Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

MXGP 2019 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Milestone

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • MXGP 2019
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://mxgpvideogame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Η κριτική μας για το MXGP 2019, το οποίο -δυστυχώς- δείχνει να πηγαίνει τη σειρά προς τα πίσω.

Κάθε φορά που το καλοκαίρι οδεύει προς το τέλος του, έρχεται ο καιρός για τις ετήσιες αθλητικές κυκλοφορίες. Μία εξ αυτών είναι κι αυτή του νέου τίτλου της σειράς παιχνιδιών της Milestone για το επίσημο πρωτάθλημα του Motocross. Μετά την περσινή έκδοση (ΜΧGP Pro) που στράφηκε περισσότερο στο simulation κι απέσπασε θετικά σχόλια, οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας αποφάσισαν να επιστρέψουν στην πιο απλή και προσιτή σε όλους έκδοση, που συνεχίζει την ιστορία των αρχικών τίτλων της σειράς.




Οι αλλαγές αυτές είναι εμφανείς από το πρώτο λεπτό ενασχόλησης, καθώς οι δημιουργοί του παιχνιδιού έχουν τοποθετήσει ένα αρχικό tutorial, το οποίο όχι μόνο εισάγει τον παίκτη στα βασικά του τίτλου, αλλά τονίζει και τις διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η πιο σημαντική από αυτές αφορά στα features του παιχνιδιού. Παρότι το κομμάτι της καριέρας είναι παρόμοιο με τα προηγούμενα κι ίσως αρκετά παλαιολιθικό, η δράση ξεκινά κατευθείαν. Η επιλογή για δοκιμές πριν την είσοδο σε αγώνα έχει εξαφανιστεί και πλέον η μόνη επιλογή είναι η συμμετοχή σε αγώνες. Η επιλογή Extreme, δηλαδή αυτή που δίνει περισσότερο ρεαλισμό απενεργοποιώντας όλες τις βοήθειες στην οδήγηση και την πιθανότητα επανεκκίνησης, δεν υπάρχει πια, ενώ οι διαθέσιμες αναβαθμίσεις της μηχανής είναι πολύ πιο απλουστευμένες. Πέρα από την καριέρα, που δεν μπορούμε να πούμε ότι εντυπωσιάζει, η είσοδος στο παιχνίδι γίνεται είτε μέσω της συμμετοχής σε ένα από τα Grand Prix ή σε όλο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, είτε μέσω του Playground, δηλαδή ενός τεράστιου ανοιχτού χάρτη με πολλά events στα οποία ο καθένας μπορεί να λάβει μέρος και να γράψει καλύτερους χρόνους σε συγκεκριμένες διαδρομές μέσα σε αυτόν το χάρτη. Αυτά δεν μπορούμε να πούμε ότι εντυπωσιάζουν, κάθε άλλο, θα λέγαμε πως είναι αρκετά φτωχά για έναν τίτλο που διαθέτει αρκετά υψηλό ανταγωνισμό. Μάλιστα, προκαλεί εντύπωση πως παρότι ο τίτλος διαθέτει την επίσημη άδεια του πρωταθλήματος δεν διαθέτει όλες τις πίστες, ούτε όλες τις μοτοσικλέτες που συμμετέχουν σε αυτό.



Την εντύπωση πάντως κλέβει η τρίτη επιλογή του παιχνιδιού. Η προσθήκη ενός track editor είναι αρκετά δύσκολη, όμως σε αυτήν την περίπτωση στην Milestone έκαναν εξαιρετική δουλειά. Παρά τις μόλις 3 επιλογές σε αρχική τοποθεσία, η τεράστια ποικιλία στη σχεδίαση της κάθε διαδρομής, με πληθώρα στροφών, αλμάτων και χάραξης, κάνει κάθε δημιουργία ξεχωριστή. Επίσης το γεγονός πως κάθε πίστα ανεβαίνει στους server του παιχνιδιού και γίνεται διαθέσιμη σε όλους αυξάνει κατακόρυφα το χρόνο ενασχόλησης. Το κακό είναι πως όταν ο παίκτης κληθεί να παίξει σε μία από τις πίστες που έχουν δημιουργηθεί από τον ίδιο ή από κάποιον άλλον, θα αντιμετωπίσει μερικούς από τους μεγαλύτερους χρόνους φόρτωσης που έχουν εμφανιστεί σε οποιοδήποτε παιχνίδι στην ιστορία. Εξίσου αλλοπρόσαλλη είναι κι η κατάσταση στο gameplay. Η εισαγωγή διαφόρων καιρικών συνθηκών (από υπερβολική ζέστη μέχρι καταιγίδες) είναι αρκετά ρεαλιστική, με τις πίστες να προσαρμόζονται στις συνθήκες του περιβάλλοντος και στα συνεχόμενα περάσματα των μοτοσικλετών. Για παράδειγμα, όταν βρέχει, σε κάθε πέρασμα δημιουργούνται χαντάκια τα οποία αλλοιώνουν τη χάραξη της πίστας κι αναγκάζουν τον παίκτη να πάρει διαφορετική γραμμή. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική απόδοση των γραφικών, το οπτικό αποτέλεσμα είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά του χώρου. Εάν ληφθεί υπόψη και το πολύ καλό ηχητικό κομμάτι, με κάθε μηχανή να έχει το δικό της απόλυτα ρεαλιστικό ήχο, τότε δεν θα ήταν λάθος να πούμε πως ο τεχνικός τομέας είναι αψεγάδιαστος και ίσως ο καλύτερος της σειράς.



Ταυτόχρονα, όμως, το μοντέλο του χειρισμού διεκδικεί τα πρωτεία στο αντίθετο άκρο. Παρότι η απόκριση του χειριστηρίου είναι γενικά καλή και η φυσική δεν σπάει όταν η μοτοσικλέτα βγαίνει από την ιδεατή γραμμή, εμφανίζονται προβλήματα όταν ο παίκτης χρειαστεί να φρενάρει. Η απουσία ξεχωριστών κουμπιών για τα 2 φρένα της μοτοσικλέτας κάνει κάθε στροφή πραγματικό γρίφο, καθώς δεν υπάρχει καμία ισορροπία με το σύνηθες αποτέλεσμα να είναι η πτώση και, μετά από κάποιο αριθμό επαναλήψεων, ο εκνευρισμός. Σε συνδυασμό με την έλλειψη mode προπόνησης, ο χρόνος που απαιτείται για την κατανόηση του χειρισμού πολλαπλασιάζεται, ειδικά για κάποιον που δεν έχει τις γνώσεις και την υπομονή να ασχοληθεί παραπάνω. Σε γενικές γραμμές γίνεται αντιληπτό πως, μετά την περσινή έκδοση, οι άνθρωποι της Milestone αποφάσισαν να στραφούν σε ένα στιλ που θα προσέλκυε μεγαλύτερο μέρος του κοινού, προσθέτοντας αρκετά χαρακτηριστικά που είναι πιο φιλικά για όσους δεν γνωρίζουν το πρωτάθλημα και το είδος. Το κακό είναι πως, παρά τις αλλαγές, το αποτέλεσμα δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ιδανικό, αντιθέτως προβληματίζει. Ο χειρισμός δεν είναι καθόλου εύκολος για κάποιον που θα ασχοληθεί για πρώτη φορά, ενώ τα πραγματικά καλά σημεία του παιχνιδιού θα γίνουν αντιληπτά και θα αξιοποιηθούν μόνο από αυτούς που έχουν συνηθίσει στα χαρακτηριστικά της σειράς.



Μάλιστα, από τη στιγμή που υπάρχει ακόμη στην αγορά το MXGP Pro, είναι δύσκολο και για τους hardcore φίλους της σειράς να προσαρμοστούν στη νέα έκδοση, αν και η ποιότητα παραμένει υψηλή σε αρκετούς από τους βασικούς τομείς. Με βάση όλα αυτά, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως από τη στιγμή που δεν μπορεί να ικανοποιήσει απόλυτα καμία από τις 2 πλευρές του κοινού που είναι πιθανό να το προτιμήσουν, το τελικό αποτέλεσμα είναι μάλλον μέτριο. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετικός τεχνικός τομέας
  • Τρομερή απεικόνιση των διάφορων καιρικών συνθηκών στην οδήγηση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ο Track Editor κι οι πολλές επιλογές πιστών
  • Το μοντέλο του χειρισμού είναι πολύ δύσκολο για τους άμαθους παίκτες
  • Μονότονες επιλογές παιχνιδιού με αποκορύφωμα την καριέρα
  • Απουσία πιστών και μοτοσικλετών παρά την επίσημη άδεια του πρωταθλήματος
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*