Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hell Let Loose Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Black Matter

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Team 17

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Hell Let Loose
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.hellletloose.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Το Hell Let Loose είναι ένα παιχνίδι του οποίου απώτερος σκοπός είναι να μας δείξει τι σημαίνει ρεαλισμός σε ένα first person shooter. Ο τίτλος λαμβάνει χώρα σε διάφορες τοποθεσίες του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Αναπτύχθηκε από τη Black Matter και κυκλοφόρησε από την Team 17 στις 5 Οκτωβρίου για PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S και PC. Είναι ένα multiplayer tactical first-person shooter, με τεράστια έμφαση στο ρεαλισμό, ενώ προσφέρει ένα μικρό twist καθώς έχει συλλογή resources, με τα οποία οι παίκτες μπορούν να χτίσουν διάφορα χρήσιμα κτήρια που θα τους βοηθήσουν στον δρόμο για τη νίκη. Το Hell Let Loose κινείται πάνω στην πολύ λεπτή γραμμή που χωρίζει τον απόλυτο ρεαλισμό, από μία εμπειρία όπου συμβαίνουν πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν μόνο σε ένα παιχνίδι. Απευθύνεται σε πάρα πολύ συγκεκριμένο κοινό – σε αυτούς που το Battlefield και το Call of Duty δεν τους ικανοποιούν επειδή είναι πολύ γρήγορα, ή όχι και τόσο ρεαλιστικά. Περισσότερο μπορούμε να το κατατάξουμε στην κατηγορία του Squad, ενός πολύ γνωστού first person shooter war simulator. Ας τα δούμε αναλυτικότερα.



Το Hell Let Loose έχει δύο gameplay modes, το Offensive και το Warfare. Και στα δύο, οι παίκτες πολεμούν χωρισμένοι σε δύο ομάδες των – μέχρι – 50 ατόμων για να εκπληρώσουν έναν στόχο. Στο Offensive, η αμυνόμενη ομάδα ελέγχει όλες τις περιοχές και προσπαθεί να αποτρέψει την επιτιθέμενη ομάδα από το να τις κατακτήσει όλες. Το Warfare είναι παρόμοιο, με τη διαφορά ότι και οι δύο ομάδες ξεκινούν από τη βάση τους χωρίς να ελέγχουν καμία περιοχή και προσπαθούν να κατακτήσουν όλες τις περιοχές του χάρτη για να κερδίσουν. Τα παιχνίδια και στα δύο modes έχουν όριο χρόνου 90 λεπτών, κάτι που σημαίνει ότι το Hell Let Loose δεν είναι ένας τίτλος που μπορείτε να παίξετε για λίγο για να χαλαρώσετε. Συγκρίνοντας το με άλλα δημοφιλή first person shooters, το Hell Let Loose είναι μια πάρα πολύ προσγειωμένη εμπειρία. Ο στρατιώτης σας κινείται πολύ πιο αργά και τα όπλα έχουν πάρα πολύ recoil. Επιπλέον, αφού χρονολογικά τοποθετείται στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, τα περισσότερα όπλα που θα χειριστείτε δεν είναι καν full auto, που σημαίνει ότι κάθε σφαίρα μετράει. Άλλωστε, χρειάζεται δύο ή το πολύ τρείς σφαίρες για να σκοτώσετε έναν αντίπαλο στρατιώτη.



Στην έκδοση του PlayStation 5, το χειριστήριο DualSense βοηθάει πολύ τον παίκτη να βυθιστεί περισσότερο στον κόσμο του Hell Let Loose. Κάθε όπλο πυροβολάει διαφορετικά, με τα adaptive triggers να σας κάνουν να αισθάνεστε την κάθε σφαίρα που φεύγει από το όπλο. Το haptic feedback βοηθάει να καταλάβετε τη μεριά από την οποία σας πυροβολούν, καθώς δεν υπάρχει οπτική ένδειξη στην οθόνη. Ο ήχος είναι πολύ καλός και θα σας καθοδηγήσει πολλές φορές μέσα στο σκληρό πεδίο της μάχης του Hell Let Loose, όπου κανένα λάθος δεν συγχωρείται. Οι χάρτες και στα δύο modes είναι τεράστιοι. Το μέγεθός τους μπορεί άνετα να συγκριθεί με χάρτες από γνωστούς τίτλους battle royale. Υπάρχουν οχήματα για τη μετακίνησή σας από το ένα objective στο άλλο, αλλά σίγουρα όχι αρκετά. Αυτό σημαίνει ότι πολλές φορές θα χρειαστεί να διανύσετε μια σχετικά μεγάλη απόσταση με τα πόδια. Το στοιχείο αυτό σπάει τον ρυθμό ενός παιχνιδιού, καθώς μπορεί να περπατάτε για 5 συνεχόμενα λεπτά μέχρι να φτάσετε στο σημείο όπου η ομάδα σας πολεμάει για να αμυνθεί ή να κατακτήσει μια περιοχή, και ξαφνικά να μπείτε στο πεδίο της μάχης. Μια λάθος κίνηση θα σας κοστίσει ακριβά. Η θέση σας και το πόσο κοντά είστε με άλλα μέλη της ομάδας σας παίζει τεράστιο ρόλο. Αν κάνετε λάθος, θα βρεθείτε στο έλεος του εχθρού, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί να ξαναπερπατήσετε την ίδια απόσταση. Τη στιγμή γραφής αυτού του review, υπάρχουν 9 διαφορετικοί χάρτες, ο κάθε ένας σχεδιασμένος με τις δικές του λεπτομέρειες. Τα “hotspots” του χάρτη, τα οποία είναι σημεία που πρέπει να κατακτήσετε ή να αμυνθείτε, είναι πλούσια σε λεπτομέρειες, έχουν πάρα πολλά μέρη για να κρυφτείτε και πάρα πολλούς τρόπους να οργανώσετε επίθεση ή άμυνα. Μεταξύ των objectives παρόλα αυτά, οι περισσότεροι χάρτες είναι πολύ γενικευμένοι. Λόγω του μεγέθους του κάθε χάρτη, υπάρχουν μεγάλες εκτάσεις, τις οποίες όσο πιο πολύ διανύετε θα παρατηρείτε πως δεν έχουν απολύτως καμία λεπτομέρεια, καθώς θα συναντάτε συνεχώς το ίδιο δέντρο, το ίδιο λαγούμι ή τον ίδιο θάμνο.



Η 50μελής ομάδα σας είναι χωρισμένη σε squads που απαρτίζονται από το πολύ 6 άτομα. Η κάθε ομάδα έχει έναν commander, ο οποίος είναι υπεύθυνος να καταστρώσει το σχέδιο του παιχνιδιού και να ενημερώσει τα squads. Ο commander επιπλέον μπορεί να διαλέξει που θα τοποθετηθούν garrisons τα οποία θα λειτουργούν ως spawn points για την ομάδα του, καθώς και να βγάλει οχήματα. Μπορεί επιπλέον να δείξει στην ομάδα του τις θέσεις των αντιπάλων, να τους ανεβάσει το ηθικό το οποίο δίνει buffs, να στέλνει supply drops, recon planes και άλλα πολλά χρήσιμα abilities. Στις υπάρχει από ένας officer. Κάπου εδώ, πρέπει να έχετε καταλάβει και εσείς οτι τα πράγματα αρχίζουν και περιπλέκονται πάρα πολύ. Η επικοινωνία σε ένα παιχνίδι είναι υπερβολικά σύνθετη. Υπάρχουν 3 διαφορετικά voice chats τα οποία μπορείτε να εναλλάσσετε. Το ένα είναι αποκλειστικά για τον commander και τους officers. Σε αυτό, ο commander δίνει οδηγίες, οι officers δηλώνουν την κατάσταση στο πεδίο της μάχης στον commander και του ζητούν τις απαραίτητες εντολές και τα εφόδια που τους χρειάζονται. Το δεύτερο είναι της squad. Σε αυτό συνομιλούν μόνο τα μέλη της 6μελούς ομάδας με τον officer τους. Το τρίτο είναι proximity voice chat. Σε αυτό μπορείτε να συνομιλήσετε με οποιονδήποτε βρίσκεται κοντά σας.



Αν μέχρι αυτό το σημείο τα πράγματα σας φαίνονται ήδη μπερδεμένα, να ξέρετε πως έχετε απόλυτο δίκιο. Ο διαχωρισμός των units με τους ανώτερους αξιωματικούς, σε συνδυασμό με τα τρία voice chat είναι δίκοπο μαχαίρι. Από τη μία, αν έχετε πολλούς φίλους – με το πολλούς να σημαίνει πάνω από 10 – με τους οποίους μπορείτε να μπείτε και να παίξετε μαζί, τότε θα έχετε μια καταπληκτική εμπειρία καθώς η συνεννόησή σας θα είναι άψογη. Αν από την άλλη παίζετε solo, ή έχετε έναν δύο φίλους με τους οποίους θέλετε να μπείτε να απολαύσετε το Hell Let Loose, πρέπει να είστε αρκετά τυχεροί ώστε να βρεθείτε σε παιχνίδι στο οποίο οι υπόλοιποι 40+ παίκτες χρησιμοποιούν οργανωμένα το voice chat. Το Hell Let Loose βασίζεται κατά 80% στην επικοινωνία μεταξύ των squads και των officers με τον commander, και 20% στην ικανότητα του εκάστοτε παίκτη σε first person shooters. Αυτό συνεπάγεται ότι ένας που παίζει solo θα δεινοπαθήσει, καθώς δε θα έχει σωστή επικοινωνία με την υπόλοιπη ομάδα. Κατ' επέκταση, θα βρίσκεται σε ένα πεδίο μάχης, στο οποίο θα πεθαίνει συνέχεια και θα πρέπει απλά να περπατάει συνεχώς μια τεράστια απόσταση για να φτάσει στο σημείο που πρέπει και κατά πάσα πιθανότητα θα ξαναπεθάνει γρήγορα λόγω έλλειψης επικοινωνίας.



Το έντονο στοιχείο simulation δεν κάνει την παραπάνω κατάσταση πιο εύκολη, κάθε άλλο. Όταν σας πυροβολούν δεν έχετε απολύτως καμία ένδειξη από που έρχονται οι σφαίρες. Επιπλέον, χρειάζονται δύο ή τρείς σφαίρες για να πέσει το health σας στο μηδέν. Δεν υπάρχει minimap, πάρα μόνο μια πυξίδα, η οποία δεν σας δίνει καμία πληροφορία αν ο commander δε σας τη δείξει και ο officer του squad δεν σας τη διαβιβάσει. Τα objectives δεν φαίνονται μόνιμα στην οθόνη σας, πάρα μόνο για 10 δευτερόλεπτα αφού κάνετε respawn. Μετά από αυτό, είστε μόνοι σας, με μια πυξίδα και έναν χάρτη για να σας δείχνουν το δρόμο. Τα στοιχεία αυτά είναι ξεκάθαρο ότι έχουν τοποθετηθεί έτσι επίτηδες για να προσθέσουν στον όρο “simulation” που βασίζεται το παιχνίδι. Η αλήθεια είναι πως δουλεύουν εξαιρετικά, και συνεργάζονται για να δώσουν μια πραγματική εμπειρία προσομοίωσης στον hardcore παίκτη που την επιζητά. Ταυτόχρονα, αν ο commander δεν έχει χτίσει garrisons, ή οι officers δεν έχουν ενημερώσει σωστά για την ακριβή τοποθεσία τους, θα χρειαστεί να διανύσετε τεράστιες αποστάσεις για να ξαναβρείτε τους συμπαίκτες σας και να συνεισφέρετε στη νίκη σας. Δεν πρέπει να απομακρυνθείτε σε καμία περίπτωση από το squad σας, καθώς η τεχνική της προσέγγισής σας θα γίνει ακόμη πιο δύσκολη.



Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το γεγονός ότι το παιχνίδι δεν διαθέτει κανένα tutorial για να σας εξηγήσει τι συμβαίνει και πως. Υπάρχει το λεγόμενο “Field Manual” το οποίο αποτελείται από 56 (ναι, 56) σελίδες τις οποίες πρέπει να διαβάσετε αν θέλετε να πάρετε μια αρχική γεύση του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, το Hell Let Loose βάζει τα δυνατά του για να σας δίνει συμβουλές για τα πάντα, αλλά αρχικά οι πληροφορίες είναι πολύ περισσότερες από τον όγκο που μπορεί να διαχειριστεί ένας νέος παίκτης. Κάθε δευτερόλεπτο γίνεται αντιληπτό πόσο σημαντικό είναι το in-game voice chat, και στα παιχνίδια που δεν θα το έχετε, δεν θα απολαύσετε απολύτως τίποτα. Όσον αφορά την απόδοση του παιχνιδιού, οι servers είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Το latency είναι πολύ χαμηλό, υπάρχει αρκετός κόσμος και η απόκριση είναι άψογη. Δεν χρειάζεται πάνω από 15 δευτερόλεπτα για να βρείτε match. Υποστηρίζεται κανονικά το cross-play μεταξύ κονσολών και PC, χωρίς κανένα πρόβλημα στη διασύνδεσή σας με παίκτες από άλλες πλατφόρμες.



Εν κατακλείδι: Στη θεωρία, το Hell Let Loose είναι ένα εξαιρετικό World War 2 simulator. Στην πράξη, αν δεν έχετε μεγάλη οργανωμένη παρέα για να παίζετε όλοι μαζί, το παιχνίδι βάζει τρικλοποδιά στον εαυτό του, καθώς οι παίκτες είναι μονίμως χαμένοι στο χάρτη, μακριά ο ένας από τον άλλο. Σε καμία περίπτωση δεν συστήνεται για καταστάσεις solo. Αν από την άλλη είστε fan των first person shooter simulators και έχετε παρέα ή ομάδα, υπάρχουν λίγα παιχνίδια που κάνουν τόσο καλά αυτό που κάνει το Hell Let Loose. Με σωστή επικοινωνία, το παιχνίδι πραγματικά λάμπει. Ο συνδυασμός των πολλαπλών voice chats, των garrisons, η προώθηση του στρατού προς τη νίκη, ή η ορθή οπισθοχώρηση για μια καλύτερη άμυνα θα σας προκαλέσουν ανατριχίλα και όταν κερδίσετε, το συναίσθημα της νίκης είναι τεράστιο καθώς πρέπει να κάνετε σχεδόν τα πάντα σωστά για να φτάσετε εκεί. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετική παρουσίαση
  • Πραγματικό World War 2 simulator
  • Προσεκτικά σχεδιασμένοι χάρτες
  • Πολύ καλή υλοποίηση των χαρακτηριστικών του DualSense
  • Πληθώρα ρόλων με διαφορετικό gameplay για τον κάθε στρατιώτη
  • Εξαιρετικός σχεδιασμός για την συνεννόηση παικτών με ανώτερους αξιωματικούς αλλά...
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Αδύνατον να δουλέψει χωρίς να έχετε παρέα
  • Δεν υπάρχει tutorial σε ένα αρκετά σύνθετο σύστημα gameplay
  • Αφιλόξενο για παίκτες νέους στο είδος
  • Τεράστια διάρκεια του match
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Nektarioscb
    • Πολύ καλό το review, αλλά, υπάρχουν ένα δύο λαθάκια, crossplay έχει το παιχνίδι μόνο μεταξύ PS5 και XBOX X/S όχι με PC, οι Developers θέλουν να κρατήσουν χωριστά Pc και κονσόλες, και το δεύτερο που θέλω να πω, δεν είναι τόσο λάθος, αλλά δεν είναι και ακριβής διατύπωση θα έλεγα, μπορείς άνετα να παίξεις χωρίς παρέα με randoms το παιχνίδι και με καλό communication, μιας και το παιχνίδι στοχεύει συγκεκριμένο κοινό πιστέψτε με θα είναι λίγες οι φορές που δεν θα βρείτε καλό team,και πάντοτε μπορεί κάποιος να αλλάξει squad, πολύ καλό παιχνίδι πάντως, δοκιμάστε το, και μην αφήσετε την αρχική δυσκολία να σας απομακρύνει από το παιχνίδι.

*