Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Metroid: Samus Returns Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Mercury Steam

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Συζητώντας λίγο πριν τη φετινή E3 με τον αρχισυντάκτη του Enternity, Μάνο Βέζο, για τα της έκθεσης, η κουβέντα πήγε μοιραία σε προβλέψεις για το τι θα βλέπαμε στην έκθεση και τι όχι. Η πιθανότητα ανακοίνωσης νέου Metroid αναφέρθηκε και η αντίδραση και των 2 μας ήταν πως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. θα γινόμασταν φαροφύλακες στον Ψηλορείτη. Μετά την ανακοίνωση του Metroid Prime 4 το βουνό άρχισε να μας φωνάζει, ενώ η εμφάνιση του Metroid: Samus Returns στο Treehouse μάς ανάγκασε να αγοράσουμε ορειβατικό εξοπλισμό και βατραχοπέδιλα. Τελικώς οι δυο τίτλοι κυκλοφορούν αντίστροφα από τη σειρά ανακοίνωσής τους, με το Metroid: Samus Returns να είναι ήδη διαθέσιμο σε Nintendo 3DS (και όλες του τις μεταλλάξεις) από τα χέρια της MercurySteam, ως remake του Metroid II: Return of Samus για το Game Boy από το μακρινό 1991. Η πραγματικότητα είναι πως η λέξη “remake” παίζει λιγότερο ρόλο από αυτό που ίσως φαντάζεστε. Το Metroid: Samus Returns κρατά σχεδόν ατόφια την κεντρική ιστορία του αρχικού τίτλου, με την Samus Aran να φτάνει στον πλανήτη SR388 μετά από εντολή του Galactic Federation, με σκοπό να εξολοθρεύσει 40 Metroids που βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια του πλανήτη.



Λίγο-πολύ όλοι έχετε το Super Metroid σε κάποια άκρη του μυαλού σας ως ανάμνηση. Το Metroid: Samus Returns μοιάζει ως προσπάθεια για επιστροφή της σειράς (έστω το απόλυτα φορητό της τμήμα) σε εκείνη την εποχή και να απομακρυνθεί από τα πειράματα τύπου Metroid: Other M και Metroid Prime: Federation Force που, ασχέτως της ποιότητάς τους, δεν άφησαν ευχαριστημένο το κοινό. Η όλη περιπέτεια δεν περιέχει ίχνος κουβέντας ή διαλόγου, το level design-λαβύρινθος είναι μια καλοσχεδιασμένα ευχάριστη ταλαιπωρία (με πάμπολλες διακλαδώσεις, μονοπάτια, collectibles και backtracking), platforming για μεγάλες ορέξεις και συνολικά καλή ποικιλία αντιπάλων για να μένει το ενδιαφέρον αμείωτο. Δεν μιλάμε όμως για απλή ανακύκλωση του παλαιότερου υλικού. Ίσως αυτό τελικά να είναι το λιγότερο με το οποίο ασχολείται το Metroid: Samus Returns. Ο τίτλος αναγνωρίζει τόσο τα πλεονεκτήματα του σήμερα όσο και της πλατφόρμας στην οποία βρίσκεται και προσπαθεί να μην αφήσει τρύπες. Έτσι ένα απλό πάτημα στο αριστερό μισό της οθόνης αφής μεταμορφώνει την Samus σε morph ball και τούμπαλιν, κάτι που κανονικά συμβαίνει σπρώχνοντας το circle pad 2 φορές προς τα κάτω. Η τελευταία μέθοδος είναι τόσο άβολη που η σκέψη για πάτημα στην οθόνη αφής, είναι εξαιρετικά βολική, όχι μόνο λόγω εμβαδού, αλλά και για το πόσο εύκολο είναι να πατήσετε ακόμα και στα τυφλά το απαραίτητο σημείο με τον αντίχειρά σας.



Έχετε επίσης πάντα διαθέσιμο το χάρτη στην οθόνη αφής του 3DS, κάτι που κάνει την πλοήγηση σίγουρα ευκολότερη, αλλά, κακά τα ψέματα, και πολύ πιο πρακτική. Κάθε πόρτα, item, fast travel point (ναι, υπάρχουν και αυτά) κ.λπ. είναι ευδιάκριτα σημειωμένο για να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτό χωρίς πρόβλημα. Η εξερεύνηση γίνεται έτσι λιγότερο απαιτητική σε σχέση με το παρελθόν, αλλά δεν χάνει καθόλου από την ουσία της μιας και υπάρχουν πολλά, και καλοσχεδιασμένα, τετραγωνικά για να ξεψαχνίσετε. Τα νεότερα Aeion abilities δίνουν ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα στην ηρωίδα και ένα εξ αυτών αφορά και πάλι στην πλοήγηση στον τεράστιο λαβύρινθο του SR388 αφού ενεργοποιεί για λίγα δευτερόλεπτα την επισήμανση σημείων και αντικειμένων που μπορείτε να καταστρέψετε για να βρείτε κρυφά δωμάτια ή απλά να προχωρήσετε παρακάτω. Τα υπόλοιπα 3 Aeion abilities δίνουν αμυντικό και επιθετικό πλεονέκτημα, με κάθε ενεργοποίησή τους να καταναλώνει συγκεκριμένη μπάρα ενέργειας. Αν τα συνδυάσετε με το ελεύθερο πλέον σύστημα στόχευσης 360 μοιρών (μόνο όσο δεν κινείστε όμως), καταλαβαίνετε πως, ακόμα και αν αφήσουμε τα φυσιολογικά upgrades του εξοπλισμού σας απ' έξω, η Samus είναι σαφώς δυνατότερη και πιο ευέλικτη απ' ότι το 1991, αλλαγή που, ευτυχώς, το game design δεν αγνοεί, αλλάζοντας αρκετά το αρχικό υλικό.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • nkav64
    • Έχει μπει ήδη στη Most Wanted List. Δεν χάνονται τέτοια παιχνίδια.

    • bahamut zero
    • Πολύ καλό το review. Προσωπικά τον ευχαριστήθηκα πολύ τον τίτλο. Πράγματι δεν προσφέρει κάτι ρηξικέλευθο για τα δεδομένα της σειράς αλλά νομίζω ότι δεν ήταν τόσο απαραίτητο αν σκεφτεί κανείς πόσα χρόνια έχουμε να παίξουμε 2D metroid.
      1. Θα συμφωνήσω στα του melee attack. το πρόβλημα το δικο μου δεν είναι τόσο το ότι κάνει κατάχρηση αλλά το ότι ουσιαστικά είναι μονόδρομος για να παίξεις. Αν δεν το χρησιμοποιείς απλά θα χάνεις συνέχεια. Θα ήθελα να το υλοποιήσουν με τέτοιο τρόπο προσωπικά έτσι ώστε να αφήνεται στον παίκτη το πώς θα προσεγγίσει τις μάχες
      2. Μικρή ποικιλία εχθρών. Πιστεύω έγινε για να μείνει πιστό στο original αλλά και πάλι
      3. Θα ήθελα κάτι έξτρα στο τέλος, όπως έγινε στο zero mission.

      Όπως και να έχει τα θεωρώ τα παραπάνω αρκετά minor ζητήματα και το παιχνίδι το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. 8.5/10 από μένα

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!