Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

My Hero One’s Justice 2 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bandai Namco

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το My Hero One’s Justice έδωσε στους fans της σειράς Boku no Hero Academia ένα τίμιο arena fighting game, το οποίο πατούσε στα χνάρια των επιτυχημένων Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm. Όπως είναι φυσικό, όμως, σε αυτές τις περιπτώσεις, ο τίτλος όφειλε να ακολουθήσει πιστά την έως τότε πορεία του anime, έχοντας, ως αποτέλεσμα αρκετούς περιορισμούς από άποψη περιεχομένου. Το My Hero One’s Justice 2, λοιπόν, εκμεταλλεύεται το χρονικό πλεονέκτημα που είχε σε σχέση με τον προκάτοχό του, παραδίδοντας μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία, χωρίς αυτό, όμως, να σημαίνει πως έχει πετύχει σε όλους τους τομείς.



Το πρώτο πράγμα που αντικρίζει ο παίκτης με το που βρεθεί στο αρχικό μενού είναι ποικιλία διαφορετικών modes. To πρώτο που θα κερδίσει το βλέμμα των περισσότερων παικτών δεν είναι άλλο από το story mode, το οποίο σε αυτούς τους τίτλους αποτελεί ήπια εισαγωγή τόσο στην ιστορία, όσο και τους μηχανισμούς τους. Στην περίπτωση του My Hero One’s Justice 2 τα πράγματα περιπλέκονται σε αυτό το κομμάτι, καθώς η ιστορία συνεχίζει από το τέλος του προηγούμενου παιχνιδιού. Εννοείται πως αυτό είναι -τεχνικώς- λογικό, αλλά δεν παύει να δημιουργεί προβληματισμούς σε όσους παίκτες δεν είναι εξοικειωμένοι με το franchise. H ιστορία, λοιπόν, ακολουθεί τα γεγονότα της σειράς από το τέλος της μάχης του All Might με τον ορκισμένο εχθρό του, All for One, έως και την επική κλιμάκωση του Overhaul ark, κατά το οποίο οι πρωταγωνιστές έρχονται αντιμέτωποι με μία πολύ επικίνδυνη ομάδα yakuza. Ο παίκτης μπορεί να ζήσει τις σημαντικότερες μάχες της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου σε ένα σενάριο συνολικής διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών, κατά το οποίο τοποθετείται στη θέαη των βασικών ηρώων, αλλά και των κακοποιών. Δυστυχώς, πέρα από την μικρή του διάρκεια, το story mode παρουσιάζει ελλείψεις και στον τομέα της παρουσίασης. Οι διάλογοι παρουσιάζονται σε μορφή slideshow αποτελούμενο από έγχρωμα στιγμιότυπα, δίνοντας μια αμυδρή αίσθηση από manga. Στην πορεία, όμως, ο παίκτης καταλαβαίνει πως ο πραγματικός σκοπός αυτής της επιλογής μάλλον είχε να κάνει με το διαθέσιμο budget για τη δημιουργία του τίτλου, αφού θα αντικρίσει πέντε (5) συνολικά cut-scenes, τα οποία μάλιστα είναι και πολύ καλής ποιότητας. Η έλλειψη χρημάτων -ή διάθεσης- φαίνεται και σε μερικά ακόμα σημεία, καθώς δύο συγκεκριμένοι κακοποιοί που βρίσκονταν στη βασική πλοκή του anime έχουν αντικατασταθεί από τυχαία μοντέλα χαρακτήρων, τα οποία απλά φέρουν τις χαρακτηριστικές ικανότητες τους, αλλά όχι την εμφάνιση τους. Σημαντικότερο παράπτωμα του εν λόγω mode, όμως, δεν είναι άλλο από την υποτιθέμενη επική τελική μάχη -της οποίας το περιεχόμενο δεν θα αναφερθεί, ούτως ώστε να αποφευχθούν τα spoilers-, στην οποία το παιχνίδι προσπαθεί να τροποποιήσει ελάχιστα το gameplay του, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, αφού το μόνο που καταφέρνει είναι να κουράσει τον παίκτη και να αφαιρέσει πολλούς πόντους από την ένταση που θα έπρεπε να υπάρχει κατά την εξέλιξή της.



Παρόλο που το story mode λειτουργεί με τελείως εισαγωγικό τρόπο και εκ φύσεως αλλά και εξαιτίας των προβλημάτων του, το παιχνίδι διαθέτει αρκετά άλλα modes για να ικανοποιήσει τον παίκτη. Με το Mission mode, το δεύτερο κατά σειρά, οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν ένα χαρακτήρα της επιθυμίας τους και να βουτήξουν σε αποστολές με συνεχείς μάχες αυξανόμενης δυσκολίας, όπου θα χρειαστεί να επιλέξουν οι ίδιοι το σωστό μονοπάτι, έτσι ώστε να φέρουν εις πέρας την εκάστοτε αποστολή με τον ευκολότερο δυνατό τρόπο. Στην πράξη, το Mission Mode υστερεί από την ίδια του τη νοοτροπία, δηλαδή τη δυσκολία του. Εξαιτίας των ήπιων στοιχείων RPG που εισάγει στο παιχνίδι, με τους χαρακτήρες να έχουν πλέον levels, θα χρειαστεί αρκετές φορές να επαναλάβετε κάποια προηγούμενη αποστολή, πράγμα που οδηγεί σε ανούσιο grind που ίσως προκαλέσει πλήξη σε πολλούς παίκτες. Βέβαια, σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί πως η δυσκολία παραμένει σε ικανοποιητικό επίπεδο, ανεξαρτήτως του grind, προσφέροντας έτσι επιπλέον πρόκληση, βοηθώντας ταυτόχρονα στην καλύτερη εξοικείωση με τους μηχανισμούς. Δίπλα στο Mission Mode στέκεται ένα ακόμα μοναδικό mode του τίτλου, το Arcade Mode, κατά το οποίο ο παίκτης καλείται πάλι να διαλέξει ένα χαρακτήρα της αρεσκείας του, να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών διαδρομών και να περάσει μέσα από μία σειρά διαφορετικών μαχών αυξημένης δυσκολίας. Στο τέλος κάθε μάχης, ο παίκτης βλέπει τους χαρακτήρες να αλληλεπιδρούν με σύντομους διαλόγους και ας μην έχουν καμία σχέση μεταξύ τους στη σειρά, λειτουργία αρκετά ενδιαφέρουσα, η οποία όμως θα μπορούσε να είναι καλύτερα εκτελεσμένη, μιας και οι διάλογοι είναι γραπτοί και το voice acting απουσιάζει. Το Arcade Mode σάς επιβραβεύει με διάφορες εικόνες θεματικών σχεδίων, κάτι που θα αρέσει μεν στους fans, αλλά καθιστά και αρκετά άσκοπη την ύπαρξη του mode. Σίγουρα, θα ήταν πολύ προτιμότερο να προσφέρει και μερικά ακόμα αντικείμενα για το customization των παικτών, όπως κάνουν πολύ σωστά τα δύο προαναφερθέντα modes με οποία αντικείμενα που αποτελούν πολύ ευχάριστη επιλογή, αφού σας επιτρέπουν να αλλάξετε ποικιλοτρόπως τις ενδυμασίες όλων των χαρακτήρων του roster.



Πέραν όλων αυτών, όμως, το My Hero One’s Justice 2 είναι ένα arena fighting game και το gameplay του έχει προφανώς τη μεγαλύτερη βαρύτητα. Το πρόβλημα με τα περισσότερα παιχνίδια του είδους είναι πως παρόλο που διαθέτουν μεγάλη ποικιλία χαρακτήρων, οι περισσότεροι από αυτούς παρουσιάζουν ομοιότητες μεταξύ τους, οι οποίες δημιουργούν αίσθηση επανάληψης, με αποτέλεσμα να χάνεται σταδιακά το ενδιαφέρον. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο. Ο τίτλος παρέχει το εκπληκτικό νούμερο των 40 χαρακτήρων, μέχρι στιγμής, με ακόμη περισσότερους να είναι προγραμματισμένοι για μελλοντικά DLC -κάτι που δεν επικροτείται, αλλά ούτε πρόκειται και να αλλάξει- κάθε ένας εκ των οποίων λειτουργεί τελείως διαφορετικά. Χρησιμοποιώντας μοναδικούς συνδυασμούς από light, heavy και counter attacks, κάθε ήρωας ή κακοποιός μπορεί να κυριαρχήσει στο πεδίο της μάχης, με το χαρακτήρα του να σκιαγραφείται μέσα από τις κινήσεις του.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!