Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Marvel’s Spider-Man Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Insomniac Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Marvel’s Spider-Man Review
Καθώς η Marvel προσπαθεί να πάρει πίσω ό,τι δικαιώματα πούλησε ποτέ, η Sony κατάφερε να κρατηθεί σε ειδικό καθεστώς που της επιτρέπει να εκμεταλλεύεται τη σειρά Spider-Man και ό,τι σχετίζεται με αυτήν. Όποτε θέλει η Marvel, όπως στο Spider-Man: Homecoming, το αποτέλεσμα σχετίζεται με το Marvel Cinematic Universe και όποτε δεν θέλει, αδιαφορεί. Για την ώρα φαίνεται ότι ταινία με πρωταγωνιστή τον Spider-Man δεν μπορεί να ετοιμάσει ανενόχλητη και ανέμελη η Sony. Μπορεί όμως να κάνει ό,τι θέλει στο gaming. Και αυτό ακριβώς κάνει, με τη βοήθεια της Insomniac Games.



Η ιστορία που Marvel's Spider-Man δεν συνδέεται με το Marvel Cinematic Universe και αυτό βγαίνει σε καλό. Η πλοκή δεν απαιτεί μαντικές ικανότητες για να προβλεφθεί, το ίδιο ισχύει και για την κατάληξη της ιστορίας, ωστόσο οι χαρακτήρες ενός τόσο μη ρεαλιστικού, μα αληθοφανούς κόσμου προλαβαίνουν να αποκτήσουν υπόβαθρο και, κυρίως, να γίνουν, ο καθένας με τον τρόπο του η αλήθεια είναι, συμπαθείς προς τον Peter Parker και, κατ’ επέκταση, προς τον παίκτη. Μέχρι το τέλος κανείς δεν θα μείνει ασυγκίνητος και πάντα θα υπάρχει χώρος για ανάμεικτα συναισθήματα. Για τους πάντες. Κάτι που δεν μπορούμε να πούμε εύκολα για παραγωγές που εντάσσονται στο MCU. Βέβαια η προϊστορία των τίτλων Spider-Man δεν χτιζόταν ούτε κατέρρεε χάρη στο δραματουργικό πεδίο. Διότι είχαμε και σημαντικότερα προβλήματα, προβλήματα που φρόντισαν, μέχρι και σήμερα, το Spider-Man του 2000 να θεωρείται ο καλύτερος τίτλος Spider-Man που μπορούσε να βρει κανείς. Βλέπετε, είναι αδύνατο να επιχειρήσει κανείς να αναπτύξει τίτλο Spider-Man και να μη βασανιστεί για το χειρισμό και την πλοήγηση. Η Insomniac φαντάζει ιδανική επιλογή για τέτοιο εγχείρημα. Αν όχι για τίτλους που θυμούνται οι περισσότεροι με ένταση, σίγουρα για το υπερκινητικό Sunset Overdrive που προσέφερε συγγενικές, τρόπον τινά, προκλήσεις.



Και η πλοήγηση είναι απλά απίθανη στο Spider-Man. Πέραν αυτού έχει και βάση στη λογική. Ο Spider-Man μπορεί να πιαστεί μόνο όταν υπάρχει σημείο πάνω από τον ίδιο, ειδάλλως κάνει ελεύθερη πτώση μέχρι να βρεθεί η πρώτη ευκαιρία να στείλει κάπου τον ιστό του. Ο παίκτης μπορεί να δει την όλη διαδικασία ως αυτοματισμό, εξασφαλίζοντας όμως ότι θα αργεί περισσότερο σε κάθε διαδρομή, θα είναι εύκολο να κερδίσει ύψος, όχι όμως και ορμή. Για την τελευταία ο Spider-Man έχει μερικές επιλογές, από εκτόξευση ιστού προς τα πίσω για επιπλέον ώθηση, εκτόξευση ιστού προς το κοντινότερο ή βολικότερο σημείο αγκύρωσης για κέρδος χρόνου ενώ, αργότερα, το πρώτο ενισχύεται και μπαίνει στο παιχνίδι και ο χρονισμός των αλμάτων καθώς ο Spider-Man φτάνει σε σημείο αγκύρωσης. Του δίνουν ώθηση έτσι κι αλλιώς, αλλά με πρόοδο στο skill tree τον στέλνουν καρφωτό στο επόμενο οικοδομικό τετράγωνο, αν όχι παραπέρα. Δένοντας όλες τις δυνατότητες και πιθανές διαδρομές, το παιχνίδι απαιτεί συνεχή προσοχή από τον παίκτη για την πλοήγησή του στη Νέα Υόρκη. Είναι ο μόνος τρόπος να κερδίζει χρόνο και να αισθάνεται, τελικά Spider-Man. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της Insomniac στην προκειμένη. Μόνο αρνητικό η συμπεριφορά του χαρακτήρα όταν βρίσκεται σε κάποιο πεζούλι, κάποια άκρη ή κινείται πάνω σε κτίριο όσο βρίσκεται σε περίεργη γωνία λήψης, και τα δυο σενάρια περισσότερο εξαίρεση παρά κανόνας εφόσον ο παίκτης κάνει αυτό που προφανώς περιμένει το παιχνίδι από τον ίδιο. Είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα που χρειάζεται συχνά δεύτερη σκέψη πριν τη χρήση του fast travel, που, ευτυχώς, δεν αργεί να προστεθεί ως δυνατότητα, διότι η «κανονική» διαδρομή φτιάχνει το κέφι. Η πολλοστή φορά που θα κάνετε τρελή διαδρομή με φοβερή ταχύτητα και θα υπολογίσετε σωστά την κάθοδο προς το σημείο εκκίνησης quest, εξασφαλίζοντας προσγείωση με στιλ είναι το ίδιο απολαυστικό με την πρώτη.



Πάλι καλά δηλαδή διότι το μενού έχει πολλά, πάρα πολλά χιλιόμετρα. Υπάρχουν «πύργοι» a la Ubisoft Game™, κι ας είναι κεραίες έτοιμες για hack. Το αποτέλεσμα το ίδιο είναι. Σε αντίθεση όμως με τίτλο π.χ. Assassin’s Creed, όταν τελειώσουν τα hacks σε μια περιοχή του χάρτη, εμφανίζονται όλες οι κατά το παρόν διαθέσιμες δραστηριότητες, όχι όλες όσες μέλλει να λάβουν χώρα εκεί γύρω μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι. Ο χάρτης καταλήγει να περιλαμβάνει πολλές παράπλευρες δραστηριότητες που στέκονται ξέχωρα από τα side quests που έχουν τη δική τους σήμανση και εμφανίζονται στο χάρτη ακόμη και χωρίς χακαρισμένες κεραίες. Οι διάφορες δραστηριότητες χωρίζονται σε ομάδες και εντός των ομάδων αυτών φαίνεται η προσπάθεια της Insomniac Games να εξασφαλίσει μια κάποια ποικιλία. Συχνά βγαίνει σε καλό. Πολλές φορές προσεγγίσαμε άλλη μια αποστολή θεωρώντας ότι είναι ώρα για την απόλυτη αγγαρεία και πέσαμε έξω. Πιο μέσα πέφταμε σε οτιδήποτε απαιτεί ανοιχτή μάχη, στο δρόμο, κατά την εμπλοκή του Spider-Man σε εγκλήματα που εμφανίζονται τυχαία, αλλά διαχωρίζονται από το ποια ή τι είδους οργάνωση είναι υπεύθυνη για αυτά και, από ένα σημείο κι έπειτα, το spawning τους «μαζεύεται», αφού το παιχνίδι περιμένει την αντιμετώπιση πέντε εγκλημάτων ανά ομάδα σε κάθε τμήμα του χάρτη. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.



Για όσο κυνηγάμε αυτόν το στόχο ωφελεί λοιπόν να αποφεύγουμε το fast travel, για να δίνουμε στο σύστημα την ευκαιρία να κάνει spawn πριν προλάβουμε εμείς να αλλάξουμε περιοχή. Στην κλιμάκωση των πιο τυπικών δραστηριοτήτων πάντως, ειδικά σε περίπτωση εχθρικών βάσεων, τα πράγματα μετατρέπονται κάπως σε αγγαρεία, κυρίως επειδή το παιχνίδι απλά παρουσιάζει έναν τύπο εχθρού ακόμη και δίνει περισσότερη θωράκιση σε όλους. Οπότε δεν ανεβαίνει πραγματικά ο βαθμός δυσκολίας, όσο ο κόπος που απαιτείται για το ίδιο αποτέλεσμα. Δεδομένου πάντως πως κάποιοι τύποι αποστολών εμφανίζονται ύστερα από συγκεκριμένα στάδια του campaign, με fast travel ή χωρίς, είναι σίγουρες οι πολλαπλές τουρνέ του Spider-Man στην πόλη. Παραδόξως τα κανονικά side quests είναι πιο βαρετά από τις διάφορες δραστηριότητες που βρίσκονται διάσπαρτες στο χάρτη και σε κάποιες περιπτώσεις πείθουν περισσότερο ότι είναι side quests της προκοπής.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Alias
    • Καταραμενες αποκλειστικοτητες...

    • Jim P
    • Τα εύσημά μου για το "ιστολέρο" πρωτίστως!! και έπειτα για το Review.

      • Sephiroth
      • Όταν το διάβασα το πρωί που "έστηνα" το κείμενο, διαλύθηκα!

      • yaponvezos
      • Από την πρώτη στιγμή που είδα το «ιστοσφεντόνας» στο skill tree ήξερα ότι δεν πρέπει να αφήσω τέτοια ευκαιρία να πάει χαμένη.

    • GrinidV
    • Συγχαρητήρια για το review Μάνο, το περιμένω να το λιώσω το παιχνίδι, αλλά τουλάχιστον χαίρομαι που δεν τα βρήκατε κι εσείς όλα τέλεια και ομορφούλια, όπως έχουν καταντήσει να κάνουν 9/10 outlets. Δεν μιλάω καν για YouTubers-σούπερμάρκετ lmao

      • yaponvezos
      • Άλλωστε το έχουμε περί πολλού το 8 στα μέρη μας.

    • teo13g
    • Νομίζω οτι η Insomniac έμαθε πολλά πράγματα με το sunset overdrive και απέδειξε οτι το έχει με τα open world.Στοιχεία από εκεί υπάρχουν η δοκίμασαν νέα συνταγη;

      • yaponvezos
      • Αρκετά ανοιχτό ερώτημα στο οποίο χωρά και ναι και όχι. Δύσκολο να μη νίβει το ένα χέρι τ' άλλο. Ταυτόχρονα, δυσκολότερη επιδίωξη το συγκεκριμένο traversal, ενώ στο Sunset Overdrive ήταν πιο απαιτητικό (από τον παίκτη) το τελικό σύστημα. Εδώ το βάρος έπεσε περισσότερο στην Insomniac παρά στον παίκτη πιστεύω.

    • paulgouv
    • Αναλυτικό review για άλλη μία δυνατή exclusivάρα !! Δάκρυσα με το εμπνευσμένο Ιστο-λέρο :D Κρίμα που δεν τον μετέφρασαν Πέτρος Πάρκερος :p Mετά τα 3 mini-expansions , αν δεν υπάρχει δυνατότητα για sequel , θα ήθελα να βγάλλει η Insomniac αντίστοιχο open-world με τον Deadpool !!!

      • yaponvezos
      • Με την Marvel να είναι...η Marvel, δεν ξέρω τι να υποθέσω για το μέλλον. Η Insomniac να 'ναι καλά βέβαια και βλέπουμε.

    • PORTAL
    • Το παιχνίδι φαίνεται πάρα πολύ καλό από ό,τι έχω δει. Η Insomniac είναι ένα studio που "το έχει " γενικότερα απλά δυσκολευόταν να βρει ένα καλό πρωταγωνιστή και theme για να της κάτσει ένα goty επιπέδου παιχνίδι και νομίζω ότι με την Marvel και τον Spiderman τα βρήκε.

Marvel’s Spider-Man Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity