Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Monster Of The Deep: Final Fantasy XV Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Square Enix

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Monster Of The Deep: Final Fantasy XV Review
Είναι να απορείς κανείς όταν δίνεται το πράσινο φως σε μια παραγωγή που, από τη μία, απευθύνεται στο σχετικά περιορισμένο κοινό του VR, ακόμη και με δεδομένο ότι το PSVR έχει τη μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση, και σε όσους συνεπήρε το ψάρεμα στο Final Fantasy XV. Ισχύει πως αρχικά τα πλάνα ήταν διαφορετικά. Θα βλέπαμε ένα VR shooter να διαδραματίζει στον κόσμο του Final Fantasy XV, αυτό καθυστέρησε, ακυρώθηκε και μετουσιώθηκε στο Monster Of The Deep: Final Fantasy XV. Assets υπάρχουν βέβαια, οι χαρακτήρες είναι έτοιμοι, οι μηχανισμοί ψαρέματος υφίστανται ήδη και στο κανονικό παιχνίδι, οπότε γιατί όχι; Ακόμη και ποικιλία στα ψάρια υπάρχει ήδη και το δάνειο ήταν εύκολο. Ακόμη και το αχρείαστα λεπτομερές σύστημα δημιουργίας χαρακτήρας (αχρείαστο διότι μόνο σε φωτογραφίες εμφανίζεται ο χαρακτήρας που φτιάχνει ο παίκτης) είναι δάνειο από το Comrades, το multiplayer expansion του Final Fantasy XV. Ναι, το Monster Of The Deep δεν είναι expansion, ούτε DLC, είναι ξεχωριστή υπόθεση, αλλά και πάλι κάποια πράγματα μπήκαν για να μπουν. Όχι πως πειράζουν και κανέναν βέβαια.



Με τόσο υλικό έτοιμο, είναι λογικό να είναι αρκετά καλός ο τεχνικός τομέας. Πάντως είναι αρκετά μαζεμένο το οπτικό πεδίο και ανάλογα επιθετική η μετάπτωση της καθαρότητας εκτός του πεδίου, ώστε να επιβιώσουν τελικά τα πιο λεπτομερή μοντέλα. Η λογική αυτή είναι έκδηλη γενικότερα. Για παράδειγμα θα δείτε χορτάρια να κινούνται με τον αέρα, αλλά τα σύννεφα στον ουρανό είναι απολύτως ακίνητα. Οι διαθέσιμες τοποθεσίες πάντως είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένες. Η κίνηση δεν είναι ελεύθερη, επιτρέπεται μόνο teleporting, ενώ κατά το ίδιο το ψάρεμα κι ο χαρακτήρας σε καρέκλα καταλήγει. Εννοείται πως δεν υπάρχει ελεύθερη μετακίνηση στο χάρτη, αλλά άλμα από hub σε τοποθεσία ψαρέματος κ.λπ. Όλα λογικά. Βέβαια υπάρχουν και τα παράλογα, όπως τα 2D cut-scenes που ναι μεν δεν κάνουν ζημιά, σίγουρα όμως χαλούν την ατμόσφαιρα και, κυρίως, υπάρχουν οι σημαντικοί χρόνοι φόρτωσης. Δεν είναι πρώτη φορά που περιμένουμε 20 και πλέον δευτερόλεπτα για φόρτωση. Το πρόβλημα είναι πως αν «χάσουμε» (γίνεται να φαγωθεί από ψάρι ο πρωταγωνιστής), είναι υποχρεωτική η έξοδος στο μενού, load, πέρασμα από το hub, μεταφορά στο σημείο ψαρέματος και παρακολούθηση των όποιων cut-scenes. Δεν είναι που δεν είναι σύντομοι οι χρόνοι φόρτωσης δηλαδή, κάποιος είπε να παίξει και με την υπομονή του καθενός.



Λιγότερο λογικά είναι και τα μενού που πραγματικά δεν ξέρουν ότι σε VR οι προτεραιότητες είναι διαφορετικές. Αυτά και μόνο μπορούν να σας κάνουν να κρατάτε πρόχειρο ένα DualShock 4 ακόμη κι αν είστε από εκείνους που έχετε, και επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε, ζεύγος από PS Move. Γενικότερα πάντως υπάρχει περιθώριο επιλογής μεταξύ DualShock 4 και PS Move και στην κάθε περίπτωση υπάρχουν κέρδη και θυσίες. Με το κανονικό χειριστήριο κερδίζουμε σε ακρίβεια, αλλά το τίναγμα της πετονιάς γίνεται, κατά βάση, με motion controls. Έτσι κι αλλιώς κάπως λειτουργούσε το σύστημα στο Final Fantasy XV. Με PS Move χάνουμε μέρος της ακρίβειας, αλλά κερδίζουμε σε φυσικότητα, αφού με το δεξί πετάμε την πετονιά και με το αριστερό ελέγχουμε το καλάμι καθώς πάμε κόντρα με όποιο ψάρι τσιμπήσει.
 
Monster Of The Deep: Final Fantasy XV Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity