* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Mario + Rabbids: Kingdom Battle Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Milan

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mario + Rabbids: Kingdom Battle Review
Το Mario + Rabbids: Kingdom Battle είναι η μετεμψύχωση του Luigi. Κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά τη βασική ιδέα από τη στιγμή που υπάρχει ο Mario, πόσο μάλλον τα Rabbids που δεν ξέρουν και τι τους γίνεται, αλλά όταν ζορίζουν τα πράγματα το αποτέλεσμα μιλά από μόνο του. Και το αποτέλεσμα είναι τίτλος που φωνάζει κάθε ώρα και στιγμή “Nintendo” χωρίς να έχει αναπτυχθεί από την ιαπωνική εταιρεία. Βάλτε και το γεγονός ότι είναι ο πρώτος τίτλος με πρωταγωνιστή έναν Ιταλό που αναπτύχθηκε κατά βάση επί ιταλικού εδάφους. Όσοι μιλούν για το XCOM λοιπόν από την ανακοίνωση του Mario + Rabbids κι ύστερα δεν έχουν άδικό. Αν εκείνο είναι ο Mario, ο τίτλος της Ubisoft είναι ο Luigi. Κι ο Luigi έχει death stare. Ή Steel Stare όπως λέγεται εδώ για κάποιο λόγο. Για λόγους που δεν έχουν την παραμικρή σημασία, ο «πραγματικός» κόσμος συγκρούεται με το Mushroom Kingdom, rabbids εισβάλλουν σε αυτό άθελά τους, και ένα από αυτά, το οποίο έχει τη δυνατότητα να συνδυάζει άσχετα αντικείμενα και όντα μεταξύ τους τα κάνει σμπαράλια. Κάτι που ενθουσιάζει τον Bowser Jr. που σκέφτεται ότι ίσως και να προλάβει να κατακτήσει το βασίλειο πριν γυρίσει από την άδειά του ο κανονικών διαστάσεων Bowser.



Η απεικόνιση του κόσμου είναι πανέμορφη, παρά τη μη ιδανική ανάλυση σε οποιοδήποτε σενάριο, αφού σε portable mode δεν φτάνουμε σε 720p, αλλά ούτε και 1080p βλέπουμε σε docked mode.Η χαριτωμένη διαπίστωση της υπόθεσης είναι βέβαια πως ο τίτλος χρησιμοποιεί τη μηχανή του The Division. Αν και νομίζουμε ότι είναι αναπόφευκτο να καταλήξει με καλύτερη φήμη το δημιούργημα του Davide Soliani. Σοβαρά προβλήματα στην απόδοση δεν υπάρχουν πάντως. Ατυχώς, μερικές κινηματογραφικές γωνίες λήψης, παρότι καλοδιαλεγμένες για την εντύπωση που θέλουν να δημιουργήσουν, ζορίζουν την κατάσταση και εκεί βλέπουμε συνήθως τα περισσότερα χαμένα καρέ. Το ευτύχημα βέβαια είναι ότι δεν συμβαίνει εύκολα κάτι ανάλογο κατά την κανονική ροή των πραγμάτων. Κατά την κίνηση γύρω από το κάστρο και στους 4 διαθέσιμους κόσμους διαφορετικής αισθητικής, ο παίκτης ελέγχει ένα ρομπότ με αυτιά που μάλλον ήταν ρομποτική σκούπα κάποτε. Ο κόσμος μπορεί να εξερευνηθεί και μάλιστα έχει πάντα κάτι να δώσει. Τα νομίσματα ανανεώνονται μεταξύ επισκέψεων και, αν και όχι πολλά κατά κανόνα, αθροιστικά βοηθούν, αφού απαιτούνται για την εξασφάλιση νέων όπλων, ακόμη και εκείνων τα σχέδια των οποίων βρίσκουμε σε κρυφά σεντούκια. Ακόμη πιο πολύτιμα είναι Orbs που μπορούμε να βρούμε κρυμμένα, αφού λειτουργούν ως skill points για τους χαρακτήρες που έχουμε στη διάθεσή μας. Από εκεί και πέρα μουσικά κομμάτια, τρισδιάστατα μοντέλα και εικόνες κρύβονται εδώ κι εκεί, πολλές φορές από απλοϊκούς ή απλά ανιαρούς γρίφους, ανάλογα με την περίπτωση.



Η ολοκλήρωση κάθε κόσμου εξασφαλίζει μια ακόμη ικανότητα, π.χ. για μετακίνηση αγαλμάτων, που είναι στην πραγματικότητα απαραίτητη για την πρόσβαση σε διάφορα σημεία, τόσο στον κόσμο που ακολουθεί όσο και σε εκείνους που ολοκληρώθηκαν ήδη. Θα μας ενοχλούσε, αφού πρόκειται για τελείως λογικές κινήσεις που δεν μπορεί να φανταστεί ένα ρομπότ ή έστω ο Mario που το ακολουθεί όλη την ώρα, ωστόσο είναι από δεδομένες έως απαραίτητες οι επιπλέον επισκέψεις σε προηγούμενους κόσμους. Διότι ο καθένας κρύβει νέες μάχες, νέα challenges, ακόμη πιο μυστήρια και απαιτητικά πολλές φορές, που έχουν τις δικές τους, μη αμελητέες, ανταμοιβές. Αυτού του είδους η εξερεύνηση μας φέρνει φυσικά σε κρυφές γωνιές, κόκκινα νομίσματα, ειδικά δωμάτια με μπλε νομίσματα και διάφορα άλλα, όχι μόνο στο κεντρικό hub αλλά και σε κάθε κόσμο ξεχωριστά. Βλέπετε, τηρώντας την παράδοση των τίτλων Mario, κάθε «κόσμος» αποτελείται από 8 «επίπεδα». Και κάθε επίπεδο αντιστοιχεί ουσιαστικά σε 2 με 4 μάχες. Μεταξύ αυτών αλλά και των επιπέδων ο παίκτης «σέρνει» από τη μύτη την οπισθοδρομική κομπανία και ψάχνει κάθε σπιθαμή για το κάτι παραπάνω, ακόμη και το μανιτάρι που θα αναπληρώσει (μερικώς) την ενέργεια των χαρακτήρων.



Ο τουρισμός τελειώνει όμως στο πεδίο της μάχης. Οι συχνά διαβολικής διάταξης χάρτες υποδέχονται το πλέγμα στο οποίο κινούνται εχθροί και φίλοι, ο καθένας με την εμβέλειά του. Η κάλυψη είναι σημαντική υπόθεση, κυρίως φθαρτή, ενίοτε «αθάνατη», πότε πλήρης από μια ή δυο μεριές ή μισή. Έτσι ορίζονται τα ποσοστά επιτυχίας μιας βολής που, σε αντίθεση με το XCOM, είναι 0%, 50% ή 100%. Δεν χρειάζονται και πολλά πολλά για να  διαλυθεί η κάλυψη πάντως, πότε μια-δυο βολές, καμιά φορά μια έκρηξη της προκοπής, και η λογική της μάχης αλλάζει αναγκαστικά.
 
Mario + Rabbids: Kingdom Battle Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity