* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

MotoGP 18 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Namco Bandai Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
MotoGP 18 Review
Το MotoGP 18 είναι το νεότερο μέρος της γνωστής σειράς και έρχεται με την υπογραφή της Milestone. Μαζί με πάρα πολλά προβλήματα όμως...

Η Milestone, αποφασισμένη να μην αφήσει τίποτα στο χώρο του racing που να μην το πάρει υπό την φιλόξενη(;) στέγη της, τα τελευταία χρόνια έχει βάλει στο οπλοστάσιό της και το MotoGP, με τα κλασικά μέτρια προς επαρκή αποτελέσματα, σαν το φοιτητή που είναι αποφασισμένος να πάρει το πτυχίο του στην κόψη του ξυραφιού, με κάτι ανάμεσα σε 5,5-6,5 (σ.σ.: μια χαρά είναι, 6,90 ο γράφων). Το θέμα, σε οποιαδήποτε τέτοια σειρά videogames, είναι απλό: κάνει κάτι παραπάνω από τη μια χρονιά στην άλλη; Αν το κάνει, το συνολικό τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί; Και εν τέλει με τι γεύση μένει ο οπαδός του δίτροχου μηχανοκίνητου αθλητισμού;



Στην τελευταία ερώτηση απαντάμε εύκολα, μιας και ο γράφων έχει δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα τα τελευταία 10-12 χρόνια. Τα δίτροχα είναι απίστευτα αδικημένα σε επίπεδο ποιότητας σε σχέση με τα αυτοκίνητα και αυτό δεν το διορθώνει καθόλου το MotoGP 18. Αν υποθέσει κανείς ότι τα αυτοκίνητα έχουν κορυφαίους τίτλους, επιπέδου 8 και 9 στα 10, οι μηχανές είναι ζήτημα αν έχουν στο παλμαρέ τους κάνα δύο επτάρια. Και είπαμε, τα MotoGP δεν βοηθούν σε αυτό. Για να περάσουμε στο άλλο επίμαχο ερώτημα, ναι υπάρχουν βελτιώσεις και από τις 2 προηγούμενες εκδόσεις, αλλά με ένα ενδιαφέρον παρεπόμενο που θα δούμε παρακάτω. Όσο για το αν το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί, τα λέμε στο τέλος. Σε ό,τι έχει να κάνει με τη βελτίωση: ο τίτλος είναι απίστευτα γεμάτος σε επίσημο περιεχόμενο με πάνω από 100 αναβάτες από όλες τις βαθμίδες του MotoGP (3, 2 και GP), πρώτη φορά επιτρέπει τη δημιουργία αναβάτη και έχει συμπαθές career, οι 19 πίστες είναι απίστευτα ρεαλιστικά δοσμένες με βάση την τεχνολογία της εταιρείας με χρήση drone, όλα αυτά είναι στη θέση τους. Η Unreal Engine έρχεται για πρώτη φορά στη σειρά και διορθώνει πολλά πράγματα (και χαλάει άλλα), ενώ έχει γίνει προσθήκη και εξαιρετική υλοποίηση καιρικών φαινομένων. Να μείνουμε σε αυτά τα τελευταία γιατί έχουν τη σημασία τους, μιας και οι χρόνοι είναι σίγουρα πιο αργοί σε βρεγμένη πίστα, με τα ελαστικά να θέλουν άλλη διαχείριση, κάτι που συμβαίνει και μάλιστα ακόμα πιο επιτυχημένα στους νυχτερινούς αγώνες, λόγω θερμοκρασίας της ασφάλτου. Η Unreal έφερε μαζί της περισσότερη σταθερότητα, μείωσε την πτώση του frame rate στις στροφές με πολλές μηχανές (σημαντική αλλαγή για…Milestone) αλλά προκάλεσε κάποια άλλα προβλήματα, τα οποία, καθόλου μυστηριωδώς (για Milestone) είχαν επισημανθεί και στο review του Gravel.



Το βασικό πρόβλημα είναι στο χρώμα, ή μάλλον στην έλλειψη αυτού. Όλο το παιχνίδι είναι απίστευτα θολό και ξεθωριασμένο σαν κάποιος να εφάρμοσε, αποτυχημένα, φίλτρο. Ειδικά στα πρώτα στάδια του παιχνιδιού, φτάσαμε να αναρωτιόμαστε εάν έπαθαν κάτι τα μάτια μας. Στο ίδιο επίπεδο τα rag doll physics δεν βοηθάνε στο ρεαλισμό στις πτώσεις, ενώ παρά τις καλοσχεδιασμένες πίστες και τον καιρό, όλα τα άλλα, κοινό και κτίρια γύρω από τις πίστες, είναι βγαλμένα απευθείας από εκδόσεις προηγούμενης γενιάς. Ο ήχος είναι για μία ακόμα φορά στα επίπεδα του κακού ως τραγικού, με τις μηχανές να θυμίζουν θυμωμένες μέλισσες ή μύγες. Το τραγικό είναι ότι, αν ψάξετε προσεκτικά, θα βρείτε τις ίδιες παρατηρήσεις και σε άλλα reviews τίτλων της εταιρείας. Πάμε παρακάτω. Σε χειρισμό το πράγμα πάει αρκετά καλά μιας και ο τίτλος δανείζεται το χειρισμό των Ride και Ride 2 και μάλιστα με δυνατότητα πολλών προσαρμογών για να βρείτε το συνδυασμό που σας βολεύει. Χώρος για βελτίωση υπάρχει γιατί όσο πιο βαριά γίνεται η μηχανή παρουσιάζονται προβλήματα, που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, αλλά εν πάση περιπτώσει καλό είναι και αυτό. Το ΑΙ είναι κλασικά μέτριο και ακολουθεί μια προδιαγεγραμμένη πορεία, ενώ δεν κάνει πολλά λάθη, ακόμα και στα πλέον χαμηλά επίπεδα, κάτι που ξενίζει και δεν βοηθάει στο ρεαλισμό. Διότι είναι παράξενο σε 6 αγώνες MotoGP στη σειρά να μην υπάρχει ούτε μια πτώση, πέρα από τις δικές μας, που ευτυχώς αν θέλετε διορθώνονται με το -επιτέλους κατά το τελευταίο έτος- λειτουργικό rewind.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity