Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Kirby and the Rainbow Paintbrush Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η εισαγωγή, τουλάχιστον, του Kirby and the Rainbow Paintbrush είναι εμπνευσμένη από τα παλιά καλά platform games. Ο γράφων γύρισε πίσω περισσότερες από δύο δεκαετίες, στο όχι και τόσο μακρινό 1993 και θυμήθηκε το Mayhem in Monsterland, ένα από τα τελευταία παιχνίδια που κυκλοφόρησαν για τον Commodore 64, δημιούργημα της Apex Computer Productions των αδερφών Rowlands, δύο προγραμματιστών που κατείχαν, όσο λίγοι την τέχνη αυτή, να αναπτύσσουν πρωτοκλασάτους τίτλους για τον 8-bit οικιακό υπολογιστή, έχοντας προσφέρει στους gamers διαμάντια όπως τα C.R.E.A.T.U.R.E.S. 1 και 2. Στην τότε περιπέτεια του Mayhem, όλα ξεκίνησαν από έναν ειδικευόμενο μάγο, κάτοικο της Monsterland, τον The Saurus και το αποτυχημένο πείραμά του. Η μίξη λάθος υλικών στο δοκιμαστικό σωλήνα, είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί το χρώμα αλλά και η ζωή από τον κόσμο. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει στη νέα περιπέτεια του συμπαθητικού Kirby.


Ακροβατικά πάνω από την καυτή λάβα

Προσπαθώντας ο ήρωάς μας να πιάσει ένα μήλο, αυτό παίρνει τον κατήφορο και αρχίζει να κατρακυλάει προς τη λίμνη όπου είχε στήσει τον καμβά του ο Waddle Dee. Τότε στον, μέχρι τη στιγμή εκείνη, λαμπερό ουρανό ανοίγει μια μαύρη τρύπα. Από αυτή ξεπροβάλει ένα ζευγάρι χέρια, μία, όπως τελικά αποδεικνύεται, σκοτεινή δύναμη. Πριν προλάβει κάποιος να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί, αυτή αφαιρεί τα χρώματα από τον κόσμο και τους κατοίκους του, ακινητοποιώντας τα πάντα σαν να σταμάτησε ξαφνικά να κυλάει ο χρόνος. Όμως η ιστορία δεν είναι δυνατό να σταματήσει εδώ και ως από μηχανής Θεά, μέσα από την τρύπα, πέφτει η Elline, μια νεράιδα με μορφή πινέλου ζωγραφικής, καταγόμενη από την μακρινή Seventopia. Δίχως να χάσει χρόνο και με τα λιγοστά χρώματα που έχουν απομείνει πάνω της, απαλλάσσει τον Kirby και τον Waddle Dee από τη μονότονη γκρι εμφάνισή τους, επαναφέροντάς τους στην κανονική τους κατάσταση και τους εξηγεί τα γεγονότα. Πλέον οι ήρωες καταλαβαίνουν ότι η λύση είναι μόνο μία και με τη βοήθεια της καλής νεράιδας αποφασίζουν να ξεκινήσουν το μακρινό ταξίδι για τη Seventopia, με σκοπό να νικήσουν τη δόλια Claycia και να επαναφέρουν τα χρώματα και τη ζωή στον κόσμο τους.



Οι παίκτες δεν χειρίζονται απευθείας τον Kirby, με την έννοια ότι για τις κινήσεις του δεν χρησιμοποιούνται οι μοχλοί του χειριστηρίου και τα πλήκτρα. Αντιθέτως, τα πάντα «σχεδιάζονται» στην οθόνη του Wii U GamePad. Για να βοηθήσει τον πρωταγωνιστή στο ταξίδι του, η Elline του χαρίζει την ικανότητα να ζωγραφίζει πολύχρωμα μονοπάτια. Αυτά δημιουργούνται χρησιμοποιώντας το stylus και μπορεί να είναι οποιουδήποτε σχήματος, από ευθύγραμμα, έως τεθλασμένες γραμμές ή «ανοιχτές» καμπύλες. Το μελάνι δεν είναι άπειρο και αυτό αναπληρώνεται όταν ο ροζ πρωταγωνιστής βρίσκεται σε στέρεο έδαφος.
Πριν προλάβει κάποιος να συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί, η σκοτεινή δύναμη αφαιρεί τα χρώματα από τον κόσμο και τους κατοίκους του, ακινητοποιώντας τα πάντα σαν σταμάτησε ξαφνικά να κυλάει ο χρόνος
Εννοείται ότι χρειάζεται η απαραίτητη εξοικείωση μέχρι οι παίκτες να μάθουν να καθοδηγούν τον Kirby με ασφάλεια και ταχύτητα στον προορισμό του, ενώ όσοι είχαν στο παρελθόν ασχοληθεί με το Power Paintbrush στο DS θα επιστρέψουν μια δεκαετία πίσω για να θυμηθούν όχι μόνο τα νιάτα τους, αλλά και όλα εκείνα τα κόλπα που τους είχαν χρησιμεύσει για να ολοκληρώσουν τον τίτλο. Το πλεονέκτημα τώρα είναι η μεγαλύτερη οθόνη του GamePad, σε σχέση με αυτήν της φορητής κονσόλας, κάτι που διευκολύνει το gameplay. Επιπλέον, για τους αρχάριους, υπάρχουν οπτικά βοηθήματα, υπό μορφή διακεκομμένων γραμμών, για να τους καθοδηγήσουν στα πρώτα βήματά τους προς την Seventopia.


Η επιστροφή των ροζ panzers φέρνει την καταστροφή

Πρακτικά ο χειρισμός είναι τέτοιος που επιβάλλει στους παίκτες να μη σηκώνουν τα μάτια τους από το GamePad σε καμία περίπτωση, ακυρώνοντας την ύπαρξη ανοικτής τηλεόρασης, εκτός και αν υπάρχουν θεατές που απολαμβάνουν την εξέλιξη του παιχνιδιού. Δεν είναι λοιπόν παράξενο να αναρωτηθεί κάποιος γιατί ο τίτλος δεν κυκλοφόρησε στο 3DS, όπου θα ταίριαζε γάντι, και προτιμήθηκε η κυκλοφορία του στο Wii U. Από τη μία ναι μεν χρησιμοποιούνται οι δυνατότητες του GamePad, από την άλλη όμως, η φύση και ο χαρακτήρας της οικιακής κονσόλας της Nintendo, ξεπερνούν τα στενά όρια που θέτει το control scheme του Kirby and the Rainbow Paintbrush. Η βασική κίνηση του ήρωα για την εξολόθρευση των εχθρών είναι η ταχεία περιστροφή γύρω από τον εαυτό του. Πατώντας πάνω του με το stylus, αυτός αρχίζει να συμπεριφέρεται σαν τον Δαίμονα της Τασμανίας, παρασύροντας οτιδήποτε και οποιονδήποτε βρεθεί στο διάβα του.
Πρακτικά ο χειρισμός είναι τέτοιος, που επιβάλλει στους παίκτες να μη σηκώνουν τα μάτια τους από το GamePad σε καμία περίπτωση
Με τον ίδιο τρόπο μπορεί να σπάει τοίχους, αγγεία και παράλληλα να ελίσσεται με γρηγοράδα όταν τα χρονικά όρια αποφυγής ενός εμποδίου είναι εξαιρετικά περιορισμένα. Η ταχύτητα του πρωταγωνιστή χρησιμεύει ιδιαίτερα και στα time trials που υπάρχουν στο παιχνίδι και ενεργοποιούνται μέσω μυστικών θυρών. Εκεί τα πάντα πρέπει να γίνουν εντός των δεκαπέντε διαθέσιμων δευτερολέπτων. Αν η μίνι αποστολή δεν ολοκληρωθεί σε αυτό το χρονικό διάστημα τότε χάνεται η ευκαιρία εξασφάλισης ενός πολύτιμου αντικειμένου και οι παίκτες θα πρέπει να ξεκινήσουν το αντίστοιχο επίπεδο από την αρχή, εάν και εφόσον θέλουν να έχουν μια επιπλέον ευκαιρία.



Το ταξίδι του Kirby περνάει μέσα από εφτά διαφορετικούς θεματικούς κόσμους. Ο καθένας χωρίζεται σε τέσσερα επίπεδα, με το τελευταίο από αυτά να αποτελεί την κατοικία του αντίστοιχου boss. Καταπράσινα λιβάδια και δάση, σπηλιές, δύσβατα και σκοτεινά τοπία γεμάτα λάβα και φωτιά, έτοιμα να καταβροχθίσουν οτιδήποτε ζει και κινείται, δωμάτια βγαλμένα μέσα από την επιστημονική φαντασία, ωκεανοί με θαλάσσια ρεύματα που στέλνουν τον πρωταγωνιστή απευθείας σε θανατηφόρες παγίδες, συννεφιασμένοι ουρανοί που κρύβουν διάφορα μυστικά και πολλά άλλα παρόμοια, συνθέτουν ένα σύνολο, βγαλμένο από τα παιδικά παραμύθια. Tα σχετικά μεγάλα σε μέγεθος επίπεδα κάνουν το gameplay να είναι «χορταστικό» και ευτυχώς, είναι χωρισμένα σε μικρότερα τμήματα. Αυτά με τη σειρά τους, λειτουργούν και ως checkpoints, οπότε αν κάποιος χάσει, δεν είναι απαραίτητο να ξεκινήσει την προσπάθειά του από την αρχή. Μία από τις δυνατότητες που έχει ο Kirby είναι ότι μπορεί να αλλάζει εύκολα μορφές. Φτιαγμένος από πηλό, δηλαδή από εύπλαστο υλικό, ναι μεν δεν μπορεί όπως σε άλλα παιχνίδια της σειράς να αντιγράφει τις φυσιογνωμίες και να «δανείζεται» τις δυνάμεις των αντιπάλων του, όμως με τη βοήθεια της Elline και του καμβά του Waddle Dee μεταμορφώνεται όποτε αυτό είναι απαραίτητο σε τανκ, πύραυλο και υποβρύχιο. Επιπρόσθετα υπάρχει και η γόνδολα, ένα μεταφορικό μέσο που δεν απαιτεί τη μεταμόρφωση του χαρακτήρα και χρησιμεύει για τις μετακινήσεις σε περιοχές που καλύπτονται από νερό, με το οποίο ο Kirby δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις. Κάθε ένα από αυτά τα οχήματα έχει διαφορετικό τρόπο κίνησης και δυνατότητες, αλλά και αδυναμίες. Για παράδειγμα το τανκ δεν μπορεί να ανεβαίνει απότομες ανηφόρες μιας και λόγω του βάρους του ανατρέπεται εύκολα, οπότε εκεί απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή εκ μέρους των παικτών στη δημιουργία των πολύχρωμων μονοπατιών.


Oπτικά βοηθήματα καθοδηγούν τους παίκτες στη χάραξη των βέλτιστων διαδρομών

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους οι gamers δεν θα βρεθούν αντιμέτωποι με ιδιαίτερες προκλήσεις. Τα πιο δύσκολα επίπεδα είναι όσα διαδραματίζονται στα ουράνια, όπου θα πρέπει να γίνεται σωστή διαχείριση του διαθέσιμου χρώματος για τη δημιουργία μονοπατιών, αν και πολλές φορές θα υπάρξουν βοήθειες όπως επιπλέον φιάλες αναπλήρωσης. Τα boss fights είναι όχι μόνο κακοσχεδιασμένα αλλά και επαναλαμβανόμενα. Έτσι, με μικρές διαφοροποιήσεις, το πρώτο boss είναι ίδιο με το τέταρτο, το δεύτερο ίδιο με το πέμπτο και το τρίτο ίδιο με το έκτο. Το έβδομο δεν μοιάζει με κανένα άλλο και πέρα από μια έκπληξη που περιμένει όλους όσους κατορθώσουν να το κερδίσουν, η δυσκολία του έχει να κάνει μόνο με τη διάρκεια που απαιτείται για να νικηθεί, οπότε οι μικρότεροι φίλοι ίσως και να ταλαιπωρηθούν. Η αποστολή του Kirby διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τις ζωές που παρέχονται απλόχερα. Ακόμα και στο τέλος κάθε επιπέδου, μέσω του λεγόμενου τροχού της τύχης, μπορεί κάποιος να κερδίσει χωρίς να κοπιάσει τρεις ζωές και αν αυτές πολλαπλασιαστούν με τον αριθμό των επιπέδων, τότε γίνεται κατανοητό ότι κανείς δεν θα ξεμείνει από «κανονάκια» όπως ονομάζονταν στις χρυσές εποχές των arcades. Όμως οι παροχές βοήθειας του παιχνιδιού δεν σταματάνε εδώ. Χάνοντας κάποιος τρεις ή τέσσερις ζωές συνεχόμενα (ανάλογα το επίπεδο), εμφανίζεται η προτροπή να παρακάμψει, εάν θέλει, το παρόν επίπεδο, προχωρώντας στο αμέσως επόμενο. Κάτι παρόμοιο με το Donkey Kong Country, μόνο που εκεί δεν υπήρχε απλό bypass των επιπέδων αλλά όλην τη δουλειά την έκανε η CPU σαν σε άλλο tutorial.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • vegeta13
    • Αλλο ενα εξαιρετικο review wii u παιχνιδιου, ας ελπισουμε στην E3 να ανακοινωθει καμια μειωση τιμης της κονσολας για να την χτυπήσω.

    • Viper71
    • Ακομα ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και πλήρως ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ Review παιχνιδιού, Νικητα ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, μετα από οσα διαβασα θα συμφωνησω ότι το συγκεκριμενο επρεπε να βγει (και -θα γραψω εγω-) στο 3DS ενω το ότι είναι "χαμηλης δυσκολιας" είναι ακομα ενας λογος αγορας από εμενα οποτε με βλεπω στις 8 Μαιου με ένα αντιτυπο στο χερι!!

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μπράβο για το review σου Νικήτα και ακόμα ένα πανέμορφο παιχνίδι για το wii u,η επιλογή να "φτιάξουν" τον κόσμο του παιχνιδιού από πλαστελίνη του δίνει μια μοναδική αισθητική.Συμφωνώ πάντως ότι θα μπορούσε να κυκλοφορήσει για το 3ds μιας και μένεις συνεχώς καρφωμένος στην οθόνη του tablet.Ίσως στο μέλλον δούμε κάποια έκδοση για το 3ds.

    • nkav64
    • Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια. Ειδικά όσοι έχετε παιδιά, δεν πρέπει να χάσετε τον συγκεκριμένο τίτλο. Καλοκαίρι πλησιάζει κιόλας, θα είναι το ιδανικό δώρο, πιστεύω, για το τελείωμα της σχολικής χρονιάς.

    • 3nws1th5
    • Οχι μονο για παιδια νικητα..και εμεις μεγαλα παιδια ειμαστε. συγχαρητηρια για το ριβιου.

    • zenev
    • @nkav64 Πολύ ωραίο review. Πληροφοριακά, πόσο χρόνο θέλει για να το τελειώσεις;
      @vegeta13 Πόσο πιο κάτω, το basic+smash bros+amiibo είναι στα 239ευρώ, αν βγάλεις τα 60 παίρνεις τη κονσόλα στα 180 που είναι κάτω του κόστους, αφού η κονσόλα κοστίζει 210 ευρώ για να κατασκευαστεί και δεν πουλάει και πόλλα κομμάτια. Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει price drop.

    • nkav64
    • @3nws1th5, Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

      @zenev, θέλεις 8- 10 ώρες για το main story, ανάλογα το πόσο πολύ θα ψάξεις για τα collectibles. Από εκεί και πέρα υπάρχουν έξτρα όπως τα challenges που ανεβάζουν τη συνολική διάρκεια. Επιπλέον το παιχνίδι, λόγω της ομορφιάς του και της διασκέδασης που προσφέρει, έχει υψηλό βαθμό replayability.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!