Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Team Ninja

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order δεν είναι η πιο αυτονόητη κυκλοφορία όταν έχουν περάσει 10 χρόνια από τον προηγούμενο τίτλο στην ίδια σειρά. Ακόμη λιγότερο από τη στιγμή που η σειρά, μέχρι πρότινος, ήταν στα χέρια της Activision και τις ομάδες της. Ακόμη και πιο πίσω να κοιτάξουμε, το Marvel Ultimate Alliance προέκυψε ως επόμενο βήμα ύστερα από τη σειρά X-Men Legends που πάλι ήταν παραγωγής Activision. Το Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order δεν συνεχίζει την προηγούμενη ιστορία, παρότι είχε κλείσει με cliffhanger, δεν είναι παραγωγή της Activision αλλά της Nintendo και δεν αναπτύχθηκε από δυτική ομάδα ή ομάδα με προϋπηρεσία στο είδος, αλλά από τις Team Ninja της Koei Tecmo. Είναι τόσο αναπάντεχο το ταίριασμα αυτών των «δυνάμεων» με αυτό το είδος αλλά και τη συγκεκριμένη σειρά που είναι σαν να ετοιμάζεται να περάσει από επιθεώρηση η παραγωγή γενικά και η Team Ninja ειδικά.



Η προσπάθεια είναι εμφανής. Η ιστορία είναι για να είναι, φυσικά και οι Guardians Of The Galaxy έκανα το λάθος «μαγικό» και σκόρπισαν τα Infinity Stones στους πέντε ανέμους (ή στις πέντε διαστάσεις καλύτερα), εννοείται ότι έπεσαν στα λάθος χέρια και πως ξεκινά αγώνας δρόμου για τη συγκέντρωσή τους, από δυο πλευρές όμως, τόσο από τον Thanos και το Black Order όσο και από 30 και πλέον ήρωες της Marvel, με ακόμη περισσότερους στο πρόγραμμα, είτε δωρεάν είτε στα τρία πακέτα DLC που περιλαμβάνει το Season Pass. Νέοι ήρωες προστίθενται συστηματικά στο ρόστερ, οπότε ο παίκτης δεν προλαβαίνει ούτε καν να γνωρίσει καλά, πόσο μάλλον να βαρεθεί, την τετράδα με την οποία φτάνει σε κάθε σημείο. Βέβαια, στο ιδανικό σενάριο που δεν παίζει μόνος, αλλά με τρεις ακόμη φίλους, δεν θα προλάβει να βαρεθεί και κανένας άλλος. Κι η αλήθεια είναι πως σε co-op κυλούν τα πράγματα με πιο λογικό τρόπο, παρότι σε solo κανείς δεν εμποδίζει τον παίκτη να ελέγχει ανά πάσα στιγμή οποιονδήποτε χαρακτήρα της τετράδας θέλει, ενώ, έτσι κι αλλιώς και σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος και η παρέα του μπορούν να αλλάξουν ήρωες στα SHIELD checkpoints που εμφανίζονται συχνά πυκνά σε κάθε επίπεδο. Η Team Ninja έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά ώστε κάθε χαρακτήρας να έχει την ιδιαιτερότητά του, αν και, όπως είναι αναμενόμενο, συναντώνται και ομοιότητες. Δεν γίνεται αλλιώς όταν βρίσκονται στον ίδιο χώρο Peter Parker, Miles Morales, Venom και Spider Gwen για παράδειγμα. Όλοι έχουν μια απλή και μια δυνατή επίθεση, ενώ με την πάροδο του χρόνου ανοίγει και μια τετράδα από ειδικές κινήσεις που, γενικά, είναι και πιο χαρακτηριστικές του ενός ή του άλλου ήρωα, αν και όχι πάντα στον ίδιο βαθμό. Ακόμη πιο χαρακτηριστικές είναι οι κινήσεις Extreme κάθε χαρακτήρα, ενώ οι καλύτερες στιγμές του παιχνιδιού έρχονται με τις επιθέσεις Synergy. Υποτίθεται ότι κάποιες ειδικές κινήσεις αλλά και κινήσεις Extreme μπορούν να αλληλοϋποστηριχθούν, όχι μόνο στα στατιστικά αλλά και στα εφέ και την προβολή τους, για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Η συνέργεια μεταξύ τεσσάρων επιθέσεων Extreme είναι ξεκάθαρα το οπτικό highlight στο παιχνίδι (θα επιστρέψουμε σε αυτό σε λίγο). Συνέργεια χωρά και στις 4 ειδικές επιθέσεις που έχει ο καθένας, με το παιχνίδι να εμφανίζει σύντομη σήμανση όταν πρέπει να πατηθεί το ένα πλήκτρο που χρειάζεται εκείνη τη στιγμή. Η απόσταση στην οποία πρέπει να είναι οι χαρακτήρες ώστε να δοθεί αυτή η ευκαιρία είναι θέμα συνήθειας και τριβής ενώ σημαντικότερο θέμα επίσης είναι η καλή διαχείριση του, ουσιαστικά, mana που καταναλώνουν όλες οι επιθέσεις πλην των δυο απλών και των dodge/jump. Η καλά ζυγισμένη ομάδα ξεχωρίζει από κάτι τέτοια, ειδικά στο επίπεδο δυσκολίας που γίνεται διαθέσιμο μετά τον τερματισμό του campaing, αλλά και στα Infinity Trials που λειτουργούν ως challenge mode με διάφορες ανταμοιβές, μεταξύ των οποίων και μια τετράδα χαρακτήρων.



Υπάρχουν πολλοί παράγοντες βέβαια που επηρεάζουν κάπως τις ισορροπίες. Υπάρχει upgrade tree που βελτιώνει τα βασικά στατιστικά όλων. Υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης των ειδικών κινήσεων κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά (κυρίως για να γίνουν πιο ισχυρές και πιο οικονομικές σε mana), ενώ καθώς φτάνει κάποιος σε υψηλότερο level ανοίγει και slots για κρυστάλλους που λειτουργούν ως buff/debuff. Φυσικά και υπάρχει σύστημα crafting για τους κρυστάλλους. Μέσα σε όλα παίζει ρόλο και η σύνθεση κάθε τετράδας, η οποία προσφέρει διαφορετικά μπόνους. Είναι όλοι μέλη των Avengers; Μπόνους. Είναι όλοι γυναίκες; Μπόνους. Είναι όλοι από συγκεκριμένο IP; Μπόνους. Έχουν τον ίδιο γενικό προσανατολισμό με τις ικανότητές τους; Μπόνους. Τελικά, όμως, τίποτα δεν παίζει μεγαλύτερο ρόλο από το level ενός χαρακτήρα και, ακολούθως, το κόστος των ειδικών του κινήσεων. Αυτές, μαζί με κινήσεις συνέργειας είναι απαραίτητες για να αντιμετωπίζονται γρηγορότερα αντίπαλοι με ασπίδες και γενικότερα όσοι δεν παθαίνουν κανονική ζημιά χωρίς να προηγηθεί guard break ή stun. Η αυξημένη αυτή βαρύτητα του level συγκρούεται με τον τρόπο με τον οποίο πέφτουν στα χέρια του παίκτη νέοι χαρακτήρες. Όπου προστίθενται και όποιοι προστίθενται έχουν το κατάλληλο level για την περίσταση. Ωστόσο όποιος μένει εκτός ομάδας χάνει και στην πρόοδο. Κοινώς, για κάποιον που θέλει να έχει αρκετά ακονισμένα εργαλεία πρόχειρα, το grind είναι μονόδρομος, τα Infinity Trials απαραίτητα και τα XP cubes υπερπολύτιμα. Με αυτά καλύπτονται κενά στην πρόοδο χαρακτήρων που έμειναν πίσω. Οπότε ενός είδους grind υποκαθίσταται από ένα άλλο, κάπως φιλικότερο. Όπως και να έχει, η τόσο έντονη έμφαση στο level σημαίνει ότι η συνεισφορά των υπολοίπων μηχανισμών δεν είναι τόσο σημαντική όσο υπονοείται στην αρχή, οπότε, κατά κάποιον τρόπο υπάρχουν (και) για να δημιουργούν την ψευδαίσθηση του βάθους.



Αυτό που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε είναι την υποχρεωτική εξαγωγή στο κεντρικό μενού του παιχνιδιού για πρόσβαση σε Trials. Κι αυτό παρότι τα rifts που οδηγούν σε αυτά βρίσκονται στα επίπεδα του campaign και πρέπει να ανακαλυφθούν πρώτα για να γίνουν γενικότερα διαθέσιμα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!