Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Metroid Prime: Federation Force Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Next Level Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ποιος να το έλεγε πως η ιστορική συνέχεια του Metroid Prime 3: Corruption θα ερχόταν σε φορητή κονσόλα. Και πως μεγάλο μέρος του κοινού δεν θα ήθελε να το δει ούτε ζωγραφιστό από τη στιγμή της ανακοίνωσής του. Το απλό γεγονός είναι πως τελικά το Metroid Prime: Federation Force κυκλοφορεί και πως αρκετά πράγματα είναι καλά. Και αρκετά ακόμα, όχι. Το Metroid Prime Federation Force είναι ο πιο ιδιόμορφος ίσως τίτλος της σειράς μέχρι σήμερα, παρόλο που ουσιαστικά μιλάμε για spin off. Τα γεγονότα διαδραματίζονται μετά το τέλος του Metroid Prime 3: Corruption με την ιστορία να είναι περισσότερο αφανής και λιγότερο ουσιαστική. Αυτήν τη φορά η Samus Aran δεν είναι η πρωταγωνίστρια του τίτλου και μόνο μερικές αναφορές σε αυτή θα σας θυμίσουν την παρουσία της. Πρώτο ρόλο έχουν οι ανώνυμοι “φαντάροι” του Space Federation, τα τεράστια mechs τους και η δράση που μπορεί να μοιραστεί σε έως και τέσσερις παίκτες. Κανείς δεν σας εμποδίζει βέβαια να παίξετε μόνος και ο σχεδιασμός των επιπέδων κάνει λίγο-πολύ λειτουργικές και τις δυο εναλλακτικές.


Δεν είναι ίσως της κλίμακας και δυσκολίας που θα περιμένατε, αλλά λόγω hardware και προτεραιοτήτων το βάρος πέφτει αλλού. Προτεραιότητα είναι η δράση και η συνεργασία των παικτών.

Αυτήν τη φορά αντί για έναν τεράστιο χάρτη που απαιτεί εξαντλητική εξερεύνηση και επικό back tracking, βρίσκετε μικρά αυτόνομα επίπεδα που μπορούν να ολοκληρωθούν σε 10 λεπτά έκαστο. Αυτό δεν σημαίνει πως λείπουν οι μικρές ευκαιρίες για εξερεύνηση (δώστε έμφαση στο “μικρές”) αλλά και οι γρίφοι. Δεν είναι ίσως της κλίμακας και δυσκολίας που θα περιμένατε, αλλά λόγω hardware και προτεραιοτήτων το βάρος πέφτει αλλού. Προτεραιότητα είναι η δράση και η συνεργασία των παικτών. Παρόλο που μπορεί να ολοκληρωθεί από έναν μόνο παίκτη, ο τίτλος είναι πραγματικά σχεδιασμένος για πολλούς και συγκεκριμένα έως τέσσερις. Και αυτό γίνεται αντιληπτό από το πόσο εύκολο ή “στρωτό” μπορεί να είναι το πέρασμά σας από ένα ολόκληρο επίπεδο ή ένα boss fight όταν υπάρχει παρέα και πόσο δύστροπο όταν δεν υπάρχει ούτε ένας σύμμαχος μαζί σας.
Το puzzle solving είναι σαφώς πιο ανεπτυγμένο, με το καλό level design να υποστυλώνει τα πάντα.
Πόσο μάλλον η ολοκλήρωση όλων των main και side missions στον απαραίτητο χρόνο κάθε επιπέδου, που θα σας εξασφαλίσουν το απαραίτητο score για την απόκτηση μεταλλίων, τα οποία με τη σειρά τους επιτρέπουν το ξεκλείδωμα slots για τα MODS σας. Τα τελευταία είναι items που μπορείτε να “προσθέσετε” στον παίκτη σας και δίνουν συγκεκριμένες ιδιότητες. Δεν μπορείτε να κουβαλάτε όσα θέλετε μαζί σας ενώ πρέπει να προσέχετε μιας και συγκεκριμένα MODS μπορεί να σπάσουν εάν χάσετε σε ένα επίπεδο και να μην μπορέσετε να τα ξαναχρησιμοποιήσετε. Για να μη συμβεί αυτό βέβαια υπάρχουν και επιπλέον special weapons (τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά) που με σωστή επιλογή πριν κάθε αποστολή θα σας δώσουν μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των Space Pirates. Αρκεί να μην επιλέξετε με τη μια πολλά μαζί μιας και η στολή σας αντέχει συγκεκριμένο βάρος για αυτά τα weapons.



Η όποια εξερεύνηση ουσιαστικά γίνεται για την εύρεση MODS εντός των επιπέδων οπότε παραμένει γενικά ρηχή υπόθεση. Από την άλλη το puzzle solving είναι σαφώς πιο ανεπτυγμένο, με το καλό level design να υποστυλώνει τα πάντα. Αν και όλα διαδραματίζονται σε 3 μόνο πλανήτες, είναι σχεδόν μηδαμινή η αίσθηση του deja vu και στα 22 επίπεδα του Metroid Prime: Federation Force. Και μπορεί να μη διαθέτει το κάθε επίπεδο το δικό του boss fight, όταν όμως αυτά εμφανίζονται είναι αρκετά ενδιαφέροντα και σίγουρα πιο εύκολα με αρκετούς παίκτες. Καταφέρνουν όμως να μείνουν ένα “κλικ” πιο πίσω από το προαναφερθέν puzzle solving. Είτε μιλάμε για προσπάθεια εγκλεισμού τεράστιων τεράτων σε κλουβιά, είτε συνοδεία ενός βαγονιού εν μέσω ηλεκτρικής θυέλλης, ή ακόμα και σωστή στόχευση και πυροβολισμός σε μπάλα για να προσπεραστεί σειρά εμποδίων, η κατάσταση παραμένει ευχάριστη και σκεπτόμενη. Σε περιπτώσεις όπως αυτή της μπάλας πάντως, και γενικότερα της στόχευσης, θα πρέπει να τα πηγαίνετε καλά με το χειρισμό. Αυτός καταφέρνει μεν να προσαρμοστεί στα δεδομένα του συστήματος, αλλά ποτέ δεν γίνεται πραγματικά άνετος όσο ένα αντίστοιχο FPS με κλασικό χειριστήριο.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!