* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Lost Sphear Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Tokyo RPG Factory

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Lost Sphear Review
Με το I Am Setsuna γεμίσαμε ελπίδες για το Tokyo RPG Factory, το μετρίου αναστήματος studio της Square Enix που έχει βαλθεί να μας θυμίζει την εποχή του Chrono Trigger, χωρίς άγχος για τον τεχνικό τομέα ή για τις φοβερές σκηνές δράσης. Παραπομπές σε μια άλλη εποχή του game design, ιδέες, χαρακτήρες και συναίσθημα, μαζί με σύστημα μάχης της προκοπής είναι η σταθερή υπόσχεση. Με το Lost Sphear βέβαια, τώρα που έχουμε και δεύτερο δείγμα δουλειάς της ομάδας, βρίσκουμε τόσους λόγους να ανησυχούμε όσους και για να ευτυχούμε. Σίγουρα όμως δεν είμαστε πια σίγουροι για το προς τα πού σπρώχνει ακριβώς η συγκεκριμένη ομάδα ανάπτυξης.



Η αλήθεια είναι πως το I Am Setsuna δεν τα πήγε άσχημα εμπορικά. Για αυτό και το Lost Sphear απήλαυσε μεγαλύτερης προσοχής (και budget), χωρίς βέβαια να γίνονται παράλογα άλματα. Αντί για έναν κόσμο πηγμένο στο χιόνι, έχουμε λίγη ποικιλία παραπάνω στον κόσμο του παιχνιδιού, η πλοήγηση στον οποίο βέβαια γίνεται όπως και την προηγούμενη φορά, άρα σχετικά άχαρα. Βέβαια οι χαρακτήρες έχουν και πόδια αυτήν τη δόση, λεπτομέρεια που χρειάζεται περισσότερη δουλειά από όσο φαντάζεται κανείς εκ πρώτης. Ενίοτε βρίσκουμε και μερικά ωραία πλάνα σε πιο προσεγμένα τοπία που δίνουν διαφορετικό, πιο ανάλαφρο ύφος σε σχέση με το I Am Setsuna. Βέβαια ο κόσμος αυτός εξαφανίζεται λίγο λίγο, καθώς άνθρωποι, κτίρια και περιοχές αιχμαλωτίζονται απροειδοποίητα και κατά κύματα σε λευκό φως. Η επαναφορά τους βασίζεται στη διατήρηση των αναμνήσεων που σχετίζονται με αυτά. Αυτές συγκεντρώνονται μετά από boss fights, μερικές φορές κατά την περιήγηση σε διάφορες σπιθαμές του χάρτη και, καλύτερα ακόμη, κατά τη διάρκεια διαλόγων. Σε αυτούς εμφανίζονται κάποιες σκόρπιες λέξεις με μπλε χρώμα που πρέπει να αρπάζει ο παίκτης για να συνθέσει την ανάμνηση που θα τον βοηθήσει. Η διαδικασία αυτή συνδέεται μεν με την εξέλιξη των πραγμάτων, ενίοτε όμως η επαναφορά κάποιων κτιρίων πηγαίνει παρέα με την εξασφάλιση passive buffs και αυτά τείνουν να είναι όντως χρήσιμα. Σε αντίθεση με τη σύνθεση ξορκιών και φαγητού που πραγματικά απαιτούν τόσο κόπο και χρήμα και αποδίδουν τόσο ισχνά που, όπως και στο I Am Setsuna, καταλήγουν βάρος αντί για μηχανισμοί που δίνουν πραγματικό, χρήσιμο βάθος. Ανάλογα ανούσια είναι κι μετέπειτα προσθήκη Vulcosuits. Κάθε χαρακτήρας μπορεί να χρησιμοποιήσει mecha που κατά τη χρήση του καταναλώνει ειδικά points που μοιράζονται όλοι οι χαρακτήρες παράλληλα. Αφήνουν τόσο μικρά περιθώρια για χρήση και πειραματισμό και αναπληρώνονται τόσο αργά και με τόσο κόπο που ο παίκτης αναγκαστικά τα κρατά για τις μεγάλες μάχες και τότε τα χρησιμοποιεί περίπου στην τύχη αφού δεν έχει την ευκαιρία να τα γνωρίσει καλύτερα αλλιώς.



Βέβαια ούτε όλες οι προσθήκες ούτε όλα τα δάνεια από τον προηγούμενο τίτλο της ομάδας βγαίνουν σε κακό ή μένουν σε σχετική αχρηστία. Ο πυρήνας της μάχης είναι ίδιος, τα sprintnites ως άλλο skill tree επιστρέφουν επίσης, το ίδιο και το σύστημα Momentum. Το τελευταίο μάλιστα είναι σίγουρα βελτιωμένο αφού η μπάρα του γεμίζει πιο εύκολα, όχι μόνο με ακινησία, και μπορούμε να διαφοροποιήσουμε και τη συνεισφορά του στην επίθεση που θα πετύχουμε πατώντας το σωστό πλήκτρο τη σωστή στιγμή. Η μεγαλύτερη προσφορά όμως του Lost Sphear στην προηγούμενη συνταγή είναι η δυνατότητα μετακίνησης του χαρακτήρα στο πεδίο της μάχης όταν έρχεται η σειρά του. Παίζει πλέον ρόλο η πλευρά από την οποία επιτίθεται κανείς, άρα σε γυρισμένη πλάτη ενεργοποιείται pre-emptive strike και φόρτιση του Momentum, χωρίς αυτό να είναι το μοναδικό παράδειγμα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
Lost Sphear Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity