** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Hey! Pikmin Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Arzest

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Hey! Pikmin Review
Το να προσπαθήσεις να αλλάξεις την πορεία ενός γενικά επιτυχημένου franchise, έστω και προσωρινά, είναι αρκετά δύσκολο εγχείρημα. Για τους περισσότερους. Διότι όταν πίσω από αυτό βρίσκεται η Nintendo, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα βρει την άκρη και δεν θα απογοητεύσει τους απανταχού gamers. Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί το Hey! Pikmin που αποτέλεσε ένα από τους δύο τίτλους που συνόδευσαν το λανσάρισμα του New 2DS. Το σενάριο δεν ξεφεύγει από τα γνωστά πλαίσια. Ο captain Olimar, για μια ακόμα φορά, καταφέρνει να βρεθεί εκτός πορείας και το σκάφος του ναυαγεί σε άγνωστο πλανήτη. Τα είχε πιει; Τον πήραν τα χρόνια και δεν βλέπει καλά; Αποκοιμήθηκε στο πηδάλιο; Κανείς και ποτέ δεν θα μάθει λεπτομέρειες μιας και τις κρατάει σαν επτασφράγιστο μυστικό. Το θέμα είναι πότε επιτέλους θα βρεθεί κάποιος να του πάρει το δίπλωμα οδήγησης και ταυτόχρονα να του κρεμάσει την ταμπέλα, "Δημόσιος Κίνδυνος".


To πιλοτήριο του σκάφους.

Για καλή του τύχη, ο πλανήτης στον οποίο ναυάγησε είναι γεμάτος Pikmin που στο άκουσμα της σφυρίχτρας του σπεύδουν για βοήθεια. Προσοχή όμως, δεν έχουν όλα τα Pikmin τις ίδιες ικανότητες. Τα κόκκινα έχουν εμπρηστικές τάσεις και δεν καίγονται ακόμα και αν πέσουν μέσα στη φωτιά, τα κίτρινα μπορούν να εκτοξεύονται πιο ψηλά και δεν τα πειράζει ο ηλεκτρισμός, τα μπλε είναι δεινοί κολυμβητές, τα γκρι, λόγω του βάρους τους, μπορούνε να σπάνε βαριά αντικείμενα όπως μεγάλα κομμάτια πάγου και, τέλος, τα ροζ έχουν τη δυνατότητα να πετάνε, φτάνοντας σε μεγάλα ύψη. Συνδυάζοντας τις παραπάνω δυνατότητες, ο Olimar επιχειρεί να συγκεντρώσει τα 30.000 Sparklium που χρειάζεται για να μπορέσει να φτιάξει το σκάφος του και να επιστρέψει στη μαμά πατρίδα. Το πρώτο μήνυμα που θα λάβουν οι παίκτες, πριν καλά καλά ξεκινήσουν να ασχολούνται με το νέο 2.5D platformer, έχει να κάνει με το χειρισμό.
Το πρώτο μήνυμα που θα λάβουν οι παίκτες, πριν καλά καλά ξεκινήσουν να ασχολούνται με το νέο 2.5D platformer, έχει να κάνει με το χειρισμό. Τα μόνα πράγματα που θα χρειαστούν από την αρχή ως το τέλος είναι το circle pad και το stylus.
Τα μόνα πράγματα που θα χρειαστούν από την αρχή ως το τέλος είναι το circle pad και το stylus. Οτιδήποτε άλλο, πέρα από τις δυο οθόνες, αποτελεί απλά διακόσμηση κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με το Hey! Pikmin. Ουσιαστικά, με το circle pad γίνεται η καθοδήγηση του Olimar και με το stylus γίνεται η επιλογή των Pikmin και η καθοδήγησή τους, απλά πατώντας στο κατάλληλο σημείο της οθόνης αφής. Ο Olimar μπορεί επίσης να αιωρείται, για μικρό χρονικό διάστημα, μιας και διαθέτει jet pack με πολύ περιορισμένα καύσιμα που αναπληρώνονται αυτομάτως. Μη φανταστεί κανείς ότι μπορεί να φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Απλά μπορεί να πηδήξει λίγο ψηλότερα από την αλεπού του Αισώπου.


Όταν δεν δουλεύουν σκληρά τα Pikmin γίνονται μοντέλα.

Ο πλανήτης είναι χωρισμένος σε 8+1 διαφορετικούς τομείς και η ομάδα του Olimar καλείται να τα βάλει όχι μόνο με θεούς και δαίμονες αλλά και με όλα τα στοιχεία της φύσης. Σε κάθε επίπεδο, πέρα από αντικείμενα που προσφέρουν μικρές ποσότητες Sparklium, υπάρχουν κρυμμένα δύο ως τέσσερα μεγαλύτερα, κάποια από τα οποία έχουν άμεση σχέση με το παρελθόν του publisher, που προσφέρουν πολύ μεγαλύτερες ποσότητες από την πολύτιμη ουσία και η συλλογή τους είναι απολύτως απαραίτητη. Διαφορετικά, όποιος πάρει το παιχνίδι από τη λάθος στροφή, θα βρεθεί στο τέλος έχοντας μαζέψει ούτε τα μισά από τα απαραίτητα Sparklium, οπότε θα αναγκαστεί να παίξει από την αρχή ολόκληρα επίπεδα, φλερτάροντας ακόμα και με τα όρια της βαρεμάρας. Είναι κάτι σαν το ψητό κοτόπουλο που, για να το απολαύσουμε, δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Έτσι, η εταιρεία ανάπτυξης αναγκάζει κατά κάποιο τρόπο τους παίκτες, και αυτό είναι καλό για το gameplay, να μπουν στη λογικής της παρατήρησης και της αναζήτησης. Ακόμα, η επιστροφή όλων των Pikmin στη βάση είναι μια επιπλέον κουβέντα αλλά και ένας ακόμη στόχος και σιγά σιγά γίνεται κατανοητό ότι η ολοκλήρωση του παιχνιδιού κατά 100% μόνο «παιχνιδάκι» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
 
Hey! Pikmin Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity