Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Kirby's Extra Epic Yarn Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Good-Feel

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Kirby's Extra Epic Yarn δεν είναι κάτι νέο. Πρωτοκυκλοφόρησε το 2011 στο Wii, με την ονομασία Kirby's Epic Yarn και η πρωτοτυπία του αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι ο συμπαθητικός ροζ ήρωας δεν μπορεί, ως συνήθως, να καταβροχθίζει οτιδήποτε βρίσκει μπροστά του. Κι αυτό είναι κάτι που έπαθε λόγω της λαιμαργίας του. Περιφερόμενος ανυποψίαστος στην Dream Land, δεν μπόρεσε να αντισταθεί σε μια λαχταριστή κατακόκκινη ντομάτα. Την έφαγε και τον έφαγε [σ.ά.: #diplhs — sorry, not sorry]. Όπως τελικά αποδείχτηκε δεν επρόκειτο για ντομάτα, αλλά για Metamato και πίσω από την όλως τυχαία συνάντηση Kirby και γεύματος βρισκόταν ο μάγος Yin-Yarn. Αυτός μεταφέρει τον πρωταγωνιστή στην Patch Land, όπου τον μετατρέπει σε ένα πλάσμα φτιαγμένο από κλωστή που έχει ως βασικό του όπλο κάτι που μοιάζει με μαστίγιο. Δεν μπορεί πλέον να καταβροχθίζει το παραμικρό, δεν μπορεί να αποκτά τις ικανότητες των αντιπάλων, δεν μπορεί να ανεβαίνει ψηλά με το ιδιαίτερο άλμα του. Μπορεί όμως, πέφτοντας από ψηλά, να μετατρέπεται σε αερόστατο, κάτι που επιβραδύνει σε σημαντικό βαθμό την πτώση, να μεταμορφώνεται σε βαρίδι, να ξετυλίγεται για να χωράει σε πολύ στενούς διαδρόμους, να ξετυλίγει εχθρούς και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί δημιουργώντας μπάλες από μαλλί που στη συνέχεια εκτοξεύει, να παίρνει το σχήμα οποιουδήποτε οχήματος του ζητηθεί για τις ανάγκες του gameplay και τρέχοντας προς τα δεξιά ή αριστερά να παίρνει τη μορφή αυτοκινήτου. Το τελευταίο θα λέγαμε ότι είναι περισσότερο μια ιδιότητα, παρά ικανότητα, μιας και, λόγω της μορφολογίας των επιπέδων, αξιοποιείται ελάχιστα. Όσο για το φερόμενο ως «οπλοστάσιο», υπάρχουν μια σειρά από power-ups που δίνουν στον Kirby τα απαραίτητα επιπλέον εφόδια για να διευκολύνει το μακρύ του ταξίδι.



Η περιπέτεια ξεκινάει όταν ο Kirby ελευθερώσει το νεαρό πρίγκιπα Fluff από τα νύχια του Yin-Yarn. Σε συνεργασία, αλλά δίχως τη δυνατότητα για local co-op που έχει αφαιρεθεί, Kirby και Fluff πρέπει να συγκεντρώσουν τα κομμάτια από πανί που είναι απαραίτητα για να επανέλθει η Patch Land στην αρχική της κατάσταση. Όσο και αν ψάξετε, κάτι που δεν θα βρείτε στο Normal Mode του Kirby's Extra Epic Yarn είναι οθόνες με φράσεις όπως "You Failed", "You Lost" και "Game Over". Το θέμα δεν είναι αν θα κατορθώσει κάποιος να ολοκληρώσει το παιχνίδι περνώντας απλά από επίπεδο σε επίπεδο. Αυτό εύκολα ή δύσκολα θα γίνει. Ουσιαστικά η ομάδα ανάπτυξης επιτρέπει στους παίκτες να καθορίσουν με το στιλ παιχνιδιού τους το πόσο ψηλά θα ανεβάσουν τον πήχη. Η συγκέντρωση όλων των collectibles σε συνδυασμό με το πλήθος των πολύτιμων λίθων που έχει συγκεντρώσει ο Kirby στο τέλος κάθε επιπέδου είναι ουσιαστικά οι παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό επιτυχίας. Είναι βέβαιο πως σε αρκετές περιπτώσεις δεν θα μπορέσετε να συγκεντρώσετε τα πάντα με την πρώτη προσπάθεια, γεγονός που αυξάνει το replayability.



Ο σχεδιασμός των επιπέδων βρίσκεται, ποιοτικά, σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο από την πρώτη έως και την τελευταία στιγμή του παιχνιδιού. Εκεί που προεξοφλεί κανείς ότι έχει δει τα πάντα, σκέφτεται τι άλλο να υπάρχει, όλο και μια ακόμα νέα, έξυπνη ιδέα προστίθεται στο gameplay. Λίγα βήματα παραπέρα, συνήθως παραμονεύουν νέοι εχθροί, νέες παγίδες και εκεί που οι παίκτες περηφανεύονται πως έχουν κατορθώσει να συγκεντρώσουν το μέγιστο αριθμό πολύτιμων λίθων, όλο και κάτι θα βρεθεί για να μειώσει το λογαριασμό τους. Όταν ο Kirby δέχεται κάποιο χτύπημα, όπως περίπου συμβαίνει στα Sonic με τα δαχτυλίδια, ένα μεγάλο μέρος από τα πετράδια που κουβαλάει πέφτουν, στην καλύτερη των περιπτώσεων, στο έδαφος. Έχει παρόλα αυτά την ευκαιρία να επανορθώσει, μαζεύοντας όσα περισσότερα μπορεί. Η αλήθεια είναι πως σε μερικά σημεία δημιουργείται η αίσθηση «τιμωρίας» των καλών παικτών.
Αν υπάρχει ένα σημείο που σίγουρα τοποθετείται στην πλευρά των αρνητικών είναι η καμπύλη στο βαθμό δυσκολίας. Παρατηρείται σε προχωρημένα επίπεδα η απόλυτα επιτυχημένη ολοκλήρωσή τους να είναι πιο εύκολη σε σχέση με επίπεδα σε προηγούμενους κόσμους. Συν την σε ορισμένες περιπτώσεις απότομη αύξηση της δυσκολίας μέσα σε ένα επίπεδο. Βέβαια οποιοδήποτε εμπόδιο φαίνεται όλο και λιγότερο δύσκολο να ξεπεραστεί με κάθε επανάληψη ενός επιπέδου, οπότε με trial and error αργά η γρήγορα θα επιτευχθεί η τέλεια «βόλτα». Τα boss fights παρουσιάζουν μοναδικό ενδιαφέρον. Όχι μόνο γιατί η νίκη ανοίγει την πόρτα προς τον επόμενο κόσμο, αλλά κυρίως για τον επιπλέον λόγο πως αν ο Kirby συγκεντρώσει ένα συγκεκριμένο ποσό από πολύτιμα πετράδια, αποκτά πρόσβαση σε δύο ακόμα επίπεδα κάθε κόσμου. Δεν θα είναι λίγες οι φορές που θα χρειαστεί να καταστρώσετε στρατηγική, όχι μόνο για το πως θα αντιμετωπίσετε το κάθε boss, αλλά και για να μπορέσετε να του αποσπάσετε το μέγιστο των γυαλιστερών λίθων κάθε χρώματος. Γρήγορα γίνεται κατανοητό πως τα χτυπήματα αποκλειστικά στο ψαχνό ναι μεν είναι ο δρόμος προς μια γρήγορη νίκη, δεν αρκούν όμως πάντοτε για την απόλυτη επιτυχία.



Συνολικά σας περιμένουν 49 επίπεδα, χωρισμένα σε επτά θεματικούς κόσμους και για να δείτε τους τίτλους τέλους θα χρειαστείτε το λιγότερο δώδεκα ώρες. Παρόλα αυτά, αν δεν καταφέρετε να χορτάσετε την πείνα σας για παιχνίδι, όσο μεγαλύτερη είναι η επιθυμία σας, τόσο περισσότερα μπορεί να σας προσφέρει ο τίτλος. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να δοκιμάσετε την τύχη σας σε δοκιμασίες όπου ελέγχετε τον King Dedede και τον Meta Knight, ενώ ακόμα και οι κάτοικοι της Patch Land σάς αναθέτουν αποστολές, σε κάθε περίπτωση με το ανάλογο αντίτιμο. Μια ακόμα σημαντική προσθήκη ακούει στο όνομα Devilish mode, όπου ουσιαστικά καλείστε να παίξετε κάθε επίπεδο έχοντας κάθε φορά ένα διαφορετικό διαβολικό δημιούργημα του Yin-Yarn να σας κυνηγάει από την αρχή ως το τέλος. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, πρόκειται για την απάντηση σε όσους θεωρούσαν το παιχνίδι χαμηλής δυσκολίας.
Εκεί που προεξοφλεί κανείς ότι έχει δει τα πάντα, σκέφτεται τι άλλο να υπάρχει, όλο και μια ακόμα νέα, έξυπνη ιδέα προστίθεται στο gameplay.
Ο Kirby διαθέτει περιορισμένο αριθμό ζωών και είναι στα υπέρ του αν καταφέρει να φτάσει ανέπαφος στο τέλος κάθε πίστας. Platform game δίχως προσεγμένη ηχητική επένδυση χάνει ένα μεγάλο μέρος της γοητείας του και ευτυχώς τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει. Αντιθέτως, σε κάθε σταθμό του ταξιδιού οι παίκτες συνοδεύονται από ποιοτικά ακούσματα που προσφέρουν ψυχαγωγία ακόμα και στα πλέον δύσκολα σημεία της περιπέτειας. Στα θετικά, η ύπαρξη ομιλίας όταν υπάρχουν τμήματα αφήγησης. Από εκεί και πέρα, τα γραφικά δίχως να φέρνουν στα όριά της τη φορητή κονσόλα, χωρίς εκπτώσεις σε σχέση με την πρωτότυπη έκδοση, αναπαριστούν με τον καλύτερο τρόπο κάθε διαφορετικό τοπίο. Ούτε τα animations προβληματίζουν, ούτε και ο χειρισμός, αρκεί να υπάρξουν οι απαραίτητοι συμβιβασμοί με την ιδέα ότι οι νόμοι της φυσικής δεν επιτρέπουν στον ήρωα να φρενάρει πάντοτε εκεί που θα θέλατε. Σε σπάνιες περιπτώσεις, όταν η οθόνη κυριολεκτικά γεμίζει, παρατηρούνται frame drops κάτι όμως που λόγω της συχνότητας εμφάνισης, όσο κακή πρόθεση και να επιδειχτεί, δεν είναι φαινόμενο ικανό να αφαιρέσει πόντους από την τελική βαθμολογία.



Σε περίπτωση που δεν έχετε ασχοληθεί με το παιχνίδι στο Wii, το Kirby's Extra Epic Yarn είναι από τους τίτλους που πρέπει πάση θυσία να προσθέσετε στη βιβλιοθήκη σας. Οι παλαιότεροι θα θυμηθούν τι σημαίνει ποιοτικό platform game, οι νεότεροι θα έχουν μια ευκαιρία να βιώσουν τι συμβαίνει όταν η ομάδα ανάπτυξης έχει κέφια και έμπνευση. Το Πάσχα δεν αργεί, όλο και κάποιο δώρο θα κάνετε στον εαυτό σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Χωρίς ιδιαίτερες ενστάσεις, το Kirby's Extra Epic Yarn αξίζει μια θέση στη λίστα σας.

 
EDITOR’S CHOICE

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Υψηλής ποιότητας σχεδιασμός επιπέδων
  • Πήχης δυσκολίας που τίθεται από τους παίκτες
  • Ενδιαφέροντα boss fights
  • Ηχητική επένδυση
  • Πλούσιο περιεχόμενο πέρα από το main campaign
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Καμπύλη δυσκολίας με σκαμπανεβάσματα
  • Δημιουργείται η αίσθηση "τιμωρίας" των παικτών
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!