*

Mass Effect: Andromeda Review

Σταύρος Βέργος Σταύρος Βέργος Enternity.gr Games Dept 
03/04/2017 | 10:30
Πέντε χρόνια μετά το τέλος της αρχικής τριλογίας, το Mass Effect: Andromeda επιστρέφει στο ίδιο σύμπαν αλλά μας ταξιδεύει σε άλλο γαλαξία, παρουσιάζοντας φρέσκους χαρακτήρες, αχαρτογράφητους πλανήτες για εξερεύνηση και νέους εξωγήινους για να κάνουμε σεξ. Το campaign επικεντρώνεται στην προσπάθεια για αποίκηση του γαλαξία της Ανδρομέδας από το Andromeda Initiative. Ένας συνασπισμός από διαφορετικές φυλές του Milky Way που γνωρίσαμε στην αρχική τριλογία ταξιδεύει μοιρασμένος σε τέσσερα διαστημόπλοια Arks με ναυαρχίδα το Nexus, ένα διαστημικό σταθμό αντίστοιχο του Citadel. Για να επιζήσουν κατά μακρινό ταξίδι, οι άποικοι μπαίνουν σε cryosleep για 600 χρόνια μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους και να εγκατασταθούν σε νέους πλανήτες.



Ο κεντρικός πρωταγωνιστής είναι ένας άνθρωπος ονόματι Ryder. Ο παίκτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα αλλά εν αντιθέσει με τον Commander Shepard, τα δύο φύλα του οποίου ήταν διαφορετικές εκδοχές του ίδιου ατόμου, οι Ryders είναι δύο δίδυμα αδέρφια, ο Scott και η Sara. Επιλέγοντας τον έναν από τους δύο Ryders, ο έτερος δίδυμος παραμένει κομμάτι της ιστορίας αλλά για το περισσότερο διάστημα του campaign απουσιάζει. Τα αδέρφια Ryders βρίσκονται εν πλω στο Hyperion, το ανθρώπινο Ark, μαζί με τον πατέρα τους τον Alec Ryder που ως Pathfinder είναι υπεύθυνος για την εύρεση του νέου σπιτιού της ανθρωπότητας.
Ένας συνασπισμός από διαφορετικές φυλές του Milky Way που γνωρίσαμε στην αρχική τριλογία ταξιδεύει μοιρασμένος σε τέσσερα διαστημόπλοια Arks με ναυαρχίδα το Nexus, ένα διαστημικό σταθμό αντίστοιχο του Citadel
Ο νέος γαλαξίας δεν είναι όμως ο ονειρικός προορισμός που είχαν δείξει οι έρευνες 600 χρόνια πριν. Ένα σύννεφο από σκοτεινή ύλη, το Scourge, καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ηλιακού συστήματος και οι πλανήτες που είχαν ορισθεί ως βιώσιμοι για τους αποίκους τελικά είναι αφιλόξενα μέρη με μυστήρια καιρικά φαινόμενα. Σαν να μην έφτανε αυτό, όταν το Hyperion φτάσει στο Nexus με καθυστέρηση ενός χρόνου από το προβλεπόμενο, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Πέρα από τις ζημιές που έχει υποστεί η διαστημική βάση από το Scourge, τα εφόδια έχουν σχεδόν τελειώσει, οι απόπειρες για αποικίες σε πλανήτες έχουν αποτύχει, μέχρι και εμφύλιος ξέσπασε ανάμεσα στο πλήρωμα με αποτέλεσμα αρκετοί από το αποίκους να εξοριστούν. Ό,τι έχει απομείνει από τη διοίκηση του Andromeda Initiative, στρέφεται στον Pathfinder καλώντας τον να αναστρέψει την κατάσταση.



Το όποιο μυστήριο μπορεί να δημιουργήθηκε στην εισαγωγή η BioWare φρόντισε να το πετάξει στα σκουπίδια μέσα στις πρώτες ώρες του campaign. Ο Ryder Jr. παίρνει γρήγορα τη θέση του πατέρα του και ως Pathfinder καλείται να βρει κατοικήσιμους πλανήτες και ταυτόχρονα να διαχειριστεί τις μόλις τρεις νέες φυλές που συναντάει στην Ανδρομέδα. Η πρώτη φυλή ονομάζεται Kett και ο παίκτης θα βρεθεί να lootάρει τα πτώματα τους λίγα δευτερόλεπτα μετά την πρώτη επαφή μαζί τους. Οι Angara από την άλλη έχουν κοινό μέτωπο εναντίον των Kett, με αποτέλεσμα να είναι πιο φιλικοί προς τον Ryder που κερδίζει εύκολα την εμπιστοσύνη τους. Οι Remnant είναι τα μηχανικά απομεινάρια ενός ακόμη εξαφανισμένου πολιτισμού (à la Protheans), που προστατεύουν τα ερείπια των δημιουργών τους. Οι νέες φυλές βασίζονται σε υπάρχουσες ιδέες από την αρχική τριλογία και εμπλουτίζονται με κλασικά στερεότυπα της sci-fi κουλτούρας. Οι Angara είναι οι ευσυγκίνητοι, χωρισμένοι σε φυλές γηγενείς που προστατεύουν τον τόπο τους από τους εισβολείς Kett αλλά από την άλλη εμπιστεύονται αρκετά εύκολα τον Ryder μετά από λίγες αγγαρείες που κάνει για χάρη τους. Οι Kett ακολουθούν το πρότυπο της φασιστικής πολεμικής φυλής, αυστηρά πιστοί στον αρχηγό τους. Η Bioware πιάνει ελάχιστα τη θεωρία του Γνωστικισμού όσον αφορά στην κοινωνία των Kett αλλά ποτέ δεν προσπαθεί να μπει σε λεπτομέρειες.


Οι ιστορίες μεταξύ της κεντρικής ιστορίας και των side quests συναντιούνται σε αρκετά σημεία και αλληλοϋποστηρίζονται φτάνοντας ως το φινάλε.

Παράλληλα όμως με τα προβλήματα μεταξύ των αντίπαλων ομάδων, την εύρεση πόρων και την εξερεύνηση πλανητών που αποτελούν κυρίως μέρος των side quests, το κεντρικό storyline περιστρέφεται γύρω από τον υπερόπτη, φανατικό αρχηγό των Kett ονόματι Archon. Ενώ είναι λιγότερο μονοδιάστατος χαρακτήρας απ' ότι παρουσιάζεται αρχικά, ο Archon αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα που έχουν οι main villains σε κινηματογραφικά blockbuster. Ο χαρακτήρας του στερείται χρόνου και παρουσίας στο σενάριο με αποτέλεσμα να μην αποκτά το εκτόπισμα του Saren ή του Illusive Man από την αρχική τριλογία. Οι ιστορίες μεταξύ της κεντρικής ιστορίας και των side quests συναντιούνται σε αρκετά σημεία και αλληλοϋποστηρίζονται φτάνοντας ως το φινάλε. Όπως και στα προηγούμενα Mass Effect, υπάρχει η σωστή χημεία μεταξύ των μικρών και των μεγάλων θεμάτων, των ιστοριών μεταξύ των καθημερινών προβλημάτων και των περίπλοκων παιχνιδιών εξουσίας.
 
Mass Effect: Andromeda Review - Σελίδα 2

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity