** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Mass Effect: Andromeda Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mass Effect: Andromeda Review
Πέντε χρόνια μετά το τέλος της αρχικής τριλογίας, το Mass Effect: Andromeda επιστρέφει στο ίδιο σύμπαν αλλά μας ταξιδεύει σε άλλο γαλαξία, παρουσιάζοντας φρέσκους χαρακτήρες, αχαρτογράφητους πλανήτες για εξερεύνηση και νέους εξωγήινους για να κάνουμε σεξ. Το campaign επικεντρώνεται στην προσπάθεια για αποίκηση του γαλαξία της Ανδρομέδας από το Andromeda Initiative. Ένας συνασπισμός από διαφορετικές φυλές του Milky Way που γνωρίσαμε στην αρχική τριλογία ταξιδεύει μοιρασμένος σε τέσσερα διαστημόπλοια Arks με ναυαρχίδα το Nexus, ένα διαστημικό σταθμό αντίστοιχο του Citadel. Για να επιζήσουν κατά μακρινό ταξίδι, οι άποικοι μπαίνουν σε cryosleep για 600 χρόνια μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους και να εγκατασταθούν σε νέους πλανήτες.



Ο κεντρικός πρωταγωνιστής είναι ένας άνθρωπος ονόματι Ryder. Ο παίκτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα αλλά εν αντιθέσει με τον Commander Shepard, τα δύο φύλα του οποίου ήταν διαφορετικές εκδοχές του ίδιου ατόμου, οι Ryders είναι δύο δίδυμα αδέρφια, ο Scott και η Sara. Επιλέγοντας τον έναν από τους δύο Ryders, ο έτερος δίδυμος παραμένει κομμάτι της ιστορίας αλλά για το περισσότερο διάστημα του campaign απουσιάζει. Τα αδέρφια Ryders βρίσκονται εν πλω στο Hyperion, το ανθρώπινο Ark, μαζί με τον πατέρα τους τον Alec Ryder που ως Pathfinder είναι υπεύθυνος για την εύρεση του νέου σπιτιού της ανθρωπότητας.
Ένας συνασπισμός από διαφορετικές φυλές του Milky Way που γνωρίσαμε στην αρχική τριλογία ταξιδεύει μοιρασμένος σε τέσσερα διαστημόπλοια Arks με ναυαρχίδα το Nexus, ένα διαστημικό σταθμό αντίστοιχο του Citadel
Ο νέος γαλαξίας δεν είναι όμως ο ονειρικός προορισμός που είχαν δείξει οι έρευνες 600 χρόνια πριν. Ένα σύννεφο από σκοτεινή ύλη, το Scourge, καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ηλιακού συστήματος και οι πλανήτες που είχαν ορισθεί ως βιώσιμοι για τους αποίκους τελικά είναι αφιλόξενα μέρη με μυστήρια καιρικά φαινόμενα. Σαν να μην έφτανε αυτό, όταν το Hyperion φτάσει στο Nexus με καθυστέρηση ενός χρόνου από το προβλεπόμενο, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Πέρα από τις ζημιές που έχει υποστεί η διαστημική βάση από το Scourge, τα εφόδια έχουν σχεδόν τελειώσει, οι απόπειρες για αποικίες σε πλανήτες έχουν αποτύχει, μέχρι και εμφύλιος ξέσπασε ανάμεσα στο πλήρωμα με αποτέλεσμα αρκετοί από το αποίκους να εξοριστούν. Ό,τι έχει απομείνει από τη διοίκηση του Andromeda Initiative, στρέφεται στον Pathfinder καλώντας τον να αναστρέψει την κατάσταση.



Το όποιο μυστήριο μπορεί να δημιουργήθηκε στην εισαγωγή η BioWare φρόντισε να το πετάξει στα σκουπίδια μέσα στις πρώτες ώρες του campaign. Ο Ryder Jr. παίρνει γρήγορα τη θέση του πατέρα του και ως Pathfinder καλείται να βρει κατοικήσιμους πλανήτες και ταυτόχρονα να διαχειριστεί τις μόλις τρεις νέες φυλές που συναντάει στην Ανδρομέδα. Η πρώτη φυλή ονομάζεται Kett και ο παίκτης θα βρεθεί να lootάρει τα πτώματα τους λίγα δευτερόλεπτα μετά την πρώτη επαφή μαζί τους. Οι Angara από την άλλη έχουν κοινό μέτωπο εναντίον των Kett, με αποτέλεσμα να είναι πιο φιλικοί προς τον Ryder που κερδίζει εύκολα την εμπιστοσύνη τους. Οι Remnant είναι τα μηχανικά απομεινάρια ενός ακόμη εξαφανισμένου πολιτισμού (à la Protheans), που προστατεύουν τα ερείπια των δημιουργών τους. Οι νέες φυλές βασίζονται σε υπάρχουσες ιδέες από την αρχική τριλογία και εμπλουτίζονται με κλασικά στερεότυπα της sci-fi κουλτούρας. Οι Angara είναι οι ευσυγκίνητοι, χωρισμένοι σε φυλές γηγενείς που προστατεύουν τον τόπο τους από τους εισβολείς Kett αλλά από την άλλη εμπιστεύονται αρκετά εύκολα τον Ryder μετά από λίγες αγγαρείες που κάνει για χάρη τους. Οι Kett ακολουθούν το πρότυπο της φασιστικής πολεμικής φυλής, αυστηρά πιστοί στον αρχηγό τους. Η Bioware πιάνει ελάχιστα τη θεωρία του Γνωστικισμού όσον αφορά στην κοινωνία των Kett αλλά ποτέ δεν προσπαθεί να μπει σε λεπτομέρειες.


Οι ιστορίες μεταξύ της κεντρικής ιστορίας και των side quests συναντιούνται σε αρκετά σημεία και αλληλοϋποστηρίζονται φτάνοντας ως το φινάλε.

Παράλληλα όμως με τα προβλήματα μεταξύ των αντίπαλων ομάδων, την εύρεση πόρων και την εξερεύνηση πλανητών που αποτελούν κυρίως μέρος των side quests, το κεντρικό storyline περιστρέφεται γύρω από τον υπερόπτη, φανατικό αρχηγό των Kett ονόματι Archon. Ενώ είναι λιγότερο μονοδιάστατος χαρακτήρας απ' ότι παρουσιάζεται αρχικά, ο Archon αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα που έχουν οι main villains σε κινηματογραφικά blockbuster. Ο χαρακτήρας του στερείται χρόνου και παρουσίας στο σενάριο με αποτέλεσμα να μην αποκτά το εκτόπισμα του Saren ή του Illusive Man από την αρχική τριλογία. Οι ιστορίες μεταξύ της κεντρικής ιστορίας και των side quests συναντιούνται σε αρκετά σημεία και αλληλοϋποστηρίζονται φτάνοντας ως το φινάλε. Όπως και στα προηγούμενα Mass Effect, υπάρχει η σωστή χημεία μεταξύ των μικρών και των μεγάλων θεμάτων, των ιστοριών μεταξύ των καθημερινών προβλημάτων και των περίπλοκων παιχνιδιών εξουσίας.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • ninty
    • σοκαριστικος βαθμος...

    • GrinidV
    • Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ ένα review ανθρώπου που ασχολήθηκε και έγραψε αυτό που έπρεπε. Ντροπή σε μια τέτοια εποχή που κυκλοφορούν games στην κατηγορία και με καλύτερο story και με καλύτερο animation και και και να μας πετάει η Bioware αυτή τη προχειρότητα

    • Hernandez30
    • Θα συμφωνήσω απόλυτα με το review (αντε στην καλύτερη να του βάλω ένα 7)

      Όλα αυτά τα χρόνια (5 συνολικά) περίμενα καρτερικά να πίασω στα χέρια μου το 4ο πόνημα της Bioware / ΕΑ. Το παράγγειλα και το πήρα day one (παρόλο που εχω υποσχεθεί στον εαυτό μου οτι τέρμα τα preorders χωρίς να δείς reviews). Έβαλα το δισκάκι στο PS4 και ανυπομονούσα να ξεκινήσει (μετα την εγκατάσταση και τα day one patches) για να ζήσω άλλη μια υπέροχη και επική εμπειρία (την τριλογιά την τελείωσα 3 φορές. τόσο καμένος). Δυστυχώς πολύ γρήγορα ένιωσα και κατάλαβα οτι αυτη την εμπειρία δεν προκείται να την ζήσω στο Mass Effect: Andromeda. Πολύ ρηχό σενάριο, Προβληματική ανάπτυξη χαρακτήρων, μέτρια μουσική (καμια σχέση με της τριλογιάς), μέτριο voice acting και πάρα παρα πολλά bugs!!!!
      Δυστυχώς τι πήγανε και κάνανε? Φτιάξανε ένα Dragon Age inquisition μέσα στο Mass Effect. Exploring, exploring και παλι exploring με πάρα πολλά side quests.... μόνο και μόνο για να σου δώσουν ενα μέγαλο game. Απο ουσία ομως τίποτα.

      Εχω φτάσει τις 40 ώρες και με έχει ήδη κουράσει. Ο μόνος λόγος που θέλω να το τελείωσω είναι για να μην πάνε στον βρόντο τα 55 ευρώ που έσκασα και επειδή μου αρέσουν τα space scifi games.

      Κρίμα Bioware με απογοήτευσες για άλλη μια φορά. To mass effect σταμάτησε στην τριλογία και το Dragon Age σταμάτησε στο origins...............

    • master
    • αυτο ειχα επιλεξει αλλα αλλαξα γνωμη και πηρα το horizon zero dawn το mass effect ενω μου κεντρισε το ενδιαφερον επειδη δεν ξαναχα τετοιο απο αυτη τη σειρα

    • majorfox
    • Αυτή και η άλλη η βλαχαρα του horizon ειναι η ντροπή της νέας γενιάς . Απορώ γιατι πετάνε τόσα λεφτά για το τίποτα .

    • master
    • majorfox περιμενε εδω κανεις λαθος εκτος εαν δεν σου αρεσουν τα open world, βλεπεις οτι πουλανε οπως το gta v witcher ερχεται και το days gone εμενα μου αρεσουν πολυ να εχεις αυτη την ελευθερια του παιχνιδιου οτι γουσταρει ο καθενας.

    • majorfox
    • Τα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου δεν σημαίνει οτι ειναι επόμενης γενιάς . Το μάσας εφεκτ τρέχει και στο xbox 360. Αυτά τα είδαμε και στο halo. Για να ειναι ένα παιχνίδι επόμενης γενιάς πρέπει να έχει όλες τις προδιαγραφές να έχει όλο το πακέτο που λέμε.

    • diver_gr
    • Κρίμα ρε Bioware, απογοήτευσες πολύ κόσμο με το Andromeda. Όχι ότι είναι κακό αλλά όταν έχεις στις πλάτες σου μια απίστευτη τριλογία περιμένεις κάτι ανάλογο και όχι βήματα προς τα πίσω......

    • iankysyrath
    • Παλι καλα που δε μου χει αφησει χρόνο ακόμα το Breath of the wild να "πενθήσω" την κατά τα άλλα λατρεμένη τριλογία του Mass effect.

    • Alias
    • Δυστυχως χρειαζεται παντα ενας οραματιστης και εδω φανηκε το κενο που αφησε πισω του ο Casey Hudson, project director της αρχικης τριλογιας αλλα και πολλοι αλλοι που φυγανε απο την Bioware. Συν η θεληση της ΕΑ να μην υπαρξουν ρισκα και να ειναι και open world (που ειναι και της μοδας) κολλαει δεν κολλαει με το υφος της σειρας για να εχει σιγουρες πωλησεις. 'Ας κανουμε το Mass Effect ενα generic open world space shooter με καποιες επιφανειακες ομοιοτητες με τα παλια παιχνιδια! Θα χεστουμε στο ταλιρο'

    • Panos-tr
    • Ιεροσυλία...
      Έπρεπε να μας αφήσουν με τη γεύση της epic τριλογίας που είχαμε ως τώρα.

    • Κοτταράς
    • Καλη προσπαθεια.....αλλα καμια σχεση με τα προηγουμενα

Mass Effect: Andromeda Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity