects, deathrattle κ.ά.). Ο μηχανισμός μοιάζει και είναι αρκετά απλός ως προς τη λειτουργία του, αλλά έχει δώσει ήδη τη δυνατότητα στους παίκτες να βασίζονται σε κάρτες όπως η Restless Mummy ή Micro Mummy. Κάποιες απ’ αυτές έχουν και αρκετά χαμηλό κόστος ως προς τη δημιουργία τους, κάτι που τις κάνει ακόμα πιο προσιτές για νέους και παλιούς παίκτες.




Έκει που μας τα χάλασε με αυτό το expansion η Blizzard είναι με το συνολικό κόστος των νέων καρτών ή, για να το θέσουμε πιο σωστά, με το πόσο απαραίτητη είναι πλέον η προσθήκη πολλών εκ των καινούριων καρτών στα decks μας. Κάτι που ξεκινάει και τελειώνει με την προσθήκη των νέων legendary quest cards, που γυρνάνε ακαριαία «τούμπα» όλο το ματς. Οι developers ήθελαν με τα καινούρια quest cards να αποφύγουν φαινόμενα τύπου The Cavern Below επί εποχής «Journey to Un'Goro». Το quest της εν λόγω κάρτας Rogue μπορούσε να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα και άμεσα, με αποτέλεσμα η επιρροή του συγκεκριμένου effect να διαλύει ουσιαστικά  τον αντίπαλο και το όποιο πλάνο μπορεί να είχε στο μυαλό του. Κάτι που ουσιαστικά συμβαίνει με κάποιες από τα καινούρια quest cards, όπως π.χ. με το Druid Quest Card “Untapped Potential”. O παίκτης πρέπει ουσιαστικά να ολοκληρώσει πέντε γύρους χωρίς να εξαντλήσει όλο του το mana, για να έχει ένα μόνιμο passive effect που του επιτρέπει να παίζει όλες τις κάρτες «Choose One» και με τα δύο effects τους. Κάτι που σημαίνει ότι στον πέμπτο-έκτο γύρο το ματς έχει γίνει ήδη ροντέο για τον αντίπαλο, εκτός και αν έχει ο παίκτης τα κατάλληλα όπλα για να απαντήσει στο Quest του αντιπάλου.



Τα κατάλληλα όπλα, όμως, βρίσκονται στις νέες κάρτες και συγκεκριμένα σε decks που στηρίζονται στα νέα quest cards. Άρα όχι μόνο δεν αποφεύχθηκε το φαινόμενο The Cavern Below και Crystal Core, αλλά τώρα έχουμε στα χέρια μας expansion που μας σπρώχνει ακόμη περισσότερο προς την αγορά μεγάλων πακέτων νέων καρτών. Αν συνυπολογίσουμε και το nerf της κάρτας Dr Boom: Mad Genius, οι πρόσφατες κάρτες έχουν το πάνω χέρι και πρέπει να λογίζονται ως υπεραπαραίτητες. Από τη μία αυτό είναι καλό για όσους επένδυσαν με προπαραγγελίες στο Saviors of Uldum, αλλά παράλληλα υποβαθμίζει κάπως τα προηγούμενα expansions, ανεβάζοντας ουσιαστικά το ετήσιο συνολικό κόστος για όσους θέλουν να μείνουν ανταγωνιστικοί. Γενικότερα τα νέα Quest Cards μάς άφησαν γλυκόπικρη γεύση ως προς την επιρροή τους στο παιχνίδι. Από τη μία έχουμε τα εντυπωσιακά abilities που απελευθερωνονται μέσω αυτών των καρτών, ισχυροποιώντας σε μεγάλο βαθμό τον παίκτη. Από την άλλη, όμως, δημιουργείται ένας μονόδρομος, μια μονόπλευρη μάχη για εκείνον που έχει τέτοιες κάρτες στη κατοχή του, αλλά ακόμη περισσότερο για εκείνους που δεν τις έχουν. Από τη στιγμή που θα συμπληρωθούν οι προαπαιτήσεις των Quest Cards, δεν υπάρχουν ουσιαστικά τρόποι να ακυρωθούν, να αντιμετωπιστούν από τον αντίπαλο, εκτός και αν παίξει με άκρως επιθετικά deck ή αν προσπαθήσει να προλάβει τον αντίπαλο με το να συμπληρώσει το δικό του Quest Card πιο γρήγορα. Ουσιαστικά, πρόκειται για έναν αγώνα δρόμου, μιας και εναλλακτική αντιμετώπιση αυτών των quest cards δεν υπάρχει. Δε μπορούν να ακυρωθούν ή να αντιμετωπιστούν με διαφορετικό τρόπο, γι’ αυτό και δημιουργείται αυτή η πίεση στο να αποκτήσει κανείς το εκάστοτε quest-based deck σχετικά γρήγορα.



Ως προς το single player, δεν υπάρχει κάτι το διαφορετικό απ’ αυτό που μας παρουσιάζει η Blizzard τις τελευταίες σεζόν. Ουσιαστικά πρόκειται για ενός είδους dungeon run, με έξυπνες προσθήκες ως προς τα hero abilities, κάτι που μας άρεσε αρκετά και στο προηγούμενο expansion. To Tombs of Terror είναι solo adventure που εισάγει Dual Class Heroes. O Reno, παραδείγματος χάριν, είναι Mage που έχει ως hero power κάτι παραπλήσιο του Fireball, με τη διαφορά ότι αν το ενεργοποιήσει ο παίκτης ως combo, αντί για 1 damage κάνει 2. Παράλληλα στο deck υπάρχουν και κάρτες Priest και Mage, ενώ μέσα στα decks των dual class heroes υπάρχουν και κάρτες passive, τα λεγόμενα Twists. Σε κάθε κεφάλαιο, οι κάρτες Twist είναι διαφορετικές. Στο πρώτο κεφάλαιο, το οποίο προσφέται δωρεάν στους παίκτες, υπάρχει το Plague Lord of Murlocs. Κάθε φορά που τραβάει τέτοια κάρτα ο παίκτης (αλλά και το AI) εμφανίζεται ένας τυχαίος αριθμός καρτών από Murlocs, ο οποίος αριθμός ανεβαίνει όσο προχωράνε οι γύροι. Το συγκεκριμένο Twist υπάρχει σε όλα τα boss fights του πρώτου κεφαλαίου μέσα στα decks του παίκτη αλλά και του εκάστοτε boss.



Ο γενικότερος μηχανισμός επιβράβευσης και χρέωσης είναι ο ίδιος. Μετά από κάθε boss που έχει νικηθεί, ο χρήστης καλείται να επιλέξει από τους «θησαυρούς» που του προσφέρονται ώστε να εμπλουτίσει το ιδιαίτερο αυτό deck με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. To κάθε κεφάλαιο του Tombs of Terror αποτελείται από 8 boss fights και με την ολοκλήρωσή του ο παίκτης επιβραβεύεται με 3 πακέτα Saviors of Uldum. Συνολικά, λοιπόν, μπορούν μέσω του solo adventure να κερδηθούν 15 πακετάκια και ένα ειδικό πακέτο golden classic σε περίπτωση που ολοκληρώσει κανείς όλα τα κεφάλαια. Κάτι που βέβαια κοστίζει χρήματα, μιας και τα κεφάλαια 2, 3 και 4 κοστίζουν 7 ευρώ (ή 700 gold) έκαστο. Όποιος θέλει να επενδύσει από την αρχή σε ολόκληρο το adventure θα μπορέσει να τα πάρει πιο φθηνά, αφού η συγκεκριμένη χρέωση φτάνει τα €14,99 και για τα τρία κεφάλαια μαζί.



Αν συνυπολογίσουμε και τα heroic modes, το solo adventure θα κρατήσει τους παίκτες αρκετές ώρες, αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχουν κάρτες που μπορούν να κερδηθούν μόνο μέσω του adventure, όπως στις παλιές εποχές του Hearthstone, το Tombs of Terror υπάρχει απλά ως καθαρά solo υπόθεση. Εμπλουτίζει το Saviors of Uldum με έξυπνο τρόπο, αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι, συνολικά, ως expansion και ως επιρροή στο gameplay αναγκάζει τον παίκτη να βάλει το χέρι στην τσέπη πιο άμεσα από άλλες φορές. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • To Reborn είναι ένας διασκεδαστικός μηχανισμός
  • Nέες κάρτες με εντυπωσιακά battlecry effects
  • Δυνατή πρόκληση και ωραίος ρυθμός στο Tombs of Terror
  • Tα Quest Cards είναι απαραίτητα και αλλάζουν τις ισορροπίες
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τα Quest Cards δεν αποφεύγουν τις παθογένειες του παρελθόντος με αποτέλεσμα το free-to-play να πηγαίνει περίπατο
  • Το κόστος για συνολική αγορά καρτών παραμένει υψηλό
  • Η επαναφορά των καρτών που μπορούν να κερδηθούν μονάχα μέσω των solo adventure φαντάζει σιγά σιγά ως απαραίτητη δόση φρεσκάδας
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*